quote:Op maandag 26 maart 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
Houdoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is geen Duits![]()
Lange gefrituurde aardappelstaafjesquote:Op maandag 26 maart 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is deze friet waar ik zoveel over hoor?
Houdoe.
WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Houdoe.
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ah, dat staat hier ook op de kaart. Het heet patat. Zo weet je precies wat je eet. Aardappel.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lange gefrituurde aardappelstaafjes
Ik sta altijd klaar om de wat minder gezegenden te helpen hun kennis uit te bereiden
Met friet ook. Sowieso heb ik nog nooit iemand aardappels patat horen noemen! Ha! Je logica is fals einzeinzeinzquote:Op maandag 26 maart 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat staat hier ook op de kaart. Het heet patat. Zo weet je precies wat je eet. Aardappel.
Myra heeft ook al een keer een meet verzorgd.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoax.
Royco verzorgde de meet.
Royco is de liefste.
Patat is geloof ik Vlaams.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Met friet ook. Sowieso heb ik nog nooit iemand aardappels patat horen noemen! Ha! Je logica is fals einzeinzeinz
Einde discussie, in Leiden is het blijkbaar patat. Dat wordt nog wat als ik daar friet ga halen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Myra heeft ook al een keer een meet verzorgd.
En ze heeft natuurlijk tieten.
Dus dat ga ik nooit winnen
Volgens mij is het friet als het dun is en patat als het dik is. Maar weet ik niet zeker.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patat is geloof ik Vlaams.
Maar het wordt hier ook friet genoemd heur.
Toen ik met C_M wat ging eten paar weken terug, was had de Griek naast de bar waar we waren friet, terwijl de Griek er tegenover patat had.
Ze hebben het hier wel eens over Vlaamse friet, dat is de dikke variant.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Volgens mij is het friet als het dun is en patat als het dik is. Maar weet ik niet zeker.
Ging het zo slecht dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben het hier wel eens over Vlaamse friet, dat is de dikke variant.
Maar goed, ik ga weer verder met mijn les voor morgen. Hopelijk gaat het weer iets beter.
Ik heb problemen met orde houden, ik ben te lief waardoor ze veel te veel lawaai maken en te weinig opletten. Ga ik proberen deze week wat in te dammen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ging het zo slecht dan?
Hoe was het vandaag btw?
Oke klinkt leukquote:Op maandag 26 maart 2012 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb problemen met orde houden, ik ben te lief waardoor ze veel te veel lawaai maken en te weinig opletten. Ga ik proberen deze week wat in te dammen.
Vandaag was wel aardig. We moesten een practicum voorbereiden en bij anderen met een practicum kijken. Wel een paar nuttige tips van opgestoken. Je kijkt dan toch anders naar zo'n opdracht en het nut er van.
Ook wel leuk dat we veel positieve kritiek kregen. Een aantal mensen gaat ons model ook gebruiken in hun komende lessen. Erg leuk.
Gewoon strenger zijn. Eerder mensen apart zetten of er uit sturen. Ook ga ik proberen ook echt boos te kijken, ipv neutraal. Best moeilijk nog.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oke klinkt leuk![]()
Heb je al een echt plan om dat eerste proberen in te dammen?
Tevens dacht ik al wel dat je te lief zou zijn
Oefenen op TC vanavond.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon strenger zijn. Eerder mensen apart zetten of er uit sturen. Ook ga ik proberen ook echt boos te kijken, ipv neutraal. Best moeilijk nog.
Ik ben gewoon te lief. Al van 4 mensen gehoord daar.
Crack.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar even boodschappen halen, zelfs m'n crackers zijn op lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |