Ik heb problemen met orde houden, ik ben te lief waardoor ze veel te veel lawaai maken en te weinig opletten. Ga ik proberen deze week wat in te dammen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ging het zo slecht dan?
Hoe was het vandaag btw?
Oke klinkt leukquote:Op maandag 26 maart 2012 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb problemen met orde houden, ik ben te lief waardoor ze veel te veel lawaai maken en te weinig opletten. Ga ik proberen deze week wat in te dammen.
Vandaag was wel aardig. We moesten een practicum voorbereiden en bij anderen met een practicum kijken. Wel een paar nuttige tips van opgestoken. Je kijkt dan toch anders naar zo'n opdracht en het nut er van.
Ook wel leuk dat we veel positieve kritiek kregen. Een aantal mensen gaat ons model ook gebruiken in hun komende lessen. Erg leuk.
Gewoon strenger zijn. Eerder mensen apart zetten of er uit sturen. Ook ga ik proberen ook echt boos te kijken, ipv neutraal. Best moeilijk nog.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oke klinkt leuk![]()
Heb je al een echt plan om dat eerste proberen in te dammen?
Tevens dacht ik al wel dat je te lief zou zijn
Oefenen op TC vanavond.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon strenger zijn. Eerder mensen apart zetten of er uit sturen. Ook ga ik proberen ook echt boos te kijken, ipv neutraal. Best moeilijk nog.
Ik ben gewoon te lief. Al van 4 mensen gehoord daar.
Crack.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar even boodschappen halen, zelfs m'n crackers zijn op lol.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent zelf lekker.
[..]
Je bent zelf vies.
Waar haal je dat?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar even boodschappen halen, zelfs m'n crack is op lol.
Die zijn hier om mij uit te lachen.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:07 schreef Chai het volgende:
Hebben die meisjes die hier posten eigenlijk ook problemen met versieren of zijn die hier om te helpen?
Meiden hebben geen problemen met versieren. Hooguit met versierd worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:07 schreef Chai het volgende:
Hebben die meisjes die hier posten eigenlijk ook problemen met versieren of zijn die hier om te helpen?
die zijn hier voor de easy scores.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:07 schreef Chai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |