Wel met platte hand in het gezicht hequote:Op maandag 26 maart 2012 17:08 schreef Daqufrance het volgende:
Ik heb ze gelukkig nog nooit meegemaakt. Heb dan ook nooit zomaar uit het niets een meisje gezoend of geknepen. Dat zou er mee te maken kunnen hebben
Is het een ervaring die je gehad moet hebben, zo'n klap?
In dat geval: Wie stelt er zich ff beschikbaar voor een kneepje?
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat merk ik al jaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens hoi helden en heldinnen
Doe je dan wel je boksbeugel sieraden af? Volgens sommigen hier moet ik t van m'n gezicht hebben en niet van m'n moves. Dus ik hou graag m'n gezicht intactquote:
quote:
Zie mijn post. Ik verwachte het dus welquote:Op maandag 26 maart 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu verwacht hij nooit dat je met een boksbeugel met spikes zijn onderkaak in gruzelementen beukt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu verwacht hij nooit dat je met een boksbeugel met spikes zijn onderkaak in gruzelementen beukt.
Je begint joy nu al door te krijgen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:13 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Zie mijn post. Ik verwachte het dus wel
Nee, ik was lui vandaag. Heb wel een leuk weekend gehad, vandaag wou ik even niks. Morgen weer een dagquote:
Is niet goedquote:Op maandag 26 maart 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je begint joy nu al door te krijgen.
Wel lekker buiten geweest? Tis echt lekker weer. Hier danquote:Op maandag 26 maart 2012 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik was lui vandaag. Heb wel een leuk weekend gehad, vandaag wou ik even niks. Morgen weer een dag
M'n vader was in Nederland en gister was m'n zusje jarigquote:Op maandag 26 maart 2012 17:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wel lekker buiten geweest? Tis echt lekker weer. Hier dan![]()
Wat heb je gedaan in het weekend?
Oh gezelligquote:Op maandag 26 maart 2012 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n vader was in Nederland en gister was m'n zusje jarig
Ik heb nu genoteerd staan:quote:Op maandag 26 maart 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je begint joy nu al door te krijgen.
Ja, Myra is lief.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:21 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik heb nu genoteerd staan:
Murdera = Basher online
Joy = Busher IRL
Anders nog iets?
Alleen als je aan iemands tieten zit, ik had haar echter al aangesproken dus niet echt een openingszin meerquote:Op maandag 26 maart 2012 17:05 schreef Daqufrance het volgende:
Non-verbale openingszinnen zoals klappen in t gezicht komen ook wel eens voor?
Ik ben gezellig.quote:
Ja was chillquote:Op maandag 26 maart 2012 17:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij ook lekker weekend gehad?
Hij zegt frietquote:Op maandag 26 maart 2012 17:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja was chillalleen thuis geweest met Loka
Lekker romantisch friet gegeten enz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is deze friet waar ik zoveel over hoor?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Altijd![]()
Het stond op de verpakking. Mini-frites
En geen minipatat.
Roy is inderdaad wel tof.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoax.
Royco verzorgde de meet.
Royco is de liefste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |