Is er iets of zo?quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:05 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Is er iets of zo?
Eerst zeiken over mijn foto's. Dan zeiken over nationalisme (terwijl ik zelf aangaf dat frankrijk dat enorm is).
Anders nog iets of haal je die stok uit je reet en doe je normaal?
Neuh, de sensatie zoekt mij op.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk Strawberry stiekem eens de sensatie opzoeken
Spuit elf betekent toch zoiets als altijd pas achteraf komen?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk Strawberry stiekem eens de sensatie opzoeken
Nouja, het "liever een foto van jou in rokje" is natuurlijk wel een kansloze opmerking die door sommige andere mannen hier ook regelmatig wordt gemaakt. Al noem ik geen namen. Wat dat betreft ben je zeer welkom hier, hoe komt het dat jij zo stuntelig bent met versieren?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:09 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Spuit elf betekent toch zoiets als altijd pas achteraf komen?
Moet ze nog even wachten dus
Al zal er van mij uit weinig sensatie komen hoor.
Vroeg me alleen af wat z'n probleem was.
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:05 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Is er iets of zo?
Eerst zeiken over mijn foto's. Dan zeiken over nationalisme (terwijl ik zelf aangaf dat frankrijk dat enorm is).
Anders nog iets of haal je die stok uit je reet en die je normaal?
Als ik het niet doe doet niemand het.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:13 schreef Mystikvm het volgende:
Een rel in wording. Was al weer even geleden.
Haal die stok eens uit je reet manquote:Op maandag 26 maart 2012 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik het niet doe doet niemand het.
Ik lach hier hardop hahahahhquote:Op maandag 26 maart 2012 14:05 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik dacht dit de niet serieuze reeks was van het versier-topic?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:11 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, het "liever een foto van jou in rokje" is natuurlijk wel een kansloze opmerking die door sommige andere mannen hier ook regelmatig wordt gemaakt. Al noem ik geen namen.
Geen idee eigenlijk. Niet zo'n grote bek misschien? Ik struikel nogal eens over m'n woorden. De ene vindt dat schattig, de ander irritant (zeker in een drukke lawaaierige kroeg).quote:Wat dat betreft ben je zeer welkom hier, hoe komt het dat jij zo stuntelig bent met versieren?
Wtf? jij bent knapquote:Op maandag 26 maart 2012 14:15 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik dacht dit de niet serieuze reeks was van het versier-topic?Niet alles zo letterlijk nemen.
[..]
Geen idee eigenlijk. Niet zo'n grote bek misschien? Ik struikel nogal eens over m'n woorden. De ene vindt dat schattig, de ander irritant (zeker in een drukke lawaaierige kroeg).
Misschien heeft hij daar een stok in zijn reet.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wtf? jij bent knap
alleen foto 3 is een beetje vreemd
Het gaat niet altijd alleen om uiterlijk he.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wtf? jij bent knap
Dank je. maar volgens mij staat knap zijn (als het al zo is) niet gelijk aan kunnen versieren.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wtf? jij bent knap
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien heeft hij daar een stok in zijn reet.
Zeg we gaan niet allemaal elkaars stokken uitwisselen he. Dat is zo onhygienisch!quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hahahahaha zo kijkt hij wel, beetje zwoelquote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
zulke taal had ik niet verwacht bij iemsand met zon koppie maar je hebt gelijk ook autisten kunnen knap zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd alleen om uiterlijk he.
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:15 schreef Daqufrance het volgende:
Niet zo'n grote bek misschien? Ik struikel nogal eens over m'n woorden.
Eerste lijkt niet zo te kloppen, tweede wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:05 schreef Daqufrance het volgende:
Is dat zwoel? Ik vind de 5e foto (heet foto 2) zwoeler.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hahahahaha zo kijkt hij wel, beetje zwoel
zo van ''ik heb een stok in mijn anus, wil jij helpen om hem eruit te halen?''
Mijn koppie of zijn koppie?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:18 schreef Cher- het volgende:
[..]
zulke taal had ik niet verwacht bij iemsand met zon koppie maar je hebt gelijk ook autisten kunnen knap zijn
Nee misschien ben je autist? Of borderline? Sociaal gestoord? Op de laatste foto ben je wel echt knap.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Dank je. maar volgens mij staat knap zijn (als het al zo is) niet gelijk aan kunnen versieren.
Ach de meeste hier hebben al samen gedubbel dipped dus hygiene is het punt nietquote:Op maandag 26 maart 2012 14:17 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Zeg we gaan niet allemaal elkaars stokken uitwisselen he. Dat is zo onhygienisch!
Ik bijt slechts af en toe van me af. Maar verder valt de grote mond mee hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 14:18 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Eerste lijkt niet zo te kloppen, tweede wel.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee misschien ben je autist? Of borderline? Sociaal gestoord? Op de laatste foto ben je wel echt knap.
Royco.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach de meeste hier hebben al samen gedubbel dipped dus hygiene is het punt niet
Sociaal gestoord zijn we toch allemaal een beetje?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee misschien ben je autist? Of borderline? Sociaal gestoord? Op de laatste foto ben je wel echt knap.
Het kan wel helpen.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Dank je. maar volgens mij staat knap zijn (als het al zo is) niet gelijk aan kunnen versieren.
Nee.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
En jij bent vrouw of niet?
Drama.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:20 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik bijt slechts af en toe van me af. Maar verder valt de grote mond mee hoor
En de Nederlandse taal is en blijft een lastige, ook al spreek ik hem al een hele tijd.
Typen blijft trouwens OOK lastig, dus combineer die 2 en je hebt drama's
Ach ja.
Wat scheelt er aan? Ben je bang?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:21 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Sociaal gestoord zijn we toch allemaal een beetje?
De rest niet. Nooit officieel een NEE gehad, maar ik geloof van niet.
Dat mag ik hopen! Al zijn complimenten van mannen ook gewoon complimenten. Maar toch. Meer dan dat wordt het niet (er zit nl al een stok in somsquote:Op maandag 26 maart 2012 14:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
En jij bent vrouw of niet?
Jullie hadden moeten blijven pitten.quote:
Het is gewoon omdat je Frans bent. Men doet wel overkomen alsof elke vrouw een Jean-Pierre wil, maar uiteindelijk zit geen enkele vrouw te wachten op een hakkelende Fransman die anderen beticht van stokken dans le derrière.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:20 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik bijt slechts af en toe van me af. Maar verder valt de grote mond mee hoor
En de Nederlandse taal is en blijft een lastige, ook al spreek ik hem al een hele tijd.
Typen blijft trouwens OOK lastig, dus combineer die 2 en je hebt drama's
Ach ja.
Hoe kan dit dan?quote:
quote:Op 26-03-2012 07:23 schreef Cher-
...... Dat is ook waarom ik overweeg om lesbisch te worden. .......
Er zijn meiden die dat wel diggen, maar over het algemeen een afknapper ja. Met zo'n koppie heb je nog de kans dat je zelf versierd wordt.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:22 schreef Cher- het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar je moet wel een beetje kunnen praten. Echt verlegen/stil zijn helpt niet.
Ik las het.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie hadden moeten blijven pitten.
We hebben 's morgens ontbeten met saucijzen en worstenbroodjes met mayo.
Ik denk dat 'ie na 23 jaar "reet" ook wel zou hebben gesnapt. Maar lief dat je 't makkelijk voor 'm maakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |