Ik niet, ik heb een hekel aan meisjes van dit soort muziek houden/het zelf maken.quote:
Running gags zijn leuker als ze beginnen met een grap.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:15 schreef Daqufrance het volgende:
Nee ik heb meer iets met running gags
Maar ik zal de stok laten vallen (voordat er vanalles gedacht wordt, sorry Cher!)
Moet.. vragen...quote:Op maandag 26 maart 2012 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Stokken? Stokbrood? Nieuwe troll? Tis dus een takkezooi hier
Ik heb in elk geval een fijn weekend gehad. Gister verjaardag van m'n zusje, kwam 1 leuke (single?) meid, maar niet kunnen hosselen. Dat was 't dan wel weer.
en pics.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet.. vragen...
Hoe oud is je zusje?
32 en bezet.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet.. vragen...
Hoe oud is je zusje?
Ik was m'n fototoestel vergeten gister, maar je kunt zien dat we familie zijn.quote:
Haar vriend is politieagent en echt heel breed, hij doet ook oproerpolitie voor de lol, die kan haar wel handelenquote:
Kortom, jij hebt een vrouwelijke politieagente nodig die twee keer zo breed is als jou?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haar vriend is politieagent en echt heel breed, hij doet ook oproerpolitie voor de lol, die kan haar wel handelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:29 schreef Murdera het volgende:
Ach, ik ben toch al verliefd.IK BEN OOK VERLIEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IS VAN MIJ
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Pardon? Cher is een trol?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Running gags zijn leuker als ze beginnen met een grap.
And now for something completely different.
Hey magnetron. Niet veel nieuws hier, behalve een user (daqufrance) en een nieuwe troll (digitalgirl Cher-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen bij de heupenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Kortom, jij hebt een vrouwelijke politieagente nodig die twee keer zo breed is als jou?
Mits je lekker genoeg bent zullen chicks jou ook aansprekenquote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd alleen om uiterlijk he.
Tieten aan de achterkant..... Van die te strak ingesnoerde rollades. Ik pas ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar die horen aan de voorkant te zitten
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:33 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]Wholly mollly!$!$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil.Rustig aan.
Dat merk ik al jaren.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mits je lekker genoeg bent zullen chicks jou ook aanspreken
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat merk ik al jaren.''Blijf van mijn kont af'' Is ook een veel gebruikte openingszin onder de dames.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Die werken het beste.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:05 schreef Daqufrance het volgende:
Non-verbale openingszinnen zoals klappen in t gezicht komen ook wel eens voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |