Of dom, vergeet dom niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mur basht alleen alles wat naïef, gewillig of buitenlands is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als man voel jij je schattig naast een lange vrouw? Ja, dat kan. Gelukkig hoef ik het zelden mee te maken.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:41 schreef Cher- het volgende:
[..]
Haha nee ik vind het prima om naast haar te lopen dan zie ik er schattiger uit
Ja dat ben ik ja. Why?quote:
Hahaquote:Op maandag 26 maart 2012 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Als man voel jij je schattig naast een lange vrouw? Ja, dat kan. Gelukkig hoef ik het zelden mee te maken.
Nice.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:41 schreef Cher- het volgende:
[..]
Haha nee ik vind het prima om naast haar te lopen dan zie ik er schattiger uit
Omdat ik aan je vroeg of je even een situatie voor me wilde uitleggen maar daar reageerde je niet op. Nu weet ik dat de meeste mensen gevoelig zijn voor dat soort opmerkingen dus dacht ik, vraag ik dat. En zo heb ik mijn antwoord ook nog eens. Slim he.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:44 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ja. Why?
Ik zie er vrij standaard uit. Dus dat prettyboy complimentje van je is lief, maar een beetje overdreven
Ik denk dat t verder gewoon ligt aan het verlegen zijn of zo. Dat je dan vanalles in je hoofd bedenkt van wat je zeggen wil, maar dat het uit je mond zo rottig komt (incl Frans accent ja Murdera!!!)
Met dat in mijn achterhoofd zal ik me niet meer zo op mij franse pik getrapt gedragenquote:Op maandag 26 maart 2012 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mur basht alleen alles wat naïef, gewillig of buitenlands is.
You keep what you killquote:Op maandag 26 maart 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou niet van geduchte tegenstand.
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed!quote:
O sorry, ik heb inderdaad niet ieder bericht helemaal gelezen om te kijken of er tussen de opmerkingen over mij ook nog een vraag stond. Mon excuuuuuuuuse!quote:Op maandag 26 maart 2012 14:45 schreef Cher- het volgende:
[..]
Omdat ik aan je vroeg of je even een situatie voor me wilde uitleggen maar daar reageerde je niet op. Nu weet ik dat de meeste mensen gevoelig zijn voor dat soort opmerkingen dus dacht ik, vraag ik dat. En zo heb ik mijn antwoord ook nog eens. Slim he.
Je typt wel als een vrouw. Maar heb je wel een vriendin gehad en hoe oud ben je?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:49 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
O sorry, ik heb inderdaad niet ieder bericht helemaal gelezen om te kijken of er tussen de opmerkingen over mij ook nog een vraag stond. Mon excuuuuuuuuse!
Maar dat dus.
27 en ja wel eens een vriendin gehad.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je typt wel als een vrouw. Maar heb je wel een vriendin gehad en hoe oud ben je?
Hier zitten gezelligere mensen.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:03 schreef Daqufrance het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen de SC versieren en de SC Singles?
In deze zitten nog mensen met enige kans van slagen en in de ander zitten degenen die het al opgegeven hebben?
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:03 schreef Daqufrance het volgende:
In deze zitten nog mensen met enige kans van slagen en in de ander zitten degenen die het al opgegeven hebben?
Wij zijn nog potentieel ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:03 schreef Daqufrance het volgende:
Wat voor een?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb me zojuist ingeschreven voor een nieuwe opleiding. Stiekem ben ik trots op mij.
Nicequote:Op maandag 26 maart 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb me zojuist ingeschreven voor een nieuwe opleiding. Stiekem ben ik trots op mij.
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit daar ook nog weleens.
Ben ik hier gezelliger dan?
Ik vind haar een beetje gezet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |