quote:
Cool, mijn collega is helemaal Finland gekquote:Op maandag 26 maart 2012 14:04 schreef wonderer het volgende:
Helsinki-Vantaa airportMaar ik was in Seinäjoki en Jyväskylä.
Ja zoiets had ik ook begrepenquote:Op maandag 26 maart 2012 14:21 schreef wonderer het volgende:
Best een geinig land jaVeel Finnen zijn echt hartstikke knap
En veel metal fans. Apart volkje.
Done.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:31 schreef Bakfiets. het volgende:
Erik, fix jij eens even een andere titel.
Niet eerlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:31 schreef LizzyAdam het volgende:
Hallo vanaf het zonnige strand. Mehehehehe
quote:
Sterkte!!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb 'r nog niet gesproken. Mijn opa is total loss. M'n moeder ook.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Thanks allemaal.
En de wereld hoeft niet opeens stil te staan en te huilen, vrolijkheid is ook wel fijn
.
Welcome to my worldquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:19 schreef LizzyAdam het volgende:
Vrouwen... Ik snap er geen drol van. Schiet mij maar lek.
Fixed.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:19 schreef LizzyAdam het volgende:
Vrouwen Mensen... Ik snap er geen drol van. Schiet mij maar lek.
Klink je al zo mannelijk dan? Want je Fobo heeft echt mooie pics, vriendin van mij keek toevallig mee en wou eerst niet geloven dat jij ooit een vrouw wasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:33 schreef wonderer het volgende:
Het blijft grappig
Verzekering opzeggen, ging allemaal goed, tot de knakker aan de telefoon ineens zag dat er een V stond... "waar is zij dan?"
"Wel es gehoord van transseksualiteit?"
"Ja... maar moet dat dan niet pas veranderd worden als het helemaal klaar is?" (dude... er zijn niet alleen transvrouwen)
Maar goed. Verzekering opgezegd per 1 april. En ik heb afgelopen zaterdag de bevestiging gekregen dat ie was geregeld (nadat ik hem in januari heb aangevraagd), fijn he?
Meh. Kutsituatie. Again. Niet echt veel zin om er over uit te weiden. Maar thanks.quote:
Je ziet hem niet bij je eigen postsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:02 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik zie net dat ik zelf geen roze streepje naast mn post heb. Maar dat willik wel. Hoor!
Ik heb die "problemen" al sinds de zomer van 2010. Binnen een half jaar was mijn stem passabelquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Klink je al zo mannelijk dan? Want je Fobo heeft echt mooie pics, vriendin van mij keek toevallig mee en wou eerst niet geloven dat jij ooit een vrouw was.
maar maar wat als ik nou de hele dag wil zien dat ik op fok een meisje ben?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:43 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Je ziet hem niet bij je eigen postsBij mij heb je gewoon een roze streepje hoor!
En [ afbeelding ] voor je andere post!
Problemenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb die "problemen" al sinds de zomer van 2010. Binnen een half jaar was mijn stem passabelIk ben nu een bariton
Vooral erg leuk als je de gynacoloog moet bellen
yeah. en schelden 'DIT IS VAN MIJ! HIER ZIT IK! ROT OP! NEE JE MAG MIJN BUURMAN NIET ZIJN. NEE! DAT IS OOK VAN MIJ! PAS OP HOOR! IK NEUK JE WIJF!'quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:06 schreef skunkasaur het volgende:
Weet je dat vogeltjes eigenlijk keihard lopen te gillen in plaats van fluiten?
Ja, ik zit ook veel beter (zeer uitstekend) in mijn vel en voel me geweldigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Problemen.
Ik vind je een stuk cooler zo. Niet dat dat nu negatief is over hoe je eerst was hoor... Maar dit past erg goed bij je.
Ik hoop dat je me een beetje volgt
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:23 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
yeah. en schelden 'DIT IS VAN MIJ! HIER ZIT IK! ROT OP! NEE JE MAG MIJN BUURMAN NIET ZIJN. NEE! DAT IS OOK VAN MIJ! PAS OP HOOR! IK NEUK JE WIJF!'![]()
maar ik hoor 'oh wat een fijn takje, ik ga hier is even lekker zitten van het zonnetje genieten. ik hou van Nederland. zo fijn dat ik terug ben. Laat ik eens een mooi nestje bouwen. dat is fijn'
Ik word vrolijk van merels. Die heb ik in Amerika echt gemist.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:23 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
yeah. en schelden 'DIT IS VAN MIJ! HIER ZIT IK! ROT OP! NEE JE MAG MIJN BUURMAN NIET ZIJN. NEE! DAT IS OOK VAN MIJ! PAS OP HOOR! IK NEUK JE WIJF!'![]()
maar ik hoor 'oh wat een fijn takje, ik ga hier is even lekker zitten van het zonnetje genieten. ik hou van Nederland. zo fijn dat ik terug ben. Laat ik eens een mooi nestje bouwen. dat is fijn'
Net ff Wikipediaat, maar nee, alleen in Europa en Azië komt ie normaal voor, en de mens heeft em geïntroduceerd in Australië en Nieuw Zeeland. Dus dat kloptquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:46 schreef wonderer het volgende:
Niet waar ik woonde. De rest van het land, geen idee...
Ja hoor, schrijf jij dan mijn Technische Ontwerp?quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:17 schreef Abby79 het volgende:
Goedemorgen
Wil er iemand voor mij naar m'n werk? Dan kan ik weer lekker in bed gaan liggen
Als dat vanuit bed kan, sure!quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:37 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja hoor, schrijf jij dan mijn Technische Ontwerp?
Sure kan dat, doe je ook even een ERD bouwen en als bijlage erbij?quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:40 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Als dat vanuit bed kan, sure!
Hoewel het hier nu ook niet fijn werken zou zijn thuis, ze zijn achter mijn huis Philips kantoren aan het slopen, en nu klinkt het net alsof er een oefening voor tanks gehouden wordt op het terrein daar
Volgens mij moet ik me dan teveel inlezen in je project, geen zin in!quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:37 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Sure kan dat, doe je ook even een ERD bouwen en als bijlage erbij?
Kom je ze langsbrengen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Koffie, jus d'orange, broodje kaas, broodje krabsalade.
Môgge.
Ah, jammer, ik haat documenten schrijvenquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:50 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik me dan teveel inlezen in je project, geen zin in!En ik denk niet dat jij in een dag veel kunt doen aan ons project hier, dus ruilen zal weinig zin hebben
Natuurlijk niet, maar dat maakt het niet minder vervelendquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je kan het ze niet echt kwalijk nemen, toch?
Ik wilde net zeggen, die bank/verzekering/watvoorhelpdeskdanookmensen kunnen er natuurlijk ook niks aan doen. Als ik een vrouw verwacht en ik krijg Alan Rickman (om maar iemand te noemenquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:54 schreef wonderer het volgende:
En ja hoor
Klantenservice bank bellen.
"Maar ik ben op zoek naar mevrouw wonderer"
"Spreekt u mee."
"Bent u mevrouw wonderer??"
"Yep."
*stilte*
"Goed, het gaat om het volgende..."
Het wordt echt hoog tijd dat ze die fucking wet aanpassen zodat ik mijn geslacht kan veranderen, dit begint irritant te worden
Je mag nu je geslacht niet aanpassen zolang je nog vruchtbaar bent (wat in praktijk dus neerkomt op inderdaad wachten tot de operatie)quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:14 schreef Vanyel het volgende:
Maar je geslacht wettelijk veranderen kan niet wegens niet volledig operatief gedoe?
Gaan ze dat niet veranderen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:16 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Je mag nu je geslacht niet aanpassen zolang je nog vruchtbaar bent (wat in praktijk dus neerkomt op inderdaad wachten tot de operatie)
Dat is wel de bedoeling. Maar zoals je weet is politiek niet zo heel snelquote:
Volgens mij is het in Duitsland ook makkelijker. Maar dan zit ik alsnog met een Nederlands paspoort dat niet kloptquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:15 schreef LizzyAdam het volgende:
nou Abby en W, naar Zweden verhuizen dan maar.
Je hebt nu al een beetje aparte situatie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is het in Duitsland ook makkelijker. Maar dan zit ik alsnog met een Nederlands paspoort dat niet klopt
Ah, we zijn er weer lees ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:30 schreef Vanyel het volgende:
Aha. Dus toch een bruine derriere. Of schijnt de zon daar bij jou niet?
Ja wees welkom. Ik dacht doe eens een subtiele opening voor de vraag "Hoe zon jij?", maar ik geloof niet dat ie landtquote:
Ik zon in een degelijk badpak (ik schreef bakpakquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja wees welkom. Ik dacht doe eens een subtiele opening voor de vraag "Hoe zon jij?", maar ik geloof niet dat ie landt
Ach ja, heb ik tenminste wat om over te pratenquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je hebt nu al een beetje aparte situatie.
En vrouw-> man.
En NL->USA->GER.
En dan ook nog eens getrouwd (geweest).
Gelukkig blijf je wonderer.
Dan heb je een witte derriere.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zon in een degelijk badpak (ik schreef bakpak)
Of, een tankini. Stokoud, door mij pas vorig jaar ontdekt.
Ik doe niet aan naaktrecreatie...quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan heb je een witte derriere.
Of een heel goedkoop badpak.
Voor mij het woord van de dag!quote:
Misschien bedoelt ze alleen buiten?quote:
Ik denk bij Magnum nog altijd aan Tom Selleckquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik eet een magnum(ijs, niet het geweer).
Nou jaaaquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:48 schreef Vanyel het volgende:
Bikini voor dikbuikigen. Maar niet écht dikbuikig, want dan ziet het er helemaal olifanteus uit.
Dat valt allemaal wel mee hoorquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:54 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik denk bij Magnum nog altijd aan Tom Selleck
Dat is! Als je echt een dikke pens hebt, versterkt een tankini het effect alleen maar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou jaaa
[..]
Dat valt allemaal wel mee hoor![]()
![]()
Dan is het tijd voor de boerkini.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is! Als je echt een dikke pens hebt, versterkt een tankini het effect alleen maar.
Ik ben nog niet jarig geweest dit jaar, dus reken maar uitquote:
Ja nou ja, ik zie het meer als een badpak in twee delen, wat vooral heel praktisch is als je naar het toilet moet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is! Als je echt een dikke pens hebt, versterkt een tankini het effect alleen maar.
Ja, die met die viezige snorquote:
Maar dit verkoopt een stuk beter! Mensen denken dan dat ze met zo'n ding aan ook opeens zo slank lijken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:04 schreef lezzer het volgende:
Tankini
[ afbeelding ]
Nou hebben mensen met haar figuur meestal een bikini aan hoor
Ja, ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar dit verkoopt een stuk beter! Mensen denken dan dat ze met zo'n ding aan ook opeens zo slank lijken.
Misschien heeft V datgene wat je mist nog te koop!quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:33 schreef [url=http://f
orum.fok.nl/user/profile/25889]Sitethief[/url] het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik een hoop mis.
Gezond verstand?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:37 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Misschien heeft V datgene wat je mist nog te koop!
Ik heb het iig niet... Maar ik heb ook niet het idee het te missenquote:
Welcome to my worldquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:43 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik heb het iig niet... Maar ik heb ook niet het idee het te missen
Nou, doe je best zou ik zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat vind ik alleen nog maar opwindender.
Ik ben toch alleen maar hard to get aan het spelen, popje.quote:
gelukkig maar. ik was al een ring voor je aan het zoekenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben toch alleen maar hard to get aan het spelen, popje.
Dus jij speelt met lezzers verhypotheekte hart om Lizzy jaloers te makenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben toch alleen maar hard to get aan het spelen, popje.
's Ochtends of 's avonds?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:04 schreef LizzyAdam het volgende:
Zondag mag niet van Godt. maandag om 9 uur. in Amsterdam. zie je daar.
Nee, ik geloof in polygamie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dus jij speelt met lezzers verhypotheekte hart om Lizzy jaloers te maken
Het is moeilijk om een smoking te verkrijgen in één dag heur.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:09 schreef wonderer het volgende:
Waarom niet morgen, kan ik tenminste op de bruiloft komen.
Ik wil niet ge-homo-stenigd worden, danku.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dus je wil na het huwelijk naar Iran verhuizen ofzo?
Als jij dan Lezzer erbij neemt, mag ik dan Sanne Vogel? of Anna Drijver. die vind ik ook wel goed.quote:
ja vanwege die polygamie en alles...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik wil niet ge-homo-stenigd worden, danku.
Ja, hoor es. ik ga niet met je trouwen als je niet weet welk deel je moet fucken.quote:
In Nederland kun je ook met meerdere mensen een samenlevingscontract tekenen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja vanwege die polygamie en alles...
Serieus?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
In Nederland kun je ook met meerdere mensen een samenlevingscontract tekenen.
Ah ik heb het even nagelezen, maar een samenlevingscontract zou in principe ook gewoon met een huisgenootje kunnen zonder dat daar nou een relatie of wat dan ook aan vast zit.quote:
Niet meer toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
In Nederland kun je ook met meerdere mensen een samenlevingscontract tekenen.
Miew.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
V ik zwaaide naar jullie toen ik langs je straat reed! Voelde je het?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:55 schreef Vanyel het volgende:
Nee man. Ik had vandaag al de vinger van een vreemde erin, das genoeg voor een dag.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:55 schreef Vanyel het volgende:
Nee man. Ik had vandaag al de vinger van een vreemde erin, das genoeg voor een dag.
Heb je ooit wel eens Priscilla: Queen of the Desert gekeken? Die scene met die pingpongballen? Dat stel ik me daar bij voor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:13 schreef Vanyel het volgende:
Oh sorry, ik was ff in cul aan het kurken.
Een bekkenbodemfysiotherapeut moest onderzoeken of ik wel snapte welke spieren daar wat doen. Ik geloof dat ze niet helemaal had zien aankomen dat ik dat inderdaad snap (als in selectief kan aanspannen).
En, was het wat?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij was net het moment supreme...
Heeft je kat tyfusquote:
Mwah, betrapte mevrouw op tegen de prullenbak plassen, dus pakte haar in haar nekvel, en dat vond ze minder leuk. Maar goed, ze is krols... kan alleen geen krolsvrije datum inprikken voor sterilisatie...quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:27 schreef Abby79 het volgende:
Morge![]()
En idd, katten. Sitethief, je moet je kat ook niet in bad proberen te stoppen, dat gaat niet goed!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Werkt spugen ook als je geen plantenspuit bij de hand hebt?
Wil je daarvoor werken op deze manier dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:41 schreef LizzyAdam het volgende:
Hm. Word ik uitgenodigd voor een sollicitatie gesprek, en mevrouw geeft een datum/tijd aan waarom ik al een andere sollicitatie heb. Vraagt ze of ik die niet kan verzetten. Ik zeg nee, deze staat al een week. Dan zegt ze dat dat niet in mijn voordeel is, en of ik die baan die ze te bieden hebben wel echt wil hebben. Pff. Wat een muts zeg. Een uurtje later en ik kon wel, maar hey ho laten we moeilijk gaan doen.
Ik tilde haar ook niet opquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:17 schreef lezzer het volgende:
Dat werkt toch niet? Dat je dan een kat meteen in het nekvel pakt? Tenminste, dat heb ik wel eens gelezen.
Nee, die van mij zijn koppig..quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:31 schreef Abby79 het volgende:
Een goede manier om een kat iets af te leren is iedere keer als die iets doet wat niet mag de neus met een plantenspuit nat spuiten, dan stoppen ze er zo mee!
Je realiseert je dat je door te lang wachten waarschijnlijk een levenslang ongewenst piesende kat kweekt? Als ze dat eenmaal aangeleerd hebben leren ze het niet zomaar af door een operatie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mwah, betrapte mevrouw op tegen de prullenbak plassen, dus pakte haar in haar nekvel, en dat vond ze minder leuk. Maar goed, ze is krols... kan alleen geen krolsvrije datum inprikken voor sterilisatie...
Mijn katten heten Azraelle, Vampie en Punky, misschien dat ze daaarom af en toe opstandig zijn!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:07 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik zou ook opstandig wordn als ik Poekie zou heten.
Signed!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Voordat dit gesprek verder kan gaan vind ik dat er een filmpje moet komen van sitethief die blaast als een kat.
Ik wil hier gewoon met klem nog even op wijzen...quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je realiseert je dat je door te lang wachten waarschijnlijk een levenslang ongewenst piesende kat kweekt? Als ze dat eenmaal aangeleerd hebben leren ze het niet zomaar af door een operatie.
Dat past weer mooi bij mijn sig!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik wil hier gewoon met klem nog even op wijzen...
Wat V zegt
Ik ben er pas net achter dat het aan haar krolsheid lag, dat wist ik eerst niet. Ze heeft het trouwens een kleine 6 maanden niet gedaan, in het begin deed ze het omdat ze erg moest wennen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je realiseert je dat je door te lang wachten waarschijnlijk een levenslang ongewenst piesende kat kweekt? Als ze dat eenmaal aangeleerd hebben leren ze het niet zomaar af door een operatie.
Hoezo trouwens aanleren? Het schijnt dus zo te zijn dat een krolse poes ook urine overal en nergens neerlegd. Lijkt me dat als dat aan haar krolsheid gekoppeld is dat zonder krolsheid ze het niet doet...quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klopt, klopt niet. Ook als het komt door krolsheid, gaat het meestal niet weg als je haar steriliseert.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoezo trouwens aanleren? Het schijnt dus zo te zijn dat een krolse poes ook urine overal en nergens neerlegt. Lijkt me dat als dat aan haar krolsheid gekoppeld is dat zonder krolsheid ze het niet doet....
Ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Thuis. Kapot. Opperdepop.
Wie komt mij even knuffen en over mijn rug aaien en lieve dingetjes in mijn haar mompelen?
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik.
Ploppen we een wijntje open en zetten we een filmpje op en zo. En met en zo bedoel ik niks vies.
Nieuwe Glee komt pas 10 aprilquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:39 schreef skunkasaur het volgende:
JEZUS wat een kutdag. MAAR nu heb ik internet in mijn huis. Welkom. Welkom op mijn internet. Waar is Glee.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet hier toch ook nog altijd erg om lachen.
GET OUT OF MY WAY I GOTTA PEE!.
Nou, vanalles.quote:
Oh booh.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:44 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Nieuwe Glee komt pas 10 april(tenminste, als je download, op de Nederlandse TV heb ik geen idee van
)
Mjah, ze was krols toen ze bij me kwam, en de oude eigenaren hadden beloofd het bedrag (+/- 100 euri) op te hoesten, maar das nog niet gebeurd. Het nadeel is dat ze niet gesteriliseerd kan worden als ze krols is, maar die krolsheid duurt of heel erg lang, of volgt mekaar zo vaak op. Het is dan erg lastig om een krolsvrije datum te prikken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef LizzyAdam het volgende:
Maar... Waarom is ze nog niet gesteriliseerd dan? Wil je met d'r fokken? (fokken, lol)
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Thuis. Kapot. Opperdepop.
Wie komt mij even knuffen en over mijn rug aaien en lieve dingetjes in mijn haar mompelen?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben verliefd op Dot. Dat mag gezegd. En ik haat kinderen.
Ik zit op m'n werk, maar denk dat ik toch 'ja' moet antwoordenquote:
Word je niet automatisch uitgeschreven als je ingeschreven wordt bij een andere gemeente?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:50 schreef wonderer het volgende:
Ik niet. Ik moet zo naar het gemeentehuis om me uit te schrijven.
Binnen Nederland wel, maar ik vermoed dat Wonderer zich niet in laten schrijven in een andere gemeente in Nederland.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:26 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Word je niet automatisch uitgeschreven als je ingeschreven wordt bij een andere gemeente?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Binnen Nederland wel, maar ik vermoed dat Wonderer zich niet in laten schrijven in een andere gemeente in Nederland.
aww. *voert bakkes Kippensoep*quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Jep. In combinatie met die ooglidinfectie betekent het dat ik mijn ogen amper open krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |