Ik ben toch alleen maar hard to get aan het spelen, popje.quote:
gelukkig maar. ik was al een ring voor je aan het zoekenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben toch alleen maar hard to get aan het spelen, popje.
Dus jij speelt met lezzers verhypotheekte hart om Lizzy jaloers te makenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben toch alleen maar hard to get aan het spelen, popje.
's Ochtends of 's avonds?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:04 schreef LizzyAdam het volgende:
Zondag mag niet van Godt. maandag om 9 uur. in Amsterdam. zie je daar.
Nee, ik geloof in polygamie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dus jij speelt met lezzers verhypotheekte hart om Lizzy jaloers te maken
Het is moeilijk om een smoking te verkrijgen in één dag heur.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:09 schreef wonderer het volgende:
Waarom niet morgen, kan ik tenminste op de bruiloft komen.
Ik wil niet ge-homo-stenigd worden, danku.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dus je wil na het huwelijk naar Iran verhuizen ofzo?
Als jij dan Lezzer erbij neemt, mag ik dan Sanne Vogel? of Anna Drijver. die vind ik ook wel goed.quote:
ja vanwege die polygamie en alles...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik wil niet ge-homo-stenigd worden, danku.
Ja, hoor es. ik ga niet met je trouwen als je niet weet welk deel je moet fucken.quote:
In Nederland kun je ook met meerdere mensen een samenlevingscontract tekenen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja vanwege die polygamie en alles...
Serieus?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
In Nederland kun je ook met meerdere mensen een samenlevingscontract tekenen.
Ah ik heb het even nagelezen, maar een samenlevingscontract zou in principe ook gewoon met een huisgenootje kunnen zonder dat daar nou een relatie of wat dan ook aan vast zit.quote:
Niet meer toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
In Nederland kun je ook met meerdere mensen een samenlevingscontract tekenen.
Miew.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
V ik zwaaide naar jullie toen ik langs je straat reed! Voelde je het?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:55 schreef Vanyel het volgende:
Nee man. Ik had vandaag al de vinger van een vreemde erin, das genoeg voor een dag.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:55 schreef Vanyel het volgende:
Nee man. Ik had vandaag al de vinger van een vreemde erin, das genoeg voor een dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |