quote:
Cool, mijn collega is helemaal Finland gekquote:Op maandag 26 maart 2012 14:04 schreef wonderer het volgende:
Helsinki-Vantaa airportMaar ik was in Seinäjoki en Jyväskylä.
Ja zoiets had ik ook begrepenquote:Op maandag 26 maart 2012 14:21 schreef wonderer het volgende:
Best een geinig land jaVeel Finnen zijn echt hartstikke knap
En veel metal fans. Apart volkje.
Done.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:31 schreef Bakfiets. het volgende:
Erik, fix jij eens even een andere titel.
Niet eerlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:31 schreef LizzyAdam het volgende:
Hallo vanaf het zonnige strand. Mehehehehe
quote:
Sterkte!!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb 'r nog niet gesproken. Mijn opa is total loss. M'n moeder ook.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Thanks allemaal.
En de wereld hoeft niet opeens stil te staan en te huilen, vrolijkheid is ook wel fijn
.
Welcome to my worldquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:19 schreef LizzyAdam het volgende:
Vrouwen... Ik snap er geen drol van. Schiet mij maar lek.
Fixed.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:19 schreef LizzyAdam het volgende:
Vrouwen Mensen... Ik snap er geen drol van. Schiet mij maar lek.
Klink je al zo mannelijk dan? Want je Fobo heeft echt mooie pics, vriendin van mij keek toevallig mee en wou eerst niet geloven dat jij ooit een vrouw wasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:33 schreef wonderer het volgende:
Het blijft grappig
Verzekering opzeggen, ging allemaal goed, tot de knakker aan de telefoon ineens zag dat er een V stond... "waar is zij dan?"
"Wel es gehoord van transseksualiteit?"
"Ja... maar moet dat dan niet pas veranderd worden als het helemaal klaar is?" (dude... er zijn niet alleen transvrouwen)
Maar goed. Verzekering opgezegd per 1 april. En ik heb afgelopen zaterdag de bevestiging gekregen dat ie was geregeld (nadat ik hem in januari heb aangevraagd), fijn he?
Meh. Kutsituatie. Again. Niet echt veel zin om er over uit te weiden. Maar thanks.quote:
Je ziet hem niet bij je eigen postsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:02 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik zie net dat ik zelf geen roze streepje naast mn post heb. Maar dat willik wel. Hoor!
Ik heb die "problemen" al sinds de zomer van 2010. Binnen een half jaar was mijn stem passabelquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Klink je al zo mannelijk dan? Want je Fobo heeft echt mooie pics, vriendin van mij keek toevallig mee en wou eerst niet geloven dat jij ooit een vrouw was.
maar maar wat als ik nou de hele dag wil zien dat ik op fok een meisje ben?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:43 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Je ziet hem niet bij je eigen postsBij mij heb je gewoon een roze streepje hoor!
En [ afbeelding ] voor je andere post!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |