Ja wees welkom. Ik dacht doe eens een subtiele opening voor de vraag "Hoe zon jij?", maar ik geloof niet dat ie landtquote:
Ik zon in een degelijk badpak (ik schreef bakpakquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja wees welkom. Ik dacht doe eens een subtiele opening voor de vraag "Hoe zon jij?", maar ik geloof niet dat ie landt
Ach ja, heb ik tenminste wat om over te pratenquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je hebt nu al een beetje aparte situatie.
En vrouw-> man.
En NL->USA->GER.
En dan ook nog eens getrouwd (geweest).
Gelukkig blijf je wonderer.
Dan heb je een witte derriere.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zon in een degelijk badpak (ik schreef bakpak)
Of, een tankini. Stokoud, door mij pas vorig jaar ontdekt.
Ik doe niet aan naaktrecreatie...quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan heb je een witte derriere.
Of een heel goedkoop badpak.
Voor mij het woord van de dag!quote:
Misschien bedoelt ze alleen buiten?quote:
Ik denk bij Magnum nog altijd aan Tom Selleckquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik eet een magnum(ijs, niet het geweer).
Nou jaaaquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:48 schreef Vanyel het volgende:
Bikini voor dikbuikigen. Maar niet écht dikbuikig, want dan ziet het er helemaal olifanteus uit.
Dat valt allemaal wel mee hoorquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:54 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik denk bij Magnum nog altijd aan Tom Selleck
Dat is! Als je echt een dikke pens hebt, versterkt een tankini het effect alleen maar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou jaaa
[..]
Dat valt allemaal wel mee hoor![]()
![]()
Dan is het tijd voor de boerkini.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is! Als je echt een dikke pens hebt, versterkt een tankini het effect alleen maar.
Ik ben nog niet jarig geweest dit jaar, dus reken maar uitquote:
Ja nou ja, ik zie het meer als een badpak in twee delen, wat vooral heel praktisch is als je naar het toilet moet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is! Als je echt een dikke pens hebt, versterkt een tankini het effect alleen maar.
Ja, die met die viezige snorquote:
Maar dit verkoopt een stuk beter! Mensen denken dan dat ze met zo'n ding aan ook opeens zo slank lijken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:04 schreef lezzer het volgende:
Tankini
[ afbeelding ]
Nou hebben mensen met haar figuur meestal een bikini aan hoor
Ja, ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar dit verkoopt een stuk beter! Mensen denken dan dat ze met zo'n ding aan ook opeens zo slank lijken.
Misschien heeft V datgene wat je mist nog te koop!quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:33 schreef [url=http://f
orum.fok.nl/user/profile/25889]Sitethief[/url] het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik een hoop mis.
Gezond verstand?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:37 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Misschien heeft V datgene wat je mist nog te koop!
Ik heb het iig niet... Maar ik heb ook niet het idee het te missenquote:
Welcome to my worldquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:43 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik heb het iig niet... Maar ik heb ook niet het idee het te missen
Nou, doe je best zou ik zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat vind ik alleen nog maar opwindender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |