Nee, die van mij zijn koppig..quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:31 schreef Abby79 het volgende:
Een goede manier om een kat iets af te leren is iedere keer als die iets doet wat niet mag de neus met een plantenspuit nat spuiten, dan stoppen ze er zo mee!
Je realiseert je dat je door te lang wachten waarschijnlijk een levenslang ongewenst piesende kat kweekt? Als ze dat eenmaal aangeleerd hebben leren ze het niet zomaar af door een operatie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mwah, betrapte mevrouw op tegen de prullenbak plassen, dus pakte haar in haar nekvel, en dat vond ze minder leuk. Maar goed, ze is krols... kan alleen geen krolsvrije datum inprikken voor sterilisatie...
Mijn katten heten Azraelle, Vampie en Punky, misschien dat ze daaarom af en toe opstandig zijn!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:07 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik zou ook opstandig wordn als ik Poekie zou heten.
Signed!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Voordat dit gesprek verder kan gaan vind ik dat er een filmpje moet komen van sitethief die blaast als een kat.
Ik wil hier gewoon met klem nog even op wijzen...quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je realiseert je dat je door te lang wachten waarschijnlijk een levenslang ongewenst piesende kat kweekt? Als ze dat eenmaal aangeleerd hebben leren ze het niet zomaar af door een operatie.
Dat past weer mooi bij mijn sig!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik wil hier gewoon met klem nog even op wijzen...
Wat V zegt
Ik ben er pas net achter dat het aan haar krolsheid lag, dat wist ik eerst niet. Ze heeft het trouwens een kleine 6 maanden niet gedaan, in het begin deed ze het omdat ze erg moest wennen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je realiseert je dat je door te lang wachten waarschijnlijk een levenslang ongewenst piesende kat kweekt? Als ze dat eenmaal aangeleerd hebben leren ze het niet zomaar af door een operatie.
Hoezo trouwens aanleren? Het schijnt dus zo te zijn dat een krolse poes ook urine overal en nergens neerlegd. Lijkt me dat als dat aan haar krolsheid gekoppeld is dat zonder krolsheid ze het niet doet...quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klopt, klopt niet. Ook als het komt door krolsheid, gaat het meestal niet weg als je haar steriliseert.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoezo trouwens aanleren? Het schijnt dus zo te zijn dat een krolse poes ook urine overal en nergens neerlegt. Lijkt me dat als dat aan haar krolsheid gekoppeld is dat zonder krolsheid ze het niet doet....
Ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Thuis. Kapot. Opperdepop.
Wie komt mij even knuffen en over mijn rug aaien en lieve dingetjes in mijn haar mompelen?
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik.
Ploppen we een wijntje open en zetten we een filmpje op en zo. En met en zo bedoel ik niks vies.
Nieuwe Glee komt pas 10 aprilquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:39 schreef skunkasaur het volgende:
JEZUS wat een kutdag. MAAR nu heb ik internet in mijn huis. Welkom. Welkom op mijn internet. Waar is Glee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |