quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet hier toch ook nog altijd erg om lachen.
GET OUT OF MY WAY I GOTTA PEE!.
Nou, vanalles.quote:
Oh booh.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:44 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Nieuwe Glee komt pas 10 april(tenminste, als je download, op de Nederlandse TV heb ik geen idee van
)
Mjah, ze was krols toen ze bij me kwam, en de oude eigenaren hadden beloofd het bedrag (+/- 100 euri) op te hoesten, maar das nog niet gebeurd. Het nadeel is dat ze niet gesteriliseerd kan worden als ze krols is, maar die krolsheid duurt of heel erg lang, of volgt mekaar zo vaak op. Het is dan erg lastig om een krolsvrije datum te prikken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef LizzyAdam het volgende:
Maar... Waarom is ze nog niet gesteriliseerd dan? Wil je met d'r fokken? (fokken, lol)
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Thuis. Kapot. Opperdepop.
Wie komt mij even knuffen en over mijn rug aaien en lieve dingetjes in mijn haar mompelen?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben verliefd op Dot. Dat mag gezegd. En ik haat kinderen.
Ik zit op m'n werk, maar denk dat ik toch 'ja' moet antwoordenquote:
Word je niet automatisch uitgeschreven als je ingeschreven wordt bij een andere gemeente?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:50 schreef wonderer het volgende:
Ik niet. Ik moet zo naar het gemeentehuis om me uit te schrijven.
Binnen Nederland wel, maar ik vermoed dat Wonderer zich niet in laten schrijven in een andere gemeente in Nederland.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:26 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Word je niet automatisch uitgeschreven als je ingeschreven wordt bij een andere gemeente?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Binnen Nederland wel, maar ik vermoed dat Wonderer zich niet in laten schrijven in een andere gemeente in Nederland.
aww. *voert bakkes Kippensoep*quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Jep. In combinatie met die ooglidinfectie betekent het dat ik mijn ogen amper open krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |