Welke radiozender?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:49 schreef Yell het volgende:
[..]
Het wordt gerapt door één vrouw, als ik het me goed herinner hoorde ik een vrouwenstem die rapte... en soms kwamen er ook andere stemmen/samples of zoiets ertussen, bijvoorbeeld zo'n stem waarvan de toon hoger is gezet... dat laatste is maar vrij weinig hoor geloof ik (van die andere stemmen/samples).
Ik hoorde dit nummer toevallig kwart voor 5 op de radio, maar een klein stukje, en ik weet jammer genoeg niet meer wat voor radiozender het nou was...![]()
En @Arcee dat is het ook niet, daarin zingt die vrouw "o nana" en het was overduidelijk "aho aho ahihihi"...
Ik post 'm nog eens, ik vond 'm erg gaaf namelijk!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Weet iemand hoe de dance remix van dit nummer heet?
quote:
quote:ik weet jammer genoeg niet meer wat voor radiozender het nou was
Stom doch grappig nummer.quote:
JAAA dat is 'm inderdaad... super, bedankt!!!quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:15 schreef steve-urkel het volgende:
Ben op zoek naar een nummer, helaas weet ik er niet veel meer van..
Het wordt gezongen door een man / jaar of 30, is een beetje een up tempo nummer, schat in niet heel oud..
Tekst was ong als volgt , het refrein: don't like the games that youre running (of playing).. Aan het einde can het nummer werd het simpel en werd er 'sja la, la la la laa, sja la.. gezongen...
Nog maar een keerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:44 schreef seto het volgende:
Op zoek naar een clip van een tijd terug (4/5 jaar?).
Clip bestaat voornamelijk uit wat exotische vissen die rond zwemmen tegen een zwarte achtergrond, de naam van de artiesten was volgens mij iets van "..." & "...". Het genre was trance/house-achtig. Weet iemand welke ik bedoel? Het is niet die van Chemical Brothers
Ik probeer het nog een keertjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Stinus het volgende:
Ik zoek een pianostuk!
Het is echt heel minimalistisch; je hoort een stuk of 3 noten achter elkaar, dan een tijdje stilte, en dan weer en stuk of 3 noten. Er zitten dus gewoon heel veel stilte momenten in. Het is verder ook wel vrij bekend, althans, ik herken het gelijk.
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:29 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
?
Of misschien iets anders van Satie?
Het was de soundtrack van American Beauty! Bedankt voor jullie reactiesquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:51 schreef Laevid het volgende:
Naar aanleiding van een avondje Duitsland, hoop ik toch nog 2 platen te vinden, met jullie hulp.
- Dan had ik een tekstueel dance-nummer (behoorlijk vrolijk, met een vrouwenstem), wat ik vreemd genoeg niet via google kon vinden. Ik heb de volgende stukken tekst op kunnen vangen:
"Get This Party Started" (wat erg vaak voorkwam), "Throw your hands up high", "Last forever", "All night long" en "let's get drunk". Allemaal zeer verheffende teksten dus.
Chembros - Galvanize?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:57 schreef einschtein het volgende:
Goed. Ik zoek weer eens een nummer.
- Club/Dance nummer
- Van een paar jaar geleden, 2/3 jaar
- Er zit viool-geluid in verwerkt
- Niet echt een heel bekend nummer, ik had hem toendertijd van een site af. Maar is nooit echt een top40 nummer geweest ofzo.
Update, ik bedenk met net dat het een electro-nummer was. Dus geen dance.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:57 schreef einschtein het volgende:
Goed. Ik zoek weer eens een nummer.
- Club/Dance nummer
- Van een paar jaar geleden, 2/3 jaar
- Er zit viool-geluid in verwerkt
- Niet echt een heel bekend nummer, ik had hem toendertijd van een site af. Maar is nooit echt een top40 nummer geweest ofzo.
Nope, maar wel een gaaf nummer. Toch bedankt!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Chembros - Galvanize?
Iets ouder dan jij bedoelt, maar wel hele grote alternatieve hit.
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:28 schreef cookie18 het volgende:
Haay ik ben op zoek naar het nummer uit de trailer van het nieuwe kanaal: HBO
het was iets met: you look so fine of iets in die trand
Geen dank.quote:
thanksquote:
Klinkt als "Hail to the Chief".quote:Op maandag 26 maart 2012 23:12 schreef NootjesBV het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is? Ik heb uit de serie Eureka gehaald, voor de kenners het is de ringtone van fargo's telefoon:
http://www23.zippyshare.com/v/82746718/file.html
Idd dat is hem, dus hail to the chief ziggyziggyziggy. Thxquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klinkt als "Hail to the Chief".
Klinkt best bekendquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Zoek naar een nummer, klinkt als The Black Keys maar dan lichter, volgens mij is het couplet het makkelijkst te herkennen aan "I want your love, I need your love" wat langzaam over een flinke beat gezongen wordt. Intro klinkt een beetje bellerig, fluiterig, hoog, met dus een warme beat eronder...
Ik ben nu al weken aan het zoeken
Link naar dat nummer graag, dan kan men kijken of hij/zij het herkend. Of verwacht je dat iedereen die cd thuis heeft liggen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:47 schreef Killaboelie het volgende:
Hallo Fok!kers!
Mijn eerste post in Ik Zoek...
Ik ben op zoek naar de achtergrond muziek van "Ff een CeeDeetje kopen"
(Nummer 3 van de Ome Henk cd: Ome Henk gaat nooit verloren)
Wie o wie kan mij helpen?
Groeten!
twilight - the tidequote:Op maandag 26 maart 2012 20:06 schreef Bouncer2002 het volgende:
ik zoek een nummer uit de club power release 35, echter probleem is dat de tracklist afwijkt van deze:
http://clubjoy.hyves.nl/f(...)cklist_ClubPower_35/
hiermee ben ik dus niet geholpen. Ik zoek een nummer van het type e-type. Dus man die opzelfde manier zingt als die gast van e-type en daarna vrouw die wat zingt.
vrouw zingt "we are 2 face down again"
man "I don't know what to say"
vrouw "this is the right this is the time, waiting far too long... too decide what's on my mind... screaming now screaming yeah, leaving the memory so sad.. now this is the timeeeeeeeeeeee, now this is the rightttttttttttttt" en dan volgt er een melodietje. Zal bij de volgende les proberen een stukje op te nemen.
A-Ha?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef Lt.Surge het volgende:
Ben de naam vergeten van een band..het ligt op het puntje van mijn tong :/
Een...Scandinavisch bandje..enkele jaren geleden wat semi-hitjes..beetje pop-rock-ish?
Alphabeat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef Lt.Surge het volgende:
Ben de naam vergeten van een band..het ligt op het puntje van mijn tong :/
Een...Scandinavisch bandje..enkele jaren geleden wat semi-hitjes..beetje pop-rock-ish?
The Rasmus?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:38 schreef Lt.Surge het volgende:
Neen, denk een jaar of...6 geleden? En die knakker had van die veren in zijn haar? o.o
Ja, dat was 't!quote:
Alstuquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:43 schreef Lt.Surge het volgende:
Ja, dat was 't!Dat moet ik weer even horen
Lijkt me weer iets wat gewoon gemaakt is voor de reclame.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
In godsnaam, hoe heet het nummer dat ze gebruikt hebben in deze reclame? En welke genre is dit?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me weer iets wat gewoon gemaakt is voor de reclame.
quote:Music/Song: Sander Baas [Speciaal voor deze commercial gemaakt / Specially made for the commercial]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me weer iets wat gewoon gemaakt is voor de reclame.
Lior - Old Love.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:29 schreef Onnoman het volgende:
dat nieuwe nummer van paul die leeuw.. welke hij de melodie gejat heeft... iemand?
even youtube linkje aub
hellwhut, ik moest hieraan denken!quote:
Spam. Met je Eneco.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:27 schreef zephurX het volgende:
Ik zoek de titelsong van het programma De Stoel.
Volgens mij was het van Enya.
Ik denk dan meteen aan Jefferson Airplane, maar een nummer met flight?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:37 schreef paaskannekoekje het volgende:
hallo allen!
ik zoek een lied wat wordt gespeeld door een ban uit de
60s, met een vrouwelijke zangeres. verder zijn 't geloof ik mannen. de titel bevat 't woord 'flight'.
anyone?
Het deed me hieraan denken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:37 schreef paaskannekoekje het volgende:
hallo allen!
ik zoek een lied wat wordt gespeeld door een ban uit de
60s, met een vrouwelijke zangeres. verder zijn 't geloof ik mannen. de titel bevat 't woord 'flight'.
anyone?
Zingt ze/ rapt ze/ praat ze/ veel of weinig?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:04 schreef Devil010 het volgende:
Zoek een nummer dat paar keer op de radio is geweest. vrouwenstem en een flinke beat/bass er doorheen, beetje overheersen. Meer weet ik helaas niet
Flight rabbitquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:00 schreef starla het volgende:
[..]
Ik denk dan meteen aan Jefferson Airplane, maar een nummer met flight?
Gokje:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:04 schreef Devil010 het volgende:
Zoek een nummer dat paar keer op de radio is geweest. vrouwenstem en een flinke beat/bass er doorheen, beetje overheersen. Meer weet ik helaas niet
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:47 schreef Joeri. het volgende:
Ik kom maar niet op de titel (1:05-1:25), vast een makkelijke voor jullie
Meer praten, niet zingen in ieder geval.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:40 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Zingt ze/ rapt ze/ praat ze/ veel of weinig?
Nee helaas, al is dit wel ook een lekker plaatje. volgens mij is het nr wat ik zoek nog niet zo oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek die soundtrack in het begin, ben echt al tijdje naar opzoek!What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
Dit is em (:quote:Op zondag 25 maart 2012 20:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik post 'm nog eens, ik vond 'm erg gaaf namelijk!
Iemand?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:04 schreef Devil010 het volgende:
?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:15 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Meer praten, niet zingen in ieder geval.
quote:Op zondag 1 april 2012 19:52 schreef Devil010 het volgende:
Dank voor beide reakties, helaas niet het gezochte nummertje. Wou dat ik iets meer ervan wist om het zoeken te vergemakkelijken, heb ook al top 40/50 nageplozen maar niks. Weet alleen dat bass heel erg overheerste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope is em nietquote:
deze?quote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef Adames het volgende:
Niet zo'n moeilijke denk ik, laatst nog gehoord op de radio. Maar hoe heet het vrij simpele zomerhitje waarin allerlei mooie vrouwen in bikini's aan het beach volleyballen zijn? Moet zo rond 2005 zijn geweest dat die uit is gekomen, maar kan er naast zitten.
Deze?quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef Dewardo het volgende:
Hallo dames en heren,
Ik ben op zoek naar een engels liedje, mogelijk voor kinderen. Ik heb het een aantal jaar geleden de clip gevonden op internet maar ik kan het nu helemaal niet meer terugvinden.
Wat ik nog weet van het nummer:
- het is een soort stapellied, zoals "katootje en de botermarkt"
- het is vrij oud, dus lijkt jaren 80-90
- het lijkt wel afkomsting van een kinderserie ofzo.
- een space animatie, met poppen volgens mij. het thema is in ieder geval space
- erg vrolijk nummer, kan ook wel irritant overkomen.
- blijft erg in je hoofd hangen.
hopelijk kan iemand mij helpen,
alvast bedankt!
yes!!! hartelijk dank hiervoor, nu kan ik eindelijk weer eens een week rondlopen met dit melodietje in mijn hoofd!quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 19:59 schreef krokdown het volgende:
ik zoek een soort house nummer waar je hoort:
boetsjka bass boetsjka boetsjka boetsjka bass.niemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
http://www.vocaroo.comquote:Op maandag 2 april 2012 13:11 schreef krokdown het volgende:
het gaat trouwens meer als:
batske boetsjka, batske boetsjka, batse batske batske boetsjka.
en dan wordt daarna gelijk gezongen (ik weet neit wat maar ik ga het proberen)
zoiets: a ma si su a mat si sura.
het is trouwen een soort house nummer.
b.v.d
welk nummer? al gevonden.quote:Op maandag 2 april 2012 18:00 schreef Devil010 het volgende:
Het nummer vandaag weer gehoord, iets met hard/heart to say no....
Vrouwenstem is meer mannenst(wat kun je je vergissen in je herinnering!
vind het niet op yt, iemand die het weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |