twilight - the tidequote:Op maandag 26 maart 2012 20:06 schreef Bouncer2002 het volgende:
ik zoek een nummer uit de club power release 35, echter probleem is dat de tracklist afwijkt van deze:
http://clubjoy.hyves.nl/f(...)cklist_ClubPower_35/
hiermee ben ik dus niet geholpen. Ik zoek een nummer van het type e-type. Dus man die opzelfde manier zingt als die gast van e-type en daarna vrouw die wat zingt.
vrouw zingt "we are 2 face down again"
man "I don't know what to say"
vrouw "this is the right this is the time, waiting far too long... too decide what's on my mind... screaming now screaming yeah, leaving the memory so sad.. now this is the timeeeeeeeeeeee, now this is the rightttttttttttttt" en dan volgt er een melodietje. Zal bij de volgende les proberen een stukje op te nemen.
A-Ha?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef Lt.Surge het volgende:
Ben de naam vergeten van een band..het ligt op het puntje van mijn tong :/
Een...Scandinavisch bandje..enkele jaren geleden wat semi-hitjes..beetje pop-rock-ish?
Alphabeat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef Lt.Surge het volgende:
Ben de naam vergeten van een band..het ligt op het puntje van mijn tong :/
Een...Scandinavisch bandje..enkele jaren geleden wat semi-hitjes..beetje pop-rock-ish?
The Rasmus?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:38 schreef Lt.Surge het volgende:
Neen, denk een jaar of...6 geleden? En die knakker had van die veren in zijn haar? o.o
Ja, dat was 't!quote:
Alstuquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:43 schreef Lt.Surge het volgende:
Ja, dat was 't!Dat moet ik weer even horen
Lijkt me weer iets wat gewoon gemaakt is voor de reclame.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
In godsnaam, hoe heet het nummer dat ze gebruikt hebben in deze reclame? En welke genre is dit?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me weer iets wat gewoon gemaakt is voor de reclame.
quote:Music/Song: Sander Baas [Speciaal voor deze commercial gemaakt / Specially made for the commercial]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me weer iets wat gewoon gemaakt is voor de reclame.
Lior - Old Love.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:29 schreef Onnoman het volgende:
dat nieuwe nummer van paul die leeuw.. welke hij de melodie gejat heeft... iemand?
even youtube linkje aub
hellwhut, ik moest hieraan denken!quote:
Spam. Met je Eneco.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:27 schreef zephurX het volgende:
Ik zoek de titelsong van het programma De Stoel.
Volgens mij was het van Enya.
Ik denk dan meteen aan Jefferson Airplane, maar een nummer met flight?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:37 schreef paaskannekoekje het volgende:
hallo allen!
ik zoek een lied wat wordt gespeeld door een ban uit de
60s, met een vrouwelijke zangeres. verder zijn 't geloof ik mannen. de titel bevat 't woord 'flight'.
anyone?
Het deed me hieraan denken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:37 schreef paaskannekoekje het volgende:
hallo allen!
ik zoek een lied wat wordt gespeeld door een ban uit de
60s, met een vrouwelijke zangeres. verder zijn 't geloof ik mannen. de titel bevat 't woord 'flight'.
anyone?
Zingt ze/ rapt ze/ praat ze/ veel of weinig?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:04 schreef Devil010 het volgende:
Zoek een nummer dat paar keer op de radio is geweest. vrouwenstem en een flinke beat/bass er doorheen, beetje overheersen. Meer weet ik helaas niet
Flight rabbitquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:00 schreef starla het volgende:
[..]
Ik denk dan meteen aan Jefferson Airplane, maar een nummer met flight?
Gokje:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:04 schreef Devil010 het volgende:
Zoek een nummer dat paar keer op de radio is geweest. vrouwenstem en een flinke beat/bass er doorheen, beetje overheersen. Meer weet ik helaas niet
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:47 schreef Joeri. het volgende:
Ik kom maar niet op de titel (1:05-1:25), vast een makkelijke voor jullie
Meer praten, niet zingen in ieder geval.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:40 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Zingt ze/ rapt ze/ praat ze/ veel of weinig?
Nee helaas, al is dit wel ook een lekker plaatje. volgens mij is het nr wat ik zoek nog niet zo oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek die soundtrack in het begin, ben echt al tijdje naar opzoek!What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
Dit is em (:quote:Op zondag 25 maart 2012 20:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik post 'm nog eens, ik vond 'm erg gaaf namelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |