abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 maart 2012 @ 20:50:34 #1
862 Arcee
Look closer
pi_109505024

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_109505101
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:49 schreef Yell het volgende:

[..]

Het wordt gerapt door één vrouw, als ik het me goed herinner hoorde ik een vrouwenstem die rapte... en soms kwamen er ook andere stemmen/samples of zoiets ertussen, bijvoorbeeld zo'n stem waarvan de toon hoger is gezet... dat laatste is maar vrij weinig hoor geloof ik (van die andere stemmen/samples).
Ik hoorde dit nummer toevallig kwart voor 5 op de radio, maar een klein stukje, en ik weet jammer genoeg niet meer wat voor radiozender het nou was... :{

En @Arcee dat is het ook niet, daarin zingt die vrouw "o nana" en het was overduidelijk "aho aho ahihihi"...
Welke radiozender? :)
pi_109505112
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Weet iemand hoe de dance remix van dit nummer heet?
Ik post 'm nog eens, ik vond 'm erg gaaf namelijk!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 maart 2012 @ 20:52:48 #4
862 Arcee
Look closer
pi_109505141
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:52 schreef SLP_ het volgende:
Welke radiozender? :)
quote:
ik weet jammer genoeg niet meer wat voor radiozender het nou was
;)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_109505179
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:52 schreef Arcee het volgende:

[..]

[..]

;)
Oeps gemist :P
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 maart 2012 @ 20:53:51 #6
862 Arcee
Look closer
pi_109505210
pi_109505400
quote:
Stom doch grappig nummer.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_109505788
quote:
JAAA dat is 'm inderdaad... super, bedankt!!! ^O^ :D :D
pi_109506282
Lol! ik dacht ook aan dat nummer, omdat ik hem zelf laatst vroeg, maar dacht dat het toch wel niet zou zijn :')
Neil LOVES Carrots!
  maandag 26 maart 2012 @ 12:15:37 #10
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_109525486
Ben op zoek naar een nummer, helaas weet ik er niet veel meer van..

Het wordt gezongen door een man / jaar of 30, is een beetje een up tempo nummer, schat in niet heel oud..

Tekst was ong als volgt , het refrein: don't like the games that youre running (of playing).. Aan het einde can het nummer werd het simpel en werd er 'sja la, la la la laa, sja la.. gezongen...
  maandag 26 maart 2012 @ 12:20:03 #11
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_109525596
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:15 schreef steve-urkel het volgende:
Ben op zoek naar een nummer, helaas weet ik er niet veel meer van..

Het wordt gezongen door een man / jaar of 30, is een beetje een up tempo nummer, schat in niet heel oud..

Tekst was ong als volgt , het refrein: don't like the games that youre running (of playing).. Aan het einde can het nummer werd het simpel en werd er 'sja la, la la la laa, sja la.. gezongen...
Ok stelletje hokboeren
  maandag 26 maart 2012 @ 12:21:20 #12
69994 seto
-|||--------|||-
pi_109525633
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:44 schreef seto het volgende:
Op zoek naar een clip van een tijd terug (4/5 jaar?).

Clip bestaat voornamelijk uit wat exotische vissen die rond zwemmen tegen een zwarte achtergrond, de naam van de artiesten was volgens mij iets van "..." & "...". Het genre was trance/house-achtig. Weet iemand welke ik bedoel? Het is niet die van Chemical Brothers :)
Nog maar een keer :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_109526072
- Was 'm niet. Verkeerd gelezen.
  maandag 26 maart 2012 @ 13:27:58 #14
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_109527544
quote:
Nope... dit is hem niet... is meer een wat rock - pop achtig nummer..
pi_109528402
Naar aanleiding van een avondje Duitsland, hoop ik toch nog 2 platen te vinden, met jullie hulp.

- Eén is een plaat die ik pas in Nederland ook al een keer gehoord heb. Het gaat om een nummer waarin Robot Rock van Daft Punk wordt gesampled. Het is een "gewoon dance"-nummer, beetje in de hardstyle/hardhouse hoek.
- Dan had ik een tekstueel dance-nummer (behoorlijk vrolijk, met een vrouwenstem), wat ik vreemd genoeg niet via google kon vinden. Ik heb de volgende stukken tekst op kunnen vangen:
"Get This Party Started" (wat erg vaak voorkwam), "Throw your hands up high", "Last forever", "All night long" en "let's get drunk". Allemaal zeer verheffende teksten dus ;).
pi_109528557
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Stinus het volgende:
Ik zoek een pianostuk!

Het is echt heel minimalistisch; je hoort een stuk of 3 noten achter elkaar, dan een tijdje stilte, en dan weer en stuk of 3 noten. Er zitten dus gewoon heel veel stilte momenten in. Het is verder ook wel vrij bekend, althans, ik herken het gelijk.
Ik probeer het nog een keertje :)
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_109529653
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:55 schreef Stinus het volgende:

[..]

?

Of misschien iets anders van Satie?
pi_109529750
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:55 schreef Stinus het volgende:

[..]

?
I feel kinda Locrian today
pi_109534044
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:29 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

?

Of misschien iets anders van Satie?
quote:
Het was de soundtrack van American Beauty! Bedankt voor jullie reacties :)
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_109538775
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:51 schreef Laevid het volgende:
Naar aanleiding van een avondje Duitsland, hoop ik toch nog 2 platen te vinden, met jullie hulp.

- Dan had ik een tekstueel dance-nummer (behoorlijk vrolijk, met een vrouwenstem), wat ik vreemd genoeg niet via google kon vinden. Ik heb de volgende stukken tekst op kunnen vangen:
"Get This Party Started" (wat erg vaak voorkwam), "Throw your hands up high", "Last forever", "All night long" en "let's get drunk". Allemaal zeer verheffende teksten dus ;).
pi_109541830
Goed. Ik zoek weer eens een nummer.

- Club/Dance nummer
- Van een paar jaar geleden, 2/3 jaar
- Er zit viool-geluid in verwerkt
- Niet echt een heel bekend nummer, ik had hem toendertijd van een site af. Maar is nooit echt een top40 nummer geweest ofzo.
pi_109541882
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:57 schreef einschtein het volgende:

- Club/Dance nummer
- Niet echt een heel bekend nummer, ik had hem toendertijd van een site af. Maar is nooit echt een top40 nummer geweest ofzo.
Chembros - Galvanize?

Iets ouder dan jij bedoelt, maar wel hele grote alternatieve hit.

pi_109541902
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:57 schreef einschtein het volgende:

- Club/Dance nummer
Update, ik bedenk met net dat het een electro-nummer was. Dus geen dance.
pi_109541935
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Chembros - Galvanize?

Iets ouder dan jij bedoelt, maar wel hele grote alternatieve hit.

Nope, maar wel een gaaf nummer. Toch bedankt!
pi_109542307
ik zoek een nummer uit de club power release 35, echter probleem is dat de tracklist afwijkt van deze:
http://clubjoy.hyves.nl/f(...)cklist_ClubPower_35/

hiermee ben ik dus niet geholpen. Ik zoek een nummer van het type e-type. Dus man die opzelfde manier zingt als die gast van e-type en daarna vrouw die wat zingt.

vrouw zingt "we are 2 face down again"
man "I don't know what to say"
vrouw "this is the right this is the time, waiting far too long... too decide what's on my mind... screaming now screaming yeah, leaving the memory so sad.. now this is the timeeeeeeeeeeee, now this is the rightttttttttttttt" en dan volgt er een melodietje. Zal bij de volgende les proberen een stukje op te nemen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Bouncer2002 op 26-03-2012 21:17:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')