Doen we hier niet aan, de OP is heiligquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:45 schreef datisstom het volgende:
Mischien de laatste quotes in de OP zetten?
Wat is dit voor onzin? Ik mag dus ook geen NBA en NFL volgen ofzo?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:16 schreef datisstom het volgende:
[..]
Nice, ik vind het zo zielig als mensen erover prateb maar zelf niks doen.
Neuh, ik heb het alleen over MMA.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Ik mag dus ook geen NBA en NFL volgen ofzo?. En ik voetbal ook niet meer dus moet ik Eredivisie Live ook maar opzeggen.
Bok op met je slappe karate vorm. Ga dan iig echte karate beoefenen ipv zon verwaterde kata-vorm.
Mmmm... Is het verhaal van Mas Oyama en directe groep studenten niet bekend?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:28 schreef datisstom het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond. Ik vind karate een prachtige sport maar het kan niet op tegen muay thai, JJ en MMA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wado is niet eens full contact man...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:54 schreef datisstom het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het alleen over MMA.
En wat is er "slap" aan wado ?
quote:Op zondag 25 maart 2012 00:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mmmm... Is het verhaal van Mas Oyama en directe groep studenten niet bekend?Jawel maar dat is kyokushin niet wado.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IRL is het wel full contact.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wado is niet eens full contact man...
quote:
Whehe, ik zie je al rondlopen in je strakke G-Star tshirt.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:13 schreef Jajong het volgende:
[..]. IRL
. Als jij nooit full contact spart kan je je ook niet IRL redden, trust me.
quote:Op zondag 25 maart 2012 00:17 schreef datisstom het volgende:
[..]
Whehe, ik zie je al rondlopen in je strakke G-Star tshirt.![]()
Niet iedereen doet vechtsport om stoer te kunnen doen. Ik heb überhaupt nog nooit gevochten, maar als iemand iets probeert ligt 'ie binnen no time met z'n handen op z'n rug.
Nee hoor, zit hier wel goed.quote:
Juist.. Everybody has a plan, until they get punched in the face. Hoe wil je daarvoor trainen zonder full contact te sparren?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:17 schreef datisstom het volgende:
[..]
Niet iedereen doet vechtsport om stoer te kunnen doen. Ik heb überhaupt nog nooit gevochten, maar als iemand iets probeert ligt 'ie binnen no time met z'n handen op z'n rug.
IRL jank je het uit als een Mawashi geri in ene door wordt gezet in plaats van dat deze wordt in gehouden op een paar centimeters afstand.quote:
We sparren wel full contact.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
IRL jank je het uit als een Mawashi geri in ene door wordt gezet in plaats van dat deze wordt in gehouden op een paar centimeters afstand.
Vlieg niet te hoog.. De landing zou wel eens pijn kunnen doen.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:17 schreef datisstom het volgende:
[..]
je bent in dit topic om MMA te leren/kijken?quote:Op zondag 25 maart 2012 01:11 schreef datisstom het volgende:
Zoals ik al zei, het is niet zo hard als mt en jiu jitsu idd.
Ligt niet aan jou, gevecht was niet bijzonder. Bellator moet je zeker kijkenquote:Op zondag 25 maart 2012 04:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar dit TUF gevecht kon totaal niet boeien
Nu eens Bellator kijken, dat is meestal goed.
Dude.....quote:
quote:
Nee, tweevoudigquote:Op zondag 25 maart 2012 14:04 schreef datisstom het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)t_eindelijk_ech.html
Dat meisje is drievoudig MMA wereldkampioen zeggen ze, klopt dat?
check, marloes coenen op wikiquote:Op zondag 25 maart 2012 14:04 schreef datisstom het volgende:
Dat meisje is drievoudig MMA wereldkampioen zeggen ze, klopt dat?
de weighin voor dat gevecht was ook in een walmartquote:Op zondag 25 maart 2012 09:41 schreef Hooidraad het volgende:
Zie hem neergaan op 4:00. Ziet er een beetje verdacht uit, niet?
Zag er goed uit! beetje prijzig maar als zij zich ook vooral gaan richten op totale beginners dan denk ik dat het ook in het begin al goed kan gaan lopen.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:04 schreef datisstom het volgende:
Klopt, maar hij wist niet hoe duidelijk hij de kin moest presenteren.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:06 schreef Paxlie het volgende:
Zijn hele kin schiet een meter opzij, die zit er gewoon flink op hoor.
Seriously? Ben je aan het trollen of stel je gewoon graag domme vragen?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:37 schreef datisstom het volgende:
Help me ff. Hoe kunnen er nou MMA scholen zijn als niet iedere martial artist dezelfde achtergrond heeft? En men begint toch niet zonder eerst andere vechtsporten te hebben aan MMA?
Dude joh.... Waarom zou het niet kunnen?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:37 schreef datisstom het volgende:
Help me ff. Hoe kunnen er nou MMA scholen zijn als niet iedere martial artist dezelfde achtergrond heeft? En men begint toch niet zonder eerst andere vechtsporten te hebben aan MMA?
Lees je gewoon even in, genoeg informatie over de sport te vinden. Jij denkt zoals ze in 1995 dachten.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef datisstom het volgende:
Waarom is het een domme vraag? Mixed martial arts me dunkt. Als de één jiu jitsu en muay thai achtergronden heeft en de ander worstelen en kyokushin, kun je toch niet dezelfde bewegingen doornemen/combinaties maken?
Maar de training zal wel heel anders zijn als bij karate.
Nogmaals, ik ben nieuw in het wereldje en heb altijd gedacht dat je de vechtsporten die je kent juist combineert, en niet dat het een vechtsport op zich is.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dude joh.... Waarom zou het niet kunnen?
Held!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef Fenomeno het volgende:
Je hebt verschillende disciplines binnen MMA, sommige trainen UFC, andere Strikeforce, en weer anderen Bellator of Dream
Dit.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef Fenomeno het volgende:
Je hebt verschillende disciplines binnen MMA, sommige trainen UFC, andere Strikeforce, en weer anderen Bellator of Dream
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef Fenomeno het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef Fenomeno het volgende:
Wat stond er in die quote?quote:
"Kijk, daar heb ik tenminste iets aan, hadden jullie ook meteen kunnen zeggen ipv dat gebash."quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
"Kijk, daar heb ik tenminste iets aan, hadden jullie ook meteen kunnen zeggen ipv dat gebash."
Wrijf het maar in.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kijk eens hoeveel plezier we eraan beleven. Reden genoeg toch?
Zie de hele filmpje, zen dekking laat te wensen over hij loopt de hele tijd te fucken met kimboquote:Op zondag 25 maart 2012 11:06 schreef Paxlie het volgende:
Zijn hele kin schiet een meter opzij, die zit er gewoon flink op hoor.
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:08 schreef incognitoomuch het volgende:
[ afbeelding ]
Gokhan Saki met snor,,,!
O, ik zat al te zoeken naar een streamquote:Op maandag 26 maart 2012 00:45 schreef Jajong het volgende:
En met zometeen bedoel ik over 5 uur ofzo
Dus toch, twee TUF's door elkaarquote:Op maandag 26 maart 2012 00:45 schreef Jajong het volgende:
En met zometeen bedoel ik over 5 uur ofzo
Ben ik nu blind of staat deze nog niet op de gebruikelijk trackers?quote:
Volgens mij is het nog vrij vroeg na de aflevering. Ik dacht dat ik op Twitter heb gelezen dat je het op ufc.com terug kan kijken.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:00 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ben ik nu blind of staat deze nog niet op de gebruikelijk trackers?
Wat de fuck doet hij daar ook met zijn handen dan. Beetje z'n buik aan het aaien, geen wonder dat je klap op je kin krijgt.quote:
http://www.ufc.com/tuf-brasil-episode-1quote:Op maandag 26 maart 2012 10:08 schreef leeroy het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog vrij vroeg na de aflevering. Ik dacht dat ik op Twitter heb gelezen dat je het op ufc.com terug kan kijken.
Jajong doet er nog bodybuilding naast.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:30 schreef leeroy het volgende:
Weet iemand trouwens een leuk krachttraining schema die goed te combineren is met je vechtsport? Volgens mij zijn er genoeg die ook krachttraining doen naast vechtsport.
Ik ben benieuwd wat hij mij kan vertellenquote:Op maandag 26 maart 2012 14:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Jajong doet er nog bodybuilding naast.
quote:
Stronglifts, kost weinig tijd en je gaint veel kracht, geen onzinoefeningenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:30 schreef leeroy het volgende:
Weet iemand trouwens een leuk krachttraining schema die goed te combineren is met je vechtsport? Volgens mij zijn er genoeg die ook krachttraining doen naast vechtsport.
Ik zal het is opzoeken. Thanksquote:Op maandag 26 maart 2012 17:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Stronglifts, kost weinig tijd en je gaint veel kracht, geen onzinoefeningen
Mijn advies: sla dat eerste maar gewoon over en ga gewoon gelijk naar een gym toe. Kun je veel beter en veiliger sparren i.p.v. in je backyard.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:03 schreef mtchel112 het volgende:
Vandaag handschoenen en bitje besteld, ga met een maat van me sparren en veel videos bekijken, als we het dan nog heel leuk vinden gaan we een club zoeken
We hebben een bokzaaltje tot onze beschikking bij de huidige sportschool waar we trainen, zachte vloer etc.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:00 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mijn advies: sla dat eerste maar gewoon over en ga gewoon gelijk naar een gym toe. Kun je veel beter en veiliger sparren i.p.v. in je backyard.
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:03 schreef mtchel112 het volgende:
Vandaag handschoenen en bitje besteld, ga met een maat van me sparren en veel videos bekijken, als we het dan nog heel leuk vinden gaan we een club zoeken
Auw.quote:
Vind het een erg goed schema, het is puur kracht en het kost zon 40 minuten per trainingquote:
Is goed! Ik ga nu vrij vaak naar de sportschool, maar ik train niet specifiek op de sport.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Vind het een erg goed schema, het is puur kracht en het kost zon 40 minuten per training
Als je vragen hebt kun je me altijd PM'en
+ flying elbow?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Auw.
Dit doet meer zeer dan een H-Bomb
twitter:lorenzofertitta twitterde op maandag 26-03-2012 om 22:24:14It's the salmon not #horsemeat http://t.co/Ww8omivJ reageer retweet
Op die beelden lijkt zij echt net een gast in de show van Jerry Springer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 03:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Rhonda vertelt over haar vechtpartij in een bioscoop waarin ze 2 mannen en 2 vrouwen uitschakelt.
Zo'n dom wijf. Ze denkt echt dat ze Caraway, een mannelijke UFC vechter kan pakkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 03:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Rhonda vertelt over haar vechtpartij in een bioscoop waarin ze 2 mannen en 2 vrouwen uitschakelt.
Ze heeft er inderdaad zelden dommer uitgezien dan in dat interview. Caraway is een behoorlijk middelmatige vechter, maar ook hij maakt gehakt van Ronda. Mannen zijn nu eenmaal veel sterker dan vrouwen, dat is gewoon feit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo'n dom wijf. Ze denkt echt dat ze Caraway, een mannelijke UFC vechter kan pakken. Echt compleet delirious dat mokkel. Van dat biosverhaal geloof ik ook geen donder.
Waarom dat stukje over white belts?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Donder es op met je spam. Je copy/paste ditzelfde bericht ook op mixfight etc. Niemand heeft behoefte aan een neppe blog van een white belt. Doei.
Dit gevecht gaat waarschijnlijk heel anders verlopen dan hun eerste gevecht. Als je de docu 'Like Water' bekijkt dan zie je dat A. Silva zichtbaar last had van zijn ribben. Ik denk niet dat Sonnen een fitte Silva zo makkelijk naar de grond krijgt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:47 schreef Geo4kant het volgende:
Silva-Sonnen II Confirmed for UFC 147 on June 23 in Rio de Janeiro
Alleen BJJ, geen MMAquote:
Dat is zo ongeveer het slechtste filmpje wat je kan verzinnen om de prachtige sport MMA te tonenquote:
Ik KO Ronda ook in 20 seconden hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ze heeft er inderdaad zelden dommer uitgezien dan in dat interview. Caraway is een behoorlijk middelmatige vechter, maar ook hij maakt gehakt van Ronda. Mannen zijn nu eenmaal veel sterker dan vrouwen, dat is gewoon feit.
Die interviewer is trouwens ook echt een broodmongool
Smashing Machine komt alles in voor:quote:Wat is nou echt een prachtvideo waar duidelijk het beste MMA wordt getoond ?
Prachtige sport. Natuurlijk. Maar tevens een sport met pieken en dalen.quote:Dat is zo ongeveer het slechtste filmpje wat je kan verzinnen om de prachtige sport MMA te tonen
Het lijkt mij ook bijzonder ongemakkelijk grabbelen grappelen, zo met een erectiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:57 schreef Jajong het volgende:
Dat ze me pakt op de grond geloof ik graag maar voor de rest....
Die hele documentaire gaat over een vechter die zijn eigen lichaam naar de klote helpt. Lekker realistisch beeldquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:58 schreef Intermec het volgende:
[..]
Smashing Machine komt alles in voor:
Mark Kerr die destijds gezien werd als beste "MMA" vechter, superieur in het vieze spelletje maar die door de ontwikkeling van de sport en regels ingehaald werd.
Ten onder gegaan aan zijn eigen verslaving, ondanks de hulp die hij van buitenaf kreeg.
Jij wilt er beste van MMA laten zien aan de hand van een documentaire over iemand die niet eens een MMA vechter was, maar een worstelaar die in MMA vocht? Please..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:58 schreef Intermec het volgende:
[..]
Smashing Machine komt alles in voor:
Mark Kerr die destijds gezien werd als beste "MMA" vechter, superieur in het vieze spelletje maar die door de ontwikkeling van de sport en regels ingehaald werd.
Ten onder gegaan aan zijn eigen verslaving, ondanks de hulp die hij van buitenaf kreeg.
Jup. Alleen afgelopen jaar zijn er genoeg vechters gepakt die het nog steeds doen. Realistisch indeed.quote:Die hele documentaire gaat over een vechter die zijn eigen lichaam naar de klote helpt. Lekker realistisch beeld
Ah tuurlijk. Crocop was ook geen MMA vechter, maar een kickboxer. Nog enkel een BJJ speler en Sakubara was enkel aan het showworstelen.quote:Jij wilt er beste van MMA laten zien aan de hand van een documentaire over iemand die niet eens een MMA vechter was, maar een worstelaar die in MMA vocht? Please..
Cro Cop heeft ook submission wins, en traint jiu jitsu en worstelen. Kerr niet. Bovendien is Cro Cop ook al voorbij gestreefd door de sport.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:08 schreef Intermec het volgende:
Ah tuurlijk. Crocop was ook geen MMA vechter, maar een kickboxer. Nog enkel een BJJ speler en Sakubara was enkel aan het showworstelen.
Het heeft niets met meningen te maken. het heeft ermee te maken dat jij gewoon totaal niet begrepen hebt wat er gevraagd werd. Dat, of je wil je graag intelligenter voordoen dan je bent door met documentaires aan te komen zetten in plaats van highlight-video's (die veel beter de verschillende aspecten van MMA laten zien).quote:Zoals ik al zei, toont SM juist dat wat MMA zo mooi maakt IMO. Namelijk dat stilstand achteruit gang is. Zoals Kerr het dus niet meer trok toen hij voorbij gestoomd werd door mensen die zich wel ontwikkelde.
Maar hey, gelukkig heeft ieder zn eigen mening
nee, we reporten hier niet , wij handelen dat zelf wel af, jij wilt een gratis training begrijp ik?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:07 schreef Intermec het volgende:
[..]
Gast, wat is je probleem. Mensen waarschuwen mag niet? Dan report je die post lekker en dan is het vanzelf pleite hier.
Mirko 'Cro Cop' Filipovic weg te zetten als enkel een kickbokser is niet correct. Hij heeft tegen goede vechters laten zien dat hij zich staande kan houden op hun terrein.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:08 schreef Intermec het volgende:
[..]
Jup. Alleen afgelopen jaar zijn er genoeg vechters gepakt die het nog steeds doen. Realistisch indeed.
[..]
Ah tuurlijk. Crocop was ook geen MMA vechter, maar een kickboxer.
Ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik meen me te herinneren dat iemand hier op het forum een bluray boks te koop aanbood van de UFC's beste gevechten?
Blue Steel voor de winst dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef Jajong het volgende:
Bij deze beloof ik jongens, dat als ik over 3 jaar een UFC contract krijg, dat ik 't in mijn contract op laat nemen dat ik poseer zoals ik dat wil.
Dan kijk ik al uit naar de press conferences als jij bij de UFC zitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef Jajong het volgende:
Bij deze beloof ik jongens, dat als ik over 3 jaar een UFC contract krijg, dat ik 't in mijn contract op laat nemen dat ik poseer zoals ik dat wil.
Dat worden de leukste ooit, dat kan ik je garanderen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kijk ik al uit naar de press conferences als jij bij de UFC zit
JDS met borstharenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef Jajong het volgende:
Ik verwacht dan ook epische staredowns!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat worden de leukste ooit, dat kan ik je garanderen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef Jajong het volgende:
Overeem Dos Santos pressconference nu live op UFC.com
Ging dat niet over een ban ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:13 schreef Jajong het volgende:
Haha zat een beetje te kijken in posts waarin ik genoemd word in 't verleden. Hoe komen jullie erbij dat ik toen ik even weg was vorig jaar dat ik toen in de bak zat?. Heb THEFXR dat wel vaker zien zeggen maar wtf
.
Je moet niet vergeten dat niet iedereen even makkelijk een taal leert he.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Alle Braziliaanse vechters zouden een voorbeeld moeten nemen aan Dos Santos
je bedoeld, engels leren spreken/quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
Crap ik zat de verkeerde te kijkenUFC.tv gaf wat anders aan..
Niet grappig..quote:
Dit inderdaad. En Jajong, ik begrijp dat niet iedereen even makkelijk een taal leert. Maar mensen zoals Anderson Silva zit al bijna zes jaar bij de UFC en weigert het nog steeds te leren. Dos Santos doet tenminste zijn best om het voor zijn werkgever zo makkelijk mogelijk te maken.quote:
Huh? Dat heb ik gemist dan.quote:
Anderson Silva spreekt vloeiend Engels hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En Jajong, ik begrijp dat niet iedereen even makkelijk een taal leert. Maar mensen zoals Anderson Silva zit al bijna zes jaar bij de UFC en weigert het nog steeds te leren. Dos Santos doet tenminste zijn best om het voor zijn werkgever zo makkelijk mogelijk te maken.
haha ,Hij kijkt weer verkeerd, gsp zit in rehab met zijn knie,lolquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet grappig..ik zat te kijken hoe Mark Hominick en GSP falen in hun announcements..
was ik nu toch maar naar .com gegaan ipv .tv .. eigenwijs
Niet alleen zijn werkgeverquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En Jajong, ik begrijp dat niet iedereen even makkelijk een taal leert. Maar mensen zoals Anderson Silva zit al bijna zes jaar bij de UFC en weigert het nog steeds te leren. Dos Santos doet tenminste zijn best om het voor zijn werkgever zo makkelijk mogelijk te maken.
Volgens Chael jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Anderson Silva spreekt vloeiend Engels hoor.
Ja, maar hij deed zo'n satelliet gesprek vanuit LA. Hij moest vertellen dat er een event in Canada wasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha ,Hij kijkt weer verkeerd, gsp zit in rehab met zijn knie,lol
alistair zei iets over baddest man on the planet, at HW, and Mir noemde dat statement dom/stupidquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemist dan. Wat dan?
Denk dat jij even aan je Engels moet werken, want dat zei hij helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alistair zei iets over baddest man on the planet, at HW, and Mir noemde dat statement dom/stupid
Ik heb meerdere interviews met hem en Ariel Helwani gezien waar hij gewoon vloeiend Engels spreekt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Volgens Chael jaMaar het gaat erom dat hij weigert engels te spreken in promo's, persconferenties en interviews.
Beachboy tip&trick #4quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:30 schreef THEFXR het volgende:
Alistair met strakke mouwen, zodat zijn biceps groter lijken
Zijn niet veel t-shirts waarbij dat niet gebeurt bij hemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:30 schreef THEFXR het volgende:
Alistair met strakke mouwen, zodat zijn biceps groter lijken
Precies wat ik dacht. Als je zo groot bent, zit XXXL nog strakquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zijn niet veel t-shirts waarbij dat niet gebeurt bij hem.
Goed, goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:29 schreef Hooidraad het volgende:
Iets bozer kijken JDS, dit komt niet geloofwaardig over
[ afbeelding ]
Neuh. Mir Breekt gewoon weer watquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
Tja, jammer Frank want je gaat die titleshot niet krijgen.. you are gonna get knocked the fuck out.
Als je dat denkt is er geld te verdienen.. Mir @ 3.65quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Neuh. Mir Breekt gewoon weer wat
Really? Cain KO'd him binnen 2 minuten gek.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Neuh. Mir Breekt gewoon weer wat
Waarschijnlijk wel. Maar ik mag Mir wel, en mensen blijven hem onderschatten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Really? Cain KO'd him binnen 2 minuten gek.
Welke had hij volgens jou nog meer moeten verliezen naast de Big Nog fight?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:43 schreef Jajong het volgende:
Maar Mir heeft een paar wedstrijden gewonnen die hij eigenlijk had moeten verliezen, ik denk dat ik hem precies op waarde schat eigenlijk.
Lesnar 1quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Welke had hij volgens jou nog meer moeten verliezen naast de Big Nog fight?
For sure I think you are right, for surequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Die waren vrij moequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Het laatste "mouthpiece" fight is trouwens wel epic
Ik hoorde gewoon zijn stem in mijn hoofd toen ik dit lasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
For sure I think you are right, for sure
He is cock, he is very cock.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
For sure I think you are right, for sure
repostquote:Op woensdag 28 maart 2012 03:12 schreef rumiii het volgende:
Vond hem op de weblog
Johny Hendricks en Brendan Schaub
Laten we hopen van niet. Maar in principe wist hij dat dit eraan zat te komen, dus zal hij wel oppassen met zijn snoepjes...quote:Op woensdag 28 maart 2012 04:50 schreef THEFXR het volgende:
Overeem, five others all given surprise drug test today
dat kan de match ups behoorlijk uit elkaar trekken!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 04:35 schreef THEFXR het volgende:
Mo Lawal Cut From Strikeforce, NSAC Hearing and His 'Reaction' to Blame
http://www.mmafighting.co(...)d-lawals-reaction-to
Alistair Overeem Sentenced in Nightclub Incident
Nevada court today to 50 hours of community service and anger management counseling for battery charges related to an incident in a Las Vegas nightclub
anger management
Ouch... iets te primair gereageerd...quote:Muhammed Lawal is no longer a Zuffa employee.
Sherdog.com confirmed with Lawal and his manager, Mike Kogan, that the former Strikeforce light heavyweight champion was today released from his contract. MMAJunkie.com first reported the news on Tuesday evening, citing UFC President Dana White.
The fighter’s Strikeforce departure comes on the heels of his disciplinary hearing with the Nevada State Athletic Commission, the result of which was a $39,000 fine and a nine-month suspension. Lawal tested positive for the anabolic steroid Drostanolone following his Jan. 7 knockout victory over Lorenz Larkin, which was today changed to a no contest at the NSAC hearing.
Though the commission weighed Lawal’s explanation that an over-the-counter supplement produced the positive test, the information ultimately did not sway the verdict.
At one point during the hearing, commissioner Pat Lundvall reportedly asked Lawal if he could read and understand English in regard to the standard pre-fight questionnaire that requires fighters to list any supplements they are taking as well as any injuries they may have sustained.
Following the hearing, Lawal took to Twitter, expressing his opinion regarding Lundvall’s line of questioning. According to Kogan, it was the following comment, specifically, the word “bitch,” that led to Lawal’s release.
“I honestly feel like Lundvall was a racist bitch [for] asking me if I can read or speak English,” Lawal wrote. “Go on somewhere with that bulls--t, bitch!”
Lawal’s most recent outing against Larkin marks his only in-cage appearance of 2012 to date. The former NCAA Division II wrestling champion began his pro career in 2008, rattling off seven consecutive wins that culminated with his April 2010 victory over Gegard Mousasi to claim the Strikeforce light heavyweight title. “King Mo” relinquished the belt in his first defense, however, falling by technical knockout to Rafael Cavalcante later that year. Lawal competed just once last year after recovering from knee surgery, knocking out Roger Gracie this past September.
Dat duurde lang zegquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
ENGLISH MOTERFUCKER, DO YOU SPEAK IT!?
Kijk Bellator n00b.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ene kant zat ik steeds 'zoveel events dan verzadigt het wat.." maar nu zit ik 'wat duurt dat toch lang'
zal je leren, bitch, ik eet nu broodjes kroketquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
4 events aan het downloaden, kutjong.
I like turtles!quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zal je leren, bitch, ik eet nu broodjes kroket
Dana heeft iets te lang in de zon gezetenquote:
wie gaat dat allemaal betalen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:01 schreef Fenomeno het volgende:
www.liverkick.com/index.p(...)rk-city&catid=36:k-1
Zou tof zijn als het waar is, $1mln moet de Badr's van deze wereld toch ook wel aantrekken.
En bij verschillende vechters nog geld schuldig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:01 schreef Fenomeno het volgende:
www.liverkick.com/index.p(...)rk-city&catid=36:k-1
Zou tof zijn als het waar is, $1mln moet de Badr's van deze wereld toch ook wel aantrekken.
Welk event?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:20 schreef Fyodor het volgende:
Vanavond Gilbert Yvel vs Houston Alexander @ 205 pounds. Kan een flinke beukpartij worden
quote:
Leuk interview.quote:
Hopelijk komt daar een Torrent van beschikbaar!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:20 schreef Fyodor het volgende:
Vanavond Gilbert Yvel vs Houston Alexander @ 205 pounds. Kan een flinke beukpartij worden
Vast wel, wordt namelijk op sherdog.com via een stream uitgezonden:quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hopelijk komt daar een Torrent van beschikbaar!
Ook komt Marloes Coenen om 20.30 op SBS6, schatzoeken
quote:Streaming LIVE Friday on Sherdog at 9 p.m. ET/6 p.m. PT
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
-Tyler Perry vs. Wayman Carter (Heavyweight Bout)
Ghehe oke gaat hem niet worden danquote:
ik kijk nu TUF, morgen yvelquote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:01 schreef Jajong het volgende:
Op sherdog is stream van Yvel card. Die gayporn dude van TUF moet ook vechten.
Ik ga slapen deze stream is boring en Yvel is pas over 2 uur ofzo. TUF kijk ik morgen ook wel. Er is morgen om 1u smiddags ook een live stream op youtube van OneFC. Manhoef en Kawajiri moeten vechten. Wordt de nieuwe Pride deze org.quote:
Een Marvin Eastman op zijn scheenbeenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik begrijp de beslissing wel hoor, was een enorme cut.
WTF! neeeeeeequote:Op zondag 1 april 2012 01:47 schreef THEFXR het volgende:
Fuck, Overeem out met een blessure, cain vervangt hem![]()
wat is dit kut zeg, moeten we nog langer wachten!
Fail, niet naar de datum gekekenquote:Op zondag 1 april 2012 01:47 schreef THEFXR het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 01:47 schreef THEFXR het volgende:
Lol kut. Trapte erinquote:Op zondag 1 april 2012 01:47 schreef THEFXR het volgende:
BOOM!!! Goed dat er voor deze guys nog voldoende interesse bestaat om ze op een card te plaatsen. Echte sluggersquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:32 schreef Fyodor het volgende:
Hier het gevecht van Houston Alexander vs Gilbert Yvel:
http://www.allthebestfigh(...)l-fight-video-rfa-2/
Godzijdank, ik hield even mijn adem in!quote:Op zondag 1 april 2012 01:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fail, niet naar de datum gekeken
Eerste wat ik deed terwijl ik het bericht las.quote:Op zondag 1 april 2012 01:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fail, niet naar de datum gekeken
Lul!quote:Op zondag 1 april 2012 01:47 schreef THEFXR het volgende:
Ja ik kan er ook wel naar kijken. Als je die Yvel maar niet tegen iemand zet die hem op zijn rug kan liggen is het vermakelijk om te zien.quote:Op zondag 1 april 2012 07:34 schreef roepdeman het volgende:
[..]
BOOM!!! Goed dat er voor deze guys nog voldoende interesse bestaat om ze op een card te plaatsen. Echte sluggers
???quote:Op maandag 2 april 2012 07:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Uhmm.. what the fuck @ UFC 152
Of was dat nog onderdeel van 1 april?
LOL, wie heeft jou dan getrolled?, want Dana gaat hier never akkoord mee!quote:Op maandag 2 april 2012 15:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Kreeg vannacht bericht dat Cena en The Rock een eenmalige MMA fight hebben @ UFC 152
Is the rock vs cena al geweest dan?quote:Op maandag 2 april 2012 19:13 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben bewust het pro-wrestling topic aan het vermijden. Graag even oppassen met Wrestlemania spoilers
het is vannacht al geweest, heb het live gekeken, toch nog een redelijk tempo en weinig reclame voor amerikaanse standaarden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |