quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
Crap ik zat de verkeerde te kijkenUFC.tv gaf wat anders aan..
Niet grappig..quote:
Dit inderdaad. En Jajong, ik begrijp dat niet iedereen even makkelijk een taal leert. Maar mensen zoals Anderson Silva zit al bijna zes jaar bij de UFC en weigert het nog steeds te leren. Dos Santos doet tenminste zijn best om het voor zijn werkgever zo makkelijk mogelijk te maken.quote:
Huh? Dat heb ik gemist dan.quote:
Anderson Silva spreekt vloeiend Engels hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En Jajong, ik begrijp dat niet iedereen even makkelijk een taal leert. Maar mensen zoals Anderson Silva zit al bijna zes jaar bij de UFC en weigert het nog steeds te leren. Dos Santos doet tenminste zijn best om het voor zijn werkgever zo makkelijk mogelijk te maken.
haha ,Hij kijkt weer verkeerd, gsp zit in rehab met zijn knie,lolquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet grappig..ik zat te kijken hoe Mark Hominick en GSP falen in hun announcements..
was ik nu toch maar naar .com gegaan ipv .tv .. eigenwijs
Niet alleen zijn werkgeverquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En Jajong, ik begrijp dat niet iedereen even makkelijk een taal leert. Maar mensen zoals Anderson Silva zit al bijna zes jaar bij de UFC en weigert het nog steeds te leren. Dos Santos doet tenminste zijn best om het voor zijn werkgever zo makkelijk mogelijk te maken.
Volgens Chael jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Anderson Silva spreekt vloeiend Engels hoor.
Ja, maar hij deed zo'n satelliet gesprek vanuit LA. Hij moest vertellen dat er een event in Canada wasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha ,Hij kijkt weer verkeerd, gsp zit in rehab met zijn knie,lol
alistair zei iets over baddest man on the planet, at HW, and Mir noemde dat statement dom/stupidquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemist dan. Wat dan?
Denk dat jij even aan je Engels moet werken, want dat zei hij helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alistair zei iets over baddest man on the planet, at HW, and Mir noemde dat statement dom/stupid
Ik heb meerdere interviews met hem en Ariel Helwani gezien waar hij gewoon vloeiend Engels spreekt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Volgens Chael jaMaar het gaat erom dat hij weigert engels te spreken in promo's, persconferenties en interviews.
Beachboy tip&trick #4quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:30 schreef THEFXR het volgende:
Alistair met strakke mouwen, zodat zijn biceps groter lijken
Zijn niet veel t-shirts waarbij dat niet gebeurt bij hemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:30 schreef THEFXR het volgende:
Alistair met strakke mouwen, zodat zijn biceps groter lijken
Precies wat ik dacht. Als je zo groot bent, zit XXXL nog strakquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zijn niet veel t-shirts waarbij dat niet gebeurt bij hem.
Goed, goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:29 schreef Hooidraad het volgende:
Iets bozer kijken JDS, dit komt niet geloofwaardig over
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |