quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
Crap ik zat de verkeerde te kijkenUFC.tv gaf wat anders aan..
Niet grappig..quote:
Dit inderdaad. En Jajong, ik begrijp dat niet iedereen even makkelijk een taal leert. Maar mensen zoals Anderson Silva zit al bijna zes jaar bij de UFC en weigert het nog steeds te leren. Dos Santos doet tenminste zijn best om het voor zijn werkgever zo makkelijk mogelijk te maken.quote:
Huh? Dat heb ik gemist dan.quote:
Anderson Silva spreekt vloeiend Engels hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En Jajong, ik begrijp dat niet iedereen even makkelijk een taal leert. Maar mensen zoals Anderson Silva zit al bijna zes jaar bij de UFC en weigert het nog steeds te leren. Dos Santos doet tenminste zijn best om het voor zijn werkgever zo makkelijk mogelijk te maken.
haha ,Hij kijkt weer verkeerd, gsp zit in rehab met zijn knie,lolquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet grappig..ik zat te kijken hoe Mark Hominick en GSP falen in hun announcements..
was ik nu toch maar naar .com gegaan ipv .tv .. eigenwijs
Niet alleen zijn werkgeverquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En Jajong, ik begrijp dat niet iedereen even makkelijk een taal leert. Maar mensen zoals Anderson Silva zit al bijna zes jaar bij de UFC en weigert het nog steeds te leren. Dos Santos doet tenminste zijn best om het voor zijn werkgever zo makkelijk mogelijk te maken.
Volgens Chael jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Anderson Silva spreekt vloeiend Engels hoor.
Ja, maar hij deed zo'n satelliet gesprek vanuit LA. Hij moest vertellen dat er een event in Canada wasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha ,Hij kijkt weer verkeerd, gsp zit in rehab met zijn knie,lol
alistair zei iets over baddest man on the planet, at HW, and Mir noemde dat statement dom/stupidquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemist dan. Wat dan?
Denk dat jij even aan je Engels moet werken, want dat zei hij helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alistair zei iets over baddest man on the planet, at HW, and Mir noemde dat statement dom/stupid
Ik heb meerdere interviews met hem en Ariel Helwani gezien waar hij gewoon vloeiend Engels spreekt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Volgens Chael jaMaar het gaat erom dat hij weigert engels te spreken in promo's, persconferenties en interviews.
Beachboy tip&trick #4quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:30 schreef THEFXR het volgende:
Alistair met strakke mouwen, zodat zijn biceps groter lijken
Zijn niet veel t-shirts waarbij dat niet gebeurt bij hemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:30 schreef THEFXR het volgende:
Alistair met strakke mouwen, zodat zijn biceps groter lijken
Precies wat ik dacht. Als je zo groot bent, zit XXXL nog strakquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zijn niet veel t-shirts waarbij dat niet gebeurt bij hem.
Goed, goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:29 schreef Hooidraad het volgende:
Iets bozer kijken JDS, dit komt niet geloofwaardig over
[ afbeelding ]
Neuh. Mir Breekt gewoon weer watquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
Tja, jammer Frank want je gaat die titleshot niet krijgen.. you are gonna get knocked the fuck out.
Als je dat denkt is er geld te verdienen.. Mir @ 3.65quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Neuh. Mir Breekt gewoon weer wat
Really? Cain KO'd him binnen 2 minuten gek.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Neuh. Mir Breekt gewoon weer wat
Waarschijnlijk wel. Maar ik mag Mir wel, en mensen blijven hem onderschatten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Really? Cain KO'd him binnen 2 minuten gek.
Welke had hij volgens jou nog meer moeten verliezen naast de Big Nog fight?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:43 schreef Jajong het volgende:
Maar Mir heeft een paar wedstrijden gewonnen die hij eigenlijk had moeten verliezen, ik denk dat ik hem precies op waarde schat eigenlijk.
Lesnar 1quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Welke had hij volgens jou nog meer moeten verliezen naast de Big Nog fight?
For sure I think you are right, for surequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Alle Braziliaanse vechters zouden een voorbeeld moeten nemen aan Dos Santos
Die waren vrij moequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Het laatste "mouthpiece" fight is trouwens wel epic
Ik hoorde gewoon zijn stem in mijn hoofd toen ik dit lasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
For sure I think you are right, for sure
He is cock, he is very cock.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
For sure I think you are right, for sure
repostquote:Op woensdag 28 maart 2012 03:12 schreef rumiii het volgende:
Vond hem op de weblog
Johny Hendricks en Brendan Schaub
Laten we hopen van niet. Maar in principe wist hij dat dit eraan zat te komen, dus zal hij wel oppassen met zijn snoepjes...quote:Op woensdag 28 maart 2012 04:50 schreef THEFXR het volgende:
Overeem, five others all given surprise drug test today
dat kan de match ups behoorlijk uit elkaar trekken!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 04:35 schreef THEFXR het volgende:
Mo Lawal Cut From Strikeforce, NSAC Hearing and His 'Reaction' to Blame
http://www.mmafighting.co(...)d-lawals-reaction-to
Alistair Overeem Sentenced in Nightclub Incident
Nevada court today to 50 hours of community service and anger management counseling for battery charges related to an incident in a Las Vegas nightclub
anger management
Ouch... iets te primair gereageerd...quote:Muhammed Lawal is no longer a Zuffa employee.
Sherdog.com confirmed with Lawal and his manager, Mike Kogan, that the former Strikeforce light heavyweight champion was today released from his contract. MMAJunkie.com first reported the news on Tuesday evening, citing UFC President Dana White.
The fighter’s Strikeforce departure comes on the heels of his disciplinary hearing with the Nevada State Athletic Commission, the result of which was a $39,000 fine and a nine-month suspension. Lawal tested positive for the anabolic steroid Drostanolone following his Jan. 7 knockout victory over Lorenz Larkin, which was today changed to a no contest at the NSAC hearing.
Though the commission weighed Lawal’s explanation that an over-the-counter supplement produced the positive test, the information ultimately did not sway the verdict.
At one point during the hearing, commissioner Pat Lundvall reportedly asked Lawal if he could read and understand English in regard to the standard pre-fight questionnaire that requires fighters to list any supplements they are taking as well as any injuries they may have sustained.
Following the hearing, Lawal took to Twitter, expressing his opinion regarding Lundvall’s line of questioning. According to Kogan, it was the following comment, specifically, the word “bitch,” that led to Lawal’s release.
“I honestly feel like Lundvall was a racist bitch [for] asking me if I can read or speak English,” Lawal wrote. “Go on somewhere with that bulls--t, bitch!”
Lawal’s most recent outing against Larkin marks his only in-cage appearance of 2012 to date. The former NCAA Division II wrestling champion began his pro career in 2008, rattling off seven consecutive wins that culminated with his April 2010 victory over Gegard Mousasi to claim the Strikeforce light heavyweight title. “King Mo” relinquished the belt in his first defense, however, falling by technical knockout to Rafael Cavalcante later that year. Lawal competed just once last year after recovering from knee surgery, knocking out Roger Gracie this past September.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |