Waarom dat stukje over white belts?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Donder es op met je spam. Je copy/paste ditzelfde bericht ook op mixfight etc. Niemand heeft behoefte aan een neppe blog van een white belt. Doei.
Dit gevecht gaat waarschijnlijk heel anders verlopen dan hun eerste gevecht. Als je de docu 'Like Water' bekijkt dan zie je dat A. Silva zichtbaar last had van zijn ribben. Ik denk niet dat Sonnen een fitte Silva zo makkelijk naar de grond krijgt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:47 schreef Geo4kant het volgende:
Silva-Sonnen II Confirmed for UFC 147 on June 23 in Rio de Janeiro
Alleen BJJ, geen MMAquote:
Dat is zo ongeveer het slechtste filmpje wat je kan verzinnen om de prachtige sport MMA te tonenquote:
Ik KO Ronda ook in 20 seconden hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ze heeft er inderdaad zelden dommer uitgezien dan in dat interview. Caraway is een behoorlijk middelmatige vechter, maar ook hij maakt gehakt van Ronda. Mannen zijn nu eenmaal veel sterker dan vrouwen, dat is gewoon feit.
Die interviewer is trouwens ook echt een broodmongool
Smashing Machine komt alles in voor:quote:Wat is nou echt een prachtvideo waar duidelijk het beste MMA wordt getoond ?
Prachtige sport. Natuurlijk. Maar tevens een sport met pieken en dalen.quote:Dat is zo ongeveer het slechtste filmpje wat je kan verzinnen om de prachtige sport MMA te tonen
Het lijkt mij ook bijzonder ongemakkelijk grabbelen grappelen, zo met een erectiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:57 schreef Jajong het volgende:
Dat ze me pakt op de grond geloof ik graag maar voor de rest....
Die hele documentaire gaat over een vechter die zijn eigen lichaam naar de klote helpt. Lekker realistisch beeldquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:58 schreef Intermec het volgende:
[..]
Smashing Machine komt alles in voor:
Mark Kerr die destijds gezien werd als beste "MMA" vechter, superieur in het vieze spelletje maar die door de ontwikkeling van de sport en regels ingehaald werd.
Ten onder gegaan aan zijn eigen verslaving, ondanks de hulp die hij van buitenaf kreeg.
Jij wilt er beste van MMA laten zien aan de hand van een documentaire over iemand die niet eens een MMA vechter was, maar een worstelaar die in MMA vocht? Please..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:58 schreef Intermec het volgende:
[..]
Smashing Machine komt alles in voor:
Mark Kerr die destijds gezien werd als beste "MMA" vechter, superieur in het vieze spelletje maar die door de ontwikkeling van de sport en regels ingehaald werd.
Ten onder gegaan aan zijn eigen verslaving, ondanks de hulp die hij van buitenaf kreeg.
Jup. Alleen afgelopen jaar zijn er genoeg vechters gepakt die het nog steeds doen. Realistisch indeed.quote:Die hele documentaire gaat over een vechter die zijn eigen lichaam naar de klote helpt. Lekker realistisch beeld
Ah tuurlijk. Crocop was ook geen MMA vechter, maar een kickboxer. Nog enkel een BJJ speler en Sakubara was enkel aan het showworstelen.quote:Jij wilt er beste van MMA laten zien aan de hand van een documentaire over iemand die niet eens een MMA vechter was, maar een worstelaar die in MMA vocht? Please..
Cro Cop heeft ook submission wins, en traint jiu jitsu en worstelen. Kerr niet. Bovendien is Cro Cop ook al voorbij gestreefd door de sport.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:08 schreef Intermec het volgende:
Ah tuurlijk. Crocop was ook geen MMA vechter, maar een kickboxer. Nog enkel een BJJ speler en Sakubara was enkel aan het showworstelen.
Het heeft niets met meningen te maken. het heeft ermee te maken dat jij gewoon totaal niet begrepen hebt wat er gevraagd werd. Dat, of je wil je graag intelligenter voordoen dan je bent door met documentaires aan te komen zetten in plaats van highlight-video's (die veel beter de verschillende aspecten van MMA laten zien).quote:Zoals ik al zei, toont SM juist dat wat MMA zo mooi maakt IMO. Namelijk dat stilstand achteruit gang is. Zoals Kerr het dus niet meer trok toen hij voorbij gestoomd werd door mensen die zich wel ontwikkelde.
Maar hey, gelukkig heeft ieder zn eigen mening
nee, we reporten hier niet , wij handelen dat zelf wel af, jij wilt een gratis training begrijp ik?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:07 schreef Intermec het volgende:
[..]
Gast, wat is je probleem. Mensen waarschuwen mag niet? Dan report je die post lekker en dan is het vanzelf pleite hier.
Mirko 'Cro Cop' Filipovic weg te zetten als enkel een kickbokser is niet correct. Hij heeft tegen goede vechters laten zien dat hij zich staande kan houden op hun terrein.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:08 schreef Intermec het volgende:
[..]
Jup. Alleen afgelopen jaar zijn er genoeg vechters gepakt die het nog steeds doen. Realistisch indeed.
[..]
Ah tuurlijk. Crocop was ook geen MMA vechter, maar een kickboxer.
Ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik meen me te herinneren dat iemand hier op het forum een bluray boks te koop aanbood van de UFC's beste gevechten?
Blue Steel voor de winst dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef Jajong het volgende:
Bij deze beloof ik jongens, dat als ik over 3 jaar een UFC contract krijg, dat ik 't in mijn contract op laat nemen dat ik poseer zoals ik dat wil.
Dan kijk ik al uit naar de press conferences als jij bij de UFC zitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef Jajong het volgende:
Bij deze beloof ik jongens, dat als ik over 3 jaar een UFC contract krijg, dat ik 't in mijn contract op laat nemen dat ik poseer zoals ik dat wil.
Dat worden de leukste ooit, dat kan ik je garanderen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kijk ik al uit naar de press conferences als jij bij de UFC zit
JDS met borstharenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef Jajong het volgende:
Ik verwacht dan ook epische staredowns!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat worden de leukste ooit, dat kan ik je garanderen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef Jajong het volgende:
Overeem Dos Santos pressconference nu live op UFC.com
Ging dat niet over een ban ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:13 schreef Jajong het volgende:
Haha zat een beetje te kijken in posts waarin ik genoemd word in 't verleden. Hoe komen jullie erbij dat ik toen ik even weg was vorig jaar dat ik toen in de bak zat?. Heb THEFXR dat wel vaker zien zeggen maar wtf
.
Je moet niet vergeten dat niet iedereen even makkelijk een taal leert he.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Alle Braziliaanse vechters zouden een voorbeeld moeten nemen aan Dos Santos
je bedoeld, engels leren spreken/quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
Crap ik zat de verkeerde te kijkenUFC.tv gaf wat anders aan..
Niet grappig..quote:
Dit inderdaad. En Jajong, ik begrijp dat niet iedereen even makkelijk een taal leert. Maar mensen zoals Anderson Silva zit al bijna zes jaar bij de UFC en weigert het nog steeds te leren. Dos Santos doet tenminste zijn best om het voor zijn werkgever zo makkelijk mogelijk te maken.quote:
Huh? Dat heb ik gemist dan.quote:
Anderson Silva spreekt vloeiend Engels hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En Jajong, ik begrijp dat niet iedereen even makkelijk een taal leert. Maar mensen zoals Anderson Silva zit al bijna zes jaar bij de UFC en weigert het nog steeds te leren. Dos Santos doet tenminste zijn best om het voor zijn werkgever zo makkelijk mogelijk te maken.
haha ,Hij kijkt weer verkeerd, gsp zit in rehab met zijn knie,lolquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet grappig..ik zat te kijken hoe Mark Hominick en GSP falen in hun announcements..
was ik nu toch maar naar .com gegaan ipv .tv .. eigenwijs
Niet alleen zijn werkgeverquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En Jajong, ik begrijp dat niet iedereen even makkelijk een taal leert. Maar mensen zoals Anderson Silva zit al bijna zes jaar bij de UFC en weigert het nog steeds te leren. Dos Santos doet tenminste zijn best om het voor zijn werkgever zo makkelijk mogelijk te maken.
Volgens Chael jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Anderson Silva spreekt vloeiend Engels hoor.
Ja, maar hij deed zo'n satelliet gesprek vanuit LA. Hij moest vertellen dat er een event in Canada wasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha ,Hij kijkt weer verkeerd, gsp zit in rehab met zijn knie,lol
alistair zei iets over baddest man on the planet, at HW, and Mir noemde dat statement dom/stupidquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemist dan. Wat dan?
Denk dat jij even aan je Engels moet werken, want dat zei hij helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alistair zei iets over baddest man on the planet, at HW, and Mir noemde dat statement dom/stupid
Ik heb meerdere interviews met hem en Ariel Helwani gezien waar hij gewoon vloeiend Engels spreekt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Volgens Chael jaMaar het gaat erom dat hij weigert engels te spreken in promo's, persconferenties en interviews.
Beachboy tip&trick #4quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:30 schreef THEFXR het volgende:
Alistair met strakke mouwen, zodat zijn biceps groter lijken
Zijn niet veel t-shirts waarbij dat niet gebeurt bij hemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:30 schreef THEFXR het volgende:
Alistair met strakke mouwen, zodat zijn biceps groter lijken
Precies wat ik dacht. Als je zo groot bent, zit XXXL nog strakquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zijn niet veel t-shirts waarbij dat niet gebeurt bij hem.
Goed, goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:29 schreef Hooidraad het volgende:
Iets bozer kijken JDS, dit komt niet geloofwaardig over
[ afbeelding ]
Neuh. Mir Breekt gewoon weer watquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
Tja, jammer Frank want je gaat die titleshot niet krijgen.. you are gonna get knocked the fuck out.
Als je dat denkt is er geld te verdienen.. Mir @ 3.65quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Neuh. Mir Breekt gewoon weer wat
Really? Cain KO'd him binnen 2 minuten gek.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Neuh. Mir Breekt gewoon weer wat
Waarschijnlijk wel. Maar ik mag Mir wel, en mensen blijven hem onderschatten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Really? Cain KO'd him binnen 2 minuten gek.
Welke had hij volgens jou nog meer moeten verliezen naast de Big Nog fight?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:43 schreef Jajong het volgende:
Maar Mir heeft een paar wedstrijden gewonnen die hij eigenlijk had moeten verliezen, ik denk dat ik hem precies op waarde schat eigenlijk.
Lesnar 1quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Welke had hij volgens jou nog meer moeten verliezen naast de Big Nog fight?
For sure I think you are right, for surequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Die waren vrij moequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Het laatste "mouthpiece" fight is trouwens wel epic
Ik hoorde gewoon zijn stem in mijn hoofd toen ik dit lasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
For sure I think you are right, for sure
He is cock, he is very cock.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
For sure I think you are right, for sure
repostquote:Op woensdag 28 maart 2012 03:12 schreef rumiii het volgende:
Vond hem op de weblog
Johny Hendricks en Brendan Schaub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |