Ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik meen me te herinneren dat iemand hier op het forum een bluray boks te koop aanbood van de UFC's beste gevechten?
Blue Steel voor de winst dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef Jajong het volgende:
Bij deze beloof ik jongens, dat als ik over 3 jaar een UFC contract krijg, dat ik 't in mijn contract op laat nemen dat ik poseer zoals ik dat wil.
Dan kijk ik al uit naar de press conferences als jij bij de UFC zitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef Jajong het volgende:
Bij deze beloof ik jongens, dat als ik over 3 jaar een UFC contract krijg, dat ik 't in mijn contract op laat nemen dat ik poseer zoals ik dat wil.
Dat worden de leukste ooit, dat kan ik je garanderen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kijk ik al uit naar de press conferences als jij bij de UFC zit
JDS met borstharenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef Jajong het volgende:
Ik verwacht dan ook epische staredowns!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat worden de leukste ooit, dat kan ik je garanderen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef Jajong het volgende:
Overeem Dos Santos pressconference nu live op UFC.com
Ging dat niet over een ban ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:13 schreef Jajong het volgende:
Haha zat een beetje te kijken in posts waarin ik genoemd word in 't verleden. Hoe komen jullie erbij dat ik toen ik even weg was vorig jaar dat ik toen in de bak zat?. Heb THEFXR dat wel vaker zien zeggen maar wtf
.
Je moet niet vergeten dat niet iedereen even makkelijk een taal leert he.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Alle Braziliaanse vechters zouden een voorbeeld moeten nemen aan Dos Santos
je bedoeld, engels leren spreken/quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Alle Braziliaanse vechters zouden een voorbeeld moeten nemen aan Dos Santos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |