BOOM!!! Goed dat er voor deze guys nog voldoende interesse bestaat om ze op een card te plaatsen. Echte sluggersquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:32 schreef Fyodor het volgende:
Hier het gevecht van Houston Alexander vs Gilbert Yvel:
http://www.allthebestfigh(...)l-fight-video-rfa-2/
Godzijdank, ik hield even mijn adem in!quote:Op zondag 1 april 2012 01:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fail, niet naar de datum gekeken
Eerste wat ik deed terwijl ik het bericht las.quote:Op zondag 1 april 2012 01:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fail, niet naar de datum gekeken
Lul!quote:Op zondag 1 april 2012 01:47 schreef THEFXR het volgende:
Fuck, Overeem out met een blessure, cain vervangt hem![]()
wat is dit kut zeg, moeten we nog langer wachten!
Ja ik kan er ook wel naar kijken. Als je die Yvel maar niet tegen iemand zet die hem op zijn rug kan liggen is het vermakelijk om te zien.quote:Op zondag 1 april 2012 07:34 schreef roepdeman het volgende:
[..]
BOOM!!! Goed dat er voor deze guys nog voldoende interesse bestaat om ze op een card te plaatsen. Echte sluggers
???quote:Op maandag 2 april 2012 07:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Uhmm.. what the fuck @ UFC 152
Of was dat nog onderdeel van 1 april?
LOL, wie heeft jou dan getrolled?, want Dana gaat hier never akkoord mee!quote:Op maandag 2 april 2012 15:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Kreeg vannacht bericht dat Cena en The Rock een eenmalige MMA fight hebben @ UFC 152
Is the rock vs cena al geweest dan?quote:Op maandag 2 april 2012 19:13 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben bewust het pro-wrestling topic aan het vermijden. Graag even oppassen met Wrestlemania spoilers
het is vannacht al geweest, heb het live gekeken, toch nog een redelijk tempo en weinig reclame voor amerikaanse standaarden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |