quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef Fenomeno het volgende:
Je hebt verschillende disciplines binnen MMA, sommige trainen UFC, andere Strikeforce, en weer anderen Bellator of Dream
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef Fenomeno het volgende:
Je hebt verschillende disciplines binnen MMA, sommige trainen UFC, andere Strikeforce, en weer anderen Bellator of Dream
Wat stond er in die quote?quote:
"Kijk, daar heb ik tenminste iets aan, hadden jullie ook meteen kunnen zeggen ipv dat gebash."quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
"Kijk, daar heb ik tenminste iets aan, hadden jullie ook meteen kunnen zeggen ipv dat gebash."
Wrijf het maar in.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kijk eens hoeveel plezier we eraan beleven. Reden genoeg toch?
Zie de hele filmpje, zen dekking laat te wensen over hij loopt de hele tijd te fucken met kimboquote:Op zondag 25 maart 2012 11:06 schreef Paxlie het volgende:
Zijn hele kin schiet een meter opzij, die zit er gewoon flink op hoor.
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:08 schreef incognitoomuch het volgende:
[ afbeelding ]
Gokhan Saki met snor,,,!
O, ik zat al te zoeken naar een streamquote:Op maandag 26 maart 2012 00:45 schreef Jajong het volgende:
En met zometeen bedoel ik over 5 uur ofzo
Dus toch, twee TUF's door elkaarquote:Op maandag 26 maart 2012 00:45 schreef Jajong het volgende:
En met zometeen bedoel ik over 5 uur ofzo
Ben ik nu blind of staat deze nog niet op de gebruikelijk trackers?quote:
Volgens mij is het nog vrij vroeg na de aflevering. Ik dacht dat ik op Twitter heb gelezen dat je het op ufc.com terug kan kijken.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:00 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ben ik nu blind of staat deze nog niet op de gebruikelijk trackers?
Wat de fuck doet hij daar ook met zijn handen dan. Beetje z'n buik aan het aaien, geen wonder dat je klap op je kin krijgt.quote:
http://www.ufc.com/tuf-brasil-episode-1quote:Op maandag 26 maart 2012 10:08 schreef leeroy het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog vrij vroeg na de aflevering. Ik dacht dat ik op Twitter heb gelezen dat je het op ufc.com terug kan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |