Waar kijk je dit?quote:
ja, de undercard is nu bezig en op de betaalde stream zie je die wel,maar de maincard is vanaf 19.00 uurquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:27 schreef One_conundrum het volgende:
volgens mijn streamboer begint dit pas om 1845?
Heb ik ook gehoord ja, gaat om alle vechtsporten dus ook judo, boksen, etc.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoorde gister ook iets op het nieuws over een keurmerk voor kickbox scholen o.i.d. ?
Pittig prijskaartje (65 euro p/m) bij R-Grip, denk dat dat genoeg drempel is om de 15 jarige straatmocro's buiten de deur te houden (die voor de gesubsidieerde 15 euro p/m kickboks lessen gaan).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord ja, gaat om alle vechtsporten dus ook judo, boksen, etc.
Ze willen vooral dat sportscholen erop gaan hameren dat de technieken niet worden 'misbruikt' om op straat/school het mannetje uit te kunnen hangen.
Wat een slappe ectoquote:
Was hij datquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een slappe ecto. Over 15 mins Bellator bij de bekende streamboer, en om 3u TUF Live. Met een gevecht wat zomaar de finale had kunnen zijn. Met OA. Christiano Marcello, beroemd om het backstage gevecht bij Pride in 2005 met Krazy Horse. (Die hij bewusteloos trianglede)
Hoezo dat is normaalquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:29 schreef roepdeman het volgende:
Ik ben zo'n MMA addict dat ik voor TUF live wakker blijf
echt hequote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:29 schreef roepdeman het volgende:
Ach, sluit mooi aan op Bellatorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:29 schreef roepdeman het volgende:
Een paar seizoenen geleden had ik je uitgelachen als je dit had gezegd tegen mij, maar juist omdat het nu normaal is vind ik het vreemd. Ja, I train UFC en ik probeer zoveel mogelijk mee te krijgen middels beeld, geluid en tekst over MMA, maar TUF Live!? That shit cray..quote:
Nee, maar toen was TUF nog kut. Nu het live is vind ik 't een stuk leuker.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:07 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Een paar seizoenen geleden had ik je uitgelachen als je dit had gezegd tegen mij, maar juist omdat het nu normaal is vind ik het vreemd. Ja, I train UFC en ik probeer zoveel mogelijk mee te krijgen middels beeld, geluid en tekst over MMA, maar TUF Live!? That shit cray..
Of wacht, heb je de vorige seizoenen ook live gekeken naar die uitzendingen?
klopt idd en zondagnacht zenden ze TUF brasil live uit!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, maar toen was TUF nog kut. Nu het live is vind ik 't een stuk leuker.
Ik werd wel een beetje emotioneel vorige week hoor toen die dude zijn vader dood gingquote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:13 schreef roepdeman het volgende:
Dat zeg ik...addict. Ik leef zo mee met TUF dit seizoen, omdat je weet dat het haast realtime is wat je ervaart qua ontwikkeling bij een vechter. Ik probeer het overigens zo objectief mogelijk te benaderen ook al zijn een boel dingen geënsceneerd, maar dit wel echt een nieuw format van televisie kijken dat mij echt aanspreekt.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:23 schreef Jajong het volgende:
Haha die scheids.
"You were out, you were dead"
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 03:00 schreef Jajong het volgende:
Haha die stream gaat in 1 keer door naar TUF. Niceness
nah, heb niks met robots, gewoon weer die romein back, vind ik het bestquote:Op zaterdag 24 maart 2012 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe PPV intro, volgens mij heeft niemand daar echt meer wat over gezegd?
Eerst erg wennen maar nu vind ik 'm vet, vooral het einde wanneer de tribunes omhoog komen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe PPV intro, volgens mij heeft niemand daar echt meer wat over gezegd?
Hij vertikt het gewoon om zijn kin in te trekken, hoe vaak Faber het ook zegt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 03:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe kan het dat hij jarenlang bij Chute Boxe traint en dan nog steeds z'n kin zo uitsteekt?
Hij heeft daar les gegeven, dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 03:58 schreef slashdotter3 het volgende:
Het enige wat me verbaast is dat het zolang heeft geduurd voordat hij die knockout punch op z'n smoel kreeg
Hoe kan deze bozo zoveel jaar bij Chute Boxe hebben getrained en nog steeds zo kwetsbaar zijn op z'n hoofd?![]()
Ach.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 04:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet meer gamen man
Het mma debuut van Jajong kun je op YouTube vinden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:17 schreef datisstom het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zélf aan MMA of een andere vechtsport doen?
Ik heb geen naam of niks dus hoe moet ik dat vinden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het mma debuut van Jajong kun je op YouTube vinden.
Telefoon blenderenquote:
Op die manier wordt MMA ook bekenderquote:
Echt jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:12 schreef Sinji het volgende:
Faber kan echt niet acteren. Damn wat komt die 'rivalry' fake over
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:17 schreef datisstom het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zélf aan MMA of een andere vechtsport doen?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:16 schreef Jajong het volgende:
Student dwingt dief om tv terug aan te sluiten
Dit is een trainingsmaatje van me.
Andere trainingsmaat heeft vandaag NK grappling in Ede voor 2e maal op rij gewonnen, dit maal in de gevorderde divisie.
De meesten.quote:
Kickboksen, highkick op je bakkes.quote:
Ik heb mensen bij MMA-training gezien die nog nooit een MMA-match gezien hadden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:16 schreef datisstom het volgende:
[..]
Nice, ik vind het zo zielig als mensen erover prateb maar zelf niks doen.
Wat een baasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:16 schreef Jajong het volgende:
Student dwingt dief om tv terug aan te sluiten
Dit is een trainingsmaatje van me.
wat doe jij zelf dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:16 schreef datisstom het volgende:
[..]
Nice, ik vind het zo zielig als mensen erover prateb maar zelf niks doen.
Wado karate.quote:
Lyoto Machidaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:46 schreef datisstom het volgende:
[..]
Wado karate.Maar ben verder niet geïnteresseerd in MMA, en karate past er sowieso niet thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |