Waar kijk je dit?quote:
ja, de undercard is nu bezig en op de betaalde stream zie je die wel,maar de maincard is vanaf 19.00 uurquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:27 schreef One_conundrum het volgende:
volgens mijn streamboer begint dit pas om 1845?
Heb ik ook gehoord ja, gaat om alle vechtsporten dus ook judo, boksen, etc.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoorde gister ook iets op het nieuws over een keurmerk voor kickbox scholen o.i.d. ?
Pittig prijskaartje (65 euro p/m) bij R-Grip, denk dat dat genoeg drempel is om de 15 jarige straatmocro's buiten de deur te houden (die voor de gesubsidieerde 15 euro p/m kickboks lessen gaan).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord ja, gaat om alle vechtsporten dus ook judo, boksen, etc.
Ze willen vooral dat sportscholen erop gaan hameren dat de technieken niet worden 'misbruikt' om op straat/school het mannetje uit te kunnen hangen.
Wat een slappe ectoquote:
Was hij datquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een slappe ecto. Over 15 mins Bellator bij de bekende streamboer, en om 3u TUF Live. Met een gevecht wat zomaar de finale had kunnen zijn. Met OA. Christiano Marcello, beroemd om het backstage gevecht bij Pride in 2005 met Krazy Horse. (Die hij bewusteloos trianglede)
Hoezo dat is normaalquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:29 schreef roepdeman het volgende:
Ik ben zo'n MMA addict dat ik voor TUF live wakker blijf
echt hequote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:29 schreef roepdeman het volgende:
Ach, sluit mooi aan op Bellatorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:29 schreef roepdeman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |