Misschien is ze wel ontsnapt. In Meerdijk zou me dat niks verbazen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Halfgare vergelijking van Ludo, met dat pistool keek ze de code af, ik neem aan dat ze daar niet zoveel vrijheid heeft om te gluren.
Ah dat kan ook ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel ontsnapt. In Meerdijk zou me dat niks verbazen.
Dat zou wel moeten, als Aysen ook vrij rond kan lopen, heb ik liever Wietquote:Op maandag 26 maart 2012 20:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel ontsnapt. In Meerdijk zou me dat niks verbazen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:15 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooi stukje acteerwerk van Cynthia en Guido
Dit!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:15 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooi stukje acteerwerk van Cynthia en Guido
Ja maar je moet toch een beetje je prioriteit bij je eigen gezin leggen en dat vergeet 'ie nuquote:Op maandag 26 maart 2012 20:20 schreef loezzzje het volgende:
Volgens mij breekt je hart als je je moeder zo ziet
Nee, is geen complete onzinquote:Op maandag 26 maart 2012 20:23 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb ooit ergens gelezen dat je niet elke keer naar je kind toe moet gaan als hij/zij huilt want dan kun je er voortaan elke nacht uit. Was dat dan complete onzin?Want bij elke scheet van Bram staat er al iemand bij zijn bedje
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe kan Jack een mail terugvinden, hij is nog te dom om te poepen.
Nee maar Lorena welquote:Op maandag 26 maart 2012 20:23 schreef Scarface88 het volgende:
Kan Jack ook niet de JFK moord oplossen?
Dat dacht ikquote:
Ja da's een nieuwe trend volgens mij, Martijn & Irene werden ook naar de knoppen geholpen destijds..... jaaaren een gelukkig gezin en een jaar in Meerdijk en alles stukquote:Op maandag 26 maart 2012 20:28 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik hoop dat het dieptepunt nu is bereikt met de familie bouwhuis, jammer dat ze bianca en anton (en sjoerd) zo kapot maken.
bianca moet hoognodig aan de therapie.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:30 schreef Ascendancy het volgende:
Zucht, Bianca is wel een beetje zielig
Het wisselt nogal eens inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2012 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Welke arm was ook alweer lam? Ik zie het verschil niet
Dat was toch zo goed als hersteldquote:
Niet dat ik weet, een paar weken geleden liep ze nog overduidelijk moeilijk te doen met d'r verlamde hand. En de aflevering erna was er niks meer van te zien... Volgens mij wordt het gewoon vergeten af en toe.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat was toch zo goed als hersteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ik heb wel eens gekeken destijds, vooral rond de 1000e aflevering en ik vond 't erg leuk. Ik vond het na een tijdje wel wat saai worden en heb 't uiteindelijk maar een maandje gevolgd denk ik. Ik was alleen niet zo fan van GTST toendertijds. Dat kwam echt pas in 1998.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 1 was wel redelijk, alleen duurde het lang voordat het echt op gang kwam en er zaten idd een aantal saaie periodes in.
Seizoen 2 was al beter, zat meer spanning in, het zag er al iets beter uit e.d. Niet geweldig, maar wel goed.
Seizoen 3 was, ook naar mijn idee, het beste. Toen klopte álles. Het was dé perfecte mengeling van het Australische voorbeeld, samen met de Nederlandse ideeën.
Seizoen 4 was redelijk, maar leek erg traag. Daarnaast waren er verhaallijnen die té lang doorliepen (Simons depressie, ruzie tussen Arnie en Roos, ontvoering Deepak), terwijl dat in seizoen 3 - naar mijn mening - niet het geval was.
Seizoen 5 was al stukken beter dan seizoen 4, maar is vooral in het begin erg traag. Maar na de aflevering waarin Martine in de gevangenis verdwijnt komt er meer snelheid en zitten er toffe verhaallijnen tussen (zoals die met Angie Weston).
Ik ben benieuwd naar seizoen 6
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:40 schreef LetsGame het volgende:
Het was een leuke aflevering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
gewoon dr mond dichttapenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sjors is al zoveel kwijt, kunnen ze haar hart er ook niet uithalen
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overmorgen loopt ze weer.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Sjors morgen.Ze zou toch moeten weten dat men in soaps altijd op wonderbaarlijke wijze herstelt?
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Of Anton door een spiegel gooitquote:Op maandag 26 maart 2012 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Bianca nu als een psyco Maxime aanvliegt met een mes ?
Is de MP3-speler inmiddels al gevondenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef dollce het volgende:
1. Zijn de 'zeep, melk en batterijen' nou nog steeds niet gehaald bij de familie bouwhuis? Sorry dat staat nu volgens mij al 6 weken op dat boodschappenbord in de keuken.
2. Had Nina nou piemels in dr oren hangen toen ze Wiet ging bezoeken? Ik was druk met wat anders dus zag het niet zo heel goed.
De vibo van Bianca zal wel snel leeg zijn iedere keer..quote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef dollce het volgende:
1. Zijn de 'zeep, melk en batterijen' nou nog steeds niet gehaald bij de familie bouwhuis? Sorry dat staat nu volgens mij al 6 weken op dat boodschappenbord in de keuken.
Geen ideequote:2. Had Nina nou piemels in dr oren hangen toen ze Wiet ging bezoeken? Ik was druk met wat anders dus zag het niet zo heel goed.
De zeep als glijmiddel en de melk kan ik niet plaatsen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
De vibo van Bianca zal wel snel leeg zijn iedere keer..
Met veel fantasie ja.quote:
Noud is een fantastische man. Dat zo'n nuchtere campingganger niets tegen Nina zegt over haar kledingquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Noud is een fantastische man. Dat zo'n nuchtere campingganger niets tegen Nina zegt over haar kleding
Volgens mij welquote:Op maandag 26 maart 2012 22:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is de MP3-speler inmiddels al gevonden
Rechts.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Welke arm was ook alweer lam? Ik zie het verschil niet
Moet Anton doenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef dollce het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze nou eens elke week dat bord even 'verversen 'in de keuken, dan klopt het weer. Bij Kees & Co was het elke week anders....
Nu alquote:
Toen ze er 2 seconden in zat al.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef dollce het volgende:
2. Had Nina nou piemels in dr oren hangen toen ze Wiet ging bezoeken? Ik was druk met wat anders dus zag het niet zo heel goed.
Ben het door jullie reacties op gaan zoeken bij RTL gemistquote:
Dan moet ik dit weer even posten om m'n geheugen op te frissen:quote:
Dat zei ik ook al.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:32 schreef bobjuh het volgende:
Met heel erg veel fantasie lijkt het misschien op een penis die oorbellen
De special effects waren toen gewoon beter dan nu. De scene dat Aysen Danny van de trap duwt was veel nepper dan deze scene.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan moet ik dit weer even posten om m'n geheugen op te frissen:
Bianca heeft in ieder geval bewezen dat ze wel wat evils kan hebben
Vandaar dat het mij niet op vielquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:32 schreef bobjuh het volgende:
Ik zat er ook al naar te kijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:32 schreef bobjuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:00 schreef loezzzje het volgende:
Ja en die van vanavond weer aan die van gisteren. Dus volgens mij is het daar nog steeds vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SlimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja dat is de keerzijde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Je bedoelt nina?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:03 schreef datisstom het volgende:
Nu staat in de app de aflevering van vandaag en niet van gisteren.Maar ik denk dat het gewook die van gisteren was, heft Rikki daar die droom?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:19 schreef GSMboy het volgende:
Ik heb contact gehad met de mensen van GTST over Amy.
Ze heeft inderdaad een contract, maar ze is nog steeds 15 jaar, en mag nog niet veel werken, en dus nog niet op de set.
Dus dit jaar zal Amy nog vaak bij de paardjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |