gewoon dr mond dichttapenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sjors is al zoveel kwijt, kunnen ze haar hart er ook niet uithalen
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overmorgen loopt ze weer.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Sjors morgen.Ze zou toch moeten weten dat men in soaps altijd op wonderbaarlijke wijze herstelt?
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Of Anton door een spiegel gooitquote:Op maandag 26 maart 2012 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Bianca nu als een psyco Maxime aanvliegt met een mes ?
Is de MP3-speler inmiddels al gevondenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef dollce het volgende:
1. Zijn de 'zeep, melk en batterijen' nou nog steeds niet gehaald bij de familie bouwhuis? Sorry dat staat nu volgens mij al 6 weken op dat boodschappenbord in de keuken.
2. Had Nina nou piemels in dr oren hangen toen ze Wiet ging bezoeken? Ik was druk met wat anders dus zag het niet zo heel goed.
De vibo van Bianca zal wel snel leeg zijn iedere keer..quote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef dollce het volgende:
1. Zijn de 'zeep, melk en batterijen' nou nog steeds niet gehaald bij de familie bouwhuis? Sorry dat staat nu volgens mij al 6 weken op dat boodschappenbord in de keuken.
Geen ideequote:2. Had Nina nou piemels in dr oren hangen toen ze Wiet ging bezoeken? Ik was druk met wat anders dus zag het niet zo heel goed.
De zeep als glijmiddel en de melk kan ik niet plaatsen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
De vibo van Bianca zal wel snel leeg zijn iedere keer..
Met veel fantasie ja.quote:
Noud is een fantastische man. Dat zo'n nuchtere campingganger niets tegen Nina zegt over haar kledingquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Noud is een fantastische man. Dat zo'n nuchtere campingganger niets tegen Nina zegt over haar kleding
Volgens mij welquote:Op maandag 26 maart 2012 22:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is de MP3-speler inmiddels al gevonden
Rechts.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Welke arm was ook alweer lam? Ik zie het verschil niet
Moet Anton doenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef dollce het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze nou eens elke week dat bord even 'verversen 'in de keuken, dan klopt het weer. Bij Kees & Co was het elke week anders....
Nu alquote:
Toen ze er 2 seconden in zat al.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef dollce het volgende:
2. Had Nina nou piemels in dr oren hangen toen ze Wiet ging bezoeken? Ik was druk met wat anders dus zag het niet zo heel goed.
Ben het door jullie reacties op gaan zoeken bij RTL gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |