Moet Anton doenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef dollce het volgende:
1. Zijn de 'zeep, melk en batterijen' nou nog steeds niet gehaald bij de familie bouwhuis? Sorry dat staat nu volgens mij al 6 weken op dat boodschappenbord in de keuken.
Als ze nou eens elke week dat bord even 'verversen 'in de keuken, dan klopt het weer. Bij Kees & Co was het elke week anders....SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu alquote:
Toen ze er 2 seconden in zat al.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef dollce het volgende:
2. Had Nina nou piemels in dr oren hangen toen ze Wiet ging bezoeken? Ik was druk met wat anders dus zag het niet zo heel goed.
Ben het door jullie reacties op gaan zoeken bij RTL gemistquote:
Dan moet ik dit weer even posten om m'n geheugen op te frissen:quote:
Dat zei ik ook al.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:32 schreef bobjuh het volgende:
Met heel erg veel fantasie lijkt het misschien op een penis die oorbellen
De special effects waren toen gewoon beter dan nu. De scene dat Aysen Danny van de trap duwt was veel nepper dan deze scene.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan moet ik dit weer even posten om m'n geheugen op te frissen:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
GTST 1994 'Ruziënde Linda & Laura, Robert is slachtoffer'
Bianca heeft in ieder geval bewezen dat ze wel wat evils kan hebben
Vandaar dat het mij niet op vielquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:32 schreef bobjuh het volgende:
Ik zat er ook al naar te kijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:32 schreef bobjuh het volgende:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:00 schreef loezzzje het volgende:
Ja en die van vanavond weer aan die van gisteren. Dus volgens mij is het daar nog steeds vrijdagSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slimquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is de keerzijde.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt nina?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:03 schreef datisstom het volgende:
Nu staat in de app de aflevering van vandaag en niet van gisteren.Maar ik denk dat het gewook die van gisteren was, heft Rikki daar die droom?
Ja, dat is die van gister?quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:19 schreef GSMboy het volgende:
Ik heb contact gehad met de mensen van GTST over Amy.
Ze heeft inderdaad een contract, maar ze is nog steeds 15 jaar, en mag nog niet veel werken, en dus nog niet op de set.
Dus dit jaar zal Amy nog vaak bij de paardjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop