Dan moet ik dit weer even posten om m'n geheugen op te frissen:quote:
Dat zei ik ook al.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:32 schreef bobjuh het volgende:
Met heel erg veel fantasie lijkt het misschien op een penis die oorbellen
De special effects waren toen gewoon beter dan nu. De scene dat Aysen Danny van de trap duwt was veel nepper dan deze scene.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan moet ik dit weer even posten om m'n geheugen op te frissen:
Bianca heeft in ieder geval bewezen dat ze wel wat evils kan hebben
Vandaar dat het mij niet op vielquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:32 schreef bobjuh het volgende:
Ik zat er ook al naar te kijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:32 schreef bobjuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:00 schreef loezzzje het volgende:
Ja en die van vanavond weer aan die van gisteren. Dus volgens mij is het daar nog steeds vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SlimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja dat is de keerzijde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Je bedoelt nina?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:03 schreef datisstom het volgende:
Nu staat in de app de aflevering van vandaag en niet van gisteren.Maar ik denk dat het gewook die van gisteren was, heft Rikki daar die droom?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:19 schreef GSMboy het volgende:
Ik heb contact gehad met de mensen van GTST over Amy.
Ze heeft inderdaad een contract, maar ze is nog steeds 15 jaar, en mag nog niet veel werken, en dus nog niet op de set.
Dus dit jaar zal Amy nog vaak bij de paardjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |