Misschien is ze wel ontsnapt. In Meerdijk zou me dat niks verbazen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Halfgare vergelijking van Ludo, met dat pistool keek ze de code af, ik neem aan dat ze daar niet zoveel vrijheid heeft om te gluren.
Ah dat kan ook ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel ontsnapt. In Meerdijk zou me dat niks verbazen.
Dat zou wel moeten, als Aysen ook vrij rond kan lopen, heb ik liever Wietquote:Op maandag 26 maart 2012 20:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel ontsnapt. In Meerdijk zou me dat niks verbazen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:15 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooi stukje acteerwerk van Cynthia en Guido
Dit!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:15 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooi stukje acteerwerk van Cynthia en Guido
Ja maar je moet toch een beetje je prioriteit bij je eigen gezin leggen en dat vergeet 'ie nuquote:Op maandag 26 maart 2012 20:20 schreef loezzzje het volgende:
Volgens mij breekt je hart als je je moeder zo ziet
Nee, is geen complete onzinquote:Op maandag 26 maart 2012 20:23 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb ooit ergens gelezen dat je niet elke keer naar je kind toe moet gaan als hij/zij huilt want dan kun je er voortaan elke nacht uit. Was dat dan complete onzin?Want bij elke scheet van Bram staat er al iemand bij zijn bedje
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe kan Jack een mail terugvinden, hij is nog te dom om te poepen.
Nee maar Lorena welquote:Op maandag 26 maart 2012 20:23 schreef Scarface88 het volgende:
Kan Jack ook niet de JFK moord oplossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |