Nou, dan weet je waar je de komende 3 maanden aan kunt werken.quote:sorry voor me slechte nederlands..:P
Goh waarom zou jouw gastgezin nou kinderachtige maatregelen zoals 'n "curfew" instellen nemen vraag je je af.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:50 schreef y.o.l.o het volgende:
en elke keer als ik dan uiteindelijk iets mag doen..gaat het vaak verkeerd (blowen drinken,wegrennen voor de politie,proberen clubs in te komen..voornamelijk omdat ik dan elk sec van me vrijheid wil genieten.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef roos94 het volgende:
you are in AMERICA man, fucking enjoy it!!
ik wil me vrijheid terug ..je kan hier niets... overal met allles rondsneaken enzo..bovendien weten ze niet wat genieten is enen hoe je moet feestenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef roos94 het volgende:
Ik stopte hier met lezen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:50 schreef y.o.l.o het volgende:
hallo mensen,
ik ben afgelopen zomer naar amerika te vertrekken
Dat is minder, misschien maar goed dat het gastgezin je dan met die regeltjes je ook wat tegen jezelf beschermt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:50 schreef y.o.l.o het volgende:
en elke keer als ik dan uiteindelijk iets mag doen..gaat het vaak verkeerd (blowen drinken,wegrennen voor de politie,proberen clubs in te komen..voornamelijk omdat ik dan elk sec van me vrijheid wil genieten.
lol dat weten ze niet. Dat hadden ze gedaan voordat ik los ging bij elke vrijheid.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Goh waarom zou jouw gastgezin nou kinderachtige maatregelen zoals 'n "curfew" instellen vraag je je af.
teleurgestelde oudersquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef zarGon het volgende:
Wat zijn de consequenties als je het die drie maanden niet volhoudt?
Give him a break! Hij is de Nederlandse taal verleerd en zoekt nu hulp.quote:
wat een onzin, ik heb 1 jaar in noorwegen gewoont en mijn nederlands was nog steeds niets veranderd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
omg ik had niet eens die fout zelf gezien.... omg my nederlands is echt te slecht geworden
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
wat een onzin, ik heb 1 jaar in noorwegen gewoont en mijn nederlands was nog steeds niets veranderd.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
wat een onzin, ik heb 1 jaar in noorwegen gewoont en mijn nederlands was nog steeds niets veranderd.
Dit ja. Je bent 17, er is plenty tijd om nog terug te keren naar Nederland. Tot die tijd er het beste van maken in de US of A.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
Gewoon afmaken waar je aan begonnen bent.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo praat TS ook
Ik denk het en jij typt het!quote:
En anders de vader.quote:
Nonsense. Ik woon al drie jaar in België, en mijn Nederlands is nog steeds uitstekend. Ondanks het feit dat ik hier altijd Vlaams moet spreken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
omg ik had niet eens die fout zelf gezien.... omg my nederlands is echt te slecht geworden
inderdaad echt nonsens. mijn tante woonde drie jaar in engeland en zij spreekt perfect nederlands. het is dus echt lulkoek wat TS verkooptquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nonsense. Ik woon al drie jaar in België, en mijn Nederlands is nog steeds uitstekend. Ondanks het feit dat ik hier altijd Vlaams moet spreken.
Ja, want dat is zo coolquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:59 schreef AldoTheApache het volgende:
TS loopt gewoon tof te doen met zijn AMERIKA
Je hebt sowieso het recht niet om te zeggen dat iemand onvolwassen is , maar het is helemaal belachelijk als je het zegt terwijl je diegene niet eens kent.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef snakelady het volgende:
Als het nog maar 3 maanden is zou ik het toch wel afmaken.
Bovendien schrijf je dat je strenge regels krijgt, mar to te lezen heb je die ook nodig. Je denkt volwassen te zijn maar zo gedraag je je niet, anders zou je niet al die streken uithalen als uiteindelijk iets mag doen, je verpest het dus voor je zelf.
Je gastgezin geeft je meer ruimte en jij gaat de clown uithangen, die vrijheid moet je dus verdienen, door te laten zien dat je wel uit de problemen kan blijven.
Mijn tante woont al 30 jaar niet meer in Nederland ( Pretoria, Belgrado, Dublin en nu in Kiev). En spreekt en schrijft het ook nog steeds perfect Nederlands.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
inderdaad echt nonsens. mijn tante woonde drie jaar in engeland en zij spreekt perfect nederlands. het is dus echt lulkoek wat TS verkoopt
Je vergeet 'denk ik' er achter te zetten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ben jij van '88? Want dan ben je zelf ook nog een snotaap.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
17 jarige snot aap met een grote bek.
Gaarne neer te knuppelen en te taseren
tyfus TS, verwaande bal
Donder eens op.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
17 jarige snot aap met een grote bek.
Gaarne neer te knuppelen en te taseren
tyfus TS, verwaande bal
Nee hoor, het was tranentrekkend slecht en dat is het nog steeds...quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:05 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Je vergeet 'denk ik' er achter te zetten.
Ik heb alle recht om dat te zeggen wanneer ik iemand onvolwassen gedrag zie vertonen, zeker als diegene volgens de wet ook nog niet volwassen is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:01 schreef pride1 het volgende:
[..]
Je hebt sowieso het recht niet om te zeggen dat iemand onvolwassen is , maar het is helemaal belachelijk als je het zegt terwijl je diegene niet eens kent.
Okequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ben jij van '88? Want dan ben je zelf ook nog een snotaap.
Bedankt voor de suggestie, maar nee, geen denken aanquote:
hohoho, je bent wel een vrouw he...quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb alle recht om te zeggen wanneer ik iemand onvolwassen gedrag zie vertonen, zeker als diegene volgens de wet ook nog niet volwassen is.
Dat recht heb ik namelijk in Nederland, om mijn mening te geven.
Joh, die jongen heeft het moeilijk. Hij mist thuis, zijn ouders, vrienden, omgeving.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb alle recht om te zeggen wanneer ik iemand onvolwassen gedrag zie vertonen, zeker als diegene volgens de wet ook nog niet volwassen is.
FUCK YEAH AMURICA!quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef roos94 het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:09 schreef Aliana het volgende:
[..]
Joh, die jongen heeft het moeilijk. Hij mist thuis, zijn ouders, vrienden, omgeving.
Gelukkig mag ik als vrouw ook al enige tijd mijn mening geven. Of het gewaardeerd wordt is een tweede.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
hohoho, je bent wel een vrouw he...
Vrouwen en hun "mening".quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik als vrouw ook al enige tijd mijn mening geven. Of het gewaardeerd wordt is een tweede.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:09 schreef Aliana het volgende:
[..]
Joh, die jongen heeft het moeilijk. Hij mist thuis, zijn ouders, vrienden, omgeving.
Ze behandelen hem niet leuk, gewoon een nare ervaring. Dan is het nergens voor nodig om zo verzuurd te reageren, ga je tampon verschonen zeg.
Ik denk dat doorzetten en uitzitten niet in alle gevallen positief uit kan pakken.
Ja godver, nou is het klaar he...quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik als vrouw ook al enige tijd mijn mening geven. Of het gewaardeerd wordt is een tweede.
Serieus op Aliana ingaan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:13 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Ah schattig, de vrouwelijke vorm van een internethel.
Nog maagd zeker?
Zullen we een stichting oprichten voor hem? Hij heeft het zo zwaar..quote:
Je moet het niet te letterlijk nemen wat ik zeg eh, van mij mag jij alles zeggen. Het ging mij er alleen om dat jij iemand onvolwassen noemt zonder diegene te kennen, zonder argumentatie. Je mag je mening geven, maar je kan je eigen mening wel relevant of irrelevant maken. Daarbij lijkt het wel alsof jij *volwassenheid* iets goed vindt, iets om naar te streven. Nou sorry hoor maar ik ben liever eeuwig kind, dan maar onvolwassen. Wat is je definitie van volwassenheid trouwens?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb alle recht om dat te zeggen wanneer ik iemand onvolwassen gedrag zie vertonen, zeker als diegene volgens de wet ook nog niet volwassen is.
Of het was al slecht voordat je naar de VS ging.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
Nah, serieus was het niet echt te noemen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:14 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Serieus op Aliana ingaan.Dat is een kenserharde troll.
Ik ga hem halen, de lieve poebeliewoepsquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zullen we een stichting oprichten voor hem? hij heeft het zo zwaar..
ik? hoezo?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
FUCK YEAH AMURICA!
I was all like woo, I know right?
Ik zie jou trouwens allemaal stomme dingen posten. Is dat expres?
Je hebt gelijk. Maar je snapt hopelijk wat ik bedoel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nah, serieus was het niet echt te noemen.
Nee ik meen het. Al dat uitzitten-daar-leer-je-van-gezeik is onzin in dit geval.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nah, serieus was het niet echt te noemen.
Rot nou eens op jonguh!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:14 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Serieus op Aliana ingaan.Dat is een kenserharde troll.
Alle hipsters terug naar Amerika!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:15 schreef Paxcon het volgende:
Ha heerlijk weer zo'n hipster die Amerika helemaal het walhalla vindt maar nu huilend weer terug naar Nederland wil
Het gaat er mij om dat TS klaagt dat hij niet genoeg vrijheid krijgt van zijn gastgezin, terwijl als hij wel die vrijheid krijgt hij de boel op stelten gaat zetten en daarmee ook zijn gastgezin in gevaar brengt, als hij wordt opgepakt met drugs komt zijn gastgezin ook in de problemen, die zijn op dat moment voogd van hem namelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:15 schreef pride1 het volgende:
[..]
Je moet het niet te letterlijk nemen wat ik zeg eh, van mij mag jij alles zeggen. Het ging mij er alleen om dat jij iemand onvolwassen noemt zonder diegene te kennen, zonder argumentatie. Je mag je mening geven, maar je kan je eigen mening wel relevant of irrelevant maken. Daarbij lijkt het wel alsof jij *volwassenheid* iets goed vindt, iets om naar te streven. Nou sorry hoor maar ik ben liever eeuwig kind, dan maar onvolwassen. Wat is je definitie van volwassenheid trouwens?
Dat wel ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:16 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar je snapt hopelijk wat ik bedoel.
Ja want met een beetje vrijheid ga je aan de drugs natuurlijk!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat TS klaagt dat hij niet genoeg vrijheid krijgt van zijn gastgezin, terwijl als hij wel die vrijheid krijgt hij de boel op stelten gaat zetten en daarmee ook zijn gastgezin in gevaar brengt, als hij wordt opgepakt met drugs komt zijn gastgezin ook in de problemen, die zijn op dat moment voogd van hem namelijk.
Dus wil hij meer vrijheid dan zal hij zich toch volwassener moeten gedragen, waarmee ik dus bedoel, inzien dat hij niet de wet kan gaan breken wanneer hij daar zin in heeft, rekening houden met anderen.
Wil je TS ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:20 schreef KritischeMassa het volgende:
Zeg, nu we toch zo lekker gevoelig en sentimenteel bezig zijn, neuken?
dat zegt hij zelf moppie, uit de startpost:quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:20 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja want met een beetje vrijheid ga je aan de drugs natuurlijk!![]()
Heb nu al medelijden met je kinderen.
quote:en elke keer als ik dan uiteindelijk iets mag doen..gaat het vaak verkeerd (blowen drinken,wegrennen voor de politie,proberen clubs in te komen..voornamelijk omdat ik dan elk sec van me vrijheid wil genieten.
Ik wil nu echt niet ouwelijk klinken maar met de kans dat het wel degelijk zo overkomt, op die leeftijd lijkt 3 maanden een eeuwigheid maar als je ouder bent kom je er achter dat het eigenlijk niks is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:17 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee ik meen het. Al dat uitzitten-daar-leer-je-van-gezeik is onzin in dit geval.
Oh.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:21 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
dat zegt hij zelf moppie, uit de startpost:
[..]
Hij woont in de VS hè, in dit geval gaat het om een dok.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:22 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Maakt me geen reet uit, heeft ie een hont?
Meen je dit nu allemaal serieus?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat TS klaagt dat hij niet genoeg vrijheid krijgt van zijn gastgezin, terwijl als hij wel die vrijheid krijgt hij de boel op stelten gaat zetten en daarmee ook zijn gastgezin in gevaar brengt, als hij wordt opgepakt met drugs komt zijn gastgezin ook in de problemen, die zijn op dat moment voogd van hem namelijk.
Dus wil hij meer vrijheid dan zal hij zich toch volwassener moeten gedragen, waarmee ik dus bedoel, inzien dat hij niet de wet kan gaan breken wanneer hij daar zin in heeft, rekening houden met anderen.
Doe ik ook... maakt me echt geen reet uit...quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:22 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Hij woont in de VS hè, in dit geval gaat het om een dok.
Nee, maar vrijheid is wel iets wat je moet verdienen, dus mag je een keer later opblijven en je wordt bezopen thuis gebracht door de politie ( als voorbeeld) dan kan je het de komende tijd wel vergeten om later thuis te komen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:20 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja want met een beetje vrijheid ga je aan de drugs natuurlijk!![]()
Heb nu al medelijden met je kinderen.
Ja dat is wel een goede methode, wij zijn te snel van stapel gelopen. Toen hij 1,5 was samen Saw gekeken... Was wel lachen enzo... maar nu moeten we het messenblok steeds hoger wegzettenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, maar vrijheid is wel iets wat je moet verdienen, dus mag je een keer later opblijven en je wordt bezopen thuis gebracht door de politie ( als voorbeeld) dan kan je het de komende tijd wel vergeten om later thuis te komen.
En dat begint al vroeg ja, zo ook met mijn kinderen die je er nu heel sociaal bij wil betrekken.
Zo mogen ze alleen buiten spelen, maar niet de weg oversteken.
Doen ze dat wel dan mogen ze niet meer alleen buiten spelen maar alleen onder toezicht wanneer mij dat uitkomt.
Tot op heden hebben ze dat nog niet gedaan en houden ze zich netjes aan de regels waardoor ze dus ook steeds meer mogen.
Lijkt me niet zo'n hele vreemde opvoedingsmethode, heeft mij ook goed gedaan.
Voor jou dan ook maar, hij typt het zelf.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:23 schreef pride1 het volgende:
[..]
Meen je dit nu allemaal serieus?
Ik bedoel jij moet je echt eens gaan verdiepen in het *puberbrein* en dan ga je inzien dat wat je hier allemaal zegt de grootste onzin is. Dat hij de boel op stelte gaat zetten, tja er gaat niemand dood toch? Het gastgezin heeft immers erzelf voor gekozen om hem binnen te halen.
En ohja, de kloof tussen vrijheid en drugs is vrij groot hoor, het is niet vrijheid=drugs eh.
Wegrennen voor politie, drugsbezit ( wat daar anders wordt gezien als hier) en dat soort zaken is toch echt iets wat grote gevolgen kan hebben.quote:en elke keer als ik dan uiteindelijk iets mag doen..gaat het vaak verkeerd (blowen drinken,wegrennen voor de politie,proberen clubs in te komen..voornamelijk omdat ik dan elk sec van me vrijheid wil genieten.
Kun je er af komen dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:28 schreef snakelady het volgende:
En ik weet heel goed hoe een puberbrein werkt, ben het zelf ook geweest.
Wat is daar zo erg aan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:29 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Kun je er af komen dan?ik zit al 24 jaar in de puberteit
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:27 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goede methode, wij zijn te snel van stapel gelopen. Toen hij 1,5 was samen Saw gekeken... Was wel lachen enzo... maar nu moeten we het messenblok steeds hoger wegzetten
Jij leest nogal selectief is het niet? Hij zegt juist dat hij dat doet omdat hij dan extra van zijn vrijheid wilt genieten, omdat hij die zo weinig krijgt. En daarbij als jij werkelijk weet hoe het puberbrein werkt, dan zou je deze mening niet hebben. Jij misgunt hen hen grootste wens *vrijheid*!, wanneer jij pubers hen vrijheid misgunt dan gaan ze juist rebels doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voor jou dan ook maar, hij typt het zelf.
[..]
Wegrennen voor politie, drugsbezit ( wat daar anders wordt gezien als hier) en dat soort zaken is toch echt iets wat grote gevolgen kan hebben.
En ik weet heel goed hoe een puberbrein werkt, ben het zelf ook geweest.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:31 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Voor mij niets, maar mijn vrouw zucht zo vaak...
dank...quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:33 schreef Aliana het volgende:
[..]Zonde zeg. Succes ermee, een leven lang.
Joh, hij zit niet in een gevangenis hoor, met zijn vrijheid die hij wil uitbuiten en die ik pubers niet gun.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:32 schreef pride1 het volgende:
[..]
Jij leest nogal selectief is het niet? Hij zegt juist dat hij dat doet omdat hij dan extra van zijn vrijheid wilt genieten, omdat hij die zo weinig krijgt. En daarbij als jij werkelijk weet hoe het puberbrein werkt, dan zou je deze mening niet hebben. Jij misgunt hen hen grootste wens *vrijheid*!, wanneer jij pubers hen vrijheid misgunt dan gaan ze juist rebels doen.
Ja maar jij vindt alles klote soms... Volgens mij zit je in een depressie. Ik denk dat het goed is als je daar een topic over opent, met passende PI natuurlijk...quote:
Nee hoor, ik vertel hier gewoon nooit positieve dingen of eigenlijk heel zelden omdat dit KLB is en ik hou van klagen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:38 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt alles klote soms... Volgens mij zit je in een depressie. Ik denk dat het goed is als je daar een topic over opent, met passende PI natuurlijk...
De pesterijen van vroeger zijn geweest, get over it.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vertel hier gewoon nooit positieve dingen of eigenlijk heel zelden omdat dit KLB is en ik hou van klagen.
Jaa klopt, altijd een emmer op mijn kop en slaan en schoppen maar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:40 schreef pride1 het volgende:
[..]
De pesterijen van vroeger zijn geweest, get over it.
Heerlijk is dat ja, lekker je negatieve kant laten gaan... Ik word daar helemaal zen vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vertel hier gewoon nooit positieve dingen of eigenlijk heel zelden omdat dit KLB is en ik hou van klagen.
Nee, ik ga ze een keer pakkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:40 schreef pride1 het volgende:
[..]
De pesterijen van vroeger zijn geweest, get over it.
Nah overdrijven is ook een vak, maar je was wel altijd het pispaaltje van de klas.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jaa klopt, altijd een emmer op mijn kop en slaan en schoppen maar.
Ik merk dat je probeert Mr. Cooper in een negatief daglicht te zetten, dat vind ik niet leuk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:43 schreef pride1 het volgende:
[..]
Nah overdrijven is ook een vak, maar je was wel altijd het pispaaltje van de klas.
Nee hoor, het was echt zo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:43 schreef pride1 het volgende:
[..]
Nah overdrijven is ook een vak, maar je was wel altijd het pispaaltje van de klas.
jezus te paard, wat heb jij gerookt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:44 schreef Pharkus het volgende:
Hi guestolders of TS please let good on hum, he posts on the Dutch forum fuck, i dont think you state that toe.
Sorry for my bad english
Ik koester Mr. Cooper zoals hij is, zou je ook eens moeten doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:47 schreef pride1 het volgende:
[..]
Oke dat verklaard dan veel, nogmaals: get over it.
Van Nellequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:47 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk;
Tjiesus on a horse, wat hep joe smoked
Nee, ik wil er mijn hele leven meezitten anders wordt je leven zo boooooooooooooooooring.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:47 schreef pride1 het volgende:
[..]
Oke dat verklaard dan veel, nogmaals: get over it.
Das wel lief.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:49 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik koester Mr. Cooper zoals hij is, zou je ook eens moeten doen
Je weet pas wat je hebt als het weg is, ja!
ahah, ik heb een gevoellig snaartje geraakt eh? met je quasi-overdrijvingen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, ik wil er mijn hele leven meezitten anders wordt je leven zo boooooooooooooooooring.
[..]
Das wel lief.
Wat is quasi?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:52 schreef pride1 het volgende:
[..]
ahah, ik heb een gevoellig snaartje geraakt eh? met je quasi-overdrijvingen.
Jij komt hier nog niet zo lang of wel?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:52 schreef pride1 het volgende:
[..]
Jij bent een genie, is het niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:54 schreef pride1 het volgende:
[..]
Quasi betekent: schijn, zogenaamd enz.
Dat klopt. Hoezo dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij komt hier nog niet zo lang of wel?
Dat klopt helemaalquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:54 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Jij bent een genie, is het niet?
ja een snaar van mn gitaar ik speel in een blackmetal bandje grquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:52 schreef pride1 het volgende:
[..]
Als een ras echte autist, draag je ook band-shirts?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
ja een snaar van mn gitaar ik speel in een blackmetal bandje gr
Dacht ik al, gewoon, hoe je reageert op KritischeMassa en Mr.Cooper.quote:
wolvenshirts alleen is deze smerug door de gemorsde frikadellebroodjesap want ik kan niet normaal eten, gistere een paar tikken op mijn smoel gehad (emmer verhaal).quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef pride1 het volgende:
[..]
Als een ras echte autist, draag je ook band-shirts?
Ik heb opgedroogde kots precies over de bituar van obituaryquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
wolvenshirts alleen is deze smerug door de gemorsde frikadellebroodjesap want ik kan niet normaal eten, gistere een paar tikken op mijn smoel gehad (emmer verhaal).
Ik ben denk ik een beetje verliefd....quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dacht ik al, gewoon, hoe je reageert op KritischeMassa en Mr.Cooper.
Wel grappig hoor, dus ga zo door!
hahaha leuken bandje is dat de groentjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:58 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik heb opgedroogde kots precies over de bituar van obituary
Hahahahah, maar sociaal-gehandicapten van mij het komt allemaal goed hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
wolvenshirts alleen is deze smerug door de gemorsde frikadellebroodjesap want ik kan niet normaal eten, gistere een paar tikken op mijn smoel gehad (emmer verhaal).
heeeeeeeeeeeeeeeyquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:00 schreef pride1 het volgende:
[..]
Hahahahah, maar sociaal-gehandicapten van mij het komt allemaal goed hoor.
Maar als jij op het mbo had gezeten, dan deed je niet meer zo stoer als nu kan ik je vertellen.
Hahahaha.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:00 schreef pride1 het volgende:
[..]
Maar als jij op het mbo had gezeten, dan deed je niet meer zo stoer als nu kan ik je vertellen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:58 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een beetje verliefd....
MBOquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:00 schreef pride1 het volgende:
[..]
Jij bent zo,n iemand die neerkijkt op het mbo? Simpelweg omdat als je langs een vmbo/mbo school fietst je nageroepen word, van je fietsje wordt afgetrapt enz. Aaaaaaaah jochie toch!!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeey
komt ie:
mbo
Jammer mensen. Zijn we helemaal voor niets dit topic gaan volgen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:03 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja op Pride1 dus he, poessie
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:03 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja op Pride1 dus he, poessie
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:04 schreef pride1 het volgende:
[..]
Jij bent zo,n iemand die neerkijkt op het mbo? Simpelweg omdat als je langs een vmbo/mbo school fietst je nageroepen word, van je fietsje wordt afgetrapt enz. Aaaaaaaah jochie toch!!!![]()
Jij hebt kinderen toch? Wat nu als je kinderen niet zo intelligent zijn voor de havo!!!!!!!!, drama!!!!quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:04 schreef pride1 het volgende:
[..]
Jij bent zo,n iemand die neerkijkt op het mbo? Simpelweg omdat als je langs een vmbo/mbo school fietst je nageroepen word, van je fietsje wordt afgetrapt enz. Aaaaaaaah jochie toch!!!![]()
Jij newbie jij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:05 schreef pride1 het volgende:
[..]
Jij hebt kinderen toch? Wat nu als je kinderen niet zo intelligent zijn voor de havo!!!!!!!!, drama!!!!
Ik wil heus wel een keertje neuken ofzo... daar gaat het niet om... maar ja, naieve mbo knulletjes hebben nu eenmaal mijn voorkeur, vooral als ze ook nog een arrogant zijn ...quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:05 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Mijn hartje is gebroken nu, ik zag ons al helemaal romantisch samen een band/wolvenshirtje onderkotsen tijdens een zonsondergang.
Mijn leven heeft geen zin meer nu.
Jij bent 30+ jaar oud? ahahhahaha, het wordt alsmaar gekker hier.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:05 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]mijn hemel je bent echt nieuw hier he....
fietsis zo 20 jaar geleden dat ik op zo'n ding naar school ging...
tegenwoordig een busje
Kindje lief, hysterisch he?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:06 schreef pride1 het volgende:
[..]
Jij bent 30+ jaar oud? ahahhahaha, het wordt alsmaar gekker hier.
Mongelen en Boeren Onderwijs denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:07 schreef hoeliefloepie het volgende:
he ik doe MBO maar waar staat MBO eigenlijk voor???
Nee gewoon kankergrappig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Kindje lief, hysterisch he?
Ehm, trio een optie? ik gooi het maar even in de groep...quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:06 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik wil heus wel een keertje neuken ofzo... daar gaat het niet om... maar ja, naieve mbo knulletjes hebben nu eenmaal mijn voorkeur, vooral als ze ook nog een arrogant zijn ...
Nee, wel een goede moeder.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:07 schreef pride1 het volgende:
[..]
Nice argumentatie, goeie moeder ben jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms
Ja nee, ik ben zo uitgeneukt man, 3 minuten top en dan val ik in slaapquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm, trio een optie? ik gooi het maar even in de groep...
Ah nee, dat zou een tegenvaller worden dan, laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja nee, ik ben zo uitgeneukt man, 3 minuten top en dan val ik in slaap
En dat is inclusief voorspel, uitkleden en filmpje kijkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ah nee, dat zou een tegenvaller worden dan, laat dan maar zitten.
Relevantie?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Welnu, dan nu de hamvraag.... ben je nog maagdelijk...
Nou jonge wat doet jou moeder in haar vrije tijd? je kind: uhmm ze doet aan fok, en zegt tegen andere fokkers *newbie*, nou nou goede moeder jij hoor!quote:
Theoretisch gezien zou de volgorde kunnen kloppen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:10 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
En dat is inclusief voorspel, uitkleden en filmpje kijken
edit:
de volgorde klopt niet
Nu bevindt u zich op glad ijs... Snakelady dient met respect en ontzag behandeld te worden...quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:11 schreef pride1 het volgende:
[..]
Nou jonge wat doet jou moeder in haar vrije tijd? je kind: uhmm ze doet aan fok, en zegt tegen andere fokkers *newbie*, nou nou goede moeder jij hoor!
Mag ik jouw hoofd even lief en zorgelijk tegen mijn moederboezem aandrukken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:11 schreef pride1 het volgende:
[..]
Nou jonge wat doet jou moeder in haar vrije tijd? je kind: uhmm ze doet aan fok, en zegt tegen andere fokkers *newbie*, nou nou goede moeder jij hoor!
Dat lijkt me heel fijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mag ik jouw hoofd even lief en zorgelijk tegen mijn moederboezem aandrukken?
Dat dus, het is maar dat je het weet!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:12 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nu bevindt u zich op glad ijs... Snakelady dient met respect en ontzag behandeld te worden...
Oh dat mag altijd natuurlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mag ik jouw hoofd even lief en zorgelijk tegen mijn moederboezem aandrukken?
Kom maar!!quote:
is toch goed moppiequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik heb ook mbo gedaan highfive alles
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik heb ook mbo gedaan highfive alles
Ik vrees dat ik heel emotioneel wordquote:
hmm, je bent niet makkelijk he?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:16 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik heel emotioneel worden de laatste keer dat ik emotioneel werd resulteerde in TBS
Ik hou wel van een uitdaging!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:24 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Gecompliceerd is een understatement
nou en, als jij zo graag terug wil moet je dat doen. en anders niet zeiken en nog ff 3 maandjes volhouden.quote:
ohjah lol xD goeiuhquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:18 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
blijkbaar niet want ik ben nog steeds aan het levuh
Ben je dertien of zo?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:20 schreef y.o.l.o het volgende:
ze zeiden dat het me eigen evrantwoordelijk heid is en dat ze er veel geld voor hebben betaald,en dat dit is wat ik wilde.
vind het nergens opslaan. als ik het niet leuk vind toch
je bent 17 en een meisje toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:20 schreef y.o.l.o het volgende:
ik heb te weinig concentratie voor de havo..en heb het gehad met middelbare scholen
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:22 schreef y.o.l.o het volgende:
ik wil doen wat ik leuk vind..dat is feesten partyen niks doen ik wil LEVEN
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:22 schreef y.o.l.o het volgende:
Mijn god zegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:22 schreef y.o.l.o het volgende:
Je moet erbij op de grond stampen TS, dan maak je helemaal indrukquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:22 schreef y.o.l.o het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je moet erbij op de grond stampen TS, dan maak je helemaal indruk
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ben jij van '88? Want dan ben je zelf ook nog een snotaap.
dat is het levensmotto.! sorry hoor dat jij geen levensgenieter benquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:53 schreef KritischeMassa het volgende:
Wat een achterlijke stumper is TSmijn hemel... feesten, partyen en niks doen
Wat denk je, dat je een diva bent? Popster? Nee je bent een stumper die zal moeten werken voor elk uur genot zal je minimaal acht uur moeten werken en stumperen, kut he?
Welkom in de westerse wereld, want als je ergens anders was geboren had je 40 uur moeten werken voor een beker water, en nu bek dicht en doen wat je moet doen, studeren en een baan vinden...
mijn god, dat grut van tegenwoordig
ik ben een meisjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:25 schreef Swiffer het volgende:
Grow up TS, je lijkt me een verwend snotjong, je ouders doen alles voor je en het enige wat jij kan doen is zeuren. apprecieer je uberhaupt wel iets om je heen?
Feesttuuhh.. Jaja, hoe denk je dat te kunnen betalen zonder enige opleiding?
heb wel is gezegd dat ik de duivel aanhang ..gingen ze me proberen bijna te dwingen naar de kerk te komen. of ik zeg dat ik atheist ben daan gaan ze heel aradig tegen je doen ..ze geven je een bijbel enzo..en trouwens amerika heeft echt een verknipt wereldbeeld. als ik zeg dat we moslims in nederland hebben denken ze dat ze allemaal met zon tulband en baard en een geweer over straat lopen.quote:Wordt moslim, schoppen ze je er geheid uit.
Daar mag je niet gezien worden met een baard idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:54 schreef Arcadia het volgende:
Wordt moslim, schoppen ze je er geheid uit.
Ik geniet ook zo veel mogelijk hoor, maar wel op eigen kosten... opvreterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:53 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
dat is het levensmotto.! sorry hoor dat jij geen levensgenieter ben
Amerikanen, het achterlijkste volk van de hele westerse wereld.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:58 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
heb wel is gezegd dat ik de duivel aanhang ..gingen ze me proberen bijna te dwingen naar de kerk te komen. of ik zeg dat ik atheist ben daan gaan ze heel aradig tegen je doen ..ze geven je een bijbel enzo..en trouwens amerika heeft echt een verknipt wereldbeeld. als ik zeg dat we moslims in nederland hebben denken ze dat ze allemaal met zon tulband baar en een geweer over straat lopen.
ik toch ook. heb idt jaar voor de helft zelf betaald maar als ik terug kom ga ik gewoon weer werken. en kan ik me eigen leventje bepalen. ik kom trouwens uit amsterdam daar een appartementje proberen te krijgenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik geniet ook zo veel mogelijk hoor, maar wel op eigen kosten... opvreter
mijn gast moeder vroeg aan mij hoe je aquarium spelde, en mij world geo teacher vroeg aan de klas hoe je conversation speltquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef Zenato het volgende:
[..]
Amerikanen, het achterlijkste volk van de hele westerse wereld.
Gelukkig is jouw taalgevoel prima.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:02 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
mijn gast moeder vroeg aan mij hoe je aquarium spelde, en mij world geo teacher vroeg aan de klas hoe je conversation spelt
Gelukkig beheerst zij wel haar taal tot in de puntjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:03 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw taalgevoel prima.
thanksquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gelukkig beheerst zij wel haar taal tot in de puntjes.
Ik lag inmiddels al depressief in bedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:02 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
mijn gast moeder vroeg aan mij hoe je aquarium spelde, en mij world geo teacher vroeg aan de klas hoe je conversation spelt
ik ken normaal nederlands typen maar niet als ik het snel doe..angezien ik op school zit enzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:07 schreef Zenato het volgende:
En, interpunctie, alinea's, punten en komma's leer het.
Ooooh, dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:09 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ik ken normaal nederlands typen maar niet als ik het snel doe..angezien ik op school zit enzo.
Laat maar is zien dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:09 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ik ken normaal nederlands typen maar niet als ik het snel doe..angezien ik op school zit enzo.
Deze quote is goud waard...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:09 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
woondquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:10 schreef Cher- het volgende:
Onzin dit heb 3 jaar lang in afrika gewoond en heb nog steeds mijn volendamse accent dus daar gaat de onnozele theorie van als je ergens anders woond verleer je nederlands. Onzin.
Volgens mij schrijf je nu...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef y.o.l.o het volgende:
Oke hier voor de zielige mensen praat ik normaal nederlands .
Het punt is dat ik het zat ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Klein beetje aangepast. Je kan het in ieder geval welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef y.o.l.o het volgende:
Oké, hier voor de zielige mensen praat ik normaal Nederlands.
Het punt is dat ik het zat ben.
Snotjong heeft niks met mannen of vrouwen van doen. net als 'rotjong'. Wat wil je dan, -> rotmeis?quote:
Naar de VS onder de 21 schiet echt niet op, kun je beter in NL blijven waar je dus wel alles mag doen wat god verboden heeft.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef roos94 het volgende:
Ze hebben helemaal gelijk. Bovendien, als jij dat "eigen leventje" van jou gaat leiden werkt het echt niet anders hoor: keuzes maken is leven met de consequenties. Ten goede én ten kwade.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:20 schreef y.o.l.o het volgende:
ze zeiden dat het me eigen evrantwoordelijk heid is en dat ze er veel geld voor hebben betaald,en dat dit is wat ik wilde.
vind het nergens opslaan. als ik het niet leuk vind toch
Is het juist op school niet de bedoeling dat je goed schrijft?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:09 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
de vs is teleurstellend.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:51 schreef Fender75 het volgende:
Wat een kansloze muts zeg....op je 17e mag je ook niks in de US, dat weet iedereen. Ja, autorijden. Dat mag dan weer wel.
Triesto..
Texas danquote:Op maandag 26 maart 2012 17:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik las ergens dat TS in Alabama zit. Dan vraag je er ook wel om. Dat is een beetje het Flevoland van de Verenigde Staten
ik woon al 15 jaar in het buitenland en spreek nog steeds prima Nederlands.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
inderdaad echt nonsens. mijn tante woonde drie jaar in engeland en zij spreekt perfect nederlands. het is dus echt lulkoek wat TS verkoopt
Sorry hoor maar dit is toch te belachelijk voor woorden. Een beetje nederigheid en dankbaarheid mag ook wel hoor !quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:22 schreef y.o.l.o het volgende:
Als dank voor je bijdrage krijg je gratis van ons deze spectaculaire button!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:36 schreef IrCute het volgende:
Wat een verwend kutkind ben jijHet leven draait niet om stappen en blowen. Vind je het gek dat ze je binnenhouden, met het verantwoordelijkheidsgevoel dat jij hebt kom je straks zwanger thuis
ja maar als je iets niet leuk vind moet je het veranderenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:27 schreef Fewt het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is toch te belachelijk voor woorden. Een beetje nederigheid en dankbaarheid mag ook wel hoor !
Je zit gvd in the US of A voor een kleine periode op de Highschool en daarna kan je weer terug naar Nederland. Godver beetje ruggengraat, niet alles gaat zo als jij het wilt meid, dat zal je hopelijk later wel doorkrijgen.
Ik kan ook nog het Afrika argument gebruiken maar dat laat ik maar er even buiten.
Jaaa, want de US is geweldig, alles draait om de US!quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef roos94 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jaaa, want de US is geweldig, alles draait om de US!the us sucksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:07 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Later als je groot bent, moet je je topic nog maar eens teruglezen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:37 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Als dank voor je bijdrage krijg je gratis van ons deze spectaculaire button!
[ afbeelding ]
TS moet doen wat hij wil.
Je leeft maar 1x, waarom dan al die tijd iets met tegenzin doen.
Ik heb nu zoiets van, wat ik niet wil,doe ik niet.
Maar voor 3 maanden zou ik wel even door de zure appel heen bijten. Ik heb de laatste 1,5 jaar door de zure appel moet bijten. Wilde toen ook stoppen met de studie. Maar uiteindelijk wel diploma gehaald.
Dit is wel heel begrijpelijk, een extreme reactie op een extreme maatregel. Om de maatregel te temperen, moet je je reactie temperen. Maar zoiets vergt wel tijd... Zijn er ook kinderen in je gastgezin waar je mee kan optrekken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:50 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
[..]
Wou ik net zeggen... hij heeft dus niks geleerd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig zit je fijn in NL kutverhalen op te hangen.
the usa is gewoon een hypocriet landquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:49 schreef HSG het volgende:
Wat zitten we toch weer lekker te zeiken over de USA. Ongelooflijk triest en schijnheilig. Maar gros van de Nederlanders kunnen ook niet meer dan alleen maar zeiken en denken over alles beter te weten dan een ander.
Zelfs in Iran zijn ze meer pro-Amerikaans dan hier.
[..]
Wou ik net zeggen... hij heeft dus niks geleerd.
de grote vraag is eigenlijk: hoe impacteert de verhuizing van TS middenin zijn laatste jaar zijn studie?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:57 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
the usa is gewoon een hypocriet land
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:41 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
de grote vraag is eigenlijk: hoe impacteert de verhuizing van TS middenin zijn laatste jaar zijn studie?
Want in de VS reiken ze een high school diploma uit en dat krijgt hij dus niet als hij tijdens het eindjaar vroegtijdig stopt.
Zou hij dan plotseling een NLse opleiding kunnen continueren?
Ooit aan gedacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:00 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Wat ben jij een ondankbaar verwend kutjoch.
Als ik je vader was had ik me doodgeschaamd.Het is een doosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah.. lekker de wilde colllege girl spelen? Heb je soms teveel American Pie en andere "High School/College/University blablabla"-films gekeken TS? Ja volgens mij ook.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |