de vs is teleurstellend.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:51 schreef Fender75 het volgende:
Wat een kansloze muts zeg....op je 17e mag je ook niks in de US, dat weet iedereen. Ja, autorijden. Dat mag dan weer wel.
Triesto..
Texas danquote:Op maandag 26 maart 2012 17:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik las ergens dat TS in Alabama zit. Dan vraag je er ook wel om. Dat is een beetje het Flevoland van de Verenigde Staten
ik woon al 15 jaar in het buitenland en spreek nog steeds prima Nederlands.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
inderdaad echt nonsens. mijn tante woonde drie jaar in engeland en zij spreekt perfect nederlands. het is dus echt lulkoek wat TS verkoopt
Sorry hoor maar dit is toch te belachelijk voor woorden. Een beetje nederigheid en dankbaarheid mag ook wel hoor !quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:22 schreef y.o.l.o het volgende:
ik wil doen wat ik leuk vind..dat is feesten partyen niks doen ik wil LEVEN
Als dank voor je bijdrage krijg je gratis van ons deze spectaculaire button!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:36 schreef IrCute het volgende:
Wat een verwend kutkind ben jijHet leven draait niet om stappen en blowen. Vind je het gek dat ze je binnenhouden, met het verantwoordelijkheidsgevoel dat jij hebt kom je straks zwanger thuis
ja maar als je iets niet leuk vind moet je het veranderenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:27 schreef Fewt het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is toch te belachelijk voor woorden. Een beetje nederigheid en dankbaarheid mag ook wel hoor !
Je zit gvd in the US of A voor een kleine periode op de Highschool en daarna kan je weer terug naar Nederland. Godver beetje ruggengraat, niet alles gaat zo als jij het wilt meid, dat zal je hopelijk later wel doorkrijgen.
Ik kan ook nog het Afrika argument gebruiken maar dat laat ik maar er even buiten.
Jaaa, want de US is geweldig, alles draait om de US!quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef roos94 het volgende:
you are in AMERICA man, fucking enjoy it!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jaaa, want de US is geweldig, alles draait om de US!the us sucksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:07 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Later als je groot bent, moet je je topic nog maar eens teruglezen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:37 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Als dank voor je bijdrage krijg je gratis van ons deze spectaculaire button!
[ afbeelding ]
TS moet doen wat hij wil.
Je leeft maar 1x, waarom dan al die tijd iets met tegenzin doen.
Ik heb nu zoiets van, wat ik niet wil,doe ik niet.
Maar voor 3 maanden zou ik wel even door de zure appel heen bijten. Ik heb de laatste 1,5 jaar door de zure appel moet bijten. Wilde toen ook stoppen met de studie. Maar uiteindelijk wel diploma gehaald.
Dit is wel heel begrijpelijk, een extreme reactie op een extreme maatregel. Om de maatregel te temperen, moet je je reactie temperen. Maar zoiets vergt wel tijd... Zijn er ook kinderen in je gastgezin waar je mee kan optrekken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:50 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
en elke keer als ik dan uiteindelijk iets mag doen..gaat het vaak verkeerd (blowen drinken,wegrennen voor de politie,proberen clubs in te komen..voornamelijk omdat ik dan elk sec van me vrijheid wil genieten.
[..]
Wou ik net zeggen... hij heeft dus niks geleerd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig zit je fijn in NL kutverhalen op te hangen.
the usa is gewoon een hypocriet landquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:49 schreef HSG het volgende:
Wat zitten we toch weer lekker te zeiken over de USA. Ongelooflijk triest en schijnheilig. Maar gros van de Nederlanders kunnen ook niet meer dan alleen maar zeiken en denken over alles beter te weten dan een ander.
Zelfs in Iran zijn ze meer pro-Amerikaans dan hier.
[..]
Wou ik net zeggen... hij heeft dus niks geleerd.
de grote vraag is eigenlijk: hoe impacteert de verhuizing van TS middenin zijn laatste jaar zijn studie?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:57 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
the usa is gewoon een hypocriet land
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:41 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
de grote vraag is eigenlijk: hoe impacteert de verhuizing van TS middenin zijn laatste jaar zijn studie?
Want in de VS reiken ze een high school diploma uit en dat krijgt hij dus niet als hij tijdens het eindjaar vroegtijdig stopt.
Zou hij dan plotseling een NLse opleiding kunnen continueren?
Ooit aan gedacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:00 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Wat ben jij een ondankbaar verwend kutjoch.
Als ik je vader was had ik me doodgeschaamd.Het is een doosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah.. lekker de wilde colllege girl spelen? Heb je soms teveel American Pie en andere "High School/College/University blablabla"-films gekeken TS? Ja volgens mij ook.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |