thanksquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gelukkig beheerst zij wel haar taal tot in de puntjes.
Ik lag inmiddels al depressief in bedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:02 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
mijn gast moeder vroeg aan mij hoe je aquarium spelde, en mij world geo teacher vroeg aan de klas hoe je conversation spelt
ik ken normaal nederlands typen maar niet als ik het snel doe..angezien ik op school zit enzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:07 schreef Zenato het volgende:
En, interpunctie, alinea's, punten en komma's leer het.
Ooooh, dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:09 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ik ken normaal nederlands typen maar niet als ik het snel doe..angezien ik op school zit enzo.
Laat maar is zien dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:09 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ik ken normaal nederlands typen maar niet als ik het snel doe..angezien ik op school zit enzo.
Deze quote is goud waard...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:09 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
woondquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:10 schreef Cher- het volgende:
Onzin dit heb 3 jaar lang in afrika gewoond en heb nog steeds mijn volendamse accent dus daar gaat de onnozele theorie van als je ergens anders woond verleer je nederlands. Onzin.
Volgens mij schrijf je nu...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef y.o.l.o het volgende:
Oke hier voor de zielige mensen praat ik normaal nederlands .
Het punt is dat ik het zat ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Klein beetje aangepast. Je kan het in ieder geval welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef y.o.l.o het volgende:
Oké, hier voor de zielige mensen praat ik normaal Nederlands.
Het punt is dat ik het zat ben.
Snotjong heeft niks met mannen of vrouwen van doen. net als 'rotjong'. Wat wil je dan, -> rotmeis?quote:
Naar de VS onder de 21 schiet echt niet op, kun je beter in NL blijven waar je dus wel alles mag doen wat god verboden heeft.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef roos94 het volgende:
you are in AMERICA man, fucking enjoy it!!
Ze hebben helemaal gelijk. Bovendien, als jij dat "eigen leventje" van jou gaat leiden werkt het echt niet anders hoor: keuzes maken is leven met de consequenties. Ten goede én ten kwade.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:20 schreef y.o.l.o het volgende:
ze zeiden dat het me eigen evrantwoordelijk heid is en dat ze er veel geld voor hebben betaald,en dat dit is wat ik wilde.
vind het nergens opslaan. als ik het niet leuk vind toch
Is het juist op school niet de bedoeling dat je goed schrijft?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:09 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |