Ik wil heus wel een keertje neuken ofzo... daar gaat het niet om... maar ja, naieve mbo knulletjes hebben nu eenmaal mijn voorkeur, vooral als ze ook nog een arrogant zijn ...quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:05 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Mijn hartje is gebroken nu, ik zag ons al helemaal romantisch samen een band/wolvenshirtje onderkotsen tijdens een zonsondergang.
Mijn leven heeft geen zin meer nu.
Jij bent 30+ jaar oud? ahahhahaha, het wordt alsmaar gekker hier.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:05 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]mijn hemel je bent echt nieuw hier he....
fietsis zo 20 jaar geleden dat ik op zo'n ding naar school ging...
tegenwoordig een busje
Kindje lief, hysterisch he?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:06 schreef pride1 het volgende:
[..]
Jij bent 30+ jaar oud? ahahhahaha, het wordt alsmaar gekker hier.
Mongelen en Boeren Onderwijs denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:07 schreef hoeliefloepie het volgende:
he ik doe MBO maar waar staat MBO eigenlijk voor???
Nee gewoon kankergrappig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Kindje lief, hysterisch he?
Ehm, trio een optie? ik gooi het maar even in de groep...quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:06 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik wil heus wel een keertje neuken ofzo... daar gaat het niet om... maar ja, naieve mbo knulletjes hebben nu eenmaal mijn voorkeur, vooral als ze ook nog een arrogant zijn ...
Nee, wel een goede moeder.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:07 schreef pride1 het volgende:
[..]
Nice argumentatie, goeie moeder ben jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms
Ja nee, ik ben zo uitgeneukt man, 3 minuten top en dan val ik in slaapquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm, trio een optie? ik gooi het maar even in de groep...
Ah nee, dat zou een tegenvaller worden dan, laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja nee, ik ben zo uitgeneukt man, 3 minuten top en dan val ik in slaap
En dat is inclusief voorspel, uitkleden en filmpje kijkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ah nee, dat zou een tegenvaller worden dan, laat dan maar zitten.
Relevantie?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Welnu, dan nu de hamvraag.... ben je nog maagdelijk...
Nou jonge wat doet jou moeder in haar vrije tijd? je kind: uhmm ze doet aan fok, en zegt tegen andere fokkers *newbie*, nou nou goede moeder jij hoor!quote:
Theoretisch gezien zou de volgorde kunnen kloppen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:10 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
En dat is inclusief voorspel, uitkleden en filmpje kijken
edit:
de volgorde klopt niet
Nu bevindt u zich op glad ijs... Snakelady dient met respect en ontzag behandeld te worden...quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:11 schreef pride1 het volgende:
[..]
Nou jonge wat doet jou moeder in haar vrije tijd? je kind: uhmm ze doet aan fok, en zegt tegen andere fokkers *newbie*, nou nou goede moeder jij hoor!
Mag ik jouw hoofd even lief en zorgelijk tegen mijn moederboezem aandrukken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:11 schreef pride1 het volgende:
[..]
Nou jonge wat doet jou moeder in haar vrije tijd? je kind: uhmm ze doet aan fok, en zegt tegen andere fokkers *newbie*, nou nou goede moeder jij hoor!
Dat lijkt me heel fijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mag ik jouw hoofd even lief en zorgelijk tegen mijn moederboezem aandrukken?
Dat dus, het is maar dat je het weet!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:12 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nu bevindt u zich op glad ijs... Snakelady dient met respect en ontzag behandeld te worden...
Oh dat mag altijd natuurlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mag ik jouw hoofd even lief en zorgelijk tegen mijn moederboezem aandrukken?
Kom maar!!quote:
is toch goed moppiequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik heb ook mbo gedaan highfive alles
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik heb ook mbo gedaan highfive alles
Ik vrees dat ik heel emotioneel wordquote:
hmm, je bent niet makkelijk he?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:16 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik heel emotioneel worden de laatste keer dat ik emotioneel werd resulteerde in TBS
Ik hou wel van een uitdaging!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:24 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Gecompliceerd is een understatement
nou en, als jij zo graag terug wil moet je dat doen. en anders niet zeiken en nog ff 3 maandjes volhouden.quote:
ohjah lol xD goeiuhquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:18 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
blijkbaar niet want ik ben nog steeds aan het levuh
Ben je dertien of zo?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:20 schreef y.o.l.o het volgende:
ze zeiden dat het me eigen evrantwoordelijk heid is en dat ze er veel geld voor hebben betaald,en dat dit is wat ik wilde.
vind het nergens opslaan. als ik het niet leuk vind toch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |