je bent 17 en een meisje toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:20 schreef y.o.l.o het volgende:
ik heb te weinig concentratie voor de havo..en heb het gehad met middelbare scholen
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:22 schreef y.o.l.o het volgende:
ik wil doen wat ik leuk vind..dat is feesten partyen niks doen ik wil LEVEN
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:22 schreef y.o.l.o het volgende:
Mijn god zegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:22 schreef y.o.l.o het volgende:
Je moet erbij op de grond stampen TS, dan maak je helemaal indrukquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:22 schreef y.o.l.o het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je moet erbij op de grond stampen TS, dan maak je helemaal indruk
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ben jij van '88? Want dan ben je zelf ook nog een snotaap.
dat is het levensmotto.! sorry hoor dat jij geen levensgenieter benquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:53 schreef KritischeMassa het volgende:
Wat een achterlijke stumper is TSmijn hemel... feesten, partyen en niks doen
Wat denk je, dat je een diva bent? Popster? Nee je bent een stumper die zal moeten werken voor elk uur genot zal je minimaal acht uur moeten werken en stumperen, kut he?
Welkom in de westerse wereld, want als je ergens anders was geboren had je 40 uur moeten werken voor een beker water, en nu bek dicht en doen wat je moet doen, studeren en een baan vinden...
mijn god, dat grut van tegenwoordig
ik ben een meisjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:25 schreef Swiffer het volgende:
Grow up TS, je lijkt me een verwend snotjong, je ouders doen alles voor je en het enige wat jij kan doen is zeuren. apprecieer je uberhaupt wel iets om je heen?
Feesttuuhh.. Jaja, hoe denk je dat te kunnen betalen zonder enige opleiding?
heb wel is gezegd dat ik de duivel aanhang ..gingen ze me proberen bijna te dwingen naar de kerk te komen. of ik zeg dat ik atheist ben daan gaan ze heel aradig tegen je doen ..ze geven je een bijbel enzo..en trouwens amerika heeft echt een verknipt wereldbeeld. als ik zeg dat we moslims in nederland hebben denken ze dat ze allemaal met zon tulband en baard en een geweer over straat lopen.quote:Wordt moslim, schoppen ze je er geheid uit.
Daar mag je niet gezien worden met een baard idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:54 schreef Arcadia het volgende:
Wordt moslim, schoppen ze je er geheid uit.
Ik geniet ook zo veel mogelijk hoor, maar wel op eigen kosten... opvreterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:53 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
dat is het levensmotto.! sorry hoor dat jij geen levensgenieter ben
Amerikanen, het achterlijkste volk van de hele westerse wereld.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:58 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
heb wel is gezegd dat ik de duivel aanhang ..gingen ze me proberen bijna te dwingen naar de kerk te komen. of ik zeg dat ik atheist ben daan gaan ze heel aradig tegen je doen ..ze geven je een bijbel enzo..en trouwens amerika heeft echt een verknipt wereldbeeld. als ik zeg dat we moslims in nederland hebben denken ze dat ze allemaal met zon tulband baar en een geweer over straat lopen.
ik toch ook. heb idt jaar voor de helft zelf betaald maar als ik terug kom ga ik gewoon weer werken. en kan ik me eigen leventje bepalen. ik kom trouwens uit amsterdam daar een appartementje proberen te krijgenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik geniet ook zo veel mogelijk hoor, maar wel op eigen kosten... opvreter
mijn gast moeder vroeg aan mij hoe je aquarium spelde, en mij world geo teacher vroeg aan de klas hoe je conversation speltquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef Zenato het volgende:
[..]
Amerikanen, het achterlijkste volk van de hele westerse wereld.
Gelukkig is jouw taalgevoel prima.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:02 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
mijn gast moeder vroeg aan mij hoe je aquarium spelde, en mij world geo teacher vroeg aan de klas hoe je conversation spelt
Gelukkig beheerst zij wel haar taal tot in de puntjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:03 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw taalgevoel prima.
thanksquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gelukkig beheerst zij wel haar taal tot in de puntjes.
Ik lag inmiddels al depressief in bedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:02 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
mijn gast moeder vroeg aan mij hoe je aquarium spelde, en mij world geo teacher vroeg aan de klas hoe je conversation spelt
ik ken normaal nederlands typen maar niet als ik het snel doe..angezien ik op school zit enzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:07 schreef Zenato het volgende:
En, interpunctie, alinea's, punten en komma's leer het.
Ooooh, dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:09 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ik ken normaal nederlands typen maar niet als ik het snel doe..angezien ik op school zit enzo.
Laat maar is zien dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:09 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ik ken normaal nederlands typen maar niet als ik het snel doe..angezien ik op school zit enzo.
Deze quote is goud waard...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:09 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
woondquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:10 schreef Cher- het volgende:
Onzin dit heb 3 jaar lang in afrika gewoond en heb nog steeds mijn volendamse accent dus daar gaat de onnozele theorie van als je ergens anders woond verleer je nederlands. Onzin.
Volgens mij schrijf je nu...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef y.o.l.o het volgende:
Oke hier voor de zielige mensen praat ik normaal nederlands .
Het punt is dat ik het zat ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Klein beetje aangepast. Je kan het in ieder geval welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef y.o.l.o het volgende:
Oké, hier voor de zielige mensen praat ik normaal Nederlands.
Het punt is dat ik het zat ben.
Snotjong heeft niks met mannen of vrouwen van doen. net als 'rotjong'. Wat wil je dan, -> rotmeis?quote:
Naar de VS onder de 21 schiet echt niet op, kun je beter in NL blijven waar je dus wel alles mag doen wat god verboden heeft.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef roos94 het volgende:
you are in AMERICA man, fucking enjoy it!!
Ze hebben helemaal gelijk. Bovendien, als jij dat "eigen leventje" van jou gaat leiden werkt het echt niet anders hoor: keuzes maken is leven met de consequenties. Ten goede én ten kwade.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:20 schreef y.o.l.o het volgende:
ze zeiden dat het me eigen evrantwoordelijk heid is en dat ze er veel geld voor hebben betaald,en dat dit is wat ik wilde.
vind het nergens opslaan. als ik het niet leuk vind toch
Is het juist op school niet de bedoeling dat je goed schrijft?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:09 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |