Nou, dan weet je waar je de komende 3 maanden aan kunt werken.quote:sorry voor me slechte nederlands..:P
Goh waarom zou jouw gastgezin nou kinderachtige maatregelen zoals 'n "curfew" instellen nemen vraag je je af.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:50 schreef y.o.l.o het volgende:
en elke keer als ik dan uiteindelijk iets mag doen..gaat het vaak verkeerd (blowen drinken,wegrennen voor de politie,proberen clubs in te komen..voornamelijk omdat ik dan elk sec van me vrijheid wil genieten.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef roos94 het volgende:
you are in AMERICA man, fucking enjoy it!!
ik wil me vrijheid terug ..je kan hier niets... overal met allles rondsneaken enzo..bovendien weten ze niet wat genieten is enen hoe je moet feestenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef roos94 het volgende:
you are in AMERICA man, fucking enjoy it!!
Ik stopte hier met lezen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:50 schreef y.o.l.o het volgende:
hallo mensen,
ik ben afgelopen zomer naar amerika te vertrekken
Dat is minder, misschien maar goed dat het gastgezin je dan met die regeltjes je ook wat tegen jezelf beschermt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:50 schreef y.o.l.o het volgende:
en elke keer als ik dan uiteindelijk iets mag doen..gaat het vaak verkeerd (blowen drinken,wegrennen voor de politie,proberen clubs in te komen..voornamelijk omdat ik dan elk sec van me vrijheid wil genieten.
lol dat weten ze niet. Dat hadden ze gedaan voordat ik los ging bij elke vrijheid.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Goh waarom zou jouw gastgezin nou kinderachtige maatregelen zoals 'n "curfew" instellen vraag je je af.
teleurgestelde oudersquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef zarGon het volgende:
Wat zijn de consequenties als je het die drie maanden niet volhoudt?
Give him a break! Hij is de Nederlandse taal verleerd en zoekt nu hulp.quote:
wat een onzin, ik heb 1 jaar in noorwegen gewoont en mijn nederlands was nog steeds niets veranderd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
omg ik had niet eens die fout zelf gezien.... omg my nederlands is echt te slecht geworden
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
wat een onzin, ik heb 1 jaar in noorwegen gewoont en mijn nederlands was nog steeds niets veranderd.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
wat een onzin, ik heb 1 jaar in noorwegen gewoont en mijn nederlands was nog steeds niets veranderd.
Dit ja. Je bent 17, er is plenty tijd om nog terug te keren naar Nederland. Tot die tijd er het beste van maken in de US of A.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
Gewoon afmaken waar je aan begonnen bent.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo praat TS ook
Ik denk het en jij typt het!quote:
En anders de vader.quote:
Nonsense. Ik woon al drie jaar in België, en mijn Nederlands is nog steeds uitstekend. Ondanks het feit dat ik hier altijd Vlaams moet spreken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
omg ik had niet eens die fout zelf gezien.... omg my nederlands is echt te slecht geworden
inderdaad echt nonsens. mijn tante woonde drie jaar in engeland en zij spreekt perfect nederlands. het is dus echt lulkoek wat TS verkooptquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nonsense. Ik woon al drie jaar in België, en mijn Nederlands is nog steeds uitstekend. Ondanks het feit dat ik hier altijd Vlaams moet spreken.
Ja, want dat is zo coolquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:59 schreef AldoTheApache het volgende:
TS loopt gewoon tof te doen met zijn AMERIKA
Je hebt sowieso het recht niet om te zeggen dat iemand onvolwassen is , maar het is helemaal belachelijk als je het zegt terwijl je diegene niet eens kent.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef snakelady het volgende:
Als het nog maar 3 maanden is zou ik het toch wel afmaken.
Bovendien schrijf je dat je strenge regels krijgt, mar to te lezen heb je die ook nodig. Je denkt volwassen te zijn maar zo gedraag je je niet, anders zou je niet al die streken uithalen als uiteindelijk iets mag doen, je verpest het dus voor je zelf.
Je gastgezin geeft je meer ruimte en jij gaat de clown uithangen, die vrijheid moet je dus verdienen, door te laten zien dat je wel uit de problemen kan blijven.
Mijn tante woont al 30 jaar niet meer in Nederland ( Pretoria, Belgrado, Dublin en nu in Kiev). En spreekt en schrijft het ook nog steeds perfect Nederlands.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
inderdaad echt nonsens. mijn tante woonde drie jaar in engeland en zij spreekt perfect nederlands. het is dus echt lulkoek wat TS verkoopt
Je vergeet 'denk ik' er achter te zetten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ben jij van '88? Want dan ben je zelf ook nog een snotaap.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
17 jarige snot aap met een grote bek.
Gaarne neer te knuppelen en te taseren
tyfus TS, verwaande bal
Donder eens op.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
17 jarige snot aap met een grote bek.
Gaarne neer te knuppelen en te taseren
tyfus TS, verwaande bal
Nee hoor, het was tranentrekkend slecht en dat is het nog steeds...quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:05 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Je vergeet 'denk ik' er achter te zetten.
Ik heb alle recht om dat te zeggen wanneer ik iemand onvolwassen gedrag zie vertonen, zeker als diegene volgens de wet ook nog niet volwassen is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:01 schreef pride1 het volgende:
[..]
Je hebt sowieso het recht niet om te zeggen dat iemand onvolwassen is , maar het is helemaal belachelijk als je het zegt terwijl je diegene niet eens kent.
Okequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ben jij van '88? Want dan ben je zelf ook nog een snotaap.
Bedankt voor de suggestie, maar nee, geen denken aanquote:
hohoho, je bent wel een vrouw he...quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb alle recht om te zeggen wanneer ik iemand onvolwassen gedrag zie vertonen, zeker als diegene volgens de wet ook nog niet volwassen is.
Dat recht heb ik namelijk in Nederland, om mijn mening te geven.
Joh, die jongen heeft het moeilijk. Hij mist thuis, zijn ouders, vrienden, omgeving.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb alle recht om te zeggen wanneer ik iemand onvolwassen gedrag zie vertonen, zeker als diegene volgens de wet ook nog niet volwassen is.
Dat recht heb ik namelijk in Nederland, om mijn mening te geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |