Ja maar jij vindt alles klote soms... Volgens mij zit je in een depressie. Ik denk dat het goed is als je daar een topic over opent, met passende PI natuurlijk...quote:
Nee hoor, ik vertel hier gewoon nooit positieve dingen of eigenlijk heel zelden omdat dit KLB is en ik hou van klagen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:38 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt alles klote soms... Volgens mij zit je in een depressie. Ik denk dat het goed is als je daar een topic over opent, met passende PI natuurlijk...
De pesterijen van vroeger zijn geweest, get over it.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vertel hier gewoon nooit positieve dingen of eigenlijk heel zelden omdat dit KLB is en ik hou van klagen.
Jaa klopt, altijd een emmer op mijn kop en slaan en schoppen maar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:40 schreef pride1 het volgende:
[..]
De pesterijen van vroeger zijn geweest, get over it.
Heerlijk is dat ja, lekker je negatieve kant laten gaan... Ik word daar helemaal zen vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vertel hier gewoon nooit positieve dingen of eigenlijk heel zelden omdat dit KLB is en ik hou van klagen.
Nee, ik ga ze een keer pakkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:40 schreef pride1 het volgende:
[..]
De pesterijen van vroeger zijn geweest, get over it.
Nah overdrijven is ook een vak, maar je was wel altijd het pispaaltje van de klas.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jaa klopt, altijd een emmer op mijn kop en slaan en schoppen maar.
Ik merk dat je probeert Mr. Cooper in een negatief daglicht te zetten, dat vind ik niet leuk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:43 schreef pride1 het volgende:
[..]
Nah overdrijven is ook een vak, maar je was wel altijd het pispaaltje van de klas.
Nee hoor, het was echt zo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:43 schreef pride1 het volgende:
[..]
Nah overdrijven is ook een vak, maar je was wel altijd het pispaaltje van de klas.
jezus te paard, wat heb jij gerookt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:44 schreef Pharkus het volgende:
Hi guestolders of TS please let good on hum, he posts on the Dutch forum fuck, i dont think you state that toe.
Sorry for my bad english
Ik koester Mr. Cooper zoals hij is, zou je ook eens moeten doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:47 schreef pride1 het volgende:
[..]
Oke dat verklaard dan veel, nogmaals: get over it.
Van Nellequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:47 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk;
Tjiesus on a horse, wat hep joe smoked
Nee, ik wil er mijn hele leven meezitten anders wordt je leven zo boooooooooooooooooring.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:47 schreef pride1 het volgende:
[..]
Oke dat verklaard dan veel, nogmaals: get over it.
Das wel lief.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:49 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik koester Mr. Cooper zoals hij is, zou je ook eens moeten doen
Je weet pas wat je hebt als het weg is, ja!
ahah, ik heb een gevoellig snaartje geraakt eh? met je quasi-overdrijvingen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, ik wil er mijn hele leven meezitten anders wordt je leven zo boooooooooooooooooring.
[..]
Das wel lief.
Wat is quasi?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:52 schreef pride1 het volgende:
[..]
ahah, ik heb een gevoellig snaartje geraakt eh? met je quasi-overdrijvingen.
Jij komt hier nog niet zo lang of wel?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:52 schreef pride1 het volgende:
[..]
Jij bent een genie, is het niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:54 schreef pride1 het volgende:
[..]
Quasi betekent: schijn, zogenaamd enz.
Dat klopt. Hoezo dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij komt hier nog niet zo lang of wel?
Dat klopt helemaalquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:54 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Jij bent een genie, is het niet?
ja een snaar van mn gitaar ik speel in een blackmetal bandje grquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:52 schreef pride1 het volgende:
[..]
Als een ras echte autist, draag je ook band-shirts?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
ja een snaar van mn gitaar ik speel in een blackmetal bandje gr
Dacht ik al, gewoon, hoe je reageert op KritischeMassa en Mr.Cooper.quote:
wolvenshirts alleen is deze smerug door de gemorsde frikadellebroodjesap want ik kan niet normaal eten, gistere een paar tikken op mijn smoel gehad (emmer verhaal).quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef pride1 het volgende:
[..]
Als een ras echte autist, draag je ook band-shirts?
Ik heb opgedroogde kots precies over de bituar van obituaryquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
wolvenshirts alleen is deze smerug door de gemorsde frikadellebroodjesap want ik kan niet normaal eten, gistere een paar tikken op mijn smoel gehad (emmer verhaal).
Ik ben denk ik een beetje verliefd....quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dacht ik al, gewoon, hoe je reageert op KritischeMassa en Mr.Cooper.
Wel grappig hoor, dus ga zo door!
hahaha leuken bandje is dat de groentjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:58 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik heb opgedroogde kots precies over de bituar van obituary
Hahahahah, maar sociaal-gehandicapten van mij het komt allemaal goed hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
wolvenshirts alleen is deze smerug door de gemorsde frikadellebroodjesap want ik kan niet normaal eten, gistere een paar tikken op mijn smoel gehad (emmer verhaal).
heeeeeeeeeeeeeeeyquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:00 schreef pride1 het volgende:
[..]
Hahahahah, maar sociaal-gehandicapten van mij het komt allemaal goed hoor.
Maar als jij op het mbo had gezeten, dan deed je niet meer zo stoer als nu kan ik je vertellen.
Hahahaha.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:00 schreef pride1 het volgende:
[..]
Maar als jij op het mbo had gezeten, dan deed je niet meer zo stoer als nu kan ik je vertellen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:58 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een beetje verliefd....
MBOquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:00 schreef pride1 het volgende:
[..]
Jij bent zo,n iemand die neerkijkt op het mbo? Simpelweg omdat als je langs een vmbo/mbo school fietst je nageroepen word, van je fietsje wordt afgetrapt enz. Aaaaaaaah jochie toch!!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeey
komt ie:
mbo
Jammer mensen. Zijn we helemaal voor niets dit topic gaan volgen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:03 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja op Pride1 dus he, poessie
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:03 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja op Pride1 dus he, poessie
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:04 schreef pride1 het volgende:
[..]
Jij bent zo,n iemand die neerkijkt op het mbo? Simpelweg omdat als je langs een vmbo/mbo school fietst je nageroepen word, van je fietsje wordt afgetrapt enz. Aaaaaaaah jochie toch!!!![]()
Jij hebt kinderen toch? Wat nu als je kinderen niet zo intelligent zijn voor de havo!!!!!!!!, drama!!!!quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:04 schreef pride1 het volgende:
[..]
Jij bent zo,n iemand die neerkijkt op het mbo? Simpelweg omdat als je langs een vmbo/mbo school fietst je nageroepen word, van je fietsje wordt afgetrapt enz. Aaaaaaaah jochie toch!!!![]()
Jij newbie jij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:05 schreef pride1 het volgende:
[..]
Jij hebt kinderen toch? Wat nu als je kinderen niet zo intelligent zijn voor de havo!!!!!!!!, drama!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |