+1quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:15 schreef Sorbootje het volgende:
Coco!![]()
Wat een mooi nieuws!
Ik snap die mannen ook wel hoor. Ze voelen zelf niet hoe het is en natuurlijk is het kotsen zwaar k*t, maar -en nu spreek ik even voor mezelf- ik kan ook wel erg onredelijk zijn nu ik zwanger ben en dan vind ik "de hormonen" best wel een kutsmoes, ik bedoel ze veroorzaken het wel, maar je kunt er op terugkomen in alle redelijkheid . Je bent er nog altijd zelf bij. Wij vrouwen kunnen draken zijn en da's nog eens erger in zwangere toestand.
Dat blijkt uit niets, dus ik denk het niet...quote:
das balen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat blijkt uit niets, dus ik denk het niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
das balen!
Tis nu jouw beurt hoor!! Ik ben benieuwd naar pietertje!
Ik denk dat je daar ook van uit moet gaan... valt het een beetje mee. Bij Willem duurde het ook lang of niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik gok dat het nog wel effe gaat duren, geen van de reguliere 'trucjes' werkt dus m'n lichaam is er gewoon nog helemaal niet klaar voor.... Het zal wel weer 42 weken worden.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof dat ik me hier ook weer mag melden...Wow Diaan!! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog zo'n onverwacht cadeautje
.
Venus in pocketformaat
© loveli
Yeps, zie mn onderschrift. Eentje van 10 en eentje van 3. Beide jongetjes.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Diaan. gefeliciteerd! Heb je al kinderen?
Yupz, ingeleid bij 42... Ik wil eigenlijk spontaan, maar ik zie het somber in...quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar ook van uit moet gaan... valt het een beetje mee. Bij Willem duurde het ook lang of niet?
Okay..quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja zit nu op mobiel internet want lig in bed. Dus dan zie ik die onderschriften niet.. okay wat een leuk cadeau diaan!
Zelfde verhaal als bij mij. Bij Twan ook ingeleid bij 42, bij Lennon uiteindelijk ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yupz, ingeleid bij 42... Ik wil eigenlijk spontaan, maar ik zie het somber in...
Wat n mooi kado! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay..
Ja, we waren echt flabbergasted. Niet meer verwacht, ik zou deze maand spiraaltje krijgen. We hadden ons er bij neer gelegd dat het bij 2 zou blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
sssssssstquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:01 schreef Kuukske het volgende:
Staan we dan Fluug. Met z'n tweeën nog over in maart. Gekkenhuis.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:03 schreef Sam1993 het volgende:
Gefeliciteerd Oeke met jullie dochtertje. Wat een kleintje!Bellen naar je VK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij kunnen alleen meespeculeren en daar heb je niets aan![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:03 schreef Sam1993 het volgende:
Gefeliciteerd Oeke met jullie dochtertje. Wat een kleintje!Ik zou de vk toch maar eens bellen als ik jou was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nog even een powernapje doen denk..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof dat ik me hier ook weer mag melden...OMG! Diaan!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klikte op het plaatje bovenin en ik ging helemaal hyperen. Je hebt niks gezegd in de SC?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
de emo hormonen lijken blijvend beschadigd....hier ook.....misschien komt het wel nooit meer goed.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:25 schreef Soempie het volgende:
Echt, die hormonen moeten toch uitgewerkt zijn, of niet?! Zit ik te huilen van blijdschap hier.![]()
Ik heb daar idd nog niets gezegd! Komt nog.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
OMG! Diaan!!!Ik klikte op het plaatje bovenin en ik ging helemaal hyperen. Je hebt niks gezegd in de SC?
Gek hè? Ik denk dat het ook een beetje komt doordat m'n gevoel al weken roept dat 'ie eind maart of 1 april komt. Acceptatie denk ik. En ik vind het ook nog wel een beetje gezellig zo met m'n bukske. Al kan ik niet veel meerquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:16 schreef Kersjes het volgende:
Lenehe, klinkt als een heerlijke dag!
Kuukske, wat klink je relaxed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... met gevoel voor drama....
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:30 schreef Kersjes het volgende:
Thanks Kuukske. En dat mango ijs kan ik echt iedereen aanraden. Het is goddelijk lekker
Oh die is lekker ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Weet ik eigenlijk niet. Ik weet niet zo goed wat ik erbij voelquote:
Aaah <F5-en gaat>....quote:
We zijn weer samen zwanger.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:31 schreef Frups het volgende:
Waaaauw diaaaaan! Wat een geweldig nieuws!
Coco wat fijn dat er toch een klein knippertje was!
Oeke daar is ze dan! Gefeliciteerd!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:51 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Jaah, wij ook! Moeders der driejarigen verenig u!
Jaaaa echt zo leuk!! Ga jij nu voor een meid haha dan doe ik dit keer een jongenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zijn weer samen zwanger.![]()
Bedankt voor alle felicitaties/reacties. Twan (zoon van 10) reageerde heel erg leukHij ziet het wel zitten, geloof ik. Ik moest hem wel uitleggen hoe het "systeem" werkt.
Jaaaaah Estrys ook he, dat zou ook echt geweldig zijn!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Helemaal vergeten.
![]()
Nu Estrys nog....
Hebben jullie geen arbo arts waar je terecht zou kunnen? Eigenlijk moet je werk dan ook aangepast worden of door een vervanger/collega worden overgenomen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Maar ik ga dat echt niet zonder nog meer gezeik voor elkaar krijgen op mn werk. Ik krijg nu al de vraag waar ik dan moe van ben, want ik zit de hele dag maar achter mn pc.. En ik heb echtecht alleen mezelf ermee als ik nu minder ga werken, ik moet nog steeds dezelfde hoeveelheid werk voor elkaar zien te krijgen.
Jij moet echt de Arbo inschakelen, die kunnen overrulen.... En dat heb je nodig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Maar ik ga dat echt niet zonder nog meer gezeik voor elkaar krijgen op mn werk. Ik krijg nu al de vraag waar ik dan moe van ben, want ik zit de hele dag maar achter mn pc.. En ik heb echtecht alleen mezelf ermee als ik nu minder ga werken, ik moet nog steeds dezelfde hoeveelheid werk voor elkaar zien te krijgen.
Meis probeer je echt echt echt minder druk te maken over dit soort dingen! Het is absoluut niet belangrijker dan de gezondheid van.jou EN jullie meisje!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Deal!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef Frups het volgende:
[..]
Jaaaa echt zo leuk!! Ga jij nu voor een meid haha dan doe ik dit keer een jongen
Het systeem haha, was hij in shockLeuk dat hij zo positief reageerde!
Dat is dan maar hun probleem, toch? Even een gewetensvraag: als jij met 34 weken opgenomen moet worden met vroegtijdige weeen van alle stress.. vergeef jij het jezelf dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef Marjolijntje het volgende:
En dat heb je niet... ZIJ zullen moeten zien dat jouw hoeveelheid werk weggewerkt wordt... echt, het klinkt heel makkelijk uit mijn mond, maar het is echt zo!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Dan meld je je per direct ziekquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef Marjolijntje het volgende:
Mn leidinggevende (die normaal mijn werk overneemt) is al 5 of 6 weken ziek en dat werk komt nu ook bij mij terecht. Voor het nummer van de arbo moet ik langs personeelszaken en juist die is nu een van de personen die zo moeilijk doet.
je weet welke arbodienst jullie hebben? Dan gewoon bellen met die arbodienst. Daar kunnen ze je vaak wel verder helpen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef Marjolijntje het volgende:
Mn leidinggevende (die normaal mijn werk overneemt) is al 5 of 6 weken ziek en dat werk komt nu ook bij mij terecht. Voor het nummer van de arbo moet ik langs personeelszaken en juist die is nu een van de personen die zo moeilijk doet.
Ja, helemaal super!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:54 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Jaaaaah Estrys ook he, dat zou ook echt geweldig zijn!
Coco, wat een geluk, Ben erg blij voor jullie!
Jeetje wat ben jij een waardeloze moeder!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
WEEKEND*O*
was ik wel even aan toe.pfff wat een kutweek zeg (deels.mn eigen schuld maar.toch). Mooiste dat t grootste gedeelte.toch rond is.
Pfff.kind is nog.wakker, eigenlijk was k een beetje toe.aan rusten dan voel k me een waardeloze moeder
![]()
Gelukkig is deze baby wel redelijk aanwezig, waardoor.de zwangerschap niet helemaal aan me.voorbij gaat.
Voel me een beetje bluh op t.moment...
Oh en heb honger...maar.moet nog eten bestellen..pfff
Gelukkig morgen vrij.
Sorry.voor.mn gezeurvoor t hartje van coco, fijn zeg!
Volgens mij hebben we het er een week geleden toch ook al over gehad dat je gewoon de Arbo moet bellen en er via hen achter moet komen. Bovendien mag HRM je die gegevens niet weigeren. Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren als je om dat nummer gaat vragen? Misschien schrikken ze er wel een beetje van en binden ze inquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef Marjolijntje het volgende:
Is het deze: http://www.arbounie.nl/MKBasicsnl.htmquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb geen idee welke arbo. Ik heb het allemaal niet bewaard van toen ik daar liep ivm whiplash. Weet alleen dat het via MKB-iets in Delft liep. Ik weet niet eens meer hoe de arts heette waar ik naar toe moest. Lekker handig ook weer van mij :s
Die was het volgens mij ja, thanks! Kan ik die gewoon zelf bellen dat ik een afspraak wil?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het deze: http://www.arbounie.nl/MKBasicsnl.htm
Gewoon eens bellen.
Haha snap helemaal dat hij dat gek vindquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deal!![]()
Nee, dat viel erg mee. Hij vroeg of we al namen wisten en allerlei andere vragen. En hij vindt het gek (terecht?) dat jullie het hier wel weten en mijn ouders niet.
Zeggen bij welk bedrijf je werkt en graag een afspraak wil met de bedrijfsarts van dat bedrijf. Zeggen dat je de naam niet weet. Vaak krijg je dan wel een assistente aan de telefoon.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:05 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Die was het volgens mij ja, thanks! Kan ik die gewoon zelf bellen dat ik een afspraak wil?
Dankjewel!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:04 schreef juttertje het volgende:
Wat een leuk nieuws Diaan, gefeliciteerd!!!
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Dan meld je je per direct ziekdan belt binnen een week het UWV wat er is, en kun jij aangeven dat je graag een gesprek bij de Arbo wilt.
En als jouw PZ vraagt waar je moe van bent, moet je maar eens vragen wat ze doen als er iets met jouw kindje gebeurd door alle stress die zij bij jou neerleggen...
Ja, hij is al erg groot. Maar ook erg wijs.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:07 schreef Frups het volgende:
[..]
Haha snap helemaal dat hij dat gek vind!
Groot is ie al he dat hij het niet raar vond ofzo!
Duik in je weeën is ook n goed boek, ook aangeraden door m'n fysio.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:08 schreef Enfermera het volgende:
Kersjes, thanks! Oh myDat ga ik van het weekend ff scoren
![]()
Asy whaha ja ik ga van het weekend weer een foto maken, we maken elke zaterdagochtend een foto!![]()
Ohja, wat voor boeken hebben jullie gekocht voor je zwangerschap/bevalling? Mijn moeder heeft 'Bevallen en Opstaan' voor me besteld aangezien ze dat een erg goed boek vond, tweedehands uit 2005 maar ben benieuwd![]()
Wil sowieso nog Oei Ik Groei kopen maar dat is voor daarna
Tof!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:11 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Duik in je weeën is ook n goed boek, ook aangeraden door m'n fysio.
http://www.bol.com/nl/p/n(...)20081001004007494160
Heb m via dit forum kunnen overnemen, je zou m eventueel na mij kunnen lezen, ik moet nog ongv 6weekjes
Ja kan t me heel goed voorstellen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Aaah <F5-en gaat>....
Ach Zoë, dat zat er dik in hè?
Kind ophalen, rondsjouwen, autorijden, kind in houdgreep bij de huisarts etc.
Vanavond een pcm en dan komt het wel goed. Had het niet anders willen (en kunnen) doen.
Hahaquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tof!
Oeh, thanks! Ga ik onthouden!![]()
Ik heb ook geen boeken gelezen. Wel zwangerschapsgym gehad bij de eerste. En "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt"quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb eigenlijk geen boeken gelezen...ja de 'krijg nou tieten' van Claudia de Breij en dat soort boekjes
En het Hypnobirthing boek! Heb ik persoonlijk veel aan gehad....
Ja héquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij een waardeloze moeder!!
Ga eten mens!
Ik doe ook niet aan boeken. Heb k helemaal niet nodig :pquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb eigenlijk geen boeken gelezen...ja de 'krijg nou tieten' van Claudia de Breij en dat soort boekjes
En het Hypnobirthing boek! Heb ik persoonlijk veel aan gehad....
Soép?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan boeken. Heb k helemaal niet nodig :p
Heb ooit een poging gedaan voor dat boek van beatrijs smulders. Gewoon ergens begonnen, maar haakte af bij het soep maken door de man aan t begin vd bevalling.
Was hier ook niet echt een optie, zodra t begon begon t ook echt
Ehquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Om de tijd te doden ofzo![]()
Ik zst toen ook zo *lol*
Moet je het als vrouw maar wel fijn vinden dat er uberhaupt iemand aan je zit tijdens de weeen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
EhOke. XD Nouja, als je tijd hebt, waarom niet, maar wtf, zo'n specifieke tip? Heel apart
je kan toch ook gewoon samen op de bank zitten en je vrouw ondersteunen met masseren oid?
Ja.tis ook wel verklaarbaar.hoe t komt, maar is even wat.minder leuk. Mja tis niet andersquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjewel Sonnetje..
Ik heb ook weleens van die weken... ben je jezelf ook even zat. Hopelijk voel je je snel weer fijner.
Nee dat klinkt niet als een goede combi voor een zwangere.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja.tis ook wel verklaarbaar.hoe t komt, maar is even wat.minder leuk. Mja tis niet anders
Vriend heeft.t gewoon heel druk op t werk, iedereen eigenlijk (ikzelf dus ook), maar daardoor werkt ie veel over, waardoor er veel op mijn schouders terecht komt. En nu trek ik dat.toch even minder goed
![]()
Voordeel is wel dat,ik bij m werk, waardoor k ook weet wat er speelt. Merk dat ik meer begripvol ben dan vroeger![]()
Plus dat er nog wat ander gedoe is, waar k me.ook drukker om maak dan ik zou moeten.
Nja.niet.de.beste combi als.je.zwanger ben![]()
Straks.op tijd slapen en dan komt t ook wel goed.
He dat wilde ik zeggenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:37 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Moet je het als vrouw maar wel fijn vinden dat er uberhaupt iemand aan je zit tijdens de weeen...ik was dolblij dat mijn man er 'was'... maar ik kon geen vinger van wie dan ook op mijn lichaam verdragen
Nee, iets met explosion ofzo. Ze heten allemaal anders. Witte bekers iig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:34 schreef Fieder het volgende:
Zit even heel hard te googlen op dat ah b&j ijs, zijn dat die bekers van excellent? Strawberry cheesecake enz...?
Diaan, gefeliciteerd! Dat systeem met die ooievaar bedoel je toch?
Ik bedoel het ook meer in het algemeen he, snap dat dat ook kan, maar dat ie dan gelijk de keuken in duikt om soep te gaan koken zou ik dan ook niet echt fijn vinden denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:37 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Moet je het als vrouw maar wel fijn vinden dat er uberhaupt iemand aan je zit tijdens de weeen...ik was dolblij dat mijn man er 'was'... maar ik kon geen vinger van wie dan ook op mijn lichaam verdragen
Whaha okequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:54 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh daar heb ik eigk nooit bij stil gestaan... niet van te voren, en als ie tijdens de weeen even koffie ging halen vond ik ook allemaal primaals ik maar met rust gelaten werd zodat ik de weeen kon opvangen
M. had opgevangen uit mijn hypno boek, dat ontspannen de key was... Toen ik op 7+ cm zat, ongeveer 4 seconde rust tussen de weeen in kreeg, en alleen nog maar kon puffen met auwauwauwauwauw als uitademingquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
He dat wilde ik zeggen
Nou ja ik had er vriend van gemaakt![]()
Weet.nog.wel, toen de verpleegkundige t.geniale idee kreeg dat ie wel in mn rug kon duwen tijdens.rugweeen, hmmm ja laat maar
Niet.fijn
Dankjewel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Oeke gefeliciteerd met je meisje![]()
Diaan gefeliciteerd lieverden PeaceMan ook!!
Nou precies, je weet het gewoon niet van te voren.... maar ik snap dus wel dat een man bijv. een soepiequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik was wél blij met Tijn hoor dames, zonder hem had ik het echt niet gered... Het is dus voor iedereen weer anders, ik had z'n steun echt nodig... (ook omdat we bij haptonomie een samenwerktrucje hadden geleerd en ik hem daar bij nodig had natuurlijk)
Ik had t ook niet zonder r gekund hoor. Maar masseren was t m nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik was wél blij met Tijn hoor dames, zonder hem had ik het echt niet gered... Het is dus voor iedereen weer anders, ik had z'n steun echt nodig... (ook omdat we bij haptonomie een samenwerktrucje hadden geleerd en ik hem daar bij nodig had natuurlijk)
DIE ZIJN OOK GEWELDIG!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:58 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
]
Oh en nog even over ijs, AH heeft van dat Citroen ijs met een drop stokje.... BEGIN ER NIET AAN!!!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:05 schreef Gerberaatje het volgende:
sorry, het schoot me zojuist ook ineens te binnen
de warme zomer van 2010, af en toe gingen er wel 2 pakken per dag doorheen geloof ik
Ja erg he, stelletje snoepkonten dat het zijnquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:58 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Nou precies, je weet het gewoon niet van te voren.... maar ik snap dus wel dat een man bijv. een soepiegaat maken, omdat ie het ook ff niet weet
Oh en nog even over ijs, AH heeft van dat Citroen ijs met een drop stokje.... BEGIN ER NIET AAN!!!
(ik denk dat dat zeker voor 10 kilo van de ruim 30 kilo aangekomen vorige keer gezorgd heeft)
Oh shit...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
[ afbeelding ]oei ik ben in staat om in de auto te stappen nu
maar ik doe het NIET! ik ga morgen wel even...
Nja, weet je, het is niet zo ernstig, maar ik heb een chronische darmziekte EN ik gebruik medicijnen, en volgens de richtlijn van de CCUVN (vereniging voor Colitis Ulcerosa & Crohn) is dat een indicatie voor 2elijns controle.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:09 schreef Twinkle20 het volgende:
Enfermera mis ik iets? Misschien doorverwezen naar de gyn, las ik dat nou goed ?
Marjolijntje ik begrijp je onmacht helemaal... wat moet dat klote voelen voor je. Ik hoop echt dat je er overheen kan stappen zodat je aan jezelf kunt denken.
Er is maar een persoon op de wereld die bij jou op de eerste plaats komt en dat ben jijzelf!
Iedereen is vervangbaar.. ook jij. Als jij morgen met beide benen in het gips komt (hoop het niet natuurlijk) dan moeten ze ook wat regelen. Zwanger zijn is niet iets wat je er maar even bij doet..
Ik zit ook de hele dag achter de pc voor het werk maar ook ik ben na een halve dag kapot... dus ik begrijp je gevoel als geen ander.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:05 schreef Gerberaatje het volgende:
sorry, het schoot me zojuist ook ineens te binnen
de warme zomer van 2010, af en toe gingen er wel 2 pakken per dag doorheen geloof ik
Wij doen dat niet hè?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja erg he, stelletje snoepkonten dat het zijn
Ik krijg al maagzuur als ik dat leesquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij doen dat niet hè?
Ik denk dat het bij mij snacks worden. Daar heb ik steeds erg veel zin in. En zoetzure komkommer.
Ik herken het. Ook van de vorige zwangerschap. Die zoetzure komkommer helpt mij juist tegen maagzuur. Ik krijg nu al last van maagzuur trouwens. Van de thee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:19 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik krijg al maagzuur als ik dat leeszoetzure komkommer!
Had vanmiddag wat dropjes/winegum dingessen op, kon eindelijk even liggen omdat de muppet sliep en werd 10 minuten later half stikkend wakker van de maagzuur die omhoog kwamen daarna bleef het komen als een soort boeren, maar dan alleen maar maagzuur
Ik hou het maar bij citroen ijs met dropstokdat boert tenminste lekker op!
Precies, het is ook helemaal niet zo dat Martijn net weer 2 dozen minimagnums en 2 dozen perenijsjes heeft meegenomen van de jumbo... En ook geen appelflappen voor bij de koffie...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij doen dat niet hè?
Ik denk dat het bij mij snacks worden. Daar heb ik steeds erg veel zin in. En zoetzure komkommer.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:23 schreef Kersjes het volgende:
IJs eten is ALTIJD goed voor je humeur! En zeker als je zwanger bent.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies, het is ook helemaal niet zo dat Martijn net weer 2 dozen minimagnums en 2 dozen perenijsjes heeft meegenomen van de jumbo... En ook geen appelflappen voor bij de koffie...
Enfin; ik heb pannekoeken op vanavond; eens kijken of de FOK!wetten nog van toepassing zijn....
Daar heb ik nu helemaal geen zin meer in, in chocola. Zo vreemd. Ik ben normaal chocolaverslaafd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:25 schreef clauwheee het volgende:
En ik zit hier lekker met een bak chocoeitjes. En als die op is, is er nóg een zak
Hier tijdens de zwangerschappen ook geen behoefte aan chocola en toch 3x een jongen.quote:
Weet ik niet, hoe was het bij de zwangerschappen van je jongens? Anders? Dan wie weetquote:
Ik weet het eigenlijk niet meer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:37 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Weet ik niet, hoe was het bij de zwangerschappen van je jongens? Anders? Dan wie weet
(en sorry, het zegt echt nietsik heb zulke andere dingen deze keer... en toch echt weer een meid)
Zeebanket. Nomnomnom!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mèn ik krijg trek van hier meelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeh, vind het ook nog steeds heel spannend. Krijg eerst met 9 weken (dus over 2 weken) nog een echo. Denk dat ik het dan sowieso al een stuk relaxter vind, want dan ben ik mijn 'eigen' mijlpaal voorbij. Vorige keer kreeg ik met 8 weken een miskraam. En ik weet dat ik met 9 weken nog steeds niet safe ben, maar het komt dan wél steeds dichterbij die 12 stuksquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef Women86 het volgende:
Oeke en gezin gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!
Coco, wat een geweldig nieuws! Ik duim voor je dat je straks een goede 12 weken echo hebt!
Diaan gefeliciteerd met je zwangerschap.
mag ik ook in het lijstje? 1 oktober ben ik uitgerekend
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Marjolijntje, het is eigenlijk allemaal al gezegd. Ik kan me jouw verantwoordelijkheidsgevoel wel heel goed voorstellen.Ik las clitoris.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vies ding....quote:
Oeh dat vond ik juist zo fijn dat P hier echt tegendruk gaf in mijn rug. Die heeft echt hard kunnen werken toen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
He dat wilde ik zeggen
Nou ja ik had er vriend van gemaakt![]()
Weet.nog.wel, toen de verpleegkundige t.geniale idee kreeg dat ie wel in mn rug kon duwen tijdens.rugweeen, hmmm ja laat maar
Niet.fijn
Ja he>quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:48 schreef miss_sly het volgende:
Ze heeft hetzelfde neusje als Ko
Ze is mooi, oeke! Geniet er van
Ze is ook heel kort!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een plaatjeen ik vind dat je haar gewicht er niet aan af ziet. Puck was veel meer een schrielkipje met 3010gram.
Dat heb ik zeker! Dankjewel!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:36 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
http://nvab.artsennet.nl/(...)tra-verlof-nodig.htm
Voor Bijtje!
Ik kwam het tegen en dacht wie weet heb je er wat aan!
Geeft niet, dat kind van mij is al en echte ram door in de belangstelling en vooraan te willen staanquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:56 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja he>
Verder is ze best wel anders. Maar dat hebben ze gemeen.
En ze is zo klein!
Ben benieuwd hoe de nacht gaat, het is een pittige tante!
Nou heb ik niet eens eerste gestaan.
Sorry Kuuks, was niet de bedoeling!
De eerste weken ben ik met veel pijn en moeite op gewicht gebleven / een beetje afgevallen ivm misselijkheid. Dus zolang het niet te hard gaat, geen zorgen om makenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Dames moet ik me zorgen maken als ik alleen maar afval of is het daar nog te vroeg voor? Ben a.s. dinsdag 9 weken.
Traplopen....heen en weer wandelen, rondjes lopen rond het huis, naar de speeltuin etc. enneh...zoonlief achterna zittenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:05 schreef Twinkle20 het volgende:
PE kan jij dan alweer fanatiek gaansporten ja? Ahh joh je hebt net een kindje gekkregen... alles op zijn tijd zou ik zeggen
Wat een mooi plaatjequote:Op donderdag 22 maart 2012 22:47 schreef oeke het volgende:
Zo, even stilte, zo naar bed, met zijn viertjes in het grote bed, spannend!
Diaan, ook hier gefeliciteerd met je mooie nieuws! geweldig!
En Coco, ook zulk heerlijk goed nieuws!![]()
wie ik vergeten ben:en
Ons meisje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om half 5 vanmiddag. Douchen heeft nog niks uitgehaald trouwens. Had wel een harde buik maar niet pijnlijk. En als ik echt niet alleen kan zijn dan kan ik m'n vader bellen. JD werkt sowieso maar tot 1530 als ie überhaupt al ingezet wordt vandaag. Lang verhaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:59 schreef PureEvil het volgende:
Oeke! Mooi meisje hoor
![]()
En die rimpel voeten foto![]()
Kuuks,bij twijfel (voorgevoel?) beter jethuis houden? Want als er wat is, dan is hij natuuurlijk niet binnen een uur terug.
Hoe laat heb je de afspraak bij de VK? Enneh, mooie dag om te bevallen vandaag dames.![]()
Ik ga zo maar eens actief doen om mn nog steeds 5 maanden zwanger uitziende buik minder te laten worden![]()
Ik ben gezellig aan het wassen vandaag. Wat jijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:06 schreef flugeltje het volgende:
Meldt!
Niets aan de hand, poetsdag dus we gaan er weer voor
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:01 schreef snoopy het volgende:
Oeke, wat een poppetje![]()
En ze heeft de coolste naam vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |