Ehquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Om de tijd te doden ofzo![]()
Ik zst toen ook zo *lol*
Moet je het als vrouw maar wel fijn vinden dat er uberhaupt iemand aan je zit tijdens de weeen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
EhOke. XD Nouja, als je tijd hebt, waarom niet, maar wtf, zo'n specifieke tip? Heel apart
je kan toch ook gewoon samen op de bank zitten en je vrouw ondersteunen met masseren oid?
Ja.tis ook wel verklaarbaar.hoe t komt, maar is even wat.minder leuk. Mja tis niet andersquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjewel Sonnetje..
Ik heb ook weleens van die weken... ben je jezelf ook even zat. Hopelijk voel je je snel weer fijner.
Nee dat klinkt niet als een goede combi voor een zwangere.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja.tis ook wel verklaarbaar.hoe t komt, maar is even wat.minder leuk. Mja tis niet anders
Vriend heeft.t gewoon heel druk op t werk, iedereen eigenlijk (ikzelf dus ook), maar daardoor werkt ie veel over, waardoor er veel op mijn schouders terecht komt. En nu trek ik dat.toch even minder goed
![]()
Voordeel is wel dat,ik bij m werk, waardoor k ook weet wat er speelt. Merk dat ik meer begripvol ben dan vroeger![]()
Plus dat er nog wat ander gedoe is, waar k me.ook drukker om maak dan ik zou moeten.
Nja.niet.de.beste combi als.je.zwanger ben![]()
Straks.op tijd slapen en dan komt t ook wel goed.
He dat wilde ik zeggenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:37 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Moet je het als vrouw maar wel fijn vinden dat er uberhaupt iemand aan je zit tijdens de weeen...ik was dolblij dat mijn man er 'was'... maar ik kon geen vinger van wie dan ook op mijn lichaam verdragen
Nee, iets met explosion ofzo. Ze heten allemaal anders. Witte bekers iig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:34 schreef Fieder het volgende:
Zit even heel hard te googlen op dat ah b&j ijs, zijn dat die bekers van excellent? Strawberry cheesecake enz...?
Diaan, gefeliciteerd! Dat systeem met die ooievaar bedoel je toch?
Ik bedoel het ook meer in het algemeen he, snap dat dat ook kan, maar dat ie dan gelijk de keuken in duikt om soep te gaan koken zou ik dan ook niet echt fijn vinden denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:37 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Moet je het als vrouw maar wel fijn vinden dat er uberhaupt iemand aan je zit tijdens de weeen...ik was dolblij dat mijn man er 'was'... maar ik kon geen vinger van wie dan ook op mijn lichaam verdragen
Whaha okequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:54 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh daar heb ik eigk nooit bij stil gestaan... niet van te voren, en als ie tijdens de weeen even koffie ging halen vond ik ook allemaal primaals ik maar met rust gelaten werd zodat ik de weeen kon opvangen
M. had opgevangen uit mijn hypno boek, dat ontspannen de key was... Toen ik op 7+ cm zat, ongeveer 4 seconde rust tussen de weeen in kreeg, en alleen nog maar kon puffen met auwauwauwauwauw als uitademingquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
He dat wilde ik zeggen
Nou ja ik had er vriend van gemaakt![]()
Weet.nog.wel, toen de verpleegkundige t.geniale idee kreeg dat ie wel in mn rug kon duwen tijdens.rugweeen, hmmm ja laat maar
Niet.fijn
Dankjewel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Oeke gefeliciteerd met je meisje![]()
Diaan gefeliciteerd lieverden PeaceMan ook!!
Nou precies, je weet het gewoon niet van te voren.... maar ik snap dus wel dat een man bijv. een soepiequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik was wél blij met Tijn hoor dames, zonder hem had ik het echt niet gered... Het is dus voor iedereen weer anders, ik had z'n steun echt nodig... (ook omdat we bij haptonomie een samenwerktrucje hadden geleerd en ik hem daar bij nodig had natuurlijk)
Ik had t ook niet zonder r gekund hoor. Maar masseren was t m nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik was wél blij met Tijn hoor dames, zonder hem had ik het echt niet gered... Het is dus voor iedereen weer anders, ik had z'n steun echt nodig... (ook omdat we bij haptonomie een samenwerktrucje hadden geleerd en ik hem daar bij nodig had natuurlijk)
DIE ZIJN OOK GEWELDIG!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:58 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
]
Oh en nog even over ijs, AH heeft van dat Citroen ijs met een drop stokje.... BEGIN ER NIET AAN!!!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:05 schreef Gerberaatje het volgende:
sorry, het schoot me zojuist ook ineens te binnen
de warme zomer van 2010, af en toe gingen er wel 2 pakken per dag doorheen geloof ik
Ja erg he, stelletje snoepkonten dat het zijnquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:58 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Nou precies, je weet het gewoon niet van te voren.... maar ik snap dus wel dat een man bijv. een soepiegaat maken, omdat ie het ook ff niet weet
Oh en nog even over ijs, AH heeft van dat Citroen ijs met een drop stokje.... BEGIN ER NIET AAN!!!
(ik denk dat dat zeker voor 10 kilo van de ruim 30 kilo aangekomen vorige keer gezorgd heeft)
Oh shit...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
[ afbeelding ]oei ik ben in staat om in de auto te stappen nu
maar ik doe het NIET! ik ga morgen wel even...
Nja, weet je, het is niet zo ernstig, maar ik heb een chronische darmziekte EN ik gebruik medicijnen, en volgens de richtlijn van de CCUVN (vereniging voor Colitis Ulcerosa & Crohn) is dat een indicatie voor 2elijns controle.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:09 schreef Twinkle20 het volgende:
Enfermera mis ik iets? Misschien doorverwezen naar de gyn, las ik dat nou goed ?
Marjolijntje ik begrijp je onmacht helemaal... wat moet dat klote voelen voor je. Ik hoop echt dat je er overheen kan stappen zodat je aan jezelf kunt denken.
Er is maar een persoon op de wereld die bij jou op de eerste plaats komt en dat ben jijzelf!
Iedereen is vervangbaar.. ook jij. Als jij morgen met beide benen in het gips komt (hoop het niet natuurlijk) dan moeten ze ook wat regelen. Zwanger zijn is niet iets wat je er maar even bij doet..
Ik zit ook de hele dag achter de pc voor het werk maar ook ik ben na een halve dag kapot... dus ik begrijp je gevoel als geen ander.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:05 schreef Gerberaatje het volgende:
sorry, het schoot me zojuist ook ineens te binnen
de warme zomer van 2010, af en toe gingen er wel 2 pakken per dag doorheen geloof ik
Wij doen dat niet hè?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja erg he, stelletje snoepkonten dat het zijn
Ik krijg al maagzuur als ik dat leesquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij doen dat niet hè?
Ik denk dat het bij mij snacks worden. Daar heb ik steeds erg veel zin in. En zoetzure komkommer.
Ik herken het. Ook van de vorige zwangerschap. Die zoetzure komkommer helpt mij juist tegen maagzuur. Ik krijg nu al last van maagzuur trouwens. Van de thee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:19 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik krijg al maagzuur als ik dat leeszoetzure komkommer!
Had vanmiddag wat dropjes/winegum dingessen op, kon eindelijk even liggen omdat de muppet sliep en werd 10 minuten later half stikkend wakker van de maagzuur die omhoog kwamen daarna bleef het komen als een soort boeren, maar dan alleen maar maagzuur
Ik hou het maar bij citroen ijs met dropstokdat boert tenminste lekker op!
Precies, het is ook helemaal niet zo dat Martijn net weer 2 dozen minimagnums en 2 dozen perenijsjes heeft meegenomen van de jumbo... En ook geen appelflappen voor bij de koffie...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij doen dat niet hè?
Ik denk dat het bij mij snacks worden. Daar heb ik steeds erg veel zin in. En zoetzure komkommer.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:23 schreef Kersjes het volgende:
IJs eten is ALTIJD goed voor je humeur! En zeker als je zwanger bent.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies, het is ook helemaal niet zo dat Martijn net weer 2 dozen minimagnums en 2 dozen perenijsjes heeft meegenomen van de jumbo... En ook geen appelflappen voor bij de koffie...
Enfin; ik heb pannekoeken op vanavond; eens kijken of de FOK!wetten nog van toepassing zijn....
Daar heb ik nu helemaal geen zin meer in, in chocola. Zo vreemd. Ik ben normaal chocolaverslaafd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:25 schreef clauwheee het volgende:
En ik zit hier lekker met een bak chocoeitjes. En als die op is, is er nóg een zak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |