Gek hè? Ik denk dat het ook een beetje komt doordat m'n gevoel al weken roept dat 'ie eind maart of 1 april komt. Acceptatie denk ik. En ik vind het ook nog wel een beetje gezellig zo met m'n bukske. Al kan ik niet veel meerquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:16 schreef Kersjes het volgende:
Lenehe, klinkt als een heerlijke dag!
Kuukske, wat klink je relaxed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... met gevoel voor drama....
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:30 schreef Kersjes het volgende:
Thanks Kuukske. En dat mango ijs kan ik echt iedereen aanraden. Het is goddelijk lekker
Oh die is lekker ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Weet ik eigenlijk niet. Ik weet niet zo goed wat ik erbij voelquote:
Aaah <F5-en gaat>....quote:
We zijn weer samen zwanger.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:31 schreef Frups het volgende:
Waaaauw diaaaaan! Wat een geweldig nieuws!
Coco wat fijn dat er toch een klein knippertje was!
Oeke daar is ze dan! Gefeliciteerd!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |