quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:51 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Jaah, wij ook! Moeders der driejarigen verenig u!
Jaaaa echt zo leuk!! Ga jij nu voor een meid haha dan doe ik dit keer een jongenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zijn weer samen zwanger.![]()
Bedankt voor alle felicitaties/reacties. Twan (zoon van 10) reageerde heel erg leukHij ziet het wel zitten, geloof ik. Ik moest hem wel uitleggen hoe het "systeem" werkt.
Jaaaaah Estrys ook he, dat zou ook echt geweldig zijn!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Helemaal vergeten.
![]()
Nu Estrys nog....
Hebben jullie geen arbo arts waar je terecht zou kunnen? Eigenlijk moet je werk dan ook aangepast worden of door een vervanger/collega worden overgenomen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Maar ik ga dat echt niet zonder nog meer gezeik voor elkaar krijgen op mn werk. Ik krijg nu al de vraag waar ik dan moe van ben, want ik zit de hele dag maar achter mn pc.. En ik heb echtecht alleen mezelf ermee als ik nu minder ga werken, ik moet nog steeds dezelfde hoeveelheid werk voor elkaar zien te krijgen.
Jij moet echt de Arbo inschakelen, die kunnen overrulen.... En dat heb je nodig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Maar ik ga dat echt niet zonder nog meer gezeik voor elkaar krijgen op mn werk. Ik krijg nu al de vraag waar ik dan moe van ben, want ik zit de hele dag maar achter mn pc.. En ik heb echtecht alleen mezelf ermee als ik nu minder ga werken, ik moet nog steeds dezelfde hoeveelheid werk voor elkaar zien te krijgen.
Meis probeer je echt echt echt minder druk te maken over dit soort dingen! Het is absoluut niet belangrijker dan de gezondheid van.jou EN jullie meisje!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Deal!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef Frups het volgende:
[..]
Jaaaa echt zo leuk!! Ga jij nu voor een meid haha dan doe ik dit keer een jongen
Het systeem haha, was hij in shockLeuk dat hij zo positief reageerde!
Dat is dan maar hun probleem, toch? Even een gewetensvraag: als jij met 34 weken opgenomen moet worden met vroegtijdige weeen van alle stress.. vergeef jij het jezelf dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef Marjolijntje het volgende:
En dat heb je niet... ZIJ zullen moeten zien dat jouw hoeveelheid werk weggewerkt wordt... echt, het klinkt heel makkelijk uit mijn mond, maar het is echt zo!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Dan meld je je per direct ziekquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef Marjolijntje het volgende:
Mn leidinggevende (die normaal mijn werk overneemt) is al 5 of 6 weken ziek en dat werk komt nu ook bij mij terecht. Voor het nummer van de arbo moet ik langs personeelszaken en juist die is nu een van de personen die zo moeilijk doet.
je weet welke arbodienst jullie hebben? Dan gewoon bellen met die arbodienst. Daar kunnen ze je vaak wel verder helpen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef Marjolijntje het volgende:
Mn leidinggevende (die normaal mijn werk overneemt) is al 5 of 6 weken ziek en dat werk komt nu ook bij mij terecht. Voor het nummer van de arbo moet ik langs personeelszaken en juist die is nu een van de personen die zo moeilijk doet.
Ja, helemaal super!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:54 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Jaaaaah Estrys ook he, dat zou ook echt geweldig zijn!
Coco, wat een geluk, Ben erg blij voor jullie!
Jeetje wat ben jij een waardeloze moeder!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
WEEKEND*O*
was ik wel even aan toe.pfff wat een kutweek zeg (deels.mn eigen schuld maar.toch). Mooiste dat t grootste gedeelte.toch rond is.
Pfff.kind is nog.wakker, eigenlijk was k een beetje toe.aan rusten dan voel k me een waardeloze moeder
![]()
Gelukkig is deze baby wel redelijk aanwezig, waardoor.de zwangerschap niet helemaal aan me.voorbij gaat.
Voel me een beetje bluh op t.moment...
Oh en heb honger...maar.moet nog eten bestellen..pfff
Gelukkig morgen vrij.
Sorry.voor.mn gezeurvoor t hartje van coco, fijn zeg!
Volgens mij hebben we het er een week geleden toch ook al over gehad dat je gewoon de Arbo moet bellen en er via hen achter moet komen. Bovendien mag HRM je die gegevens niet weigeren. Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren als je om dat nummer gaat vragen? Misschien schrikken ze er wel een beetje van en binden ze inquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef Marjolijntje het volgende:
Is het deze: http://www.arbounie.nl/MKBasicsnl.htmquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb geen idee welke arbo. Ik heb het allemaal niet bewaard van toen ik daar liep ivm whiplash. Weet alleen dat het via MKB-iets in Delft liep. Ik weet niet eens meer hoe de arts heette waar ik naar toe moest. Lekker handig ook weer van mij :s
Die was het volgens mij ja, thanks! Kan ik die gewoon zelf bellen dat ik een afspraak wil?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het deze: http://www.arbounie.nl/MKBasicsnl.htm
Gewoon eens bellen.
Haha snap helemaal dat hij dat gek vindquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deal!![]()
Nee, dat viel erg mee. Hij vroeg of we al namen wisten en allerlei andere vragen. En hij vindt het gek (terecht?) dat jullie het hier wel weten en mijn ouders niet.
Zeggen bij welk bedrijf je werkt en graag een afspraak wil met de bedrijfsarts van dat bedrijf. Zeggen dat je de naam niet weet. Vaak krijg je dan wel een assistente aan de telefoon.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:05 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Die was het volgens mij ja, thanks! Kan ik die gewoon zelf bellen dat ik een afspraak wil?
Dankjewel!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:04 schreef juttertje het volgende:
Wat een leuk nieuws Diaan, gefeliciteerd!!!
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Dan meld je je per direct ziekdan belt binnen een week het UWV wat er is, en kun jij aangeven dat je graag een gesprek bij de Arbo wilt.
En als jouw PZ vraagt waar je moe van bent, moet je maar eens vragen wat ze doen als er iets met jouw kindje gebeurd door alle stress die zij bij jou neerleggen...
Ja, hij is al erg groot. Maar ook erg wijs.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:07 schreef Frups het volgende:
[..]
Haha snap helemaal dat hij dat gek vind!
Groot is ie al he dat hij het niet raar vond ofzo!
Duik in je weeën is ook n goed boek, ook aangeraden door m'n fysio.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:08 schreef Enfermera het volgende:
Kersjes, thanks! Oh myDat ga ik van het weekend ff scoren
![]()
Asy whaha ja ik ga van het weekend weer een foto maken, we maken elke zaterdagochtend een foto!![]()
Ohja, wat voor boeken hebben jullie gekocht voor je zwangerschap/bevalling? Mijn moeder heeft 'Bevallen en Opstaan' voor me besteld aangezien ze dat een erg goed boek vond, tweedehands uit 2005 maar ben benieuwd![]()
Wil sowieso nog Oei Ik Groei kopen maar dat is voor daarna
Tof!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:11 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Duik in je weeën is ook n goed boek, ook aangeraden door m'n fysio.
http://www.bol.com/nl/p/n(...)20081001004007494160
Heb m via dit forum kunnen overnemen, je zou m eventueel na mij kunnen lezen, ik moet nog ongv 6weekjes
Ja kan t me heel goed voorstellen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Aaah <F5-en gaat>....
Ach Zoë, dat zat er dik in hè?
Kind ophalen, rondsjouwen, autorijden, kind in houdgreep bij de huisarts etc.
Vanavond een pcm en dan komt het wel goed. Had het niet anders willen (en kunnen) doen.
Hahaquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tof!
Oeh, thanks! Ga ik onthouden!![]()
Ik heb ook geen boeken gelezen. Wel zwangerschapsgym gehad bij de eerste. En "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt"quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb eigenlijk geen boeken gelezen...ja de 'krijg nou tieten' van Claudia de Breij en dat soort boekjes
En het Hypnobirthing boek! Heb ik persoonlijk veel aan gehad....
Ja héquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij een waardeloze moeder!!
Ga eten mens!
Ik doe ook niet aan boeken. Heb k helemaal niet nodig :pquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb eigenlijk geen boeken gelezen...ja de 'krijg nou tieten' van Claudia de Breij en dat soort boekjes
En het Hypnobirthing boek! Heb ik persoonlijk veel aan gehad....
Soép?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan boeken. Heb k helemaal niet nodig :p
Heb ooit een poging gedaan voor dat boek van beatrijs smulders. Gewoon ergens begonnen, maar haakte af bij het soep maken door de man aan t begin vd bevalling.
Was hier ook niet echt een optie, zodra t begon begon t ook echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |