abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109416896
Oh wauw Oeke! Ze is prachtig! En idd hetzelfde neusje <3
pi_109416934
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:56 schreef oeke het volgende:

[..]

Ja he> O+
Verder is ze best wel anders. Maar dat hebben ze gemeen.
En ze is zo klein! :o
Ben benieuwd hoe de nacht gaat, het is een pittige tante!

Nou heb ik niet eens eerste gestaan. -O-
Sorry Kuuks, was niet de bedoeling! :D
Geeft niet, dat kind van mij is al en echte ram door in de belangstelling en vooraan te willen staan :+.

Over m'n kind gesproken. Ik heb vannacht een paar fikse steken gevoeld. :o. Ik dacht echt zouets van het is begonnen! Maar volgens mij toch niet. Nu is ie ook megadruk en dat doet zeer :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_109416939
Wat een prachtig kindje heb je gebakken Oeks.
pi_109417028
Ik moet vanmiddag trouwens weer op controle bij de vk. Zou ze weer inwendig onderzoek doen? Ik ben wel benieuwd eigenlijk of er de afgelopen week meer is gebeurd met m'n bmm enzo.
pi_109417046
Goedemorgen! *O*
  vrijdag 23 maart 2012 @ 07:13:18 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109417058
oeke O+

Ik heb mijn man laten schrikken vannacht. :D Ik riep opeens keihard 'auwauwauw'. Hij dacht dat de bevalling begonnen was, maar dat was het niet. Mijn linkerbeen ging in een vreselijke kramp :X
pi_109417072
Oeke O+ wat een poppetje!!! O+ Maar die voeten :o hahaha jeetje :D (maar ik ben dan ook heel anders gewend, mijn dame heeft nu pas een beetje maat 18/19)... ik hoop dat jullie een heerlijke verwonderlijke nacht hebben gehad O+

Mango, dat ik altijd praat over snaaiwerk zegt niet dat ik altijd ook loop te snaaien hoor :D soort van therapy, erover praten dan hoeft het vaak al niet meer... Vorige keer wel, bij muppet... oh mijn god. De héle dag. Alleen maar proppen en watertanden en doen.. Dit keer kan ik mezelf goed in bedwang houden.... (en soms laat ik me even gaan, maar dat hoort er ook bij!)

Morning allen! Het was een prima nacht. Om half 5 stikten meneer en ik allebei tegelijk in ons eigen slijm, gehoest en dichtzittende neuzen... Maar het dametje deed dat pas om 6 uur en heeft ons de nacht rust gegeven O+ voor de komende 3 uur voel ik me prima :)

Kuuk, als jij dat wilt, gewoon even vragen. Bedenk je alleen dat het niks zegt :) je kan al 3 cm hebben inmiddels, maar dat er niks doorzet... je kan ook nog potdicht zitten terwijl je vannacht bevalt...
pi_109417127
Oeke, wat een mooierd! O+

Bijgelezen over chocolade en ijs en nu wil ik ook. Vanavond maar weer een ijsje halen na het eten, bij de italiaanse ijssalon in het dorp *) Ik vind dat ik dat ondertussen wel verdiend heb.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109417131
Oja, dat kan natiurlijk. Hm.

Knuffel voor de brakke nachten! En neuzen en benen. Ik ga zo JD maar Es' wakker maken. Vragen wat ie wil. Thuisblijven voor vage krampjes of toch werken (hij moet on the road, soms wel 150 km enkele reis) dus ja, kweeeenie. Ik twijfel aan wat ik voel. :?
Afgezien van de hik die smurf heeft.
pi_109417182
Douchen, Kuuk! En anders nog even batsen om e.e.a. in werking te zetten?? :P

;) spannend, ik hoop dat het gerommel door gaat zetten :Y
pi_109417202
Lol. Ik ga zo eerst ontbijten :D ik heb honger. :o komt door jullie snaaiverhalen :6.
pi_109417347
Wat een klein mooi popje,Oeke O+ O+
Hoe is de nacht gegaan?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_109417358
Nog gefeliciteerd met jullie dochter Oeke *O* prachtige foto's :)

Ik ga ook maar eens ontbijten, ben alweer 2 uur wakker c_/
pi_109417359
ik heb gelukkig een fijnr nacht gehad.. dat was gister wel anders. het lijkt wel of ik ondanks die moeheid niet te vroeg moet gaan slapenwant dan heb ik juist van die gebroken nachten.

oeke wat eenmooi kindje. toch maf dat zoiets negen maanden in je buik zit haha. geniet ervan!

Ik lijk me goed te voelen deze ochtend..oleee!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 07:59:26 #265
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_109417436
O+ Oeke! Mooi meisje hoor ^O^
En die rimpel voeten foto ^O^

Kuuks,bij twijfel (voorgevoel?) beter je (8> thuis houden? Want als er wat is, dan is hij natuuurlijk niet binnen een uur terug.

Hoe laat heb je de afspraak bij de VK? Enneh, mooie dag om te bevallen vandaag dames. :P

Ik ga zo maar eens actief doen om mn nog steeds 5 maanden zwanger uitziende buik minder te laten worden :')
pi_109417454
Oeke, gefeliciteerd met Lizzie, wat een plaatje!
pi_109417476
Ohoh.. iets te vroeg geroepen helaas..beetje jammer..

maar we hebben inderdaad wel heel mooi bevalweer!

Dames moet ik me zorgen maken als ik alleen maar afval of is het daar nog te vroeg voor? Ben a.s. dinsdag 9 weken.
pi_109417497
PE kan jij dan alweer fanatiek gaansporten ja? Ahh joh je hebt net een kindje gekkregen... alles op zijn tijd zou ik zeggen
pi_109417499
Ik ben even weggeweest, kon niet meer inloggen :? maar het is weer gelukt :)

Oeke gefeliciteerd met jullie dochter *O* en wat is ze mooi! O+ Dat rimpel voetje *smelt* O+

Kuukske spannend hoor!

Ik ben inmiddels 11 weken, de misselijkheid neemt af, maar heb wel veel last van mijn buik. Ben ontzettend moe, de hele dag door :') maar wat vind ik het leuk dat m'n buik al te zien is :D O+
pi_109417555
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 08:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Dames moet ik me zorgen maken als ik alleen maar afval of is het daar nog te vroeg voor? Ben a.s. dinsdag 9 weken.
De eerste weken ben ik met veel pijn en moeite op gewicht gebleven / een beetje afgevallen ivm misselijkheid. Dus zolang het niet te hard gaat, geen zorgen om maken ;) En probeer af en toe even een extra boterham te eten ofzo :) Ik had ook echt mn 'verplichte' eetmomenten voor mezelf.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:14:40 #271
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_109417597
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 08:05 schreef Twinkle20 het volgende:
PE kan jij dan alweer fanatiek gaansporten ja? Ahh joh je hebt net een kindje gekkregen... alles op zijn tijd zou ik zeggen
Traplopen....heen en weer wandelen, rondjes lopen rond het huis, naar de speeltuin etc. enneh...zoonlief achterna zitten :+ Sport genoeg toch? Ik heb echt de conditie van een slak :')
En ik moet zowiezo wat bewegen, want mn bekken/rug (?) doet nog steeds wat pijn, en dan is compleet stilzitten ook niet goed volgens mij ;) (volgende week ff afspraak maken bij de huisarts iig :{ )

Nou goed, ik hoor hier eigenlijk helemaal niet meer, maar ik vind het zo gezellig :+ (ondertussen manlief proberen over te halen tot nog zo'n klein lief hupke O+ )
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:15:28 #272
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_109417605
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:47 schreef oeke het volgende:
Zo, even stilte, zo naar bed, met zijn viertjes in het grote bed, spannend! O+

Diaan, ook hier gefeliciteerd met je mooie nieuws! geweldig! *O*

En Coco, ook zulk heerlijk goed nieuws! *O* O+

wie ik vergeten ben: :* en *O*

Ons meisje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+
Wat een mooi plaatje O+ en dankjewel! :*
Make love, not war ☮
pi_109417625
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 07:59 schreef PureEvil het volgende:
O+ Oeke! Mooi meisje hoor ^O^
En die rimpel voeten foto ^O^

Kuuks,bij twijfel (voorgevoel?) beter je (8> thuis houden? Want als er wat is, dan is hij natuuurlijk niet binnen een uur terug.

Hoe laat heb je de afspraak bij de VK? Enneh, mooie dag om te bevallen vandaag dames. :P

Ik ga zo maar eens actief doen om mn nog steeds 5 maanden zwanger uitziende buik minder te laten worden :')
Om half 5 vanmiddag. Douchen heeft nog niks uitgehaald trouwens. Had wel een harde buik maar niet pijnlijk. En als ik echt niet alleen kan zijn dan kan ik m'n vader bellen. JD werkt sowieso maar tot 1530 als ie überhaupt al ingezet wordt vandaag. Lang verhaal.

En! Er zit een dun korstje op m'n lip geloof ik *O*
pi_109417640
6 kilo in 4 weken acceptabel? Ja ik weet dat ik moet blijveneten maar het enige wat ik binnen kan houden is zuivel..pudding...kwark..appelsap. enorm eenzijdig. heb maandag en dinsdag twee goede dagen gehad waatop ik eat meer kon hebben. maar verder is. vooral deze laatste week hopeloos. o ja en ik eet veel fruit. benbang dat ik niet aan de bennodigde calorien kom en dat dat mijn kindje schaadt.
pi_109417658
Jeeej korstje op je lip! Goed yeken kuuks!
pi_109417672
Geen zorgen Twinkle. Je beeb pakt wat ie nodig heeft. Je kunt dan beter eenzijdig eten. Vind ik dan. Ik at in het begin alleen jonge kaas op brood. Je zult zien dat je over een tijdje meer kan hebben.

En als je er echt over in zit kun je je vk bellen.
pi_109417716
Twinkle ik heb al van meerdere gyn's gehoord dat het negatieve effect van afvallen vreselijk uitvergroot wordt. Het kan helemaal niet echt kwaad. Je moet niet gaan lijnen, want beter val je niet af, maar als het wel gebeurd dan schaad je echt niet direct je kindje daarmee. Ik denk dat heel veel misselijke vrouwen in de eerste weken afvallen.

Ik niet natuurlijk :') ik kom alleen iets minder aan dan ik normaal zou doen. :')
pi_109417722
Ja mijn man zei al.. al werk je elke dag tien cheeseburgers naar binnen. Als dat hetgeen is waar jij nu op kunt teren dan is dat maar zo.

Okay dan maak ik menietzoveel zorgen... wel fijn hoor dieadviezen hier van ervaringsdeskundigen ;-)

Voel me af en toe zononzekere miep!
pi_109417747
Oeke.wat.een mooierd is je dochter O+

enne kuuks, mooie dag om te bevallen :P

Vandaag maar genieten van t weer O+ zo kind even douchen...die is een beetje zwart van gisteren kwam ik net achter... :') mja hij was ook niet in de stemming voor uitgebreidde wasbeurt gisteravond :P hij heeft er al een hekel aan..dan lekker naar t dorp wandelen. Boodschappen doen en dan lekker in de tuin zitten.
Ik heb er al helemaal zin in :)
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:36:29 #280
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109417885
Ooooh Oeke, wat een prachtig meisje O+

Twinkle, wat de anderen ook al zeggen: don't worry.
Ik heb maandenlang zo goed als niks gegeten/binnen kunnen houden en mijn kindje groeit hartstikke goed, loopt zelfs voor op schema. De vorige zwangerschappen heb ik ook veel gespuugd en slecht gegeten. 2x kerngezonde jochies gebaard van ruim 4 kilo *)
Mocht het afvallen echt schrikbarende vormen aannemen dan kun je een consult bij de diëtiste overwegen die je speciale dieetvoeding voor kan schrijven (bijv. Nutridrink, ik gebruik het ook), maar dat loop in de meeste gevallen wel los.
Tijdens mijn ziekenhuisopnames kreeg ik voeding via het infuus, circa 1200 calorieën per dag rechtstreeks de aderen in en dat dagen achtereen. En verder niks anders eten. Geeft niks, de kleine pakt echt genoeg! Gewoon eten wat voor jou goed voelt en wat je zelf graag wil. Dat blijft doorgaans het beste binnen :Y
.... met gevoel voor drama....
pi_109417893
Klinkt goed Son!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:39:00 #282
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109417936
Mooi foto's Oeke! O+
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:51:09 #283
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109418148
Mooie foto's Oeke, wat ligt ze er heerlijk relaxt bij.

Kuukske, je kunt ook gewoon vragen of ie dat wil doen als het niet op zn planning staat. Als je benieuwd bent, gewoon vragen hoor.

Rixt, LLM *O*
Ik hoop voor je dat je lekker thuis kunt bevallen. Je bed staat in elk geval klaar! Nu je baby nog *O*
pi_109418340
Oeke, wat een poppetje O+
En ze heeft de coolste naam vind ik :s)
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_109418386
Ze is prachtig Oeke! O+ en ik zie het Ko-neusje ook!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 09:06:27 #286
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109418446
Meldt!

Niets aan de hand, poetsdag dus we gaan er weer voor :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 09:11:25 #287
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_109418543
Oeke, wat een mooi meisje heb je daar *O* *O*
Van harte gefeliciteerd!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_109418616
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:06 schreef flugeltje het volgende:
Meldt!

Niets aan de hand, poetsdag dus we gaan er weer voor :P
Ik ben gezellig aan het wassen vandaag. Wat jij :7.
Toch het wiegje nog een keer door het masjien en de droger (jajaja buiten ophangen kan ook, maar dan moet ik er helemaal mee naar beneden vanaf zolder. Te lui :+)
pi_109418619
Goedemorgen op deze fijne zonnige vrijdag! Bijna weekend! :).

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:01 schreef snoopy het volgende:
Oeke, wat een poppetje O+
En ze heeft de coolste naam vind ik :s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_109418752
Ohoh Oeke wat is ze mooi, en met dat lakentje en mutsje is het net een klein elfje O+
Ze lijkt op Kobus!
pi_109418788
Poetsdag *check! Benedenverdieping is net schoon en de wasmachine draait kan dat straks lekker buiten hangen O+
  vrijdag 23 maart 2012 @ 09:24:10 #292
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_109418799
wat is ze mooooi Oeke!!!! O+ O+ O+ hebben jullie lekker geslapen met z'n vieren?
in de haak.
pi_109418832
Oh O+ Oeke wat n mooierd!
Lekker genieten! :*

Bwuh niet zo lekker geslapen zonder m'n lief
Net gedouched nu veel bekkenpijn grr.. Maar t is mooi weer *O*
dus daar ga ik lekker van genieten. M'n lief is al onderweg naar huis *O*
pi_109418836
Oe, even een jompel voor het korstje van kuukske *O* Nog eventjes en je kleine kan gewoon komen.

Women gefeliciteerd, mooie zwangerschap toegewenst!

Oeke, wat een mopje (en wat een ontzettend gaaf lakentje op die laatste foto <3) mooi meisje hebben jullie gemaakt!

Hier na een paar dagen hondsberoerd heerlijk geslapen en voel me vol energie, weet niet hoe lang dat zo gaat blijven maar moest er maar flink gebruik van gaan maken.
pi_109418856
Zoë wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Nog eventjes en je lief is weer thuis, altijd fijn.
pi_109419081
:) zeker fijn.
Hoop dat je je lekker energiek blijft voelen!
pi_109419181
Och oeke, wat is Lizzie een mooi meisje!!
O+ O+ O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109419194
Ik ben 2 dagen vrij geweest en nu heb ik zin in mijn verlof.

Nog 12 weken!
pi_109419206
Oeke wat een prachtige dochter hebben jullie! O+

Hoe was de kennismaking met Ko? Ben benieuwd! (of heb ik er nou overheen gelezen)
pi_109419217
Oeke gefeliciteerd met jullie kleine meid en wat is ze mooi *O*

Diaan wat een geweldige verrassing *O*

Coco wat een supernieuws *O*

En wie van de LLM gaat bevallen op deze mooie lentedag??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')