Geeft niet, dat kind van mij is al en echte ram door in de belangstelling en vooraan te willen staanquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:56 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja he>
Verder is ze best wel anders. Maar dat hebben ze gemeen.
En ze is zo klein!
Ben benieuwd hoe de nacht gaat, het is een pittige tante!
Nou heb ik niet eens eerste gestaan.
Sorry Kuuks, was niet de bedoeling!
De eerste weken ben ik met veel pijn en moeite op gewicht gebleven / een beetje afgevallen ivm misselijkheid. Dus zolang het niet te hard gaat, geen zorgen om makenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Dames moet ik me zorgen maken als ik alleen maar afval of is het daar nog te vroeg voor? Ben a.s. dinsdag 9 weken.
Traplopen....heen en weer wandelen, rondjes lopen rond het huis, naar de speeltuin etc. enneh...zoonlief achterna zittenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:05 schreef Twinkle20 het volgende:
PE kan jij dan alweer fanatiek gaansporten ja? Ahh joh je hebt net een kindje gekkregen... alles op zijn tijd zou ik zeggen
Wat een mooi plaatjequote:Op donderdag 22 maart 2012 22:47 schreef oeke het volgende:
Zo, even stilte, zo naar bed, met zijn viertjes in het grote bed, spannend!
Diaan, ook hier gefeliciteerd met je mooie nieuws! geweldig!
En Coco, ook zulk heerlijk goed nieuws!![]()
wie ik vergeten ben:en
Ons meisje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om half 5 vanmiddag. Douchen heeft nog niks uitgehaald trouwens. Had wel een harde buik maar niet pijnlijk. En als ik echt niet alleen kan zijn dan kan ik m'n vader bellen. JD werkt sowieso maar tot 1530 als ie überhaupt al ingezet wordt vandaag. Lang verhaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:59 schreef PureEvil het volgende:
Oeke! Mooi meisje hoor
![]()
En die rimpel voeten foto![]()
Kuuks,bij twijfel (voorgevoel?) beter jethuis houden? Want als er wat is, dan is hij natuuurlijk niet binnen een uur terug.
Hoe laat heb je de afspraak bij de VK? Enneh, mooie dag om te bevallen vandaag dames.![]()
Ik ga zo maar eens actief doen om mn nog steeds 5 maanden zwanger uitziende buik minder te laten worden![]()
Ik ben gezellig aan het wassen vandaag. Wat jijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:06 schreef flugeltje het volgende:
Meldt!
Niets aan de hand, poetsdag dus we gaan er weer voor
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:01 schreef snoopy het volgende:
Oeke, wat een poppetje![]()
En ze heeft de coolste naam vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |