Hier tijdens de zwangerschappen ook geen behoefte aan chocola en toch 3x een jongen.quote:
Weet ik niet, hoe was het bij de zwangerschappen van je jongens? Anders? Dan wie weetquote:
Ik weet het eigenlijk niet meer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:37 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Weet ik niet, hoe was het bij de zwangerschappen van je jongens? Anders? Dan wie weet
(en sorry, het zegt echt nietsik heb zulke andere dingen deze keer... en toch echt weer een meid)
Zeebanket. Nomnomnom!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mèn ik krijg trek van hier meelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeh, vind het ook nog steeds heel spannend. Krijg eerst met 9 weken (dus over 2 weken) nog een echo. Denk dat ik het dan sowieso al een stuk relaxter vind, want dan ben ik mijn 'eigen' mijlpaal voorbij. Vorige keer kreeg ik met 8 weken een miskraam. En ik weet dat ik met 9 weken nog steeds niet safe ben, maar het komt dan wél steeds dichterbij die 12 stuksquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef Women86 het volgende:
Oeke en gezin gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!
Coco, wat een geweldig nieuws! Ik duim voor je dat je straks een goede 12 weken echo hebt!
Diaan gefeliciteerd met je zwangerschap.
mag ik ook in het lijstje? 1 oktober ben ik uitgerekend
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Marjolijntje, het is eigenlijk allemaal al gezegd. Ik kan me jouw verantwoordelijkheidsgevoel wel heel goed voorstellen.Ik las clitoris.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vies ding....quote:
Oeh dat vond ik juist zo fijn dat P hier echt tegendruk gaf in mijn rug. Die heeft echt hard kunnen werken toen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
He dat wilde ik zeggen
Nou ja ik had er vriend van gemaakt![]()
Weet.nog.wel, toen de verpleegkundige t.geniale idee kreeg dat ie wel in mn rug kon duwen tijdens.rugweeen, hmmm ja laat maar
Niet.fijn
Ja he>quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:48 schreef miss_sly het volgende:
Ze heeft hetzelfde neusje als Ko
Ze is mooi, oeke! Geniet er van
Ze is ook heel kort!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een plaatjeen ik vind dat je haar gewicht er niet aan af ziet. Puck was veel meer een schrielkipje met 3010gram.
Dat heb ik zeker! Dankjewel!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:36 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
http://nvab.artsennet.nl/(...)tra-verlof-nodig.htm
Voor Bijtje!
Ik kwam het tegen en dacht wie weet heb je er wat aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |