+1quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:15 schreef Sorbootje het volgende:
Coco!![]()
Wat een mooi nieuws!
Ik snap die mannen ook wel hoor. Ze voelen zelf niet hoe het is en natuurlijk is het kotsen zwaar k*t, maar -en nu spreek ik even voor mezelf- ik kan ook wel erg onredelijk zijn nu ik zwanger ben en dan vind ik "de hormonen" best wel een kutsmoes, ik bedoel ze veroorzaken het wel, maar je kunt er op terugkomen in alle redelijkheid . Je bent er nog altijd zelf bij. Wij vrouwen kunnen draken zijn en da's nog eens erger in zwangere toestand.
Dat blijkt uit niets, dus ik denk het niet...quote:
das balen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat blijkt uit niets, dus ik denk het niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
das balen!
Tis nu jouw beurt hoor!! Ik ben benieuwd naar pietertje!
Ik denk dat je daar ook van uit moet gaan... valt het een beetje mee. Bij Willem duurde het ook lang of niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik gok dat het nog wel effe gaat duren, geen van de reguliere 'trucjes' werkt dus m'n lichaam is er gewoon nog helemaal niet klaar voor.... Het zal wel weer 42 weken worden.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof dat ik me hier ook weer mag melden...Wow Diaan!! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog zo'n onverwacht cadeautje
.
Venus in pocketformaat
© loveli
Yeps, zie mn onderschrift. Eentje van 10 en eentje van 3. Beide jongetjes.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Diaan. gefeliciteerd! Heb je al kinderen?
Yupz, ingeleid bij 42... Ik wil eigenlijk spontaan, maar ik zie het somber in...quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar ook van uit moet gaan... valt het een beetje mee. Bij Willem duurde het ook lang of niet?
Okay..quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja zit nu op mobiel internet want lig in bed. Dus dan zie ik die onderschriften niet.. okay wat een leuk cadeau diaan!
Zelfde verhaal als bij mij. Bij Twan ook ingeleid bij 42, bij Lennon uiteindelijk ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yupz, ingeleid bij 42... Ik wil eigenlijk spontaan, maar ik zie het somber in...
Wat n mooi kado! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay..
Ja, we waren echt flabbergasted. Niet meer verwacht, ik zou deze maand spiraaltje krijgen. We hadden ons er bij neer gelegd dat het bij 2 zou blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |