goed bezig Herman Rammedibambam!quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die ben ik 1 voor 1 even aan het uitwonen
brb
En toen werd ik wakkerquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En toen werd ik wakker
Hoog tijd om weer te gaan slapenTrusten!
Slaap lekker en heb een gezellige nacht samenquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed, dan is het sneller maandag
slaap lekker
dat zal wel lukken! ik kruip lekker tegen die lekker zachte wolf aan met mijn keiharde lichaamquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Slaap lekker en heb een gezellige nacht samen
quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zal wel lukken! ik kruip lekker tegen die lekker zachte wolf aan met mijn keiharde lichaam![]()
Bussen worden sporadisch ingezet want ze hopen dat het probleem zich vanzelf om 9 uur oplost. Maar: Gratis Koffie! Daar gaat het om bij de dames en heren reizigers!quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:11 schreef alors het volgende:
NS & Prorail zijn weer hard aan het falen
Ik hoorde net al verhalen van lui die er al uren zonder informatie staan te wachten, of taxi's van 60 euro voor een paar kmquote:Op donderdag 22 maart 2012 07:11 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen rond Amsterdam die met de trein moet: Sterkte
whut? you serious?quote:Op donderdag 22 maart 2012 06:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Giel laat iets van Raffish horen en nu missen jullie het allemaal
vanmiddag terugluisteren via 3fm.nlquote:Op donderdag 22 maart 2012 07:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whut? you serious?
heeft iemand dit gecapt if Guppy is serious?
http://download.omroep.nl(...)0.mp3?start=46432000quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whut? you serious?
Vanmiddag ff terugluisteren jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 07:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whut? you serious?
Hij heet ook Kees, maar artiestennaam he...quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Case? Dacht dat het Kees was joh. Volendam
Erger nog, hij heet eigenlijk Kees Veerman...quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:34 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heet ook Kees, maar artiestennaam he...
Net als de helft van mannelijk Volendam, dus dan is een artiestennaam geen overbodige luxequote:Op donderdag 22 maart 2012 08:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Erger nog, hij heet eigenlijk Kees Veerman...
Zeker, anders zou 'ie blijven hangen in duetjes met Jan Smit en Nick & Simon...quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:53 schreef alors het volgende:
[..]
Net als de helft van mannelijk Volendam, dus dan is een artiestennaam geen overbodige luxe
quote:
Ik ga met de dag meer voor je vallenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
The Riddle![]()
![]()
DomienMond dicht
Niks slechte beat
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga met de dag meer voor je vallen![]()
Dat nummer kwam heerlijk binnen net onder het rijden
Eens, al vind ik niet alles slechter gewordenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja zeker een fijn plaatje ja... Doet me denken aan betere tijden(Vroegâh was alles betâh)
Stiekem best een leuke plaat ja! Zei m'n collega toevallig ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens, al vind ik niet alles slechter geworden![]()
We are young, blijft mooi
Man en single?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stiekem best een leuke plaat ja! Zei m'n collega toevallig ook
Nee hoor, met dit weer ben ik niet boos te krijgen!quote:
Vrouw, 54 en getrouwdquote:
Getrouwde vrouwen sla ik over, ik wil geen relaties om zeep helpenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouw, 54 en getrouwd![]()
Er zijn wel genoeg single mannen hier, maar zijn allemaal techneuten dus ik waarschuw je maar alvast
Ah jij valt op apathische, contactgestoorde mannenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Getrouwde vrouwen sla ik over, ik wil geen relaties om zeep helpen![]()
En een techneut heb ik geen moeite mee
Volgens mij valt dat ook nog wel meequote:Op donderdag 22 maart 2012 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah jij valt op apathische, contactgestoorde mannen
Dan sta ik alvast vooraan in de rij(*techneut meldt zich)
Was geinig jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:16 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Echt geweldig, kon niet stoppen met lachen
Zou ze op mij vallen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah jij valt op apathische, contactgestoorde mannen
Dan sta ik alvast vooraan in de rij(*techneut meldt zich)
Kutquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
Maar ik ben een slechte techneut
Ik ben noch apathisch, noch contactgestoord
Kun je beter niet willen, krijg je blauwe plekken vanquote:
Hehequote:Op donderdag 22 maart 2012 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Kun je beter niet willen, krijg je blauwe plekken van
Ja, ik ben me er een...quote:
Je mag me wel begeleiden om apatisch the wordenquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik ben me er een...![]()
Ik ga naar m'n werk, tot later vanmiddag![]()
Herman Finkersquote:
Finkers is altijd +100!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herman Finkers
"Ik ben mij er eentje"
Ik moest bij de buren zijn...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Oh en wat komt ie doen dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:09 schreef Sersjee het volgende:
O, en er komt weer een KX-figuur naar 3: Herman Hofman. Was nog "geheim", maar naar goed gebruik was Rob dat even vergeten.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moest bij de buren zijn...Ligt aan het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
geweldig! dankjewel! Raffish op 3fm! SOP SOP SOP!quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://download.omroep.nl(...)0.mp3?start=46432000
Ik hoor net dat het je kans is om Raffish aan te vragen als plaat-voor-je-kop-plaatquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geweldig! dankjewel! Raffish op 3fm! SOP SOP SOP!
dat vind ik niet zo aardig van jou.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het je kans is om Raffish aan te vragen als plaat-voor-je-kop-plaat
Beter een kort fragmentje dan helemaal niks hequote:Op donderdag 22 maart 2012 17:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geweldig! dankjewel! Raffish op 3fm! SOP SOP SOP!
juist. en wellicht betekent dat dat Raffish in Dalet staat en dat maakt de kans op t honoreren van mijn Request groter!quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Beter een kort fragmentje dan helemaal niks he
Eva Simonsquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
juist. en wellicht betekent dat dat Raffish in Dalet staat en dat maakt de kans op t honoreren van mijn Request groter!![]()
Ik heb dat altijd met Rudyquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:11 schreef wolfrolf het volgende:
Toch gek om Ekdom in de oude 3FM studio te zien voor Radio 6
Is al een paar weken zo op de avond, ik heb er ook niet zoveel zin meer in om elke keer een paar uur lang de lapo te hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, het topic is gewoon dood
shit happens.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, het topic is gewoon dood
Ik vind het jammer, ik vind Fok!-en een leuke avondafleiding en een mooi SOG-middel. Het is niet anders...quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
nja, tis hier 's avonds idd dood. reden is dat er niemand echt blijft hangen.....ik ook niet aangezien ik ook aan mijn filmgemiddelde moet denken...en vreemdelingen verslaan in Fifa12....
en ik mis Hans
maar morgenavond vanaf 19.00u ben ik weer van de partij!
dan is het voor je studie maar goed dat het hier niet meer zo druk is....ach, misschien komt het wel weerquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, ik vind Fok!-en een leuke avondafleiding en een mooi SOG-middel. Het is niet anders...
En Hans... Ik spelde laatst "hans" in Wordfeud en het werd goedgekeurd. Dat geeft wel aan hoe zo'n halfgod het was!
Ik heb juist afleiding nodig om te presteren, komt helemaal niet handig uitquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan is het voor je studie maar goed dat het hier niet meer zo druk is....ach, misschien komt het wel weer
maar ik ga mijn bed opzoeken.....ik moet toch maar eens aan mijn goede voornemen om eerder naar bed te gaan gehoor gaan geven.....wehehe, lukt me 1x ofzo
trusten
Nou, na die op Ned2 ben ik naar m'n cluppie gefietst om bier te drinken en AZ uit te lachen. Donderdagavondquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:20 schreef borisz het volgende:
Sersjee heeft een railaway marathon georganiseerd. Vandaar de rust hier.
Hans was tof!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
Hans![]()
![]()
![]()
![]()
Dexter seizoen 6 dan eindelijk af.
Wat nu?
bye bye man bye byequote:
Maandagenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
Aftellen naar maandag.
Who needs the weekend![]()
Welterusten!
Nou ja, komend weekend vind ik dan wel weer erg fijn. Want vrij en mooi weer. En eindelijk tijd maken om alle baggerwerkzaamheden voor school op te lossenquote:
Lekker droog idd.quote:
En?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
Hans![]()
![]()
![]()
![]()
Dexter seizoen 6 dan eindelijk af.
Wat nu?
PINGEN!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:02 schreef minthy het volgende:
Wtf moet een kind van 8 met een smartphone?!
Whatsapp is een superappquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
PINGEN!
Want die prutsers van 8 willen allemaal een blackberry, de meest kansloze smartphone die er te krijgen is... En dat willen ze om te pingen
Neem gewoon whatsapp, kan je tenminste een fatsoenlijke telefoon kopen
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Whatsapp is een superapp![]()
Maar spelen die koters niet meer buiten ofzo?
Op m'n werk hebben we overigens een hekel aan al die digitale communicatie, wij zien er niets van. Lastig om te begeleiden als er onderling heibel is
Bruggers van 12 vragen aan docenten Nederlands om Wordfeud-tips en ik denk dat diezelfde bruggers inmiddels ook aan de docenten Engels vragen wat woord zus en zo betekent voor Draw Something. Achjaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Whatsapp is een superapp![]()
Maar spelen die koters niet meer buiten ofzo?
Op m'n werk hebben we overigens een hekel aan al die digitale communicatie, wij zien er niets van. Lastig om te begeleiden als er onderling heibel is
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bruggers van 12 vragen aan docenten Nederlands om Wordfeud-tips en ik denk dat diezelfde bruggers inmiddels ook aan de docenten Engels vragen wat woord zus en zo betekent voor Draw Something. Achja
Goedemorgen
Ik had in de eerste klas overigens ook al een mobieltje, zit ik me net te bedenken. Maar goed, dat was in die goede oude tijd, daar kon ik dan mee bellen en smsen.quote:
Ik was al lang en breed van school toen de mobiel zijn intrede deed, ik heb de laatste jaren een flinke inhaalslag gemaakt op dat gebiedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had in de eerste klas overigens ook al een mobieltje, zit ik me net te bedenken. Maar goed, dat was in die goede oude tijd, daar kon ik dan mee bellen en smsen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
Oh god, ze gaat openen met snow patrol
Schattig dat gemekker, maar als je zoveel last hebt van Claudia dan prop je toch watjes in je oren? Hoef je je er ook niet meer aan te storenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
Snow Patrol, Claudia
De toon is alweer gezet
Straks Stenders![]()
![]()
Ach, is goed voor m'n werk ethosquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Schattig dat gemekker, maar als je zoveel last hebt van Claudia dan prop je toch watjes in je oren? Hoef je je er ook niet meer aan te storen
Goedzo mop, das een redelijk positieve benaderingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, is goed voor m'n werk ethoswant die 2 uur moeten z.s.m. voorbij!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:04 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een journalistiek van Biem
"Steeds meer jonge meisjes zuipen als kerels"
quote:
Tnx!quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Tnx!![]()
Na vanavond heb ik maar liefst 3 hele dagen vrij, tofjes
Als ik 3FM kon ontvangen had ik dat ook gedaan tijdens het klussen. Ik heb Sky aan staan, en soms bij storing 538quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
Timur & Ramon![]()
![]()
![]()
Afgelopen 2 weken op zaterdagmiddag geschilderd in huis met hun 2 op de achtergrond. Wat een fantastisch programma
Die zijn geweldig, het enige programma waarvoor ik in het weekend de radio aanzet! En sinds afgelopen weekend ga ik ook vaker naar Sander luisteren in de nachtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
Timur & Ramon![]()
![]()
![]()
Afgelopen 2 weken op zaterdagmiddag geschilderd in huis met hun 2 op de achtergrond. Wat een fantastisch programma
Sander maakt inderdaad een puik programma!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Die zijn geweldig, het enige programma waarvoor ik in het weekend de radio aanzet! En sinds afgelopen weekend ga ik ook vaker naar Sander luisteren in de nacht
Kkgoed ideequote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ging net ff met de rokers mee in het zonnetje buiten zitten
Ik denk dat ik ook maar ga beginnen met roken!
Ja als ik begin, begin jij automatisch ook met rokenquote:
Ik vraag me nu echt af hoe jullie dat doen als er een begint te batsen...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja als ik begin, begin jij automatisch ook met roken
Wie is het?? Kan niet luisteren, ik moet in de zon zittenquote:
Geen telefoon met FM ofzo? Net heerlijk in 't park gelegen met Stenders aan en daarna nog een stukje C&S. Little talks van Of monster and man is de nieuwe MHquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Wie is het?? Kan niet luisteren, ik moet in de zon zitten
Oh jawel, maar ik ben aan het werk (aangepast aan het weerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen telefoon met FM ofzo? Net heerlijk in 't park gelegen met Stenders aan en daarna nog een stukje C&S. Little talks van Of monster and man is de nieuwe MH
Oermensenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:15 schreef alors het volgende:
WTF wat een mongols bellen er toch ook altijd he
Meid dan wordt jij heerlijk van 2 kanten genomenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag me nu echt af hoe jullie dat doen als er een begint te batsen...
Die Duitser/Limbo hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:15 schreef alors het volgende:
WTF wat een mongols bellen er toch ook altijd he
Nou, wat een feest!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Meid dan wordt jij heerlijk van 2 kanten genomen
Iedere week?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:01 schreef 3rdRock het volgende:
goedenavond! ik ga zo lekker pizzaatje eten
in principe iedere vrijdagavond jaquote:
ja, vind ik ook belachelijk. ze kunnen die 2 er altijd nog uitschoppen als het echt uit de hand dreigt te lopen...quote:
ik heb geen idee eigenlijk..maar vorige week was ik ook al vergeten dat Stacey Rookhuizen zou komen...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:05 schreef Evertjan het volgende:
Goedeavond trouwens allemaalIs er nog een gast vanavond?
is altijd lekker nummerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lekker nummer om mee binnen te vallen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:13 schreef Evertjan het volgende:
JapanZou ik nog zo graag is naar toe willen!
Trekt mij totaaaal niet, toch wil ik er wel eens kijken, lijkt me echt een bizarre wereld.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:13 schreef Evertjan het volgende:
JapanZou ik nog zo graag is naar toe willen!
neehoor, aankomend weekend pasquote:
Dit. Sws Azie niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Trekt mij totaaaal niet, toch wil ik er wel eens kijken, lijkt me echt een bizarre wereld.
Staat het hier bij: http://www.bol.com/nl/p/m(...)09666623/index.html?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:18 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand nog die Ekdom zomer plaat van een paar jaar geleden was een soort samba salsa plaat helemaal instrumentaal. Ligt op het puntje van me tong
Ha dat heb ik dus ook, behalve Zuid-Oost Azie, die eilanden enzo, dat lijkt me nog wel wat.quote:
twitter:
Ze blijven geweldig die weekend tweets van hemquote:
Mwaaah, doe mij dan Australie en Nieuw Zeeland maarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ha dat heb ik dus ook, behalve Zuid-Oost Azie, die eilanden enzo, dat lijkt me nog wel wat.
ga ik lekker mee, kan ik ook bij jouw familie op bezoekquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwaaah, doe mij dan Australie en Nieuw Zeeland maar![]()
Kan ik in Aus gelijk even bij familie op bezoek
Joe!quote:
Die ben ik inmiddels alweer zat dus ik vind het wel prima zo, alleen wel een beetje laatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:23 schreef ConscienceNL het volgende:
Had liever Django Django als MH gehad.
Inderdaad, IKEA-plaatachtig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
ah, de nieuwe MH. ben benieuwd. bandnaam is iig al ok.
owja, beetje Mumford and Sons en die IKEAplaatachtig. ja wel leuk
Iddquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
ah, de nieuwe MH. ben benieuwd. bandnaam is iig al ok.
owja, beetje Mumford and Sons en die IKEAplaatachtig. ja wel leuk
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:22 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd. Iemand een printscreen van Ekdom zn kapsel?
Dokter Utker!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
ik eet nu pizza. thaichickenpizza van dr OE (spreek uit OE) tker
nee, OEtker!quote:
Volgende week MH.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:30 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iedereen de nieuwe Anouk al gezien?
nee, gelukkig niet...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:30 schreef Pino112 het volgende:
Gezien zei ik:quote:
twitter:HeleenvanRoyen twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 08:18:15Schatjes, ik ga op vakantie naar Thailand. Opdat jelui me niet vergeten een #spiegelfoto http://t.co/We6QNak5 reageer retweet
twitter:rickromijn1 twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 19:33:42Zit bij de finale van Voice kids . En uit de box komt #Borsato met het is Kerstmis. De mussen vallen inmiddels dood van het dak reageer retweet
is eigenlijk, op die kop na, een lekker wijf.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gezien zei ik:[ afbeelding ]twitter:HeleenvanRoyen twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 08:18:15Schatjes, ik ga op vakantie naar Thailand. Opdat jelui me niet vergeten een #spiegelfoto http://t.co/We6QNak5 reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef Evertjan het volgende:
twitter:rickromijn1 twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 19:33:42Zit bij de finale van Voice kids . En uit de box komt #Borsato met het is Kerstmis. De mussen vallen inmiddels dood van het dak reageer retweet
Bedoelt hij daarmee te zeggen dat het sneu is dat dat nummer wordt gedraaid? Want hij zit bij de finale van de Voice Kids. Het kan nog erger. Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef Evertjan het volgende:
ik ben er nog helemaal uit want van die 2 dingen sneuer is...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedoelt hij daarmee te zeggen dat het sneu is dat dat nummer wordt gedraaid? Want hij zit bij de finale van de Voice Kids. Het kan nog erger. Ik bedoel maar.
Oh en hoi trouwens.Ik heb een week lang geen 3fm geluisterd. Q Music jaren '90 Top 500 ftw!
Rainbow in the Sky stond op 1.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben er nog helemaal uit want van die 2 dingen sneuer is...
ow, die qmusic heb ik ook wat van gehoord. de 90s...vol met jeugdherinneringen
twitter:HaarvanGerard twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 19:32:15Hoi, ik ben een klein luisje in het nieuwe haar van @GerardEkdom en heb dit account gemaakt ☺ #3FM #Ekstraweekend #Gerard ##Ekdom reageer retweet
Nee tochquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef ConFoosedOne het volgende:
twitter:HaarvanGerard twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 19:32:15Hoi, ik ben een klein luisje in het nieuwe haar van @GerardEkdom en heb dit account gemaakt ☺ #3FM #Ekstraweekend #Gerard ##Ekdom reageer retweet
godallesjezusquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef ConFoosedOne het volgende:
Twitter is altijd al sneu geweest.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee tochHet wordt nu echt een beetje sneu.
lekker nummer, al vind ik Luv u more van Elstak fijnerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Rainbow in the Sky stond op 1.
Multivlaai!
Life is like a dance.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker nummer, al vind ik Luv u more van Elstak fijner
NEE! en dat wil ik ook graag zo houden!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:30 schreef Pino112 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |