goed bezig Herman Rammedibambam!quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die ben ik 1 voor 1 even aan het uitwonen
brb
En toen werd ik wakkerquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En toen werd ik wakker
Hoog tijd om weer te gaan slapenTrusten!
Slaap lekker en heb een gezellige nacht samenquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed, dan is het sneller maandag
slaap lekker
dat zal wel lukken! ik kruip lekker tegen die lekker zachte wolf aan met mijn keiharde lichaamquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Slaap lekker en heb een gezellige nacht samen
quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zal wel lukken! ik kruip lekker tegen die lekker zachte wolf aan met mijn keiharde lichaam![]()
Bussen worden sporadisch ingezet want ze hopen dat het probleem zich vanzelf om 9 uur oplost. Maar: Gratis Koffie! Daar gaat het om bij de dames en heren reizigers!quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:11 schreef alors het volgende:
NS & Prorail zijn weer hard aan het falen
Ik hoorde net al verhalen van lui die er al uren zonder informatie staan te wachten, of taxi's van 60 euro voor een paar kmquote:Op donderdag 22 maart 2012 07:11 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen rond Amsterdam die met de trein moet: Sterkte
whut? you serious?quote:Op donderdag 22 maart 2012 06:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Giel laat iets van Raffish horen en nu missen jullie het allemaal
vanmiddag terugluisteren via 3fm.nlquote:Op donderdag 22 maart 2012 07:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whut? you serious?
heeft iemand dit gecapt if Guppy is serious?
http://download.omroep.nl(...)0.mp3?start=46432000quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whut? you serious?
Vanmiddag ff terugluisteren jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 07:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whut? you serious?
Hij heet ook Kees, maar artiestennaam he...quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Case? Dacht dat het Kees was joh. Volendam
Erger nog, hij heet eigenlijk Kees Veerman...quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:34 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heet ook Kees, maar artiestennaam he...
Net als de helft van mannelijk Volendam, dus dan is een artiestennaam geen overbodige luxequote:Op donderdag 22 maart 2012 08:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Erger nog, hij heet eigenlijk Kees Veerman...
Zeker, anders zou 'ie blijven hangen in duetjes met Jan Smit en Nick & Simon...quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:53 schreef alors het volgende:
[..]
Net als de helft van mannelijk Volendam, dus dan is een artiestennaam geen overbodige luxe
quote:
Ik ga met de dag meer voor je vallenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
The Riddle![]()
![]()
DomienMond dicht
Niks slechte beat
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga met de dag meer voor je vallen![]()
Dat nummer kwam heerlijk binnen net onder het rijden
Eens, al vind ik niet alles slechter gewordenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja zeker een fijn plaatje ja... Doet me denken aan betere tijden(Vroegâh was alles betâh)
Stiekem best een leuke plaat ja! Zei m'n collega toevallig ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens, al vind ik niet alles slechter geworden![]()
We are young, blijft mooi
Man en single?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stiekem best een leuke plaat ja! Zei m'n collega toevallig ook
Nee hoor, met dit weer ben ik niet boos te krijgen!quote:
Vrouw, 54 en getrouwdquote:
Getrouwde vrouwen sla ik over, ik wil geen relaties om zeep helpenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouw, 54 en getrouwd![]()
Er zijn wel genoeg single mannen hier, maar zijn allemaal techneuten dus ik waarschuw je maar alvast
Ah jij valt op apathische, contactgestoorde mannenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Getrouwde vrouwen sla ik over, ik wil geen relaties om zeep helpen![]()
En een techneut heb ik geen moeite mee
Volgens mij valt dat ook nog wel meequote:Op donderdag 22 maart 2012 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah jij valt op apathische, contactgestoorde mannen
Dan sta ik alvast vooraan in de rij(*techneut meldt zich)
Was geinig jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:16 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Echt geweldig, kon niet stoppen met lachen
Zou ze op mij vallen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah jij valt op apathische, contactgestoorde mannen
Dan sta ik alvast vooraan in de rij(*techneut meldt zich)
Kutquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
Maar ik ben een slechte techneut
Ik ben noch apathisch, noch contactgestoord
Kun je beter niet willen, krijg je blauwe plekken vanquote:
Hehequote:Op donderdag 22 maart 2012 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Kun je beter niet willen, krijg je blauwe plekken van
Ja, ik ben me er een...quote:
Je mag me wel begeleiden om apatisch the wordenquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik ben me er een...![]()
Ik ga naar m'n werk, tot later vanmiddag![]()
Herman Finkersquote:
Finkers is altijd +100!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herman Finkers
"Ik ben mij er eentje"
Ik moest bij de buren zijn...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Oh en wat komt ie doen dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:09 schreef Sersjee het volgende:
O, en er komt weer een KX-figuur naar 3: Herman Hofman. Was nog "geheim", maar naar goed gebruik was Rob dat even vergeten.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moest bij de buren zijn...Ligt aan het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
geweldig! dankjewel! Raffish op 3fm! SOP SOP SOP!quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://download.omroep.nl(...)0.mp3?start=46432000
Ik hoor net dat het je kans is om Raffish aan te vragen als plaat-voor-je-kop-plaatquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geweldig! dankjewel! Raffish op 3fm! SOP SOP SOP!
dat vind ik niet zo aardig van jou.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het je kans is om Raffish aan te vragen als plaat-voor-je-kop-plaat
Beter een kort fragmentje dan helemaal niks hequote:Op donderdag 22 maart 2012 17:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geweldig! dankjewel! Raffish op 3fm! SOP SOP SOP!
juist. en wellicht betekent dat dat Raffish in Dalet staat en dat maakt de kans op t honoreren van mijn Request groter!quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Beter een kort fragmentje dan helemaal niks he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |