abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109372388
Ik ben 20, van buitenlandse/islamitische afkomst, en heb al bijna 3! Jaar een Nederlandse vriend.

Thuis is het sowieso altijd kut geweest. Mijn zus en broer en ik negeren elkaar volkomen. Als we elkaar buiten tegenkomen groeten we niet. Ik heb het in het verleden geprobeerd te veranderen maar mijn zus vooral is echt een heks. Verder was ik altijd het zwarte schaap van de familie. Mishandeling was normaal, zowel psychisch als fysiek. Vooral mijn moeder heeft mij vaak genoeg uitgescholden, gewenst dat God mij terug zou nemen, ik was een hoer en blabla. Nu moet je je hierbij voorstellen dat ik een 10jarig kind was dat bijvoorbeeld buiten haar nieuwe kleding vies had gemaakt. Totaal uit proportie dus. Van de mishandelingen herinner ik me een paar als de dag van gisteren, ook al was ik pas 4 jaar. Ben vaak zat met een blauw oog naar school gegaan.

Anyway, tegenwoordig ben ik zoveel mogelijk van huis. Ik studeer en werk bijna 30 uur zodat ik niet thuis hoef te zijn. Uit huis gaan kan niet want 'cultuur'.

Mijn vriend dus. Nederlands en het licht in mijn leven. Bijna 3 jaar nu en mijn moeder is erachter gekomen. Hoe weet ik niet, zal wel het typische geroddel zijn. Ze kwam mijn kamer in om me uit te schelden, in haar tirade noemde ze zijn naam en daarom weet ik dat ze het weet. Ze riep dat ik moest wachten tot papa terug was en dat ze me dan ging vermoorden. Hiermee maakte ze zagende bewegingen met haar hand langs mijn nek. Ik heb haar weggeduwt en ben naar school gegaan.

Mijn vader zit dus in het buitenland. Zondag komt hij terug en ik ben doodsbenauwd. Ergens hoop ik dat hij een normaal gesprek met me aan wilt gaan, zodat ik hem kan vertellen dat ik van mijn vriend hou en mijn toekoms met hem zie. Maar ik vrees het ergste.

Mijn vriend heb ik nooit verteld van de thuissituatie en dat wil ik ook niet. Ik schaam me ervoor en ook wil ik niet dat hij mijn ouders raar zou aankijken. Het blijven mijn ouders.

Maar nu weet ik niet meer war ik moet doen. Waar moet ik heen als het uit de hand loopt? Hoe neem ik al mijn spullen mee als ik wegloop?

Pff nou ja, toch fijn om van me af te schrijven zo.
** I can love you in 1,000,000 ways, & if you don't like it, send it back in 30 days!
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:43:58 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109372448
TS, ik zou een ander onderkomen zoeken, schijt aan familie en cultuur, ga bij je vriend logeren en regel wat voor jezelf.

[ Bericht 64% gewijzigd door Daniel1976 op 22-03-2012 07:45:41 ]
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:45:41 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_109372519
Zeg tegen je ouders dat het racisten zijn, dat ze hun familie en cultuur te schande maken. Nederlanders zijn ook mensen.

De aanval is de beste verdediging.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_109372547
Is het een idee om te vragen of je vriend bij het gesprek met je vader komt zitten?
Sowieso, een moeder die zegt dat ze haar kind gaat vermoorden.. dat kan echt niet..
Vertel je vriend alles, tegen hem moet je eerlijk zijn. :)
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_109372555
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:43 schreef leeell het volgende:
TS, ik zou een ander onderkomen zoeken, schijt aan familie en cultuur, ga bij je vriend logeren en regel wat voor jezelf.
Dit dus over je spullen aan welke kant van het huis woon aan de voorkant? Pak een touw en een mand stop je spulletjes erin laten zakken uit het raam in de auto gooien en weg gaan ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Daniel1976 op 22-03-2012 07:46:02 ]
pi_109372561
Hoezo weet je vriend er na drie jaar niks van? :{
Maar godverdomme, wat klote.
Edit: Wat moet je met spullen? Zoek je belangrijke papieren/spullen bij elkaar, stop ze in een tas en ga naar je vriend toe. Blegh.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_109372584
Blijf van m'n lijf huis?
Of is dat ook al weg bezuinigd..
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:47:21 #8
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109372599
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:46 schreef Sam-x het volgende:
Is het een idee om te vragen of je vriend bij het gesprek met je vader komt zitten?
Sowieso, een moeder die zegt dat ze haar kind gaat vermoorden.. dat kan echt niet..
onderschat niet dat religeuze gekken niet voor rede vatbaar zijn, beter gewoon volledig breken met ze.
pi_109372635
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zeg tegen je ouders dat het racisten zijn, dat ze hun familie en cultuur te schande maken. Nederlanders zijn ook mensen.

De aanval is de beste verdediging.
Nja ik denk dat mijn ouders er eerder van overtuigd zijn dat IK de familie ten schande maak.

Het dringt ook niet tot ze door als ik zeg dat ik schijt heb daaraan. Het is MIJN leven, ik moet zelf zorgen voor mijn geluk.
** I can love you in 1,000,000 ways, & if you don't like it, send it back in 30 days!
pi_109372657
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit.
quote:
En dit.

En 'cultuur' is echt geen geldige reden om zo door te gaan met je leven. Kun je niet terecht bij je vriend?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2012 23:48:59 ]
pi_109372702
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:48 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Nja ik denk dat mijn ouders er eerder van overtuigd zijn dat IK de familie ten schande maak.

Het dringt ook niet tot ze door als ik zeg dat ik schijt heb daaraan. Het is MIJN leven, ik moet zelf zorgen voor mijn geluk.
Beter ga je weg gewoon omdat jou ouders het toch niet in gaan zien tenzij je overgaat tot grof geweld O-)

Maar dat wil je niet O+
pi_109372733
Ik heb hier laatst een film over gezien. Liep niet zo goed af. ;(
pi_109372744
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:48 schreef zarGon het volgende:
En 'cultuur' is echt geen geldige reden om zo door te gaan met je leven. Kun je niet terecht bij je vriend?
Oh jawel hoor.. :') Was het maar zo simpel.
LEAVE KB ALONE.
pi_109372752
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Edit: Wat moet je met spullen? Zoek je belangrijke papieren/spullen bij elkaar, stop ze in een tas en ga naar je vriend toe. Blegh.
Eerlijk? Niemand weet het. Als ik er nu aan terugdenk vraag ik me ook a waarom mijn juffen van de basisschool het niet raar vonden dat ik met een blauw oog op school kwam.

Is het raar dat ik alsnog ergens mijn ouders in bescherming wil nemen? Ik wil ook niet dat mijn vriend een raar beeld van ze heeft, hij heeft ze nooit ontmoet dus ik heb altijd kunnen volhouden dat wij een heel warm en liefdevol gezin waren.
pi_109372776
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:50 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Eerlijk? Niemand weet het. Als ik er nu aan terugdenk vraag ik me ook a waarom mijn juffen van de basisschool het niet raar vonden dat ik met een blauw oog op school kwam.

Is het raar dat ik alsnog ergens mijn ouders in bescherming wil nemen? Ik wil ook niet dat mijn vriend een raar beeld van ze heeft, hij heeft ze nooit ontmoet dus ik heb altijd kunnen volhouden dat wij een heel warm en liefdevol gezin waren.
Ik denk dat je eerst eens met je vriend moet gaan praten :)
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_109372812
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:46 schreef Sam-x het volgende:
Dat eerste? Was het maar zo.. Ik moest een beetje lachen bij het idee. Ik moet al letterlijk blij zijn als mijn vader MIJ niets aandoet, laat staan als ik meteen mijn vried meeneem.
pi_109372830
quote:

[..]

Had het ook hoor niemand die het zag of wou zien ;(
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:52:34 #18
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109372834
punt is vaak met kinderen van gezinnen als de jouwe dat ze geheel geïndoctrineerd zijn met het feit dat jullie cultuur "belangrijk" is en dat je familie alles is en zeker als vrouw ben je minderwaardig en moet je luisteren, zelfs als jullie weg willen, kunnen jullie vaak nog steeds niet willen breken met de oude gewoontes, erg jammer dat je het niet inziet, vertel je vriend het en ga weg daar.
pi_109372896
quote:

[..]

Mensen, allemaal egoisten, zien wat ze zien willen en willen geen problemen groter maken. Zo gaat dat.

En nee, beetje. Ik zit in een soortgelijke situatie. En nee het is niet raar tegenover je vriend, je hebt hetwaarschijnlijk niet verteld uit schaamte... uiteindelijk gaat het om dat je het uberhaupt hebt verteld aan hem.. hij kan je hierbij ontzettend mee steunen enz
LEAVE KB ALONE.
pi_109372920
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:52 schreef leeell het volgende:
punt is vaak met kinderen van gezinnen als de jouwe dat ze geheel geïndoctrineerd zijn met het feit dat jullie cultuur "belangrijk" is en dat je familie alles is en zeker als vrouw ben je minderwaardig en moet je luisteren, zelfs als jullie weg willen, kunnen jullie vaak nog steeds niet willen breken met de oude gewoontes, erg jammer dat je het niet inziet, vertel je vriend het en ga weg daar.
Misschien is het wel zo. Maar mijn moeder is meer een obstakel dan mijn vader. Die gewoontes, ik wil het mijn ouders niet aandoen om weg te gaan en dan bij mijn vried te gaan wonen. Dan woon ik liever op kamers als het echt uit de hand loopt.
pi_109372954
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Oh jawel hoor.. :') Was het maar zo simpel.
Op een gegeven moment houdt het op hoor. Ze zal sowieso moeten kiezen voor haarzelf of voor haar familie, voor haarzelf en haar vriend of voor haar familie.

Het is zeker niet simpel. Maar door zo te blijven aanmodderen (mishandelingen, uitgescholden worden; kortom de hele mikmak) kom je ook nergens.
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:56:11 #22
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109372967
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:55 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Misschien is het wel zo. Maar mijn moeder is meer een obstakel dan mijn vader. Die gewoontes, ik wil het mijn ouders niet aandoen om weg te gaan en dan bij mijn vried te gaan wonen. Dan woon ik liever op kamers als het echt uit de hand loopt.
wat een balk heb je dan in je smoel, je wordt gewoon mishandeld en het enige waar je aan kan denken is dat je het je ouders niet wil aandoen, heb je niet door hoe absurd dit overkomt?
pi_109372972
Welk land als ik vragen mag?
pi_109372994
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:56 schreef leeell het volgende:

[..]

wat een balk heb je dan in je smoel, je wordt gewoon mishandeld en het enige waar je aan kan denken is dat je het je ouders niet wil aandoen, heb je niet door hoe absurd dit overkomt?
nee, familie eer bla dit dat je kent het wel
LEAVE KB ALONE.
pi_109373000
quote:

[..]

Of je hebt totaal geen inlevingsvermogen.
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:58:53 #26
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109373051
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Of je hebt totaal geen inlevingsvermogen.
nee inderdaad, beter blijven aanmodderen daar en je mishandeling ondergaan zoals een goede dochter dat betaamt.
pi_109373063
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Mensen, allemaal egoisten, zien wat ze zien willen en willen geen problemen groter maken. Zo gaat dat.

En nee, beetje. Ik zit in een soortgelijke situatie. En nee het is niet raar tegenover je vriend, je hebt hetwaarschijnlijk niet verteld uit schaamte... uiteindelijk gaat het om dat je het uberhaupt hebt verteld aan hem.. hij kan je hierbij ontzettend mee steunen enz
Ik KAN het hem echt niet vertellen. De gedachte alleen al.. Ik wil niet dat hij me zielig vind ofzo, ook al ben ik nu een hoopje ellende.

Als ik wegga zou ik tegen mijn vriend zeggen dat mijn ouders de relatie niet goedkeurden, in ieder geval niets over de mishandelingen.

Wat zouden jullie doen? Alvast wat dingen klaarzetten of wegbrengen voor als het echt uit de hand loopt Zondag en ik hals over kop wegmoet? Studieboeken en kleding heb ik wel nodig..
pi_109373083
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:58 schreef leeell het volgende:

[..]

nee inderdaad, beter blijven aanmodderen daar en je mishandeling ondergaan zoals een goede dochter dat betaamt.
Ah, blijkbaar heb je echt geen idee waar je het over hebt, duidelijk dat zij zelf ook worstelt met haar opvoeding en cultuur waar ze zich in bevind en haar verlangens, dat zet je niet zomaar weg als mishandeling ondergaan. :{
pi_109373096
quote:

[..]

Natuurlijk, als je het zo typt wel; maar toch het zijn mijn ouders. Misschien niet te begrijpen maar ik hou wel van ze.
pi_109373107
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Ik KAN het hem echt niet vertellen. De gedachte alleen al.. Ik wil niet dat hij me zielig vind ofzo, ook al ben ik nu een hoopje ellende.

Als ik wegga zou ik tegen mijn vriend zeggen dat mijn ouders de relatie niet goedkeurden, in ieder geval niets over de mishandelingen.

Wat zouden jullie doen? Alvast wat dingen klaarzetten of wegbrengen voor als het echt uit de hand loopt Zondag en ik hals over kop wegmoet? Studieboeken en kleding heb ik wel nodig..
Meiske, je vertelt het niet aan je vriend om zielig gevonden te worden, maar om hulp te krijgen. Kom op, dringt dat niet door? :o
LEAVE KB ALONE.
pi_109373127
Ik zou het huis uit gaan en aangifte doen bij de politie.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_109373133
Sowieso hoe wil je het huis uit vluchten zondag als je vader EN moeder om je heen staan en weet ik veel wat aan het doen zijn..? Dan kun je beter een persoon ingelicht hebben hierover..
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:02:02 #33
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109373135
quote:
13s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ah, blijkbaar heb je echt geen idee waar je het over hebt, duidelijk dat zij zelf ook worstelt met haar opvoeding en cultuur waar ze zich in bevind en haar verlangens, dat zet je niet zomaar weg als mishandeling ondergaan. :{
ze wordt gewoon bedreigd recht in haar gezicht, wat stel je dan voor.
pi_109373157
Ies koeltoer. _O_
pi_109373168
leeell hoe simpel het voor jou ook eruit ziet, zo gaat het niet in de praktijk :') heb ik je meerdere malen duidelijk proberen te maken.
LEAVE KB ALONE.
pi_109373169
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:02 schreef leeell het volgende:

[..]

ze wordt gewoon bedreigd recht in haar gezicht, wat stel je dan voor.
Dat neemt niet weg dat ze worstelt met haar cultuur en haar verlangens hé, laat staan dat ze desondanks haar ouders niet wil kwetsen.
pi_109373185
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:02 schreef MCH het volgende:
Ies koeltoer. _O_
Gast, flikker eens op.
pi_109373196
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sowieso hoe wil je het huis uit vluchten zondag als je vader EN moeder om je heen staan en weet ik veel wat aan het doen zijn..? Dan kun je beter een persoon ingelicht hebben hierover..
Is me vaker gelukt terwijl ze met zijn tweeen bezig waren.
pi_109373243
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:03 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Is me vaker gelukt terwijl ze met zijn tweeen bezig waren.
Wauw. :{

Weet je, spullen zijn niet belangrijk. Dat jij in orde bent is belangrijker.
LEAVE KB ALONE.
pi_109373244
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat neemt niet weg dat ze worstelt met haar cultuur en haar verlangens hé, laat staan dat ze desondanks haar ouders niet wil kwetsen.
Een ding weet ik wel duizendmiljoen procent zeker; ik kies no matther what voor mijn vriend. Dan maar weg of desnoods dood. Al zou het misschien ooit uitgaan met mijn vriend, ik zal never ever nooit niet trouwen met een vent van m'n eigen ras die ik amper ken.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:06:02 #41
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109373248
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
leeell hoe simpel het voor jou ook eruit ziet, zo gaat het niet in de praktijk :') heb ik je meerdere malen duidelijk proberen te maken.
jij ben gewoon laf, en durft te stap niet te maken omdat er jarenlang op je is ingepraat over eergevoel en familie en de rest van je inferieure cultuurkenmerken, ik snap dat het niet moeilijk is maar je ben slim zat om te beseffen dat wat er gebeurt in je familie verkeerd is.

en jij kon makkelijk weggaan met de middelen die tot je beschikking waren.
pi_109373259
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Wauw. :{

Weet je, spullen zijn niet belangrijk. Dat jij in orde bent is belangrijker.
Nou ja, ik maak me een beetje zorgen over mijn studieboeken. Die heb ik echt echt nodig want over 2 weken heb ik tentamenweek
pi_109373273
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:05 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Een ding weet ik wel duizendmiljoen procent zeker; ik kies no matther what voor mijn vriend. Dan maar weg of desnoods dood. Al zou het misschien ooit uitgaan met mijn vriend, ik zal never ever nooit niet trouwen met een vent van m'n eigen ras die ik amper ken.
Mag ik je afkomst weten?

Kies niet voor je vriend, kies voor je eigen veiligheid en welzijn, als dat met hem is, so be it, maar hou wel alle gevolgen in rekening, zodat je daar voorbereid op maatregelen tegen kunt nemen.
pi_109373302
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:06 schreef leeell het volgende:

[..]

jij ben gewoon laf, en durft te stap niet te maken omdat er jarenlang op je is ingepraat over eergevoel en familie en de rest van je inferieure cultuurkenmerken, ik snap dat het niet moeilijk is maar je ben slim zat om te beseffen dat wat er gebeurt in je familie verkeerd is.

Heerlijk makkelijk hé als
1. Een jongen.
2. Achter je PC.
3. Zonder sociaal druk.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:09:39 #45
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109373320
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heerlijk makkelijk hé als
1. Een jongen.
2. Achter je PC.
3. Zonder sociaal druk.
absoluut neemt niet weg dat het verdedigen van een mishandelende familie gewoonweg dom is, en dat niets zal helpen behalve weggaan.
pi_109373327
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:06 schreef leeell het volgende:

[..]

Ja nee makkelijk niet. :') En dit topic gaat niet over mij verder. :6

quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:06 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Nou ja, ik maak me een beetje zorgen over mijn studieboeken. Die heb ik echt echt nodig want over 2 weken heb ik tentamenweek
Nou zoals ik een paar posts terug al zei: pak een tas in met spullen.. niet te veel maar alleen de belangrijkste.
LEAVE KB ALONE.
pi_109373346
quote:
5s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mag ik je afkomst weten?

Kies niet voor je vriend, kies voor je eigen veiligheid en welzijn, als dat met hem is, so be it, maar hou wel alle gevolgen in rekening, zodat je daar voorbereid op maatregelen tegen kunt nemen.
Ja goed, maar als mijn ouders mij voor een keuze stellen dan kies ik voor mijn vriend want op die manier kies ik voor mezelf.

Ik wil ook niet naar de politie. Een keer toen mijn ouders weg waren ben ik finaal in elkaar geslagen door mijn broer. Ik ben 1.60 en hij is bijna 2 bij 2. Er was niemand thuis en ik heb toen de politie gebeld terwijl ik me had opgesloten in de badkamer. Toen de politie kwam gaven ze me het advies geen aangifte te doen omdat ik dan de situatie thuis zou verergeren.

Toen mijn ouders thuis kwamen kreeg ik het ook nog van hen te verduren.

Vandaar; no politie
pi_109373347
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ja nee makkelijk niet. :') En dit topic gaat niet over mij verder. :6

[..]

Nou zoals ik een paar posts terug al zei: pak een tas in met spullen.. niet te veel maar alleen de belangrijkste.
Ja, inderdaad maak een vluchtpakketje! :7
pi_109373348
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:09 schreef leeell het volgende:

[..]

absoluut neemt niet weg dat het verdedigen van een mishandelende familie gewoonweg dom is, en dat niets zal helpen behalve weggaan.
Weggaan? Jij denkt dat vertrek niet mogelijk zal escaleren en het erger kan aflopen dan? Niemand blijft vrijwillig onder onerbarmelijke omstandigheden, zijn afwegingen, het is wel heel simpel om dingen zonder je in te bevinden 'laf' en 'makkelijk' te noemen.
pi_109373381
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:11 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Ja goed, maar als mijn ouders mij voor een keuze stellen dan kies ik voor mijn vriend want op die manier kies ik voor mezelf.

Ik wil ook niet naar de politie. Een keer toen mijn ouders weg waren ben ik finaal in elkaar geslagen door mijn broer. Ik ben 1.60 en hij is bijna 2 bij 2. Er was niemand thuis en ik heb toen de politie gebeld terwijl ik me had opgesloten in de badkamer. Toen de politie kwam gaven ze me het advies geen aangifte te doen omdat ik dan de situatie thuis zou verergeren.

Toen mijn ouders thuis kwamen kreeg ik het ook nog van hen te verduren.

Vandaar; no politie
En een eventuele vertrek / verlating van het huis zou geen vergelijkbare escalaties scheppen?
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:13:00 #51
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109373392
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Weggaan? Jij denkt dat vertrek niet mogelijk zal escaleren en het erger kan aflopen dan? Niemand blijft vrijwillig onder onerbarmelijke omstandigheden, zijn afwegingen, het is wel heel simpel om dingen zonder je in te bevinden 'laf' en 'makkelijk' te noemen.
thuisblijven (vader komt erachter) zal ook gaan escaleren, ze zullen haar dwingen met de vriend te breken en wie weet wat nog meer (verplicht terug naar land van herkomst?? ze is niet de eerste)

een afweging is het zeker, maar blijven lijkt me geen lange-termijns optie
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:13:06 #52
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109373398
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:05 schreef Goodstuff het volgende:
Een ding weet ik wel duizendmiljoen procent zeker; ik kies no matther what voor mijn vriend. Dan maar weg of desnoods dood.
:')

Maar goed, vreselijke situatie natuurlijk. Ik adviseer je gewoon om contact op te nemen met de politie of een ander vertrouwenspersoon. Dit schiet natuurlijk niet op en elke hoop op een begripvolle reactie van de kant van je ouders is gedoemd om te mislukken en enigszins naïef. Waarom niet gewoon het huis uitgaan? Waar ben je bang voor?
pi_109373456
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En een eventuele vertrek / verlating van het huis zou geen vergelijkbare escalaties scheppen?
Kan twee kanten op; of ik word daadwerkelijk vermoord, of ik word de familie 'uitgekickt'.

Wanneer ik thuisblijf zou ik mijn vriend moeten opgeven. Dat kan ik niet. Hij is het enige in mijn leven wat mij vrolijk maak en waar ik een toekomst mee zie.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:15:45 #54
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109373475
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:14 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Kan twee kanten op; of ik word daadwerkelijk vermoord, of ik word de familie 'uitgekickt'.

Wanneer ik thuisblijf zou ik mijn vriend moeten opgeven. Dat kan ik niet. Hij is het enige in mijn leven wat mij vrolijk maak en waar ik een toekomst mee zie.
precies, kies voor je stabiliteit, dus je vriend, ga tijdelijk bij hem wonen en regel dan (samen?) onderdak
pi_109373483
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:13 schreef leeell het volgende:

[..]

thuisblijven (vader komt erachter) zal ook gaan escaleren, ze zullen haar dwingen met de vriend te breken en wie weet wat nog meer (verplicht terug naar land van herkomst?? ze is niet de eerste)

een afweging is het zeker, maar blijven lijkt me geen lange-termijns optie
Thuis blijven en alles tegen der familie ingaan is dan ook alles behalve laf en makkelijk te noemen, dig?
pi_109373489
Familie uitgekickt worden lijkt me een best mooie optie.
LEAVE KB ALONE.
pi_109373514
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:14 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Wat een hel moet dat zijn, heel veel sterkte iig!
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:17:42 #58
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109373518
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Thuis blijven en alles tegen der familie ingaan is dan ook alles behalve laf en makkelijk te noemen, dig?
onwaar, het is vertrouwd gebied, en tegen haar familie ingaan kan je net zo lief tegen een muur praten, die mensen zijn geheel overtuigd van hun eigen tunnelvisie.
pi_109373520
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het zou denk ik heel veel rust meebrengen op den duur
pi_109373530
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Behalve dan dat je vogelvrij bent.
pi_109373547
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:17 schreef leeell het volgende:

[..]

onwaar, het is vertrouwd gebied, en tegen haar familie ingaan kan je net zo lief tegen een muur praten, die mensen zijn geheel overtuigd van hun eigen tunnelvisie.
Toe maar, je kent ze goed, kopje koffie gedronken met ze?
pi_109373560
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niks mis mee.
LEAVE KB ALONE.
pi_109373567
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:17 schreef leeell het volgende:

[..]

Het is vertrouwd maar na zondag ben ik ook sowieso mijn vrijheid kwijt en zal iedere stap gecontroleerd worden buiten de deur als ik voor mijn familie kies.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:19:45 #64
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109373575
Ik kan je, mocht je dat willen, in contact kunnen brengen met een vertrouwenspersoon? Ik heb het over een man die zelf een islamitische achtergrond heeft en vanwege zijn werk ervaring heeft met dit soort situaties. Echt een vreselijk aardige man.
pi_109373580
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:17 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Het zou denk ik heel veel rust meebrengen op den duur
Sowieso. Uiteindelijk wel.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:20:13 #66
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109373584
quote:

[..]

Toe maar, je kent ze goed, kopje koffie gedronken met ze?
jij kent ze blijkbaar ook goed genoeg om met ze te sympathiseren, achja , eens een trollmod....
pi_109373586
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Niks mis mee.
Vogelvrij om mee gedaan te worden naar wens.
pi_109373589
quote:

[..]

Daarom zeg ik ook dat ze moet praten met de politie.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_109373597
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:20 schreef leeell het volgende:

[..]

jij kent ze blijkbaar ook goed genoeg om met ze te sympathiseren, achja , eens een trollmod....
Ja joh, prijs ik hun even. :')
pi_109373615
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:20 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook dat ze moet praten met de politie.
Naja, ik weet niet man, zijn toch afwegingen die ze heeft gemaakt, wellicht in angst voor verdere escalaties, ik denk niet dat er een vast handleiding voor der is.
pi_109373625
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:19 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kan je, mocht je dat willen, in contact kunnen brengen met een vertrouwenspersoon? Ik heb het over een man die zelf een islamitische achtergrond heeft en vanwege zijn werk ervaring heeft met dit soort situaties.
Hoe staat hij ertegen over dan?

Mijn vader heeft een boezemvriend, een imam. Ik dacht eraan om misschien met hem te praten, dat hij met mijn vader zou kunnen praten maar ergens vertrouw ik het ook niet. Ik vertrouw niemand uit mijn cultuur/familie. Kunnen alleen maar roddelen
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:22:09 #72
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109373634
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja joh, prijs ik hun even. :')
wat stel je voor dan, andersmans suggestie wegzetten als onzin kan ik ook wel.
pi_109373653
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:22 schreef leeell het volgende:

[..]

wat stel je voor dan, andersmans suggestie wegzetten als onzin kan ik ook wel.
en nu heb ik ook eens iets onzin genoemd, zo zo, was ik me niet van bewust.
lezen, Leeell, lezen.
pi_109373655
KB, nog steeds dezelfde problemen?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_109373673
Klinkerbotsing, mag ik vragen wat jouw verhaal is?
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:24:16 #76
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109373685
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:23 schreef ThaTim het volgende:
KB, nog steeds dezelfde problemen?
de pre-edit was geweldig, hulde

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

en nu heb ik ook eens iets onzin genoemd, zo zo, was ik me niet van bewust.
lezen, Leeell, lezen.
al goed, wat stel je voor
pi_109373710
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:23 schreef Goodstuff het volgende:
Niet in dit topic. Gaat om jou nu. :@
LEAVE KB ALONE.
pi_109373712
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:23 schreef Goodstuff het volgende:
Ik had trouwens niet de indruk dat je problemen had (gekregen), Klinkerbotsing. Hm.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:25:54 #79
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109373717
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:22 schreef Goodstuff het volgende:
Zeer discreet en open-minded. Een man die vanwege zijn werk (Jeugdzorg) met dit soort problemen wel vaker te maken heeft gehad. Hij is nu een gemeenteraadslid en altijd open voor dit soort situaties. Een man die te vertrouwen is.
pi_109373733
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:22 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Mijn vader heeft een boezemvriend, een imam. Ik dacht eraan om misschien met hem te praten, dat hij met mijn vader zou kunnen praten maar ergens vertrouw ik het ook niet. Ik vertrouw niemand uit mijn cultuur/familie. Kunnen alleen maar roddelen
Ze zijn allemaal hetzelfde. :r Geloof me.
LEAVE KB ALONE.
pi_109373744
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal hetzelfde. :r Geloof me.
pi_109373761
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet dan? Vertel me meer. :)
LEAVE KB ALONE.
pi_109373791
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Heel naar voor je dat jij te maken hebt gehad met onbetrouwbare lullen, geen onderschattig daarvan en zeer jammer, maar ga niet mensen die zich wel inzetten om dit soort gevallen en mensen oprecht op te vangen en te begeleiden wegzetten als een gelijke aan de mensen die jij bent tegengekomen, iemand probeert hulp te bieden en kijk hoe jij reageert daarop.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:29:50 #84
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109373797
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

neee, daar doet hij niet aan, huillachjes plaatsen en zeggen dat je fout zit kan die wel, maar vervolgens structureel en inhoudelijke oplossing aandragen hoo maar
pi_109373803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:25 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Zeer discreet en open-minded. Een man die vanwege zijn werk (Jeugdzorg) met dit soort problemen wel vaker te maken heeft gehad. Hij is nu een gemeenteraadslid en altijd open voor dit soort situaties. Een man die te vertrouwen is.
Ik denk dat ik dit wel wil. Eerst zondag afwachten.
pi_109373808
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:29 schreef leeell het volgende:

[..]

neee, daar doet hij niet aan, huillachjes plaatsen en zeggen dat je fout zit kan die wel, maar vervolgens structureel en inhoudelijke oplossing aandragen hoo maar
Laf en makkelijk van me idd.
pi_109373820
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:30 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Is het wel zo slim om zondag af te wachten?
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:31:38 #88
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109373837
quote:

[..]

je kan beter voor zondag tijdelijk onderkomen hebben om daarna te situatie in te schatten.
pi_109373847
KB, hoezo negeer je mijn post?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_109373850
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heel naar voor je dat jij te maken hebt gehad met onbetrouwbare lullen, geen onderschattig daarvan en zeer jammer, maar ga niet mensen die zich wel inzetten om dit soort gevallen en mensen oprecht op te vangen en te begeleiden wegzetten als een gelijke aan de mensen die jij bent tegengekomen, iemand probeert hulp te bieden en kijk hoe jij reageert daarop.
Wie probeert hulp te bieden dan aan die Imams en andere mensen? Ik quotte TS, met mijn aanvulling.
Verwijs me naar die mensen dan, als ze er echt zijn.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:33:16 #91
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_109373880
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Wie probeert hulp te beden dan van die Imams en andere mensen? Ik quotte TS, met mijn aanvulling.
Ik neem aan dat jij ook een Islamitische achtergrond hebt gezien jouw posts?
pi_109373893
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:33 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij ook een Islamitische achtergrond hebt gezien jouw posts?
Dat heb je goed opgemerkt!
pi_109373907
quote:

[..]

Wie probeert hulp te bieden dan aan die Imams en andere mensen? Ik quotte TS, met mijn aanvulling.
Remy Soekirman om mee te beginnen, zeg je nou indirect omdat jij ze niet kent, ze allemaal hetzelfde zijn?
pi_109373908
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is het wel zo slim om zondag af te wachten?
Ik denk het wel. Het is nu een beetje de stilte voor de storm en mijn moeder doet nu normaal. Het is afwachten op het moment dat ze me naar beneden roepen zondag
pi_109373917
Tim sodeflikker terug naar KLB, wat doe je uberhaupt hier? Stoker.
LEAVE KB ALONE.
pi_109373919
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:25 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Tof van je trouwens, Arya.
pi_109373920
TS, wat voor werk doet je vriendje?
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:35:16 #98
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109373921
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:34 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Het is nu een beetje de stilte voor de storm en mijn moeder doet nu normaal. Het is afwachten op het moment dat ze me naar beneden roepen zondag
waarom wachten op die confrontatie, hij zal dan helemaal laaiend zijn omdat het nog vers is.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:35:25 #99
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109373926
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:35 schreef ThaTim het volgende:
inb4 ochtendkrant
pi_109373930
quote:

[..]

Zou je mij via PM het linkje willen sturen naar jouw topic? Ben benieuwd naar jouw verhaal en hoe je eruit bent gekomen
pi_109373933
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:34 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Ga alsjeblieft bij een vriendin, nichtje ofzo logeren ipv risico's te nemen, je moeder mag dan nu wel normaal doen, maar wat ik van je verhaal heb begrepen is dat ze je ook heeft gewaarschuwd voor de gevolgen bij terugkomst van je vader?
pi_109373946
quote:
3s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Remy Soekirman om mee te beginnen, zeg je nou indirect omdat jij ze niet kent, ze allemaal hetzelfde zijn?
Hm. Misschien. In mijn omgeving zijn ze allemaal conservatief in ieder geval, helaas.
LEAVE KB ALONE.
pi_109373950
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:35 schreef leeell het volgende:

[..]

inb4 ochtendkrant
Zou toevallig zijn.
pi_109373960
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:35 schreef ThaTim het volgende:
Waarom die vraag?
pi_109373965
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Hm. Misschien. In mijn omgeving zijn ze allemaal conservatief in ieder geval, helaas.
Ik steek er mijn nek vooruit dat Remy Soekirman je alleen maar zal bevallen.
Heeft trouwens hele nauwe banden met justitie en zit in de jongerenopvang + imam.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 00:37:51 ]
pi_109373992
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:36 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Waarom die vraag?
Als je weg uit huis wil, moet je wel goede vooruitzichten hebben met hem. Anders schiet je niks op he.
pi_109374025
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik steek er mijn nek vooruit dat Remy Soekirman je alleen maar zal bevallen.
Heeft trouwens hele nauwe banden met justitie en zit in de jongerenopvang + imam.
Hm, morgen maar even op onderzoek uit gaan dan. Ben benieuwd.
LEAVE KB ALONE.
pi_109374032
quote:
4s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ga alsjeblieft bij een vriendin, nichtje ofzo logeren ipv risico's te nemen, je moeder mag dan nu wel normaal doen, maar wat ik van je verhaal heb begrepen is dat ze je ook heeft gewaarschuwd voor de gevolgen bij terugkomst van je vader?
Ja, maar als ik heel heel eerlijk ben; zij zal voor meer problemen zorgen dan mijn vader. Zij zal hem opstoken. Dat is altijd zo geweest.

Van mijn vader mocht ik redelijk blote kleren aan, dan zei hij dat vroeger zelfs in ons thuisland meiden korte rokjes droegen. Van mijn vader mocht ik tot laat weg. Als mijn vader boos op me werd kwam hij me daarna troosten en knuffelen. Mijn moeder stookte hem altijd op dat ik moest omkleden, dat ik niet weg mocht. Als ik ruzie me haar had negeerde ze me dagen lang.

Als mijn vader mij in deze situatie laat vallen geloof ik heilig dat dat vooral door mijn moeder komt.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:40:01 #109
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109374034
quote:
Is het wel slim om tot zondag te wachten? Als je wilt dan kijk ik morgen even in mijn agenda voor zijn telefoonnummer (of email) en dan stuur ik die via een pm wel naar je toe? Mocht je dan eerder contact met hem willen opnemen dan kan dat natuurlijk ook.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:40:12 #110
pi_109374040
Ik kan je vertellen dat er een dergelijke botsing was tussen mijn zusje en mijn ouders. Mijn zusje kon niet leven met de cultuur dat er thuis is, en ik geef toe dat mijn ouders wat betreft vrijheden tirannen kunnen zijn. Zij heeft dan ook een keuze gemaakt die ik niet zomaar kan maken en dat is weglopen. Maar ik zie haar meermaals per week en ze voelt zich stukken beter. Alleen jammer dat haar ouders nu geblokkeerd zijn in haar leven.
Tot zo ver mijn ervaring.
pi_109374043
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Hm, morgen maar even op onderzoek uit gaan dan. Ben benieuwd.
Mocht je hem 'anoniem' willen benaderen : http://www.facebook.com/remy.soekirman
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:40:38 #112
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109374049
Na 3 jaar zou je toch wel verwachten dat je zo'n verleden met je vriend zou delen... Toont hij geen interesse in je thuissituatie ofzo? Nog bij je ouders wonen op je 20e is niet bepaald de norm.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_109374066
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:37 schreef ThaTim het volgende:

[..]

Als je weg uit huis wil, moet je wel goede vooruitzichten hebben met hem. Anders schiet je niks op he.
Klopt. Vooruitzichten zijn prima, hij verdient heel goed voor zijn leeftijd en studeert ernaast nog deeltijd hbo. Maar ik verdien zelf ook leuk naast mijn studie
pi_109374071
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:39 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Ja, maar als ik heel heel eerlijk ben; zij zal voor meer problemen zorgen dan mijn vader. Zij zal hem opstoken. Dat is altijd zo geweest.

Van mijn vader mocht ik redelijk blote kleren aan, dan zei hij dat vroeger zelfs in ons thuisland meiden korte rokjes droegen. Van mijn vader mocht ik tot laat weg. Als mijn vader boos op me werd kwam hij me daarna troosten en knuffelen. Mijn moeder stookte hem altijd op dat ik moest omkleden, dat ik niet weg mocht. Als ik ruzie me haar had negeerde ze me dagen lang.

Als mijn vader mij in deze situatie laat vallen geloof ik heilig dat dat vooral door mijn moeder komt.
Zelfs dan lijkt het me een goed idee even van huis te zijn om even je familie tot rust te laten komen, eventuele of whatever te bedaren, wil je echt die risico nemen?
pi_109374076
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:40 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Is het wel slim om tot zondag te wachten? Als je wilt dan kijk ik morgen even in mijn agenda voor zijn telefoonnummer (of email) en dan stuur ik die via een pm wel naar je toe? Mocht je dan eerder contact met hem willen opnemen dan kan dat natuurlijk ook.
Dat zou ik heel fijn vinden, dank je wel
pi_109374086
quote:
11s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:40 schreef Fir3fly het volgende:
Na 3 jaar zou je toch wel verwachten dat je zo'n verleden met je vriend zou delen... Toont hij geen interesse in je thuissituatie ofzo? Nog bij je ouders wonen op je 20e is niet bepaald de norm.
Bij moslims, meisje zijnde, wel.
pi_109374103
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mocht je hem 'anoniem' willen benaderen : http://www.facebook.com/remy.soekirman
Oke oke, bedankt. Zal kijken..
LEAVE KB ALONE.
pi_109374110
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:41 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Klopt. Vooruitzichten zijn prima, hij verdient heel goed voor zijn leeftijd en studeert ernaast nog deeltijd hbo. Maar ik verdien zelf ook leuk naast mijn studie
Gewoon huis uit gaan. Als je ouders van je houden zullen ze het accepteren.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:43:56 #119
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109374112
quote:
3s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bij moslims, meisje zijnde, wel.
Ah, dat weet ik dan weer niet. Toch, zulke dingen geheim houden voor 3 jaar...
pi_109374114
quote:
11s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:40 schreef Fir3fly het volgende:
In onze cultuur blijf je thuis tot je trouwt. Mijn vriend toont begrip voor de cultuur, dus hij heeft er vrede mee dat hij nog nooit bij mij thuis is geweest. Dat maakt het oom makkelijk voor mij om de situatie te verbergen voor hem. Hij kent mijn fam immers niet
pi_109374116
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Succes.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:44:52 #122
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109374129
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Tof van je trouwens, Arya.
Kleine moeite. :)
pi_109374130
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

:') kom op :')
pi_109374132
quote:
11s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:43 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Lastig idd, zullen ongetwijfeld afwegingen gemaakt zijn om het niet te doen.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:45:09 #125
pi_109374136
Tim, flikker eens op.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:45:22 #126
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109374140
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

zal ongetwijfeld een goede man zijn, maar als ik die religieuze pics zie met dat overdreven ge-allah-roep in die comments dan gaan mn middeleeuwse nekharen overeind staan.
pi_109374148
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:45 schreef leeell het volgende:

[..]

zal ongetwijfeld een goede man zijn, maar als ik die religieuze pics zie met dat overdragen ge-allah-roep in die comments dan gaan mn middeleeuwse nekharen overeind staan.
Ja, wat ik dacht.
pi_109374149
quote:

[..]

zal ongetwijfeld een goede man zijn, maar als ik die religieuze pics zie met dat overdragen ge-allah-roep in die comments dan gaan mn middeleeuwse nekharen overeind staan.
Dit ook wel een beetje, ziet er vrij radicaal uit..
LEAVE KB ALONE.
pi_109374172
quote:

[..]

zal ongetwijfeld een goede man zijn, maar als ik die religieuze pics zie met dat overdreven ge-allah-roep in die comments dan gaan mn middeleeuwse nekharen overeind staan.
Beoordeel iemand op wat hij te melden heeft, niet wat anderen er bij doen of hoe hij er uitziet.

http://www.youtube.com/re(...)&aql=&gs_l=youtube.3..0.845l3042l0l3227l14l14l0l5l5l0l138l867l6j3l9l0.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 00:47:30 ]
pi_109374187
quote:
11s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:43 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik heb nooit over mijn problemen gepraat, met niemand niet. Ook niet met vriendinnen. Ik haat het als mensen mij als zielig zien oid.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:49:25 #131
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109374212
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:47 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Ik heb nooit over mijn problemen gepraat, met niemand niet. Ook niet met vriendinnen. Ik haat het als mensen mij als zielig zien oid.
te laat.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Beoordeel iemand op wat hij te melden heeft, niet wat anderen er bij doen of hoe hij er uitziet.

http://www.youtube.com/re(...)&aql=&gs_l=youtube.3..0.845l3042l0l3227l14l14l0l5l5l0l138l867l6j3l9l0.
als iemand die zich voordoet als onbevooroordeeld bemiddelaar of wat dan ook zou zich juist (openlijk) moeten distantiëren van dit soort praktijken (in mijn optiek)
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:49:27 #132
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109374213
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:44 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

In onze cultuur blijf je thuis tot je trouwt. Mijn vriend toont begrip voor de cultuur, dus hij heeft er vrede mee dat hij nog nooit bij mij thuis is geweest. Dat maakt het oom makkelijk voor mij om de situatie te verbergen voor hem. Hij kent mijn fam immers niet
Hmm. Dan is ie wel heel erg geduldig. Of misschien gewoon blij dat hij niet met schoonfamilie hoeft om te gaan :P. Aan de andere kant, de klap zal voor hem nu wel veel harder aankomen.
pi_109374233
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:49 schreef leeell het volgende:

[..]

te laat.

[..]

als iemand die zich voordoet als onbevooroordeeld bemiddelaar of wat dan ook zou zich juist (openlijk) moeten distantiëren van dit soort praktijken (in mijn optiek)
Zoals een ambtenaar van de staat die zich juist hiervoor inzet bedoel je?
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:50:33 #134
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109374234
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:47 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Dat snap ik zeker, gezien je verleden is dat niet vreemd. Maar ken je je vriend inmiddels niet goed genoeg om te weten of hij dat zou begrijpen of niet?
pi_109374236
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij bekijkt die filmpjes ook echt?
pi_109374246
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:49 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hmm. Dan is ie wel heel erg geduldig. Of misschien gewoon blij dat hij niet met schoonfamilie hoeft om te gaan :P. Aan de andere kant, de klap zal voor hem nu wel veel harder aankomen.
Hij heeft vaak wel gezegd dat ie graag mijn familie wilt ontmoeten ed maar ja helaas. Maar zoals ik eerdr zei; ik zal hem nooit vertellen over de mishandelingen of de dingen die mijn moeder zegt, als ik het huis uitga zeg ik alleen dat ze het niet eens waren met de relatie
pi_109374258
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:50 schreef ThaTim het volgende:

[..]

Jij bekijkt die filmpjes ook echt?
Ik heb ze zelfs bewoond.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:52:19 #138
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109374262
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:51 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Hij heeft vaak wel gezegd dat ie graag mijn familie wilt ontmoeten ed maar ja helaas. Maar zoals ik eerdr zei; ik zal hem nooit vertellen over de mishandelingen of de dingen die mijn moeder zegt, als ik het huis uitga zeg ik alleen dat ze het niet eens waren met de relatie
dit vind ik walgelijk, je vriend heeft het recht dit te weten, door dit hem te onthouden zeg je feitelijk dat je niet alles wil/durft/te kunnen delen met hem.
pi_109374264
quote:
11s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:50 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat snap ik zeker, gezien je verleden is dat niet vreemd. Maar ken je je vriend inmiddels niet goed genoeg om te weten of hij dat zou begrijpen of niet?
Hij zou het zeker begrijpen. Hij merkt ook altijd als er iets aan de hand is en smeekt het me dan te vertellen maar dat kan ik gewoon niet.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 00:52:28 #140
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_109374265
quote:

[..]

Even een vraag, want dit vraag ik me echt oprecht af, hoe kun je er mee leven dat je hele leven gebaseerd is op leugens?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:53:01 #141
pi_109374278
quote:

[..]

Waarom liegen om dingen te verbloemen? Zo maak jij het alleen maar erger. Hij zal ook denken dat het aan hem zal liggen dat je dat soort dingen voor hem houdt, het is immers jouw vriend :{.
pi_109374282
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:52 schreef leeell het volgende:

[..]

dit vind ik walgelijk, je vriend heeft het recht dit te weten, door dit hem te onthouden zeg je feitelijk dat je niet alles wil/durft/te kunnen delen met hem.
Inderdaad, dit WIL ik niet met hem delen.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:53:23 #143
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109374286
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:42 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Dat zou ik heel fijn vinden, dank je wel
Graag gedaan. Ik ben overigens wel benieuwd over welk cultuur we het eigenlijk hebben, mocht je dat natuurlijk willen vertellen? Arabisch?
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:53:40 #144
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109374290
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:53 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

dat ben je hem niet waardig, zeker niet voor langdurige toekomst, als hij zo belangrijk voor je is, en je grootste steun is verdient hij dit om te weten.
pi_109374292
Cultuur is nooit een goede reden voor bepaalde (mis)handelingen.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:54:05 #146
pi_109374297
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:53 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Oprechte relatie dan. En dan wil jij ook nog eens een toekomst met hem hebben.
Sorry hoor maar hier ga jij de fout in, net zoals jouw ouders de fout in gaan.
pi_109374298
Gewoon met je zakcentje 'n appartement delen met je vriend. Dit gaat niet langer. Als je ouders zich zo middeleeuws blijven gedragen, hebben zij pech.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:54:22 #148
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109374303
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:52 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Hij zou het zeker begrijpen. Hij merkt ook altijd als er iets aan de hand is en smeekt het me dan te vertellen maar dat kan ik gewoon niet.
Je zult het toch moeten doen, anders loop je een groot risico hem te verliezen. En dat zou ik hem niet kwalijk nemen.
pi_109374306
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Even een vraag, want dit vraag ik me echt oprecht af, hoe kun je er mee leven dat je hele leven gebaseerd is op leugens?
Leugens? Omdat ik hem niet wil vertellen dat ik mishandelt word? Ik KAN niet anders.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:55:13 #150
pi_109374315
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:54 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Leugens? Omdat ik hem niet wil vertellen dat ik mishandelt word? Ik KAN niet anders.
De waarheid achterhouden in een relatie met toekomst is net zo zwaar als liegen.
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:55:35 #151
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109374323
quote:

[..]

mijn medeleven is in èèn klap weg, helaas ben jij ook te ver gevorderd in die doofpot cultuur om nog een oprechte relatie met iemand te kunnen hebben.
pi_109374336
Hoe FOK! je nu eigenlijk?
LEAVE KB ALONE.
pi_109374356
Onder censuur van haar ouders uiteraard.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 00:58:13 #154
pi_109374364
quote:

[..]

Je kan makkelijk anders. Je kan, zal, MOET, het hem vertellen. Want, het is je vriend. Je hoeft het niet aan iedereen te vertellen, maar wel aan hem.

Je kan toch niet leven met zulke ouders, die je niets kunt vertellen, met vervolgens een vriend, die je ook niets kunt vertellen. Is toch waanzin. Kijk even logisch naar de zaken, dit is gewoon kort gezegd een debiele situatie.

Je vriend alles vertellen is wat je nu MOET doen. Lekker boeiend als ie je dan zielig vindt, uiteindelijk zul je je er sowieso een stuk beter door voelen lijkt me. Nu loop je toch gewoon met opgekropt verdriet, frustraties, ellende rond, dat kan nooit gezond zijn.

Sorry dat ik het zeg, maar dit is wel echt typisch iets voor vrouwen. Daarom ook vreemd dat ik dit nu aan het typen ben, want het zal niets uithalen. :')
pi_109374377
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:55 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

De waarheid achterhouden in een relatie met toekomst is net zo zwaar als liegen.
Ik wil hem niet opzadelen met mijn problemen. Dan is het maar zo zwaar als
liegen, ik vraag geen advies over de relatie tussen mij en mijn vriend maar die tussen mij en mijn ouders.
pi_109374403
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Je kan makkelijk anders. Je kan, zal, MOET, het hem vertellen. Want, het is je vriend. Je hoeft het niet aan iedereen te vertellen, maar wel aan hem.

Je kan toch niet leven met zulke ouders, die je niets kunt vertellen, met vervolgens een vriend, die je ook niets kunt vertellen. Is toch waanzin. Kijk even logisch naar de zaken, dit is gewoon kort gezegd een debiele situatie.

Je vriend alles vertellen is wat je nu MOET doen. Lekker boeiend als ie je dan zielig vindt, uiteindelijk zul je je er sowieso een stuk beter door voelen lijkt me. Nu loop je toch gewoon met opgekropt verdriet, frustraties, ellende rond, dat kan nooit gezond zijn.

Sorry dat ik het zeg, maar dit is wel echt typisch iets voor vrouwen. Daarom ook vreemd dat ik dit nu aan het typen ben, want het zal niets uithalen. :')
Wat uiterst lief van je dat je het toch uitgetypt hebt.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:00:52 #157
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109374404
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:58 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

liegen, ik vraag geen advies over de relatie tussen mij en mijn vriend maar die tussen mij en mijn ouders.
Die dingen hebben nogal wat elkaar te maken. Vandaar.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:01:47 #158
pi_109374416
quote:

[..]

Prima, no hard feelings maar als je zo denkt te kunnen herbergen bij je vriend en jouw problemen ook tot bij hem thuis komen op een of andere manier wens ik je sterkte bij een blijf van mijn lijf huis.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:02:18 #159
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109374428
stop volgen geklikt

ik weiger iemand van advies te voorzien die haar man voorliegt (de man die haar al die jaren gesteund heeft zonder te morren en uiterst geduldig) het ergste vind ik het nog voor haar vriend, die een vriendin heeft die over haar hele leven liegt.
pi_109374442
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:02 schreef leeell het volgende:
stop volgen geklikt

ik weiger iemand van advies te voorzien die haar man voorliegt (de man die haar al die jaren gesteund heeft zonder te morren en uiterst geduldig) het ergste vind ik het nog voor haar vriend, die een vriendin heeft die over haar hele leven liegt.
Stop de persen!
pi_109374460
Oke leeell
pi_109374468
Doei Tim.
LEAVE KB ALONE.
pi_109374474
Wordt je geloof hierdoor minder btw, TS?
pi_109374494
quote:
5s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:06 schreef Triggershot het volgende:
Mijn geloof waarin?
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:08:02 #165
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109374502
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:07 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Mijn geloof waarin?
Religie bedoelt hij.
pi_109374505
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:08 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Religie bedoelt hij.
Godsdienst idd.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:10:06 #167
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109374530
quote:
5s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:06 schreef Triggershot het volgende:
dat is te hopen, dat zou weer een bevrijd individu betekenen
pi_109374537
Ben je sjiiet of soenniet eigenlijk? Naar mijn weten zijn soennieten (iets) vrijer.
LEAVE KB ALONE.
pi_109374539
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:10 schreef leeell het volgende:

[..]

dat is te hopen, dat zou weer een bevrijd individu betekenen
pi_109374543
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Godsdienst idd.
Uhm, nou ja ik heb altijd al mijn eigen manier van geloven gehad. Ik geloof wel in God, dat zeker. Maar ik geloof meer dat als je een goed persoon bent, en zorgt voor je medemens, en het maximale uit jezelf haalt, dat God je goed gezind is. Niet als je hypocriet je dochters/zussen onderdrukt, zelf rondneukt en zuipt en met de ramadan wel heilig het vasten verbreekt met een dadel met yoghurt. Mijn geloof is niet minder geworden, mijn haat jegens schijnheilige mensen is alleen vele malen groter geworden.
pi_109374547
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben je sjiiet of soenniet eigenlijk? Naar mijn weten zijn soennieten (iets) vrijer.
Mwuah, hangt echt net af van je kring, Turken, waar eerwraak het meeste voorkomt zijn Soenitisch, zo ook met Pakistanen.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:11:36 #172
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109374548
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je bedoelt het tegenovergestelde neem ik aan?
pi_109374556
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:11 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Uhm, nou ja ik heb altijd al mijn eigen manier van geloven gehad. Ik geloof wel in God, dat zeker. Maar ik geloof meer dat als je een goed persoon bent, en zorgt voor je medemens, en het maximale uit jezelf haalt, dat God je goed gezind is. Niet als je hypocriet je dochters/zussen onderdrukt, zelf rondneukt en zuipt en met de ramadan wel heilig het vasten verbreekt met een dadel met yoghurt. Mijn geloof is niet minder geworden, mijn haat jegens schijnheilige mensen is alleen vele malen groter geworden.
Is dat dan misschien niet een manier om je ouders te confronteren, de culturele elementen waar de Islam tegen in zoals eerwraak en uithuwelijking etc?
pi_109374563
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mwuah, hangt echt net af van je kring, Turken, waar eerwraak het meeste voorkomt zijn Soenitisch, zo ook met Pakistanen.
Ah echt waar? Meh, sowieso extremisme.. :{

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:11 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Je bedoelt het tegenovergestelde neem ik aan?
Nee. :') Ben zelf sjiiet.
LEAVE KB ALONE.
pi_109374573
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

[..]

Ik ging echt van het totaal tegenovergestelde van jou, dat Sjieten daar juist IETS soepeler mee zijn.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:15:08 #176
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109374586
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

[..]

Sjiieten zijn over het algemeen wel minder extreem in hun religie hoor. Eerwraak komt bijna niet voor bij de sjiieten.
pi_109374591
quote:
11s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ging echt van het totaal tegenovergestelde van jou, dat Sjieten daar juist IETS soepeler mee zijn.
Welnee! (Helaas voor mij, hehe.)
LEAVE KB ALONE.
pi_109374596
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:15 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Sjiieten zijn over het algemeen wel minder extreem in hun religie hoor. Eerwraak komt bijna niet voor bij de sjiieten.
Nou! Daar zat ik net op te wachten, op eerwraak!
LEAVE KB ALONE.
pi_109374600
Sowieso, Sjieten :')
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:17:07 #180
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109374608
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Nou! Daar zat ik net op te wachten, op eerwraak!
Het heeft natuurlijk ook te maken met de cultuur van het land. Iraanse sjiieten zijn bijvoorbeeld minder extreem dan Afghaanse/Pakistaanse/Iraakse sjiieten. Waar kom je vandaan?
pi_109374618
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:17 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Het heeft natuurlijk ook te maken met de cultuur van het land. Iraanse sjiieten zijn bijvoorbeeld minder extreem dan Afghaanse/Pakistaanse/Iraakse sjiieten. Waar kom je vandaan?
De Iraanse behoren tot de Twaalvers, toch?
pi_109374631
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:17 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Irak.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:16 schreef Triggershot het volgende:
Doe normaal hommo. :(
Laten we deze discussie niet gaan voeren. :@
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:19:33 #183
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109374635
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De Iraanse behoren tot de Twaalvers, toch?
Jafari inderdaad.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:19:43 #184
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109374638
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:16 schreef Triggershot het volgende:
sowieso middeleeuwse religies :')
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:20:12 #185
pi_109374642
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:19 schreef leeell het volgende:

[..]

sowieso middeleeuwse religies :')
Had je niet op stop volgen gedrukt, idioot?
pi_109374647
Sowieso religie opgedwongen krijgen omdat. :')
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:21:43 #187
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109374665
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Irak.
Dat verklaart het wel een beetje.

Ik zou eerwraak overigens ook niet enkel aan religie willen koppelen, maar ook aan de cultuur in het desbetreffende gebied. Het is bijvoorbeeld opmerkelijk dat eerwraak relatief gezien vaker voorkomt onder de Koerden dan bij andere volkeren.
pi_109374668
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sowieso religie opgedwongen krijgen omdat. :')
Nou ja als TS wat meer over haar achtergrond vertelde, kon religie juist een middel zijn om der familie te bedaren tegenover agressief cultuur.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:22:04 #189
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109374673
kinderen religie opdringen is een zeer kwalijke zaak, idem voor het uitdragen van een religie buiten (kerk-)deuren
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:23:02 #190
pi_109374685
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou ja als TS wat meer over haar achtergrond vertelde, kon religie juist een middel zijn om der familie te bedaren tegenover agressief cultuur.
Ik ken genoeg mensen die hun cultuur boven hun religie zetten. Ken veel Marokkanen en Turken die zo denken (nofi).
pi_109374693
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:23 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Ik ken genoeg mensen die hun cultuur boven hun religie zetten. Ken veel Marokkanen en Turken die zo denken (nofi).
Jup en nog erger zelfs, cultuur verkopen als religie, waardoor het een soort absolutistisch heilig sausje overzich heen krijgt.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:24:36 #192
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109374702
TS is inmiddels gevlucht :').
pi_109374714
TS komt niet uit Turkije of Marokko. :@ Meer zeg ik niet.
Waar is ze eigenlijk? ;(
LEAVE KB ALONE.
pi_109374721
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TS komt niet uit Turkije of Marokko. :@ Meer zeg ik niet.
Waar is ze eigenlijk? ;(
Iran vermoed ik.
pi_109374724
Ga niet gissen.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:26:31 #196
pi_109374725
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jup en nog erger zelfs, cultuur verkopen als religie, waardoor het een soort absolutistisch heilig sausje overzich heen krijgt.
Cultuur verkopen als religie? Bijvoorbeeld dat eerwerk halal is als jouw dochter/zus(je) in hun ogen vuige dingen heeft gedaan?
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:27:08 #197
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109374728
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Iran vermoed ik.
Nee, dat denk ik niet. Iraniers kennen over het algemeen dit soort gedrag niet. Wellicht Afghanistan.
pi_109374733
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:26 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Cultuur verkopen als religie? Bijvoorbeeld dat eerwerk halal is als jouw dochter/zus(je) in hun ogen vuige dingen heeft gedaan?
Bijvoorbeeld, ook dat de jongen van alles mag en het meisje maar de lasten van de 'eer' moet dragen.
pi_109374741
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:27 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet. Iraniers kennen over het algemeen dit soort gedrag niet. Wellicht Afghanistan.
Toen ze zei van vroeger droegen ze zelfs korte rokjes moest ik heel erg aan Iran denken :@
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:28:27 #200
pi_109374748
Azerbeidjan, Syrië, Lebanon etc heb je ook nog :P.
pi_109374757
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Toen ze zei van vroeger droegen ze zelfs korte rokjes moest ik heel erg aan Iran denken :@
Is in verschillende landen zo geweest. :@
LEAVE KB ALONE.
pi_109374761
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Is in verschillende landen zo geweest. :@
Klopt, tho in de meeste landen kan het nog steeds.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:29:43 #203
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109374765
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In bijna welk ander islamitisch land is dat niet zo geweest? Afghanistan, Irak, Egypte, etc.
pi_109374770
En stel, jullie zouden weten uit welk land ze komt. En dan?
LEAVE KB ALONE.
pi_109374773
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:29 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

In bijna welk ander islamitisch land is dat niet zo geweest? Afghanistan, Irak, Egypte, etc.
In Egypte kan het nog steeds, Afghanistan kon het volgens mij nooit als algemeen gebruik, in irak is het ook nog lang niet zo extreem als SA / Iran.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:30:58 #206
pi_109374777
Toen ik laatst in Marokko was (was ook mijn eerste keer) viel mij ook op dat meiden in steden ook gewoon in kortje rokjes, hemden, hakken en hotpants rondlopen.
pi_109374778
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En stel, jullie zouden weten uit welk land ze komt. En dan?
Krijg je meer inzicht in de achtergronden, dominerende culturen, religieuze stromingen.
pi_109374792
Tja. Ik weet wel dat niemand zoiets verdient. :{
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:33:28 #209
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109374800
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Krijg je meer inzicht in de achtergronden, dominerende culturen, religieuze stromingen.
Inderdaad.
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:33:56 #210
pi_109374805
Waarom schaamt TS haar voor haar afkomst nu het eigenlijk wel relevant is?
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:34:28 #211
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109374810
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:30 schreef Triggershot het volgende:
Afghanistan kon het volgens mij nooit als algemeen gebruik
pi_109374813
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:33 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Waarom schaamt TS haar voor haar afkomst nu het eigenlijk wel relevant is?
Misschien stukje zelfbescherming, angst herkend te worden, maar natuurlijk allemaal gegis.
pi_109374839
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 01:34 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooie foto, kan ook idd.
pi_109374840
Ik ga slapen. Goodstuff, ik wens je het allerbeste, als je me wilt pm'en/dm'en, vooral doen. Doe wat je het beste lijkt (voor jezelf kiezen voor nu! Je kunt het later altijd goed maken met je ouders, lijkt mij.)
O+
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 22 maart 2012 @ 02:15:15 #215
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_109375077
quote:

[..]

Ik wil hem niet opzadelen met mijn problemen.
Dat is de helft van een relatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 22 maart 2012 @ 02:16:30 #216
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_109375083
Wat een nare situatie zeg!

Als je 30 uur per week werkt en studeert is er misschien een mogelijkheid te vertrekken thuis en voor jezelf te kiezen? Op korte termijn ook al zou het eerst een noodoplossing zijn.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_109375587
Godverdomme wat heb ik toch een hekel aan zulke 'culturen' :r
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_109375595
Overigens al 100 keer gezegd maar kies alsjeblieft voor jezelf en je vriend.
Vertel het hem.
We leven in Nederland en niet in een achterlijk woestijnland, hier zijn instanties die je kunnen helpen.
pi_109375600
Ben ik trouwens de enige die voor de taal van geweld is, de enige die jouw familie begrijpt?
Mocht het zover komen dat de boel escaleert/dat je weggaat; zorg voor een groep vrienden die eens even duidelijk maken dat ze jou met rust moeten laten.
pi_109376872
Jongens, ik was in slaap gevallen. Ik wil mijn afkomst hier een beetje in het midden laten uit angst voor herkenning, maar via pm/dm wil ik best wat meer vragen beantwoorden.
  donderdag 22 maart 2012 @ 08:55:58 #221
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109377034
OP gelezen. Wat voor ouder ben je dan als je dat doet tegen je eigen kind? :') :{
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_109379823
Stel dat je nu thuis blijft en niks doet, wat is het ergste dat volgens jou kan gebeuren op zondag? Zou je in die situatie in staat zijn alsnog te ontsnappen?

Los van wat er op kort termijn gebeurt, heb je al nagedacht over de band met je ouders en of je die band wil behouden? Wat maakt het de moeite waard om bij je ouders te blijven, in welke opzichten vind jij ze prettige en waardevolle personen om in je leven te hebben?
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:49:16 #223
363683 Persepolis
vliegtuiglief
pi_109390468
quote:

[..]

Geen slecht woord over die man. Hij is top.
I feel so bad today
that I want to write a poem.
I don't care, any poem, this
poem.
pi_109402551
Al weg van huis, TS?
pi_109402909
Ik was als kafir waarschijnlijk al lang uit huis gegaan en ik had ook de politie opgebeld.
pi_109404576
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:55 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

goed zo! bij elkaar intrekken doe je omdat je niet zonder elkaar kunt, niet omdat er problemen zijn. beter dat je je niet afhankelijk van hem opstelt.
Succes en sterkte met je vader. Neem ze niks kwalijk bovendien, ongacht wat er gaat gebeuren. Alleen als jij ze probeert te begrijpen maak je kans op een redelijk gesprek. Als jij je rebels gaat opstellen krijg je dat terug.

[ Bericht 13% gewijzigd door Spygisch op 22-03-2012 21:28:26 ]
pi_109413264
Neem morgen nog contact op met het steunpunt huiselijk geweld! Zij kunnen een inschatting maken van jouw situatie en je tips en adviezen geven en als het echt noodzakelijk is verwijzen naar de opvang. Landelijk telefoonnummer is 0900-1262626 (5 ct / minuut)
pi_109413695
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:22 schreef Spygisch het volgende:

[..]

goed zo! bij elkaar intrekken doe je omdat je niet zonder elkaar kunt, niet omdat er problemen zijn. beter dat je je niet afhankelijk van hem opstelt.
Succes en sterkte met je vader. Neem ze niks kwalijk bovendien, ongacht wat er gaat gebeuren. Alleen als jij ze probeert te begrijpen maak je kans op een redelijk gesprek. Als jij je rebels gaat opstellen krijg je dat terug.
Ik kan je wel 1 ding zeggen; ik ben nooit rebels geweest. Vooral naar mijn vader toe voel ik een extreme loyaliteit. Binnenshuis ben ik altijd gehoorzaam geweest, behalve dan dat ik buitenshuis een eigen leven heb ontwikkeld waar zij niet mee akkoord gaan.

Ik hoop alleen dat mijn vader een normaal gesprek met me aangaat zonder verwijten of ruzies. Als hij het normaal zou vragen zou ik gewoon kunnen uitleggen dat ik echt serieus ben met deze jongen. Maar ergens diep van binnen weet ik dat het toch niet zo gaat gebeuren.
pi_109413721
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:49 schreef Wolkje het volgende:
Neem morgen nog contact op met het steunpunt huiselijk geweld! Zij kunnen een inschatting maken van jouw situatie en je tips en adviezen geven en als het echt noodzakelijk is verwijzen naar de opvang. Landelijk telefoonnummer is 0900-1262626 (5 ct / minuut)
Dank je wel! Ik zal morgen even bellen voor advies idd.
pi_109413949
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

hier kan je nog wat informatie erover vinden (gaat vooral over partner geweld, maar geldt natuurlijk ook in jouw situatie)

http://shginfo.nl/
pi_109579863
TS? :o
LEAVE KB ALONE.
pi_109579897
KB? :9
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:06:28 #233
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_109580078
We moeten het ergste vrezen denk ik.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:15:12 #234
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109580560
ts is verscheept richting thuisland
pi_109580677
nou lollig hoor.
LEAVE KB ALONE.
pi_109607576
Stem wilders?

>.< Je zou het bijna doen na lezen van dit topic.

Wens TS heel veel sterkte.
pi_109607639
Haha stem Wilders :') en dan? Wat gaat hij er aan doen?
Denk na voor je zulke onzin uitkraamt.
LEAVE KB ALONE.
pi_109608119
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:32 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Stem wilders?

>.< Je zou het bijna doen na lezen van dit topic.

Wens TS heel veel sterkte.
Want de andere partijen steunen wel eerwraak? :')
  Moderator woensdag 28 maart 2012 @ 16:06:29 #239
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_109611249
Ik ben erg benieuwd hoe dit afgelopen is, had gehoopt op een update. Moeilijke situatie sowieso, kan me er niets bij voorstellen hoe dat is :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_109612357
quote:

[..]

het is heel normaal dat je nog altijd ondanks alles je ouders in bescherming neemt :* elk kind doet dat op een of andere manier wel.

voor je eigen bestwil moet je daar echter wel vanaf. tis jouw leven, jouw geluk. ik denk dat je het beste gewoon maar op kamers kan gaan wonen. vanuit deze situatie gaan samenwonen lijkt me ook een erg slecht plan. en vertel je vriend de waarheid. liegen is nooit goed
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:49:08 #241
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_109612924
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:06 schreef MaJo het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe dit afgelopen is, had gehoopt op een update. Moeilijke situatie sowieso, kan me er niets bij voorstellen hoe dat is :X
Idem. Ik hoop goed in ieder geval.
pi_109615472
laatste bezoek: 4 minuten, 3 seconden geleden.
  Moderator woensdag 28 maart 2012 @ 22:43:48 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_109632517
quote:
4s.gif Op woensdag 28 maart 2012 17:42 schreef Triggershot het volgende:
laatste bezoek: 4 minuten, 3 seconden geleden.
Ze leeft dus in ieder geval nog :o Nu even updaten hier!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_109636083
Jongens, even een update; mijn vaders trip is uitgelopen en morgen komt hij definitief thuis. Ik weet niet of ze er morgen al over beginnen, want mijn neef logeert bij ons en problemen worden niet in zijn bijzijn besproken dus ik heb nog wat tijd. Heb al wel mijn duurste schoenen en kleding en studieboeken stiekem beetje bij beetje verscheept naar mijn vriends huis just in case. Dus nu maar afwachten
pi_109636552
Meisje reageer eens op mn DM. :@
LEAVE KB ALONE.
pi_109637723
Wat een zorgwekkend en treurig topic. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 29 maart 2012 @ 01:08:18 #247
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_109638534
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 23:47 schreef Goodstuff het volgende:
Jongens, even een update; mijn vaders trip is uitgelopen en morgen komt hij definitief thuis. Ik weet niet of ze er morgen al over beginnen, want mijn neef logeert bij ons en problemen worden niet in zijn bijzijn besproken dus ik heb nog wat tijd. Heb al wel mijn duurste schoenen en kleding en studieboeken stiekem beetje bij beetje verscheept naar mijn vriends huis just in case. Dus nu maar afwachten
Ik denk toch dat je ouders er al wel een beetje van wisten, maar het door de vingers zagen.
Nu je ze openlijk geconfronteerd, kunnen ze harder reageren dan wanneer je het in de gedoogconstructie had gehouden.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_109642019
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:08 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik denk toch dat je ouders er al wel een beetje van wisten, maar het door de vingers zagen.
Nu je ze openlijk geconfronteerd, kunnen ze harder reageren dan wanneer je het in de gedoogconstructie had gehouden.
Ja want hoe TS het vertelde hoe haar vooral haar moeder is, heerlijke gedoogconstructie hoor 8)7
pi_109645955
Je verraad je ouders die je je hele leven lang hebben opgevoed, gevoed etc.

En jij gedraagt je als een losbandige meid die er van door gaat met iemand die niet geaccepteerd wordt (al was het Molukker of iets).

Jammer voor jou, maar begrijpelijk van je ouders en prima dat ze je gaan verstoten.
And remember, respect is everything!
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:47:34 #250
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_109646041
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:45 schreef killfrenzy het volgende:

En jij gedraagt je als een losbandige meid die er van door gaat met iemand die niet geaccepteerd wordt (al was het Molukker of iets).

Jammer voor jou, maar begrijpelijk van je ouders en prima dat ze je gaan verstoten.
Flikker toch op man! :')
pi_109646095
Omdat ik van jullie verschil? Nee.

TS wist van te voren de reactie al en moet niet zeuren. Ga het huis uit en verdwijn. Ze heeft haar ouders al genoeg pijn gedaan.
  Moderator donderdag 29 maart 2012 @ 11:50:42 #252
pi_109646154
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:49 schreef killfrenzy het volgende:

TS wist van te voren de reactie al en moet niet zeuren. Ga het huis uit en verdwijn. Ze heeft haar ouders al genoeg pijn gedaan.
Moet lekker leven zijn in zo'n bekrompen wereldje of niet?
pi_109646198
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Moet lekker leven zijn in zo'n bekrompen wereldje of niet?
Ik vind jou bekrompen. Ik heb een andere mening, deal with it.
  Moderator donderdag 29 maart 2012 @ 11:53:20 #254
pi_109646236
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:52 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Haha
pi_109646403
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:52 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Kan je die mening niet op een plek uitdragen waar de rest ook die mening heeft?
Ik wil namelijk graag in mijn Nederland blijven wonen. Een nederland waar kindermishandeling niet "haar eigen schuld" is, en waar mensen vrij zijn om hun eigen leven te leven.
pi_109646488
quote:

Sadist.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_109646603
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Sadist.
TS kiest voor haar pijn. Ik geniet er niet van.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

Kan je die mening niet op een plek uitdragen waar de rest ook die mening heeft?
Ik wil namelijk graag in mijn Nederland blijven wonen. Een nederland waar kindermishandeling niet "haar eigen schuld" is, en waar mensen vrij zijn om hun eigen leven te leven.
Nee, dat doe ik niet.
pi_109646674
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:03 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

[..]

Nee, dat doe ik niet.
/VoteUitzetting.
pi_109646922
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:03 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

waarom denk jij dat je de vrijheid mag pakken jouw mening te delen en er ook nog iets van mag vinden? Zij mag niet eens in vrijheid leven dus wat doe jij hier? Maffe trol
pi_109647294
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:

[..]

/VoteUitzetting.
Naar? Ik heb enkel de Nederlandse paspoort, lieverd.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

waarom denk jij dat je de vrijheid mag pakken jouw mening te delen en er ook nog iets van mag vinden? Zij mag niet eens in vrijheid leven dus wat doe jij hier? Maffe trol
Ze mag in vrijheid leven hoor, begin eerst te lezen wat ik zeg. Ze mag in vrijheid leven maar niet met haar familie blijkbaar.
pi_109647381
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:18 schreef killfrenzy het volgende:
En ik heb een schaar. /care.
pi_109647665
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:

[..]

En ik heb een schaar. /care.
Denk je serieus dat jouw mening mij iets boeit? Als je niks te posten hebt, groetjes.
pi_109647751
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:27 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Denk je serieus dat jouw mening mij iets boeit? Als je niks te posten hebt, groetjes.
_O-
Toch vind ik je wel lief hoor. Zwakzinnigen moeten er ook zijn. :*
pi_109647821
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Toch vind ik je wel lief hoor. Zwakzinnigen moeten er ook zijn. :*
Alleen deze post zegt al genoeg :).
pi_109647861
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:49 schreef killfrenzy het volgende:

Inderdaad, wanneer ze verdwijnt doet ze haar geen pijn meer.
pi_109648018
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Inderdaad, wanneer ze verdwijnt doet ze haar geen pijn meer.
Claim ik nergens. Maar dat zullen haar ouders minder erg vinden dan haar te zien met haar vriendje.
pi_109648051
quote:

Ah kijk een mede-moslim die het geweld en haatgedrag goedpraat zolang het maar jegens ongelovigen is.
Andersom schreeuwt hij moord en brand om 'rezzzzpekt' en 'tolerantie'. :')

TS: extreme kutsituatie, pas wel op als je vader echt zo gestoord is... ga er dan na de 1e klap vandoor of wees het voor en wacht zijn thuiskomst niet af.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109648078
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:18 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

DE NederlandsE paspoort? :')

Dikke faal: dat is een fout die alleen allochtonen maken _O-
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 29 maart 2012 @ 12:39:05 #269
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_109648147
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ah kijk een mede-moslim die het geweld en haatgedrag goedpraat zolang het maar jegens ongelovigen is.

TS: extreme kutsituatie, pas wel op als je vader echt zo gestoord is... ga er dan na de 1e klap vandoor of wees het voor en wacht zijn thuiskomst niet af.
Het is haar moeder.
pi_109648262
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Heb je nog gebeld met het steunpunt Huiselijk geweld?
pi_109648367
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Even wat verduidelijken, speciaal voor jou.

1) Ben geen moslim of ander rotzooi
2) Dat maakt mij zelf een ongelovige
3) Ik praat geweld/haat niet goed.

quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

DE NederlandsE paspoort? :')

Dikke faal: dat is een fout die alleen allochtonen maken _O-
Kan gebeuren, niet dan? :)
pi_109648489
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:35 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Claim ik nergens. Maar dat zullen haar ouders minder erg vinden dan haar te zien met haar vriendje.
Uhuh, plotseling je dochter kwijtraken is erger dan haar zien met haar vriend waarbij het een en ander nog besproken kan worden.

Vaders en moeders accepteren weleens meer dan ze willen en passen zich ook weleens aan aan het kind dan alleen maar andersom.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2012 12:48:56 ]
pi_109648519
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:45 schreef killfrenzy het volgende:

Kan gebeuren, niet dan? :)
Nee die lidwoord en aanwijzende voornaamwoord-fouten zijn zoooo typerend voor murken :7
pi_109648524
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Uhuh, plotseling je dochter kwijtraken is erger dan haar zien met haar vriend waarbij het een en ander nog besproken kan worden.

Vaders en moeders accepteren weleens meer dan ze willen en passen zich ook weleens aan aan het kind dan alleen maar andersom.
Tuurlijk. Maar dat haal ik niet uit de OP :)
pi_109648546
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:39 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Het is haar moeder.
Haar moeder bedreigde dat haar vader haar koud ging maken wanneer hij terugkomt.
pi_109648558
quote:
6s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee die lidwoord en aanwijzende voornaamwoord-fouten zijn zoooo typerend voor murken :7
O wee als ik je betrap op een soortgelijke fout.
pi_109648640
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:50 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

O wee als ik je betrap op een soortgelijke fout.
Prima. Ik maak ook heus wel spel- en grammaticale fouten. Maar 'de paspoort', 'nederlandse brood' en 'die meisje' ed zijn echt zulke typerende murk-fouten 8-)
pi_109648795
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:49 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar dat haal ik niet uit de OP :)
Wat ik niet begrijp is dat je je wel kan inleven in de ouders, maar geen empathie en sympathie voor de TS hebt/voelt.
pi_109649351
quote:

Troll alert
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:07:40 #280
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_109661926
leef je nog TS?
pi_109663099
Laatste bezoek was (ongeveer) anderhalf uur geleden.
LEAVE KB ALONE.
pi_109681985
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laatste bezoek was (ongeveer) anderhalf uur geleden.
Ergens geruststellend.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  vrijdag 30 maart 2012 @ 11:01:44 #283
276761 Vaith
Moet nog een paradox oplossen
pi_109687422
Pittige thuissituatie. Hoe is de relatie en verstandshouding met je vader? Ik heb weinig kennis over islamitische gezinnen maar het lijkt me zowiezo pedagogisch niet verantwoord om een 10 jarig kind te verwensen.
Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
pi_109719431
TS je komt wel steeds online. Update?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_109719599
Ze is dus niet dood en ze is ook niet in een coma getrapt door haar ouders.
pi_109719608
Miss moeten we haar even pmen zodat zij hier kan updaten..
Anders moeten we maar gewoon sluiten..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_109719686
Op het moment weinig te updaten. Vader is inmiddels thuis maar er is nog niets gezegd ivm het bezoek dat we hebben van mijn neef. Nu is het afwachten tot hij weg is.

Ik haat het wachten. Wil er liever nu al klaar mee zijn bahh
pi_109719885
Dump je vriend, snel :).

En als je vader woedend is, zou hij niet wachten.

Wat is je afkomst?
pi_109719921
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:44 schreef Goodstuff het volgende:
Op het moment weinig te updaten. Vader is inmiddels thuis maar er is nog niets gezegd ivm het bezoek dat we hebben van mijn neef. Nu is het afwachten tot hij weg is.

Ik haat het wachten. Wil er liever nu al klaar mee zijn bahh
Als het echt iets mis gaat dan moet je hier gewoon HELP BEL 112 posten.

Veel succes en laten we hopen op een goede afloop! ^O^
pi_109720325
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:51 schreef killfrenzy het volgende:
Dump je vriend, snel :).

En als je vader woedend is, zou hij niet wachten.

Wat is je afkomst?
Dump je vriend? Nooit. Hij is mijn steun en toeverlaat. Ook al zijn er dingen die ik hem niet vertel, hij is degene voor mij.
pi_109720397
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:09 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Dump je vriend? Nooit. Hij is mijn steun en toeverlaat. Ook al zijn er dingen die ik hem niet vertel, hij is degene voor mij.
Jammer. Ik begrijp je ouders helaas wel. Waar kom je vandaan oorspronkelijk?
pi_109720817
quote:

[..]

Niet reageren op trolls, dat willen ze net
pi_109720859
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:29 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Niet reageren op trolls, dat willen ze net
Ben ik niet :)
pi_109720923
Ik hoop voor jou en je ouders van wel

Veel plezier gewenst
  zaterdag 31 maart 2012 @ 01:57:39 #295
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109721420
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:31 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Ben ik niet :)
Wel
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_109721507
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:34 schreef opgebaarde het volgende:
Ik hoop voor jou en je ouders van wel

Veel plezier gewenst
Ongeacht wat er gebeurd zal ze er geen plezier mee hebben.
pi_109724466
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wel
Ok
pi_109724793
quote:

[..]

Vraag me af of jij degene wel voor hem bent, met al je leugens.
pi_109724857
Gewoon kappen met die Islamitische onzin. Je zult een keuze moeten maken. Of een normaal leven met je vriend of je hele leven voorzien van hoofddoek dansen naar de pijpen van je familie.
pi_109724877
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:42 schreef Halcon het volgende:
Gewoon kappen met die Islamitische onzin. Je zult een keuze moeten maken. Of een normaal leven met je vriend of je hele leven voorzien van hoofddoek dansen naar de pijpen van je familie.
Of kappen met die ongein en haar vriend dumpen en de vrede bewaren. Lijkt me een stuk beter.
pi_109724884
Dicht. TS update je ons nog? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')