zal ongetwijfeld een goede man zijn, maar als ik die religieuze pics zie met dat overdreven ge-allah-roep in die comments dan gaan mn middeleeuwse nekharen overeind staan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mocht je hem 'anoniem' willen benaderen : http://www.facebook.com/remy.soekirman
Ja, wat ik dacht.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:45 schreef leeell het volgende:
[..]
zal ongetwijfeld een goede man zijn, maar als ik die religieuze pics zie met dat overdragen ge-allah-roep in die comments dan gaan mn middeleeuwse nekharen overeind staan.
Dit ook wel een beetje, ziet er vrij radicaal uit..quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:45 schreef leeell het volgende:
[..]
zal ongetwijfeld een goede man zijn, maar als ik die religieuze pics zie met dat overdragen ge-allah-roep in die comments dan gaan mn middeleeuwse nekharen overeind staan.
Beoordeel iemand op wat hij te melden heeft, niet wat anderen er bij doen of hoe hij er uitziet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:45 schreef leeell het volgende:
[..]
zal ongetwijfeld een goede man zijn, maar als ik die religieuze pics zie met dat overdreven ge-allah-roep in die comments dan gaan mn middeleeuwse nekharen overeind staan.
Ik heb nooit over mijn problemen gepraat, met niemand niet. Ook niet met vriendinnen. Ik haat het als mensen mij als zielig zien oid.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah, dat weet ik dan weer niet. Toch, zulke dingen geheim houden voor 3 jaar...
te laat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:47 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Ik heb nooit over mijn problemen gepraat, met niemand niet. Ook niet met vriendinnen. Ik haat het als mensen mij als zielig zien oid.
als iemand die zich voordoet als onbevooroordeeld bemiddelaar of wat dan ook zou zich juist (openlijk) moeten distantiėren van dit soort praktijken (in mijn optiek)quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beoordeel iemand op wat hij te melden heeft, niet wat anderen er bij doen of hoe hij er uitziet.
http://www.youtube.com/re(...)&aql=&gs_l=youtube.3..0.845l3042l0l3227l14l14l0l5l5l0l138l867l6j3l9l0.
Hmm. Dan is ie wel heel erg geduldig. Of misschien gewoon blij dat hij niet met schoonfamilie hoeft om te gaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:44 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
In onze cultuur blijf je thuis tot je trouwt. Mijn vriend toont begrip voor de cultuur, dus hij heeft er vrede mee dat hij nog nooit bij mij thuis is geweest. Dat maakt het oom makkelijk voor mij om de situatie te verbergen voor hem. Hij kent mijn fam immers niet
Zoals een ambtenaar van de staat die zich juist hiervoor inzet bedoel je?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:49 schreef leeell het volgende:
[..]
te laat.
[..]
als iemand die zich voordoet als onbevooroordeeld bemiddelaar of wat dan ook zou zich juist (openlijk) moeten distantiėren van dit soort praktijken (in mijn optiek)
Dat snap ik zeker, gezien je verleden is dat niet vreemd. Maar ken je je vriend inmiddels niet goed genoeg om te weten of hij dat zou begrijpen of niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:47 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Ik heb nooit over mijn problemen gepraat, met niemand niet. Ook niet met vriendinnen. Ik haat het als mensen mij als zielig zien oid.
Jij bekijkt die filmpjes ook echt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beoordeel iemand op wat hij te melden heeft, niet wat anderen er bij doen of hoe hij er uitziet.
http://www.youtube.com/re(...)&aql=&gs_l=youtube.3..0.845l3042l0l3227l14l14l0l5l5l0l138l867l6j3l9l0.
Hij heeft vaak wel gezegd dat ie graag mijn familie wilt ontmoeten ed maar ja helaas. Maar zoals ik eerdr zei; ik zal hem nooit vertellen over de mishandelingen of de dingen die mijn moeder zegt, als ik het huis uitga zeg ik alleen dat ze het niet eens waren met de relatiequote:Op donderdag 22 maart 2012 00:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hmm. Dan is ie wel heel erg geduldig. Of misschien gewoon blij dat hij niet met schoonfamilie hoeft om te gaan. Aan de andere kant, de klap zal voor hem nu wel veel harder aankomen.
dit vind ik walgelijk, je vriend heeft het recht dit te weten, door dit hem te onthouden zeg je feitelijk dat je niet alles wil/durft/te kunnen delen met hem.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:51 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Hij heeft vaak wel gezegd dat ie graag mijn familie wilt ontmoeten ed maar ja helaas. Maar zoals ik eerdr zei; ik zal hem nooit vertellen over de mishandelingen of de dingen die mijn moeder zegt, als ik het huis uitga zeg ik alleen dat ze het niet eens waren met de relatie
Hij zou het zeker begrijpen. Hij merkt ook altijd als er iets aan de hand is en smeekt het me dan te vertellen maar dat kan ik gewoon niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat snap ik zeker, gezien je verleden is dat niet vreemd. Maar ken je je vriend inmiddels niet goed genoeg om te weten of hij dat zou begrijpen of niet?
Even een vraag, want dit vraag ik me echt oprecht af, hoe kun je er mee leven dat je hele leven gebaseerd is op leugens?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:51 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Hij heeft vaak wel gezegd dat ie graag mijn familie wilt ontmoeten ed maar ja helaas. Maar zoals ik eerdr zei; ik zal hem nooit vertellen over de mishandelingen of de dingen die mijn moeder zegt, als ik het huis uitga zeg ik alleen dat ze het niet eens waren met de relatie
Waarom liegen om dingen te verbloemen? Zo maak jij het alleen maar erger. Hij zal ook denken dat het aan hem zal liggen dat je dat soort dingen voor hem houdt, het is immers jouw vriendquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:51 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Inderdaad, dit WIL ik niet met hem delen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:52 schreef leeell het volgende:
[..]
dit vind ik walgelijk, je vriend heeft het recht dit te weten, door dit hem te onthouden zeg je feitelijk dat je niet alles wil/durft/te kunnen delen met hem.
Graag gedaan. Ik ben overigens wel benieuwd over welk cultuur we het eigenlijk hebben, mocht je dat natuurlijk willen vertellen? Arabisch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:42 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Dat zou ik heel fijn vinden, dank je wel
dat ben je hem niet waardig, zeker niet voor langdurige toekomst, als hij zo belangrijk voor je is, en je grootste steun is verdient hij dit om te weten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:53 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Inderdaad, dit WIL ik niet met hem delen.
Oprechte relatie dan. En dan wil jij ook nog eens een toekomst met hem hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:53 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Inderdaad, dit WIL ik niet met hem delen.
Je zult het toch moeten doen, anders loop je een groot risico hem te verliezen. En dat zou ik hem niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:52 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Hij zou het zeker begrijpen. Hij merkt ook altijd als er iets aan de hand is en smeekt het me dan te vertellen maar dat kan ik gewoon niet.
Leugens? Omdat ik hem niet wil vertellen dat ik mishandelt word? Ik KAN niet anders.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Even een vraag, want dit vraag ik me echt oprecht af, hoe kun je er mee leven dat je hele leven gebaseerd is op leugens?
De waarheid achterhouden in een relatie met toekomst is net zo zwaar als liegen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:54 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Leugens? Omdat ik hem niet wil vertellen dat ik mishandelt word? Ik KAN niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |