Moet lekker leven zijn in zo'n bekrompen wereldje of niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:49 schreef killfrenzy het volgende:
Omdat ik van jullie verschil? Nee.
TS wist van te voren de reactie al en moet niet zeuren. Ga het huis uit en verdwijn. Ze heeft haar ouders al genoeg pijn gedaan.
Ik vind jou bekrompen. Ik heb een andere mening, deal with it.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet lekker leven zijn in zo'n bekrompen wereldje of niet?
Hahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:52 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ik vind jou bekrompen. Ik heb een andere mening, deal with it.
Kan je die mening niet op een plek uitdragen waar de rest ook die mening heeft?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:52 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ik vind jou bekrompen. Ik heb een andere mening, deal with it.
Sadist.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:45 schreef killfrenzy het volgende:
Je verraad je ouders die je je hele leven lang hebben opgevoed, gevoed etc.
En jij gedraagt je als een losbandige meid die er van door gaat met iemand die niet geaccepteerd wordt (al was het Molukker of iets).
Jammer voor jou, maar begrijpelijk van je ouders en prima dat ze je gaan verstoten.
TS kiest voor haar pijn. Ik geniet er niet van.quote:
Nee, dat doe ik niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je die mening niet op een plek uitdragen waar de rest ook die mening heeft?
Ik wil namelijk graag in mijn Nederland blijven wonen. Een nederland waar kindermishandeling niet "haar eigen schuld" is, en waar mensen vrij zijn om hun eigen leven te leven.
/VoteUitzetting.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:03 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
TS kiest voor haar pijn. Ik geniet er niet van.
[..]
Nee, dat doe ik niet.
waarom denk jij dat je de vrijheid mag pakken jouw mening te delen en er ook nog iets van mag vinden? Zij mag niet eens in vrijheid leven dus wat doe jij hier? Maffe trolquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:03 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
TS kiest voor haar pijn. Ik geniet er niet van.
Naar? Ik heb enkel de Nederlandse paspoort, lieverd.quote:
Ze mag in vrijheid leven hoor, begin eerst te lezen wat ik zeg. Ze mag in vrijheid leven maar niet met haar familie blijkbaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
waarom denk jij dat je de vrijheid mag pakken jouw mening te delen en er ook nog iets van mag vinden? Zij mag niet eens in vrijheid leven dus wat doe jij hier? Maffe trol
En ik heb een schaar. /care.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:18 schreef killfrenzy het volgende:
Naar? Ik heb enkel de Nederlandse paspoort, lieverd.
Denk je serieus dat jouw mening mij iets boeit? Als je niks te posten hebt, groetjes.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:27 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Denk je serieus dat jouw mening mij iets boeit? Als je niks te posten hebt, groetjes.
Alleen deze post zegt al genoegquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toch vind ik je wel lief hoor. Zwakzinnigen moeten er ook zijn.
Inderdaad, wanneer ze verdwijnt doet ze haar geen pijn meer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:49 schreef killfrenzy het volgende:
Omdat ik van jullie verschil? Nee.
TS wist van te voren de reactie al en moet niet zeuren. Ga het huis uit en verdwijn. Ze heeft haar ouders al genoeg pijn gedaan.
Claim ik nergens. Maar dat zullen haar ouders minder erg vinden dan haar te zien met haar vriendje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad, wanneer ze verdwijnt doet ze haar geen pijn meer.
Ah kijk een mede-moslim die het geweld en haatgedrag goedpraat zolang het maar jegens ongelovigen is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:45 schreef killfrenzy het volgende:
Je verraad je ouders die je je hele leven lang hebben opgevoed, gevoed etc.
En jij gedraagt je als een losbandige meid die er van door gaat met iemand die niet geaccepteerd wordt (al was het Molukker of iets).
Jammer voor jou, maar begrijpelijk van je ouders en prima dat ze je gaan verstoten.
DE NederlandsE paspoort?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:18 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Naar? Ik heb enkel de Nederlandse paspoort, lieverd.
Het is haar moeder.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah kijk een mede-moslim die het geweld en haatgedrag goedpraat zolang het maar jegens ongelovigen is.
Andersom schreeuwt hij moord en brand om 'rezzzzpekt' en 'tolerantie'.
TS: extreme kutsituatie, pas wel op als je vader echt zo gestoord is... ga er dan na de 1e klap vandoor of wees het voor en wacht zijn thuiskomst niet af.
Heb je nog gebeld met het steunpunt Huiselijk geweld?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik zal morgen even bellen voor advies idd.
Even wat verduidelijken, speciaal voor jou.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah kijk een mede-moslim die het geweld en haatgedrag goedpraat zolang het maar jegens ongelovigen is.
Andersom schreeuwt hij moord en brand om 'rezzzzpekt' en 'tolerantie'.
TS: extreme kutsituatie, pas wel op als je vader echt zo gestoord is... ga er dan na de 1e klap vandoor of wees het voor en wacht zijn thuiskomst niet af.
Kan gebeuren, niet dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
DE NederlandsE paspoort?![]()
Dikke faal: dat is een fout die alleen allochtonen maken
Uhuh, plotseling je dochter kwijtraken is erger dan haar zien met haar vriend waarbij het een en ander nog besproken kan worden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:35 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Claim ik nergens. Maar dat zullen haar ouders minder erg vinden dan haar te zien met haar vriendje.
Nee die lidwoord en aanwijzende voornaamwoord-fouten zijn zoooo typerend voor murkenquote:
Tuurlijk. Maar dat haal ik niet uit de OPquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uhuh, plotseling je dochter kwijtraken is erger dan haar zien met haar vriend waarbij het een en ander nog besproken kan worden.
Vaders en moeders accepteren weleens meer dan ze willen en passen zich ook weleens aan aan het kind dan alleen maar andersom.
Haar moeder bedreigde dat haar vader haar koud ging maken wanneer hij terugkomt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |