thuisblijven (vader komt erachter) zal ook gaan escaleren, ze zullen haar dwingen met de vriend te breken en wie weet wat nog meer (verplicht terug naar land van herkomst?? ze is niet de eerste)quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weggaan? Jij denkt dat vertrek niet mogelijk zal escaleren en het erger kan aflopen dan? Niemand blijft vrijwillig onder onerbarmelijke omstandigheden, zijn afwegingen, het is wel heel simpel om dingen zonder je in te bevinden 'laf' en 'makkelijk' te noemen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:05 schreef Goodstuff het volgende:
Een ding weet ik wel duizendmiljoen procent zeker; ik kies no matther what voor mijn vriend. Dan maar weg of desnoods dood.
Kan twee kanten op; of ik word daadwerkelijk vermoord, of ik word de familie 'uitgekickt'.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En een eventuele vertrek / verlating van het huis zou geen vergelijkbare escalaties scheppen?
precies, kies voor je stabiliteit, dus je vriend, ga tijdelijk bij hem wonen en regel dan (samen?) onderdakquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:14 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Kan twee kanten op; of ik word daadwerkelijk vermoord, of ik word de familie 'uitgekickt'.
Wanneer ik thuisblijf zou ik mijn vriend moeten opgeven. Dat kan ik niet. Hij is het enige in mijn leven wat mij vrolijk maak en waar ik een toekomst mee zie.
Thuis blijven en alles tegen der familie ingaan is dan ook alles behalve laf en makkelijk te noemen, dig?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:13 schreef leeell het volgende:
[..]
thuisblijven (vader komt erachter) zal ook gaan escaleren, ze zullen haar dwingen met de vriend te breken en wie weet wat nog meer (verplicht terug naar land van herkomst?? ze is niet de eerste)
een afweging is het zeker, maar blijven lijkt me geen lange-termijns optie
Wat een hel moet dat zijn, heel veel sterkte iig!quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:14 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Kan twee kanten op; of ik word daadwerkelijk vermoord, of ik word de familie 'uitgekickt'.
Wanneer ik thuisblijf zou ik mijn vriend moeten opgeven. Dat kan ik niet. Hij is het enige in mijn leven wat mij vrolijk maak en waar ik een toekomst mee zie.
onwaar, het is vertrouwd gebied, en tegen haar familie ingaan kan je net zo lief tegen een muur praten, die mensen zijn geheel overtuigd van hun eigen tunnelvisie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Thuis blijven en alles tegen der familie ingaan is dan ook alles behalve laf en makkelijk te noemen, dig?
Het zou denk ik heel veel rust meebrengen op den duurquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Familie uitgekickt worden lijkt me een best mooie optie.
Behalve dan dat je vogelvrij bent.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Familie uitgekickt worden lijkt me een best mooie optie.
Toe maar, je kent ze goed, kopje koffie gedronken met ze?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:17 schreef leeell het volgende:
[..]
onwaar, het is vertrouwd gebied, en tegen haar familie ingaan kan je net zo lief tegen een muur praten, die mensen zijn geheel overtuigd van hun eigen tunnelvisie.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Behalve dan dat je vogelvrij bent.
Het is vertrouwd maar na zondag ben ik ook sowieso mijn vrijheid kwijt en zal iedere stap gecontroleerd worden buiten de deur als ik voor mijn familie kies.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:17 schreef leeell het volgende:
[..]
onwaar, het is vertrouwd gebied, en tegen haar familie ingaan kan je net zo lief tegen een muur praten, die mensen zijn geheel overtuigd van hun eigen tunnelvisie.
Sowieso. Uiteindelijk wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:17 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Het zou denk ik heel veel rust meebrengen op den duur
jij kent ze blijkbaar ook goed genoeg om met ze te sympathiseren, achja , eens een trollmod....quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toe maar, je kent ze goed, kopje koffie gedronken met ze?
Daarom zeg ik ook dat ze moet praten met de politie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Behalve dan dat je vogelvrij bent.
Ja joh, prijs ik hun even.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:20 schreef leeell het volgende:
[..]
jij kent ze blijkbaar ook goed genoeg om met ze te sympathiseren, achja , eens een trollmod....
Naja, ik weet niet man, zijn toch afwegingen die ze heeft gemaakt, wellicht in angst voor verdere escalaties, ik denk niet dat er een vast handleiding voor der is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat ze moet praten met de politie.
Hoe staat hij ertegen over dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:19 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kan je, mocht je dat willen, in contact kunnen brengen met een vertrouwenspersoon? Ik heb het over een man die zelf een islamitische achtergrond heeft en vanwege zijn werk ervaring heeft met dit soort situaties.
wat stel je voor dan, andersmans suggestie wegzetten als onzin kan ik ook wel.quote:
en nu heb ik ook eens iets onzin genoemd, zo zo, was ik me niet van bewust.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:22 schreef leeell het volgende:
[..]
wat stel je voor dan, andersmans suggestie wegzetten als onzin kan ik ook wel.
de pre-edit was geweldig, huldequote:
al goed, wat stel je voorquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
en nu heb ik ook eens iets onzin genoemd, zo zo, was ik me niet van bewust.
lezen, Leeell, lezen.
Niet in dit topic. Gaat om jou nu.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:23 schreef Goodstuff het volgende:
Klinkerbotsing, mag ik vragen wat jouw verhaal is?
Ik had trouwens niet de indruk dat je problemen had (gekregen), Klinkerbotsing. Hm.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:23 schreef Goodstuff het volgende:
Klinkerbotsing, mag ik vragen wat jouw verhaal is?
Zeer discreet en open-minded. Een man die vanwege zijn werk (Jeugdzorg) met dit soort problemen wel vaker te maken heeft gehad. Hij is nu een gemeenteraadslid en altijd open voor dit soort situaties. Een man die te vertrouwen is.quote:
Ze zijn allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:22 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Hoe staat hij ertegen over dan?
Mijn vader heeft een boezemvriend, een imam. Ik dacht eraan om misschien met hem te praten, dat hij met mijn vader zou kunnen praten maar ergens vertrouw ik het ook niet. Ik vertrouw niemand uit mijn cultuur/familie. Kunnen alleen maar roddelen
quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal hetzelfde.Geloof me.
Heel naar voor je dat jij te maken hebt gehad met onbetrouwbare lullen, geen onderschattig daarvan en zeer jammer, maar ga niet mensen die zich wel inzetten om dit soort gevallen en mensen oprecht op te vangen en te begeleiden wegzetten als een gelijke aan de mensen die jij bent tegengekomen, iemand probeert hulp te bieden en kijk hoe jij reageert daarop.quote:
neee, daar doet hij niet aan, huillachjes plaatsen en zeggen dat je fout zit kan die wel, maar vervolgens structureel en inhoudelijke oplossing aandragen hoo maarquote:
Ik denk dat ik dit wel wil. Eerst zondag afwachten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zeer discreet en open-minded. Een man die vanwege zijn werk (Jeugdzorg) met dit soort problemen wel vaker te maken heeft gehad. Hij is nu een gemeenteraadslid en altijd open voor dit soort situaties. Een man die te vertrouwen is.
Laf en makkelijk van me idd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:29 schreef leeell het volgende:
[..]
neee, daar doet hij niet aan, huillachjes plaatsen en zeggen dat je fout zit kan die wel, maar vervolgens structureel en inhoudelijke oplossing aandragen hoo maar
Is het wel zo slim om zondag af te wachten?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:30 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit wel wil. Eerst zondag afwachten.
je kan beter voor zondag tijdelijk onderkomen hebben om daarna te situatie in te schatten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:30 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit wel wil. Eerst zondag afwachten.
Wie probeert hulp te bieden dan aan die Imams en andere mensen? Ik quotte TS, met mijn aanvulling.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heel naar voor je dat jij te maken hebt gehad met onbetrouwbare lullen, geen onderschattig daarvan en zeer jammer, maar ga niet mensen die zich wel inzetten om dit soort gevallen en mensen oprecht op te vangen en te begeleiden wegzetten als een gelijke aan de mensen die jij bent tegengekomen, iemand probeert hulp te bieden en kijk hoe jij reageert daarop.
Ik neem aan dat jij ook een Islamitische achtergrond hebt gezien jouw posts?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie probeert hulp te beden dan van die Imams en andere mensen? Ik quotte TS, met mijn aanvulling.
Verwijs me naar die mensen dan, als ze er echt zijn.
Dat heb je goed opgemerkt!quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:33 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook een Islamitische achtergrond hebt gezien jouw posts?
Remy Soekirman om mee te beginnen, zeg je nou indirect omdat jij ze niet kent, ze allemaal hetzelfde zijn?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie probeert hulp te bieden dan aan die Imams en andere mensen? Ik quotte TS, met mijn aanvulling.
Ik denk het wel. Het is nu een beetje de stilte voor de storm en mijn moeder doet nu normaal. Het is afwachten op het moment dat ze me naar beneden roepen zondagquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het wel zo slim om zondag af te wachten?
Tof van je trouwens, Arya.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zeer discreet en open-minded. Een man die vanwege zijn werk (Jeugdzorg) met dit soort problemen wel vaker te maken heeft gehad. Hij is nu een gemeenteraadslid en altijd open voor dit soort situaties. Een man die te vertrouwen is.
waarom wachten op die confrontatie, hij zal dan helemaal laaiend zijn omdat het nog vers is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:34 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het is nu een beetje de stilte voor de storm en mijn moeder doet nu normaal. Het is afwachten op het moment dat ze me naar beneden roepen zondag
inb4 ochtendkrantquote:
Zou je mij via PM het linkje willen sturen naar jouw topic? Ben benieuwd naar jouw verhaal en hoe je eruit bent gekomenquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie probeert hulp te bieden dan aan die Imams en andere mensen? Ik quotte TS, met mijn aanvulling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |