O wee als ik je betrap op een soortgelijke fout.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee die lidwoord en aanwijzende voornaamwoord-fouten zijn zoooo typerend voor murken
Prima. Ik maak ook heus wel spel- en grammaticale fouten. Maar 'de paspoort', 'nederlandse brood' en 'die meisje' ed zijn echt zulke typerende murk-foutenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:50 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
O wee als ik je betrap op een soortgelijke fout.
Wat ik niet begrijp is dat je je wel kan inleven in de ouders, maar geen empathie en sympathie voor de TS hebt/voelt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:49 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dat haal ik niet uit de OP
Troll alertquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:45 schreef killfrenzy het volgende:
Je verraad je ouders die je je hele leven lang hebben opgevoed, gevoed etc.
En jij gedraagt je als een losbandige meid die er van door gaat met iemand die niet geaccepteerd wordt (al was het Molukker of iets).
Jammer voor jou, maar begrijpelijk van je ouders en prima dat ze je gaan verstoten.
Ergens geruststellend.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laatste bezoek was (ongeveer) anderhalf uur geleden.
Als het echt iets mis gaat dan moet je hier gewoon HELP BEL 112 posten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:44 schreef Goodstuff het volgende:
Op het moment weinig te updaten. Vader is inmiddels thuis maar er is nog niets gezegd ivm het bezoek dat we hebben van mijn neef. Nu is het afwachten tot hij weg is.
Ik haat het wachten. Wil er liever nu al klaar mee zijn bahh
Dump je vriend? Nooit. Hij is mijn steun en toeverlaat. Ook al zijn er dingen die ik hem niet vertel, hij is degene voor mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:51 schreef killfrenzy het volgende:
Dump je vriend, snel.
En als je vader woedend is, zou hij niet wachten.
Wat is je afkomst?
Jammer. Ik begrijp je ouders helaas wel. Waar kom je vandaan oorspronkelijk?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:09 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Dump je vriend? Nooit. Hij is mijn steun en toeverlaat. Ook al zijn er dingen die ik hem niet vertel, hij is degene voor mij.
Niet reageren op trolls, dat willen ze netquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:09 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Dump je vriend? Nooit. Hij is mijn steun en toeverlaat. Ook al zijn er dingen die ik hem niet vertel, hij is degene voor mij.
Ben ik nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet reageren op trolls, dat willen ze net
Welquote:
Ongeacht wat er gebeurd zal ze er geen plezier mee hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:34 schreef opgebaarde het volgende:
Ik hoop voor jou en je ouders van wel
Veel plezier gewenst
Vraag me af of jij degene wel voor hem bent, met al je leugens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:09 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Of kappen met die ongein en haar vriend dumpen en de vrede bewaren. Lijkt me een stuk beter.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:42 schreef Halcon het volgende:
Gewoon kappen met die Islamitische onzin. Je zult een keuze moeten maken. Of een normaal leven met je vriend of je hele leven voorzien van hoofddoek dansen naar de pijpen van je familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |